Stranica 2 od 2
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Pet Jun 05, 2009 7:10 pm
od ToNcA
Na taj nacin i ja razmisljam. Idem da vidim sivu uzivo pa cu da odlucim definitivno, ako tada ne prelomim kada je provozam da uzmem nju znaci da ni ne treba da jeuzmem. ni jedna nema kozu.
To da nije vozena znam jer mi je lik rekao da je kupio Hondu pre dva meseca i da zato prodaje Alfu. Redovno je servisirana u ovlascenom servisu tako da ima i servisnu knjizicu dok momak koji prodaje crnu kaze da je "servisna ostala na carini" samo ne znam sta trazi na carini.
ePER kaze za crnu da je autenticna (znaci nije prepakivano nista, tipa sedista i tako to...) i da je motor u njoj taj koji je. U Delti kazu da ne mogu da daju informaciju kada je auto zadnji put bio u poseti ovlascenom servisu, mada i kilometraza deluje autenticno.
kod sive me iskreno najvise privlaci 2.0TS

Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Pet Jun 05, 2009 9:39 pm
od ilija156
Ma crna je lepsa bez dileme ali taj 2.0 me ipak koleba...Ipak bi uzeo crnu jer je velika razlika u izgledu koja kod mene igra presudnu ulogu a i manje ima restilizovanih....
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Sub Jun 06, 2009 8:53 pm
od Blade
E realno ne znam koliko ti znaci tih 400 kubika pitaj vnova da li mu toliko slabo ide auto

a i po ovom novom zakonu bolje ti je da ti je auto sporiji ima da nas deru katastrofa

Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Ned Jun 07, 2009 1:00 am
od ToNcA
Pa to i jeste tacno

.
Samo me je strah da se ne desi da za par meseci ukapiram da bih da mi auto ide bolje (mada crna stvarno izgleda perverzno tako da vec razmisljam da joj orpostim tih 30ks), pa da padnem u iskusenje da malo "cackam" po motoru, a ne znam koliko bi mu se to svidelo.
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Ned Jun 07, 2009 10:10 am
od milance
definitivno CRNA.izgleda perfektno.
ja vozim sivu ne restilizovanu,i uvek kazem da su mi lepse ali crna je BRUKA.sto se tice kilometraze nista ti ne znaci da li pise 100000 ili 200000,ako je lose odrzavana,vozio neki klinac pa se izivljavao i druge stvari.
a sto se tice motora 120 ks ti je sasvim dovoljno,auto se vozi sa uzivanjem i kuliranjem a ne da gibis glavu negde.moja je jtd 140hp pa je dva puta nisam razvukao od kada je imam.
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Ned Jun 07, 2009 7:43 pm
od ZEPP 46
milance napisao:a sto se tice motora 120 ks ti je sasvim dovoljno,auto se vozi sa uzivanjem i kuliranjem a ne da gibis glavu negde.moja je jtd 140hp pa je dva puta nisam razvukao od kada je imam.

"konja" nikada dosta...i ne znam šta će nekom Alfa ako je ne "razvuče" bar nekada..

..Milanče..neko baš uživa u tom "razvlačenju"..nismo svi isti

Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Ned Jun 07, 2009 8:29 pm
od milance
slazem se sa tobom druze ali na auto putu gde imas uslove za to,a ne po gradu gde 90% ljudi to radi.zato se svasta i desava.na stazu sam vec neko vreme na hitnoj i maksilofacijalnoj hirurgiji pa cu ti pokazati nekoliko slika momaka od 17 do 22 god sto su razvlacili.malo se zapitas.

Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Ned Jun 07, 2009 8:49 pm
od ZEPP 46
milance napisao:slazem se sa tobom druze ali na auto putu gde imas uslove za to,a ne po gradu gde 90% ljudi to radi.zato se svasta i desava.na stazu sam vec neko vreme na hitnoj i maksilofacijalnoj hirurgiji pa cu ti pokazati nekoliko slika momaka od 17 do 22 god sto su razvlacili.malo se zapitas.

da ne idemo u off..

ali veruj mi da znam..imam dosta i km u nogama i godina da sam se nagledao svačega!!
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Ned Jun 07, 2009 9:38 pm
od ToNcA
Tacno je da konjica nikad dosta

.
Danas sam gledao i sivu - 2.0TS vuce kao nezdrav! Samo sto sada imam dilemu sto je crna po mom subjektivnom utisku u mnogo boljm stanju (sto se kabine tice) a na satu imaju otprilike isto km. Pa mi sada niej jasn jer siva ima i knjizicu i kupljena je u Delti.
Sutra ili prekosutra vozim crnu kod limara, ako se potvrdi da je i sa te strane ok ja mislim da necu mnogo razmisljati. Jedino u tom slucaju mogu da se pitam sta joj fali, jer je auto po mom licnom ustisku perfektan (mada ipak sam ja bankar, ne inzenjer).
Usput, na sivoj se vidi da desno krilo nije bas najsrecnije ispeglano.
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Pon Jun 08, 2009 4:23 am
od ilija156
Pa kad ne mozes da se odlucis najbolje je da nadjes crnu restilizovanu sa 2,0 motorom i vuk sit i sve ovce na broju."Crveni signal" kod hipodroma rade po porudzbini i mislim da za te pare mogu da ti dovuku...Ja se raspitivao za GT Alfu do 10.000eur. kazu da tesko i za te pare su presle katastrofu i losijem stanju...
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Pon Jun 08, 2009 11:32 pm
od ToNcA
Pa probacu i to mada kako vidim na mobile.de mal teze jer se retilizovane 2.0 cene mnogo vise nego 1.6 (a posle par voznji znam i sto

).
Danas sam isao da pogledam jednu sa 5v 2.0TS. Auto je sto se tehnicke strane tice stvarno odlicno odrzavan (zena je prvi i jedini vlasnik ali mi deluje da nije vozen zenski vec kako Alfa i treba da se vozi).
Ali sa njime je kvaka ta sto je pun sitnih ogrebotina po vratima, ima ogrebotine od kljuca na haubi (koje znam da bi i kod mene dobio vrlo brzo od nekog ljubaznog komsije ali...) i zakacen je na dva mesta (nista strasno). Nije nikada lupan.
Sada sam tu u dilemi - da li se isplati farbati takav auto jer je sa jedne stran greota skidati prvu farbu zbog ogrebotina a sa druge strane onakvu Alfu ne bih vozio (da je Opel pa ajde...). Ceni ga oko 7000 sto je po meni malo jaca cena ako se uzme u ozbir u kom je stanju farba, a i godine (2002. a prva registracija je 2003., presao malo ispod 80 000, svi servisi su na mestu). Da li se isplati upustati se u tako nsto i koliko otprilike kosta farbanje auta jer tesko da moze da se to odradi parcijalno?
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Uto Jun 09, 2009 7:41 am
od ZEPP 46
U zavisnosti od dubine ogrebotina,možda i ne moraš da radiš komplet farbanje,najbolje je da je pogleda neki farbar..pa da ti kaže da li može da "flekuje" to što je zakačeno..a zatim ispolira komplet automobil..ili ga izlakira..pa ispolira

..to bi bilo dosta jeftinije..a izgledalo bi savršeno

!! Po meni ti je mnogo bitnije da pregledaš stanje trapova i motora,jer to može da zadaje mnogo više problema i finansijskih izdataka od samog izgleda..to ćeš lako srediti
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Uto Jun 09, 2009 8:35 am
od ToNcA
Sto se toga tice auto mi deluje da je skroz ok, mada bi u slucaju da odlucim da ga uzmimam morao to da pogleda neki majstor jer ja to nisam

.
Razmislicu...
Jel ima neko pre[poruku za farbara kod koga bi to moglo da se odveze? Moze i na pp.
Re: Razlike 147 i 147 restyling (sem u izgledu)
Poslato: Uto Jun 09, 2009 11:02 am
od milance
druze odake si ti????
gde je ta 147 sto si je gledao???aj baci broj na pm hoce neki moj drug da pogleda isto.