Stranica 2 od 3
Re: 147 vs 156
Poslato: Ned Avg 16, 2009 8:06 pm
od Darko_NS
hvala na podacima
@vnov koliko ti staje u tu bocu, posto je isti rez tocak i kod 156 i kod 147
i koliko ti trosi po gradu kad ga normalno vozis
Re: 147 vs 156
Poslato: Ned Avg 16, 2009 8:39 pm
od igorkrnic
vnov napisao:Ja imam bocu umesto rezervnog točka i prošao sam atest bez problema, neverujem da ima više mesta kod 147 do branika.
Jbg BG je to, sve tu moze pa makar se zapalis kad te opali neko jace

Re: 147 vs 156
Poslato: Ned Avg 16, 2009 9:25 pm
od ZEPP 46
Ja sam u prvoj 156 1.8 TS imao plin,boca u rez.točku od 48 L,stajalo je oko 40 L plina,i meni je po Bg-u trošila oko 15-16 L,čisto gradska vožnja (sa klimom),a na otvorenom od 9- 11 l,u zvisnosti od "težine" noge

!! I,uz "ćopavi" rez.točak,imala je zadovoljavajući prostor u gepeku!!
Re: 147 vs 156
Poslato: Ned Avg 16, 2009 9:32 pm
od vnov
Boca je 43l puni se 20% manje, to je najveća što je mogla da stane čak mi je malo višlja od nivo gepeka nekih 2-3cm.Što se tiče potrošnje maksimalna 12,5l pošto uglavnom po gradu i vozim.
Igore ko zna od kad je taj naš zakon, po tom zakonu treba da imaš metalnu ploču neznam koje debljine izmedju boce i putničke kabine.Nikakvu vezu nisam imao ugradjeno u AC Rašić otišao i dobio atest odnosno platio

90e.
Re: 147 vs 156
Poslato: Ned Avg 16, 2009 10:04 pm
od Darko_NS
onda je moguce da 156 ima malo vecu rupu za rez tocak, 48 litara boca je dosta, ja sam mislio da da su manje.. bas cu se raspitati oko tog atesta
.Što se tiče potrošnje maksimalna 12,5l pošto uglavnom po gradu i vozim.
super, onda po ns-u ne bi trebalo da predje 10-11, jer su ipak manje guzve, sve je ravno, nema brda i ima puno dugackih pravaca
4,4l Selenia 20k for alfa romeo.
Ja imam isti motor vozim na plin i koristim ovo ulje što fabrički ide u moj motor.
ne razumem se u alfine benzince, negde sam procitao da navodno treba
sipati seleniu racing jer se onda ne cuje varijator?? jel znas nesto o tome?
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 1:14 pm
od Bogdan156
I ja sam skoro imao istu dilemu i odlucio sam se za 156 iz nekoliko razloga. Buduci da cesto vozim 3-4 ljudi, a visok sam skoro 195, 147 jednostavno nije bila dovoljno velika. U 156 ladno moze neko do 185 da stane iza mene i da mu bude udobno sasvim. Shto se gepeka tice, prednost takodje na strani 156, isao sam do Milana sa njom sa caletom i sestrom josh smo nosili 100 chuda i mesta nije zafalilo. Shto se tice ponasanja na putu, vise mi se dopada 156 mada sam vozio samo par 147, nekako mi deluje sigurnije pogotovu pri vecim brzinama. Svakako preporucujem dizelasa, onaj ko je pri parama 2.4 necete se pokajati, benzinci ne mogu da im pridju...
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 1:27 pm
od Darko_NS
da, definitivno ce pasti 156, i to najverovatnije 1.6
ono sto me jos zanima, sta bi konkretno trebao da gledam kod tog motora
koliko su oni problematicni, sta moze da ih zeza od kvarova??
-svecice, ako auto pali, radi, normalno, kad ih treba menjati??
-varijator, kako znati kada pocinje da riknjava
-sta od elektronike treba proveriti??
pitam ovo jer sam cuo svakojaka iskustva za twin spark, od onih da ih
sluze godinama bez greske, do onih da su menjali sve zivo sto se moze
zameniti
kao sto je neki autonovinar jednom rekao, alfa je najkontraverzniji brand,
neko ce vam reci da godinama besprekorno tera V6 po vijugavim planinskim
putevima, a neko da mu je alfasud pocela truliti vec na prospektu dok je jos
birao da koji ce auto da kupi

Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 5:03 pm
od igorkrnic
1.6 je slab za tu karoseriju, jedino 1.8 ali mislim da je najbolje 1.9jtd, miriniji ces biti sa time, manje gremilina ima

kod benzinca ako ne potrefis fin primerak odma menjas kvacilo, varijator, svecice, lambda sondu a za sta god se uhvatis oko 150 eur :S, a da ne govorim probleme sa plinom ako ne potrefis primerak :S
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 5:12 pm
od Darko_NS
snaga motora nije bitna, samo da je dobar auto, ne treba jaci, inace pricali smo
sa jednim od glavnih majstora u stojanovu, kaze da im se u servisu najbolje pokazao 1.6.
dizela necemo, imamo vec jedan jtd, vise nam se svidja kombinacija benzin+plin,
imamo plin u doblu 1.2, pa to se ne cuje, kao da vozis elektromobil

ok za kvacilo, to je lako ustanoviti, ako je meko i hvata dole, nema problema
a za te stvari tipa varijator, la.sonda, svecice, i pitam jer se ne razumem, pa
kako odokativno mogu da utvrdim stanje tih delova???
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 5:48 pm
od ZEPP 46
@ Igore..pa pretera ga,
ako si ti to menjao na TS..ne mora da znači da je svuda tako!! kapiram ja da si ti postao "dizelaš"

ali,hajde budimo realni..i JTD i TS imaju svoje slabe tačke!! Ali,npr.ja ni na jednom od 2 TS-a koje sam vozio,nisam menjao ni svećice,ni varijator,ni kvačilo

...a i po temam koje sam pratio(prelistaj

) kvačila su mnogo više menjali oni koji voze JTD (čini mi se i ti na 156),varijator nisam video da je neko menjao/reparirao na ristajl modelu..itd
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 6:52 pm
od Dragon
Evo ja sam imao dva JTD, prosli na kome sam za godinu i po ocistio dizne i ovaj sad na kome je ostalo jos malo delova koje nisam zamenio.
Znaci, prednost JTD, ali samo 100 proveren.
Evo da sam znao kakva piiiip me ceka, kupio bi ladno Zeppelinovu, em je novija, em sam na kraju dogurao do 7 soma.
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 7:04 pm
od Darko_NS
vec je kaparisana 1.6 ts, 2002, restajling unutra, tako da ne vredi spominjati jtd
ako neko zna i ima vremena nek mi da neke savete na ona pitanja sto sam napisao pre par postova, grazie molto

Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 7:46 pm
od igorkrnic
ZEPELINBG napisao:@ Igore..pa pretera ga,
ako si ti to menjao na TS..ne mora da znači da je svuda tako!! kapiram ja da si ti postao "dizelaš"

ali,hajde budimo realni..i JTD i TS imaju svoje slabe tačke!! Ali,npr.ja ni na jednom od 2 TS-a koje sam vozio,nisam menjao ni svećice,ni varijator,ni kvačilo

...a i po temam koje sam pratio(prelistaj

) kvačila su mnogo više menjali oni koji voze JTD (čini mi se i ti na 156),varijator nisam video da je neko menjao/reparirao na ristajl modelu..itd
nisi pazljivo procitao sta sam napisao, znam da ti ne volis dizel pa pricas subjektivno

ja sam rekao da je TS sranje AKO ne naletis na dobro odrzavan primerak, ti imas takav pa nemas problema i majka, nadam se da ce i njegov biti takav
mada izgleda su 2002+ malo kvalitetniji ov ovih starijih :S
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 9:45 pm
od Mique
Ja znam suprotne price i to je da 1.6 se najlosije pokazao u duzoj eksploataciji jer taj motor nije dorastao karoseriji.Moj izbor bi bio 2.0 jer onda citav motor i auto dolazi do izrazaja.Uzeti i 1.8 je odlicno ali veruj mi 1.6 je slab za to.Obrati paznju kakvo je stanje u unutrasnjosti jer izlizani delovi mogu biti znak da je auto presao mnogo vise kilometara nego sto pise.Sem toga razlika u potrosnji kako benzina tako i plina izmedju 1.6 i 2.0 je vrlo mala.Proveri kako auto pali provozaj ga jer su trapovi ahilova peta 156.Naravno , varijator ces cuti cim upalis automobil.Cuje se onda kao dizel.
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 9:46 pm
od Sasha
Ja ne vidim svrhu 1.6 motora u 156/147

Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 9:49 pm
od Mique
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 10:03 pm
od Sasha
Ne, ozbiljno. Registracija simbolično manja u odnosu na 1.8, potrošnja ista, a ide dosta lošije, gde je opravdani razlog izbora 1.6?
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 10:42 pm
od igorkrnic
Ja sam vozio 1.6 156 jos kad sam ja imao opel vectru davno i mogu reci da ide bas bas lose, no ok njemu izgleda ne trebaju performanse ali ima tu mnogo toga, kad ides na more natrpas se sav, klima, treba ti 10 min da obidjes kamion i tako to a da ne govorim koliko ce da traje motor :S mada ja sam optimista da ce 2002 god biti nesto kvalitetnije, ne znam zasto ali tako mi deluju sve ove 156 sa unutrasnim restilingom
Re: 147 vs 156
Poslato: Pon Avg 17, 2009 11:48 pm
od Viper
Sasha napisao:Ne, ozbiljno. Registracija simbolično manja u odnosu na 1.8, potrošnja ista, a ide dosta lošije, gde je opravdani razlog izbora 1.6?
Ja sam mu to vec rekao ali nevredi nije hteo da slusa.

Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 12:09 am
od Darko_NS
Sasha napisao:Ne, ozbiljno. Registracija simbolično manja u odnosu na 1.8, potrošnja ista, a ide dosta lošije, gde je opravdani razlog izbora 1.6?
zato sto ce da ga vozi uglavnom cale koji ima 56 godina, i nigde ne zuri, do sad je vozio fiat doblo od 60ks i ovo je veliki skok za njega i glavni uslov za kupovinu auta, je bio da je auto bude u dobrom stanju, i nije bitno da li je 1.6 ili 2.0, samo da je ispravan i utegnut.
sto se tice auta, ima nove gume 205/60r15, nov akumulator, i plocice na diskovima
koliko sam ja mogao da utvrdim u voznji, trap se ne cuje, nista ne lupka, ne skrpi
tako da sam 90 posto siguran da je i on ispravan... kvacilo je mekano i hvata u donjoj zoni.. sto se tice varijatora, nisam cuo da radi kao dizel, ali se ne razumem u to.
uglavnom me zanimalo oko motora, sta su mane, na sta obratiti paznju prilikom daljeg pregleda auta
sto se tice pouzdanosti 1.6 motora, tako mi rekose u stojanovu, kao uzimaj taj
sa njim smo najmanje imali posla
Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 12:26 am
od igorkrnic
ima logike
no, obrati kad upalis auto kad je haladan, ako krene da krekece prvih 5 sekundi kad se upali onda je otisao varijator i njega trebas menjati jer ce ti doneti posle probleme, ja moj na mojoj staroj nisam menjao jer su mi pametnjakovici rekli da nema veze ako on ne valja al iz*base me
takoje ugrejes auto na radnu temperaturu i vozis i naglo kocis i drzis kvacilo pa vidis kako se ponasa ler gas, da li ce da propada tj varira, to je ono sto mozes videti odmah e sad za ostalo...to ce se vec samo pokazati vremenom ako uopste ima nesto, ako imas srece, bices jako srecan i zadovoljan autom jer alfa je to

Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 12:48 am
od ZEPP 46
@Igore
nisam subjektivan,samo realan..ne volim dizele-to je tačno(samo zato što volim obrtaje)..ali nemam ništa protiv takvog izbora..i uvek će biti polemike oko JTD VS TS

!! I meni se čini (bar po svemu do sada napisanom na forumu) da su ristajl modeli malo sigurniji

!! 1.6 sam vozio,jeste dosta slabiji,a potrošnja i održavanje u odnosu na 1.8 su isti...2.0 je možda nešto "skuplji" i u ristajl modelim ga nema!!
Ali..Darko..ako si već odlučio...ok!! Sve ćeš videti na dijagnostici i u samoj vožnji..nema tu nekakve velike filozofije

..nije to svemirski brod

Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 9:32 am
od Bogdan156
Cestitam na kupovini. Nadam se da ce tvog caleta dobro sluziti. Slozio bih se sa vecinom, da je 1.6 slab za taj auto i da nije pravi izbor ali vidim da si ti vec doneo odluku. Sve najbolje..
Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 1:02 pm
od Dragon
A bre, prava Alfa family.
Re: 147 vs 156
Poslato: Uto Avg 18, 2009 1:46 pm
od vnov
Darko_NS napisao:vec je kaparisana 1.6 ts, 2002, restajling unutra, tako da ne vredi spominjati jtd
ako neko zna i ima vremena nek mi da neke savete na ona pitanja sto sam napisao pre par postova, grazie molto

Moja iskustava sa ovim motorom pošto vidim da te to zanima.
Menjao termostat to ti je generalno boljka kod svih alfi nebitno dizel ili benzinac, cena oko 4000.Ovde možeš malo da pogledaš o termostatima viewtopic.php?f=28&t=44700 i viewtopic.php?f=15&t=45261&st=0&sk=t&sd=a i viewtopic.php?f=15&t=46124&p=1261719&hilit=termostat#p1261719.
Menjao uložak protokomera kad sam kupio alfu prošle godime u maju cena kod Ninića bosch oko 8000 din.
Varijator dva puta reparirao, ovde imaš šta sam pisao o mom iskustvu viewtopic.php?f=13&t=11927&st=0&sk=t&sd=a&hilit=varijator&start=175.Za sad sam prešao 4000 km od reparacije, moj ti je savet samo da ulje držiš strogo na maksimumu.
Obavezno uradi veliki servis, što se tiče svećica male traju 100.000, nemoj oko toga da se sekiraš.
To su neka moja iskustva mislim da ćeš više problema da imaš oko trapova nego motora.
