Stranica 2 od 3

Re: Alfa Romeo MiTo 1.4 16V TB - TEST

Poslato: Čet Okt 22, 2009 4:50 pm
od SHQ
SCHUMACHER napisao:A nisam ga stvarno vozio,nego sam sanjao...
Provalio sam ;) tako sam i ja jednom "provozao" Quattroporte-a po BG-u a feeling je bio tako realan... :drink

Re: Alfa Romeo MiTo 1.4 16V TB - TEST

Poslato: Pet Okt 23, 2009 2:46 pm
od SCHUMACHER
Uh ne pitaj...I ja sam jedno vrijeme vozio bordo Maserati bi turbo :love:
Ali da ne offujemo...

Re: Alfa Romeo MiTo 1.4 16V TB - TEST

Poslato: Sub Okt 24, 2009 8:04 pm
od motion
Vidjao sam ovih dana crvenog MiTo-a u NS-u :shock: , bas mi je simpatican autic, mnogo je privlacniji uzivo i u pokretu nego na slikama, skroz originalan dizajn u odnosu na konkurenciju :arflag .

Mislim da je vise za zensku publiku nego za musku, ali i to je pitanje ukusa :beerchug: .

Re: Alfa Romeo MiTo 1.4 16V TB - TEST

Poslato: Ned Okt 25, 2009 2:51 pm
od byMaX
E da, a šta radi woodoo u Delti? Servis ili nešto drugo?

Re: Alfa Romeo MiTo 1.4 16V TB - TEST

Poslato: Ned Okt 25, 2009 5:05 pm
od Sasha
Mislim da radi u salonu. Imaš pp pa ga propitaj ;)

MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Ned Maj 23, 2010 5:49 pm
od OMP
1.6 JTDM, 158hp, 402Nm, 0-100 8,9 sec, max spd. 132mph

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Ned Maj 23, 2010 7:01 pm
od alessandro
Koja je fora sa bojom karoserije? :scratch: Izgleda mi kao bruseni aluminijum. :)

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Ned Maj 23, 2010 7:51 pm
od alaza
Izgleda da jeste. Auto izgleda fantasticno :bluechin:

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Ned Maj 23, 2010 10:17 pm
od darko qv
Izgleda fenomenalno,al mi parametri o brzini i ubrzanju..nisu nesto.U svakom slucaju prelijepo. :love: :love:

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Ned Maj 23, 2010 11:11 pm
od JaMaL
ili je folija?

sve u svemu dizel...
:cray:

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Ned Maj 23, 2010 11:39 pm
od starac vujadin
Romeo Ferraris se jos dobro i snasao u ova moderna vremena...vode nekoliko vozila po raznim eminentnim trkama, napravili su opasnu prepravku Fiata 500 od 260ks...Ali, ipak mi je tuzno kada se setim kako je nekada "italijanski Cosworth" izvlacio iz Fiatovog 128 bloka neverovatnih 12-13000 obrtaja za trke, a sada sada odvrce/zavrce turbo i lepi folije. Posten rad se vise ne ceni.

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 11:37 am
od Coha_the_King
Auu bre, kakav primerak! Baas je :cool:

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 2:21 pm
od byMaX
Sport i dizel mi nekako ne idu zajedno, ali ajde, stajling, tjuning i nekako...

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 2:58 pm
od Alex156
:podrzava nego jel to ove godine u trendu da se farbaju felne u crno...

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 6:10 pm
od byMaX
Kako ove godine? :) Na beli auto idu, definitivno, mada ništa nema bolje od srebrnih - od golubije do jako svetle... klasika je najbolja.

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 9:30 pm
od Alex156
To je ok... Nego gledam po gradu sve vise auta sa crnim felnama gde god da krenem sretnem bar 3-4... Kao da je neki modni trend ako hoces da budes u fazonu farbaj felne u crno... :rotfl:

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 10:33 pm
od igorkrnic
Pa 3-4 imaju crne a 30000-40000 imaju srebrne, bas i nije nesto ucestala pojava :)

sto se tice ovog mita...budzevina koja doduse lepo izgleda a sa 400Nm mora da kida kako ide na tu karoseriju, ne treba kuditi dizel samo zbog 0-100 jer dizel do 100 mora u trecu a benzinci u drugoj opusteno

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 10:58 pm
od byMaX
Kad budes vozio 1750TBi videćeš. Ne čuje se, ali ne kao tvoj, nego se ne čuje da radi kad stoji. Nema onog blagog podrhtavanja kada stojiš na semaforu, a na koji su vlasnici dizelaša navikli, ali koji opet unosi blagi nemir, makar podsvesno. Benzinac ima svojih prednosti i kad je atmosferac, a kamoli turbo benzinac... samo da naprave jače turbine... tj. one postoje, ali kada pređu u mainstream, imaćemo imamo motore od 1200-1400 ccm koji imaju po 250ks i koji će da odvaljuju, a da troše ispod tj. do 10 litara u gradu. I neće trošiti ulje niti biti osetljivi na gorivo u toj meri kao JTS, niti će biti problema sa time što na 200k mora da se radi generalna, jer to nije visokoturažni atmosferac, već se vrti do oko 6000 rpm. To će biti prava stvar, još bolje od JTDM-a. Em lagan, em nije prekomplikovan i težak kao dizel, jeftinije održavanje i registracija, mirniji rad i veće uživanje u vožnji. 1.8TBi je jedan korak ka tome...

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 11:04 pm
od starac vujadin
E, to sve nece moci...jedno potire drugo, a drugo trece, itd...

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Pon Maj 24, 2010 11:33 pm
od darko qv
Ma,meni je bas lijep i vrh,al bi bilo bolje da je ispod haube makar 1.4 multiair.Vec bi sa 170 ks to na nesto i licilo.Bem ti tuning i dizela.Meni to nikako ne ide zajedno.Bez uvrede momci. :hello: .Isto ko kad vidim u wtcc-u Seate dizele. :banghead:
Nadam se da to Alfu ne ceka,pa makar je nemalo na trkama. :write:

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Uto Maj 25, 2010 1:02 pm
od Coha_the_King
Pih bre, ode tema u raspravu o dizelima VS benzincima, po zilioniti put... :banghead: Vidite bre lepote, kake veze sta su trenutno napisali da ce pogoniti ovo, verovatno nikad i necemo sesti unutra i osetiti... :cray:
A naravno da ide nadrndavanje diZLA. Seat ostavio konkurenciju odavno...Sta bi tek neki JTDM uradio, samo da se ubaci vise negde na trke.
darko qv napisao:Isto ko kad vidim u wtcc-u Seate dizele. :banghead:
Nadam se da to Alfu ne ceka,pa makar je nemalo na trkama. :write:
Kakva zabluda. To je jedina njena buducnost ako se pojavi-da pojasni konkurenciji ko i kako pravi najbolje CommonRail-e.
Alo narode, 1.6 za 160ks, eurodizel, sa svim blagodetima! I to ALFA! :love:

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Uto Maj 25, 2010 10:30 pm
od darko qv
Ne vjerujem.Znate i sami koju su buku Alfisti pravili kad je Alfa pocela da ugradjuje dizele u svoja auta.
A,i pravila u wtcc-u se mijenjaju.... ;)

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Sre Maj 26, 2010 10:36 pm
od Coha_the_King
darko qv napisao:Znate i sami koju su buku Alfisti pravili kad je Alfa pocela da ugradjuje dizele u svoja auta.
Na koju deceniju tacno mislis? :) Ili na koji model tacno, pa su tada Alfisti poceli da se bune? :) Samo nemoj jos da kazes da je pobuna bila i za prvi serijski komonrejl 97 u 156... :gitara ...pa ih zato danas ima troduplo vise od benzinaca.
'De ode prica o "MiTo by Romeo Ferraris"...Izvin'te, tren inspiracije.
Kraj off-a.
:drink

Re: MiTo by Romeo Ferraris

Poslato: Čet Maj 27, 2010 9:22 am
od darko qv
Kraj off-a.
Mito je lijep i tu nema sta dalje da se prica.

Alfa MiTo MARANGONI

Poslato: Čet Jul 08, 2010 3:44 pm
od branimir_
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Marangoni Alfa Romeo Mito M430 review:
The M430 is the striking new 2009 demo car for Marangoni Car Tyre, the division of the Marangoni Group that manufactures and markets car tyres, all strictly “made in Italy”. It will be exhibited for the first time in the world at the upcoming Essen Motor Show, to be held in Germany from 27 November to 7 December 2008, in hall 5, stand 128, hosted by Oxigin Wheels.

Following the success of the 2008 Marangoni TRC Fiat 500, another Italian show car will be used to confirm Marangoni’s ongoing tuning interests.

Once again Marangoni are the first to exhibit a uniquely designed and tuned example of a newly released Italian car. The project has been completed in a seemingly impossibly timeframe, coming soon after the Italian release of the Alfa Mito on 12 September.

Starting from a 1.4 litre turbo petrol model, the M430 is a complete reworking of the car, with considerable changes to the bodywork, engine, interior, braking system and trim. The tuning project was again handled by the Florence-based TRC Italia, and for this truly sporting interpretation, Marangoni decided to develop a limited series of its ultra high performance Mythos tyres, using a special red compound, in perfect symbiosis with the new look of the vehicle.

Throughout 2008 and 2009 the M430 will be on display at many leading European tuning shows, with a schedule of more than 10 events.

Body and design

It’s not hard to guess the origin of the M430 design, as the name itself explains its source of inspiration.

The front bumper has two wide air grills, designed to direct air flow to the uprated braking system. On the sides are wide vents that highlight the extremely sporting design of the vehicle. At the rear, the original bumper has been removed and replaced with a stunning new carbon fibre diffuser made by MB, featuring evident air extractors, again in 430 style.Carbon fibre was also used to make the rings around the lights and the spoiler on the rear window. Racy skirting completes the vehicle’s body kit, perfectly unifying the two axles. In addition, special LSD hinges have been adopted, with added modifications, meaning the doors now open wing-style, just like on the most prestigious supercars.

Power kit

The extensively tuned engine now delivers 220 HP, a good 65 HP more than the original version, with powerful delivery even at low revs. The power kit designed by Mariani also includes a new bearing-mounted rotary turbine, downpipe complete with metal catalyst, rear stainless steel exhaust with four pipes, and air filtering with special carbon air box.

Interior

The new look of the interior stands out immediately. The seats, roof lining, carpets and uprights have been covered with special open-work fabrics, enhanced by Luna supercar with a tricolore motif that accentuates the Italianness of the design. The gear knob, pedals, footrest and handbrake lever have been made by Isotta with Swarovski stone inserts to create a “regal” yet at the same time sporty feel.

Other features

The M430 has been lowered by around 4 cm using KW threaded strut housings that allow height adjustment. The already powerful standard braking system has been replaced with innovative Tarox B33 10-pot calipers and composite 330x26 diameter brake discs, for absolute yet controllable braking power.

Wheels

The spectacular red Marangoni Mythos tyres, in the 225/35R18 Y size, developed by adding special coloured pigments to the compound, are fitted on Oxigin Crystal black 8x18 wheels. The result is a captivating red-black combination that makes the already stunning M430 look even sportier.
End of Marangoni Alfa Romeo Mito M430 review.