Stranica 2 od 2
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Pon Avg 17, 2009 8:49 am
od Srđan
Pozdrav momci svima,
U petak mi je majstor skinuo EGR ventil i MAP senzor i očistio prljavštinu, ide sad kao nevreme. Ne mogu da ga prepoznam. Ko god ima nekih sličnih problema prvo neka pregleda te dve stvari pa onda sve ostalo.
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Pon Avg 17, 2009 11:58 am
od vnov
Još da ga čipuješ pa da onda vidiš nevremena

Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Pon Avg 17, 2009 1:30 pm
od Srđan
@vnov, valjda će biti prilike da se provozamo. Voleo bih da sednem i u tvoju alfu sigurno dobro puni još i iskusan vozač,milina.
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Pon Avg 17, 2009 1:41 pm
od vnov
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Sre Avg 19, 2009 9:04 am
od Maksa13
Pozz Ljudi,interesuje me samo da li alfa 156 1.9 jtd 2000 ima euro 3 motor,da li moze da se registruje kod nas?

Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Sre Avg 19, 2009 10:45 am
od VladaJ
Maksa13 napisao:Pozz Ljudi,interesuje me samo da li alfa 156 1.9 jtd 2000 ima euro 3 motor,da li moze da se registruje kod nas?

2000. je prelazna godina, krajem 2000 su poceli da ubacuju jtd motore od 110ks , sa plasticnim poklopcem, i oni su Euro 3

Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Sre Avg 19, 2009 7:04 pm
od dusanGT
springboy napisao:Pričao sam jutros sa Dešom i on tvrdi da blokiranje EGR-a nije opcija na mom automobilu (115KS), jer se na samom ventilu nalazi senzor koji meri količinu vazduha ili nešto slično (ne mogu reći da sam sve skapirao).
Jelć može neko ovo da objasni?
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Sre Avg 19, 2009 10:07 pm
od Djo83
Pa ja to prokomentarisah... ne vidim tu neki smisao s obzirom na koliko je takvih mashina shirom svijeta blokiran EGR. Senzor koji mjeri kolicinu vazduha bi trebalo da bude MAF senzor tj. protokomjer,a EGR je kontrolisan od strane ECU-a preko vakuuma uzimajuci u obzir rezim,tempo i ajd da kazem stil voznje. U sustini EGR je zatvoren na leru i ECU mora da ga zatvori pri punom gasu. Znaci radi samo da tako kazem na medju polozajima gasa.
Na JTD mashinama EGR je kontrolisan mehanicki uz pomoc vakuuma,a na JTDm mashinama softverski pa kod njih blokiranje pomocu plocice dovodi do izbacivanja greske i EGR se mora softverski "ugasiti". Moguce da je majstor na to mislio,dakle na JTDm mashine. Na obicnom JTD-u nema problema.
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Čet Avg 20, 2009 12:34 pm
od dusanGT
Ma ja to (sa ironijom) citiram kako se mušteriji pričaju bajke o tome da se na nekom JTD ne sme, a na nekom sme da zatvori EGR... Pa dokle će ljudi-majstori da budu opušteni, površni i neprofesionalni... Znam da servis nije škola, ali ne bi trebalo baš toliko dezinformisati mušterije... Popravi (ako umeš) i uzmi pare, a edukaciju prepusti nekome ko zna...
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Pon Nov 16, 2009 9:37 am
od Srđan
Ima toliko reči na forumu o EGR ventilu.
Ako može neko nešto na napiše o MAP i MAF senzoru, karakteristike, našta sve utiču, česti problemi i ostalo.
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Pon Nov 16, 2009 10:17 am
od Dragon
MAF je u narodu poznatiji kao protokomer...
Evo ovde je lepo objasnjeno:
viewtopic.php?f=13&t=46824
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Čet Jan 21, 2010 3:15 pm
od darkbgd
Zamenio sam EGR ventil koji je bio toliko korozirao i zastekao da nijedna kiselina ni rastvor ga nije mogao da vrati u zivot.Skinuli smo i neki senzor piiiip ga kako se zove,očistili prljavštinu, zamenili filter vazduha,ocistili protokomer i jos neke cevi i cevcice i cini mi se da sad ide mnogo bolje. Moj problem je bio do 2000 obrtaja ide sasvim ok ali preko pocinje da gusi motor tako da odmah moram da prebacim u veci prenos. Posle urdjenih gore navedenih stvrcica sad ide mnogo,mnogo bolje iako mislim da bi mogla da da jos malo snage

. Jos cu da pregledam malo auspuh,katalizator je mislim skinut ali moram da budem siguran. EGR ventil sam uzeo polovan i platio sm ga 50 eura.Kad mu dam gas do daske ne baca mi crn dim na auspuh nadam se da je to normalno?
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Pet Jan 22, 2010 9:00 am
od darkbgd
darkbgbd napisao:Zamenio sam EGR ventil koji je bio toliko korozirao i zastekao da nijedna kiselina ni rastvor ga nije mogao da vrati u zivot.Skinuli smo i neki senzor piiiip ga kako se zove,očistili prljavštinu, zamenili filter vazduha,ocistili protokomer i jos neke cevi i cevcice i cini mi se da sad ide mnogo bolje. Moj problem je bio do 2000 obrtaja ide sasvim ok ali preko pocinje da gusi motor tako da odmah moram da prebacim u veci prenos. Posle urdjenih gore navedenih stvrcica sad ide mnogo,mnogo bolje iako mislim da bi mogla da da jos malo snage

. Jos cu da pregledam malo auspuh,katalizator je mislim skinut ali moram da budem siguran. EGR ventil sam uzeo polovan i platio sm ga 50 eura.Kad mu dam gas do daske ne baca mi crn dim na auspuh nadam se da je to normalno?
ispravka do 3000 obrtaja
Re: Alfa 156 1.9 JTD
Poslato: Sub Maj 28, 2011 5:53 pm
od misajko83
Da li neko zna zasto gde je najbolje da zamenim prednje viljuske?
Desava se da pri maloj neravnini dodje do skripanja.
Neki TZV. majstori kazu da su upitanju selem blokovi, ne znam kome da se se obratim i kod kog majstora je najbolje da ostavim auto da mi to uradi? A da i gde su najpovoljniji uslovi placanja?