Stranica 2 od 8
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Pon Jan 18, 2010 9:18 pm
od darko qv
Meni se dopada ovaj sto sam postavio,rado bih ga vidio na mom

,ali ne znam kakvi su ti bataauspusi

,ako neko od kolega ima iskustvo s njima nek napise.Naravno za supersprint sve naj,naj,ali gdje ga naci??????????

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Maj 02, 2010 11:41 pm
od deja 91
meni je zanji i predzadnji lonac propao ne toliko po zvuku nego kad ih pogledas gotovi su da se raspadnu

tako da ih skidam i radim neku kombinaciju koja mi se svidja. sta mislite o fabrickom auspuhu bmw-a 730 iz '89? ima komsa dace mi ga za dz...
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Jun 08, 2010 11:29 am
od darko qv
Da se nadovezem na temu,da ne otvaram novu.Ima li ko iskustva sa promjenom grana na 2.0 16v ts-u?Prije neki dan smo Shumi,Marijan Cuore Sportivo i ja,nesto gledali,uglavnom vizuelno na 8v TS je
mnogo sira izduvna grana nego na 16v.Ima li ko iskustava,misljenja...sve je dobrodoslo!!

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Jun 08, 2010 2:39 pm
od kilson
Sirinu diktira najpre izduvni kanal, a osim sirine, duzina je takodje bitna...
Nemam nekog konkretnog iskustva, ali koliko me secanje sluzi kod 8v je gusana..?
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Jun 08, 2010 5:00 pm
od Santino
koliko mene pamcenje sluzi kanal na 16v je ovalan, dok je na 8v okrugao... jeste premerili povrsine i uporedili?
p.s. sto vam je to bitno? pasujete granu od 16v?
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Jun 08, 2010 10:42 pm
od darko qv
Kilson
Ne znam od kojeg je materijala,al smo onako uporedjivali,pa je meni odmah sinula ideja da to poboljsam ako moze.Mozda da mi naprave ovako nesto

sa kombinacijom zadnjeg lonca onog sto Vi pravite?
Santino
Nismo nista mjerili nego smo malo slikali Alfice i tako uz pricu,meni upadne u oko,ogromna razlika.Znam da su Alfine fabricke grane dobre,al ako bi moglo da se napravi nesto da bude bolje..sto da ne.Poceo sam da radim..

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Jun 09, 2010 12:20 am
od Santino
u sustini olaksaces prednji kraj sa cevnom granom (sigurno je tri puta laksa od gusane) + sto nije problematicna, odnosno ne puca kao kod 8v, a samo od precnika nisam siguran da ces ista osetiti...
ovako izgleda full trkacica

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sre Jun 09, 2010 2:42 pm
od darko qv
Uuuu...extra fotka!!

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Čet Jun 10, 2010 3:54 pm
od srdjan_p
Ta mi grana malo nije jasna tj izgleda kao neka custom grana za turbo...

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Pet Avg 06, 2010 4:54 pm
od Duke Nukem
Zna li neko gde moze da se kupi zadnji lonac za 147, ali neki malo bolji od fabrickog?
Dobio sam neki vrhunski, ali dugacak i naravno ne moze da se montira...
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Okt 19, 2010 9:49 am
od Sloba
Ja sam na prethodnom autu probao baš svašta. Nisam žalio ni para ni vremena. Od prohroma do alu-čelika, od 100% freeflow do čiste klasike...
Izvadio mu katalizator, menjao prečnik svih cevi i došao da zaključka da se najbolje pokazala fabrička postavka po pitanju broja i rasporeda lonaca, a jedinu izmenu uradiš na zadnjem loncu.
Ovde bih naglasio da, ako je ikako moguće, tj ako su zdravi, NIKAKO NE VADITI KATALIZATOR-e!
Sa željom da dobiješ malo dublji zvuk i eventualno malo bolji odziv na gas, neka ti neki od ovde već pomenutih "auspuhdžija" (da ne reklamiram) uradi kopiju tvog klasičnog-fabričkog lonca, ali sa unutrašnjim cevima za broj većeg prečnika nego kod tvog serijskog. I tu takođe ne treba preterivati! Do +5 mm, ako je preko 2000 ccm, a ispod toga ne bi trebalo prelaziti +3 mm! Ima tih tabela po internetu...
Na kraju, možda je najjednostavnije, ali i najskuplje, kupiti original serijski auspuh od za broj jačeg auta, modela koji ti voziš.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Okt 19, 2010 12:40 pm
od JaMaL
Ja sam na prethodnom autu probao baš svašta. Nisam žalio ni para ni vremena. Od prohroma do alu-čelika, od 100% freeflow do čiste klasike...
Izvadio mu katalizator, menjao prečnik svih cevi i došao da zaključka da se najbolje pokazala fabrička postavka po pitanju broja i rasporeda lonaca, a jedinu izmenu uradiš na zadnjem loncu.
ima li nekih realnih podataka tu ili samo "seat of the pants" osecaj u voznji...
dyno chart... dB meter... uporedni snimak makar...?
sve sto nije dokumentovano... se nije dogodilo... tako kaze prvi zakom istrazivackog rada...
Re: Izduv?
Poslato: Uto Okt 19, 2010 12:54 pm
od giska
sentinel napisao:Koji izduv da stavim na 146-icu da ima dubok, mocan (muski) zvuk?

Dajte neki savet, predlog

Ja sam na mojoj 1.4 T.S. ostavio prednji lonac,srednji izbacio a zadnji zamenuo sa protočnim i ima dosta lep zvuk! U početku je malo rezak a posle sve dublji i lepši... 1.8 bi se čula još lepše!
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Okt 19, 2010 1:45 pm
od Sloba
JaMaL napisao:Ja sam na prethodnom autu probao baš svašta. Nisam žalio ni para ni vremena. Od prohroma do alu-čelika, od 100% freeflow do čiste klasike...
Izvadio mu katalizator, menjao prečnik svih cevi i došao da zaključka da se najbolje pokazala fabrička postavka po pitanju broja i rasporeda lonaca, a jedinu izmenu uradiš na zadnjem loncu.
ima li nekih realnih podataka tu ili samo "seat of the pants" osecaj u voznji...
dyno chart... dB meter... uporedni snimak makar...?
sve sto nije dokumentovano... se nije dogodilo... tako kaze prvi zakom istrazivackog rada...
Nisam se pripremao za drag, niti ispit iz fizike. Davno sam ga položio pa me "istraživački rad" apsolutno ne interesuje. Nemam dyno chart i dB meter, jer mi nije bilo važno ništa od toga... Upravo tako, samo osećaj u vožnji, meni je to sasvim dovoljno...bar kada je Alfa u pitanju.
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Okt 19, 2010 2:22 pm
od JaMaL
Prilicno je nezahvalno davati savete u vezi zvuka izduva... to je previshe individualna stvar da bi se moglo opste preporucivati...
ima ljudi koji ne provaljuju da bude 5 zgrada kada pale auto i misle da im je aupuh tih...
ima onih koji to ni ne primecuju...
ima onih koji zive u zabludi da lonac moze da napravi bilo kakav zvuk i da motor i sistem paljenja/bregastih/ventila itd. nemaju veze sa tim... sto je naravno totalno pogresno jer upravo te stvari odredjuju zvuk koji izlazi kroz izduv... ma kako da modulisali loncima/rezonatorima/katalizatorima on ce uvek imati istu karakteristicnu notu...
uostalom dovoljno je golfova/jugica sa predimenzionisanim loncima po ulicama da ukapirate da to ne valja...
iskreno, svaka kucna radinost... ili mala privreda nikada nece imati dobre rezultate... mozda zadovoljavajuce ali nikako dobre niti odlicne...
prvenstveno zbog cinjenice da ce se uvek javiti rezonanca i brujanje u automobilu na odredjenim obrtajima zbog nedostatka R&D-a i testiranja...
poeta dobrog izduvnog sistema je da promeni zvuk, doda malo snage u vishim obrtajima i poboljsa sagorevanje smese i praznjenje cilindara...
a to se bez ozbiljnih proracuna i testiranja ne moze uraditi...
upravo zbog te cinjenice supersprint ili cSc komplet izduvi kostaju koliko kostaju... i ako ne vrede svake pare mozda... sek prohrom modela i dalje su 500x vredniji za pare koje kostaju od bilo kod poluproizvoda iz male privrede...
pouzdano, brzo, jefitno... mozete imati samo 2... izaberite pazljivo... xD
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Nov 02, 2010 12:43 am
od darko qv
Sloba napisao:Ja sam na prethodnom autu probao baš svašta. Nisam žalio ni para ni vremena. Od prohroma do alu-čelika, od 100% freeflow do čiste klasike...
Izvadio mu katalizator, menjao prečnik svih cevi i došao da zaključka da se najbolje pokazala fabrička postavka po pitanju broja i rasporeda lonaca, a jedinu izmenu uradiš na zadnjem loncu.
Ovde bih naglasio da, ako je ikako moguće, tj ako su zdravi, NIKAKO NE VADITI KATALIZATOR-e!
Sa željom da dobiješ malo dublji zvuk i eventualno malo bolji odziv na gas, neka ti neki od ovde već pomenutih "auspuhdžija" (da ne reklamiram) uradi kopiju tvog klasičnog-fabričkog lonca, ali sa unutrašnjim cevima za broj većeg prečnika nego kod tvog serijskog. I tu takođe ne treba preterivati! Do +5 mm, ako je preko 2000 ccm, a ispod toga ne bi trebalo prelaziti +3 mm! Ima tih tabela po internetu...
Na kraju, možda je najjednostavnije, ali i najskuplje, kupiti original serijski auspuh od za broj jačeg auta, modela koji ti voziš.
Pozz
Citam ove postove i kapiram da se razumijes ok izduva.Ja imam 145 QV,auspuh je raspadu,sta mi preporucujes da odradim.?Kat.je gore,auto je presao 166 000km,4 god.se vozi na nase gorivo.

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Uto Nov 02, 2010 2:09 am
od Sloba
Da se razumem oko izduva, imao bih svoju fabriku ili bar auspuh servis...
Sve što si citirao može se primeniti i na tvoj auto. Nađi šemu serijskog lon(a)ca za tvoj auto, angažuj nekog auspuhdžiju da ti odradi kopiju istog, ali sa cevima za 5 mm većeg prečnika i
Ako hoćeš dugotrajno i kvalitetnije rešenje, uradi sve u prohromu, ili makar cevi... Lonce ne moraš jer ja sam, primera radi, menjao lonce svaki čas, cevi samo jednom, još dok se prethodni ni ne ogarave kako valja...
Možeš uraditi zadnji lonac i kao protočni, ako ti ne smeta dernjava..! To je još jednostavnije rešenje...
A najjednostavnije bi bilo da nadješ neki brendirani (klasika, neprotočni) lonac, ali za broj jači model tvog auta, ili neke druge Alfe koja ima jači motor, montiraj na svoj auto i uživaj.

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Nov 13, 2010 8:01 pm
od OMP
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Dec 11, 2010 7:38 am
od dusanGT
Alal vera - kao ovo radi? Ima li nekog benefita?
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Dec 11, 2010 9:11 am
od SCHUMACHER
Brooka kako je dobar.Kad je on vaj njegov mijenjao i prosirivao na turbo motor,onda mi sa atmo mozemo da radimo sta hocemo

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Dec 11, 2010 1:45 pm
od dusanGT
Teže je napraviti dobar izduv za atmo, nego za turbo. Za turbo - samo protok, a za atmo i malo nauke...
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Dec 11, 2010 10:27 pm
od Santino
dusan147 napisao:malo nauke...
malo

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Sub Dec 11, 2010 10:32 pm
od darko qv
Malo vise,a??

Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Dec 12, 2010 5:38 am
od dusanGT
U stvari samo kalkulator - koristiti sa oprezom i rezervom...
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
Re: Upgrade izduva...
Poslato: Ned Dec 12, 2010 9:17 pm
od Sloba
...još kad bih znao baš sve tražene podatke za svoj auto, bilo bi dobro.
