Tuning

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Uto Nov 03, 2009 12:47 pm

Da pitam ovdje imate li inf "pasuju" li npr ventili ili bregaste od 1.7 TS na 2.0 TS 8V i bi li se eventualno moglo nesto iskoristiti sa tog motora na 1.8 ili 2.0...
Za ventile pitam jer je moguce da su laksi,pa bolje "prate" visoke obrtaje,a za bregaste pitam jer su mozda na 1.7 "ostriji" bregovi i sl...

Ne bi lose bilo da neko pojasni "proceduru" poliranja usisnih kanala u glavi.
Vidio sam par postova gore da je Blade okacio link,ali nazalost nije vise aktivan...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
byMaX
Contact:
Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1330
Pridružio se: Pon Jan 05, 2009 9:31 pm

Re: Tuning

Uto Nov 03, 2009 1:06 pm

Starac je ovde jedini skapirao poentu obrtnog momenta vs. "konjaže". Prava istina je da u trkama "konji" i broj obrtaja - dobijaju - da nije tako, Formula 1 ne bi imala smešan obrtni moment (250Nm po nekim izvorima) i 800KS. Jer, 150 KS je uvek 150 KS, kao što je i 250Nm uvek 250Nm u matematici, ali je u praksi, kad se trkaš, 250Nm na 6000 rpm bolje od 400Nm na 2500 rpm! To je jednostavno tako. Ko to može da skapira, nema potrebe da se smara sa teorijom previše...

Naravno, to nema veze sa vožnjom u gradu - dizel sa velikim obrt.mom. na malom broju obrtaja je uvek ugodniji za vožnju.
Turismo Internacionale
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Tuning

Čet Nov 05, 2009 12:10 pm

Ferrari je 2004 imao oko 345Nm/15500rpm, e sad ako mislis da je obrtni moment tu chisto "onako", razmisli o chinjenici da je bolid zajedno sa vozachem imao tezhinu ispod minimalno propisanih 605Kg!



250Nm na 6000 rpm bolje od 400Nm na 2500 rpm
Shta ako ovaj drugi motor na 5000rpm ima 300Nm, a ovaj prvi 150Nm na 2500rpm?

Koji ce biti brzhi? :)
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Čet Nov 05, 2009 12:44 pm

Ja ne znam ali hebaste kevu ovom mom pitanju :rotfl:
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Tuning

Čet Nov 05, 2009 1:14 pm

SCHUMACHER napisao:Da pitam ovdje imate li inf "pasuju" li npr ventili ili bregaste od 1.7 TS na 2.0 TS 8V i bi li se eventualno moglo nesto iskoristiti sa tog motora na 1.8 ili 2.0...
Za ventile pitam jer je moguce da su laksi,pa bolje "prate" visoke obrtaje,a za bregaste pitam jer su mozda na 1.7 "ostriji" bregovi i sl...

Ne bi lose bilo da neko pojasni "proceduru" poliranja usisnih kanala u glavi.
Vidio sam par postova gore da je Blade okacio link,ali nazalost nije vise aktivan...
Sto se tice obrade usisnih kanala nema nikakvog poliranja u delu gde prolazi smesha benzina i vazduha jer bi poliranjem dobio "lepljenje" kapljica benzina po zidovima kanala i kochenje smeshe. Obrada kanala u tom segmentu generalno podrazumeva najpre peglanje neravnina i eventualno proshirivanje. Zavrshna obrada se radi grubljom shmirglom, predpostavljam u nekoj granulaciji 400-500 (ovo treba proveriti). Polirati mozhesh sve shto ide pre dizni.. Najcheshca intervencija u starom dobrom modifikovanju je bila na leptiru usisa gde se redovno tanjila osovina, shrafovi pa i sam leptir..

Izduvne kanale mozhesh polirati, ali najveci dobici lezhe upravo opet u uklanjanju neravnina, stepenastih prelaza na relaciji izduvni kanal/izduvna grana, usisna grana/usisni kanal itd. Takve obrade se zovu "port matching" shto bi se reklo; slaganje portova na identichne prechnike.

Za 1.7/2.0 ne znam podatke, probacu da iskopam..
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Tuning

Čet Nov 05, 2009 1:42 pm

Blade napisao:Ne bi menjac bash mi je dobar vakav 2 ne krci i lepo poteze pu pu da je ne ureknem :D
Ja reko da ova tema bude informativna i da ljudi mogu pronaci sta se moze uraditi za malko para a dobiti barem malo performansi eto dobra je ideja za menjac .
Ko sto rece SCHUMACHER Mozda ne bi lose bilo da u ovoj temi izlozimo neke "metode" pojacavanja motora.
Ja dao neke predloge ali sam se ogradio da li zaista ima realno pojacanje snage pa sam pitao za mishljenje jer nisam merio i video na papiru da je to to.
Tako da bi bilo dobro izneti na koji nacin se moze dobiti koja stotinka a moze i sekunda od 0 do 100 :D
Sta je malko para? :D Rekoh i pre; promena menjacha npr na tvom automobilu zajedno sa ugradnjom bi bila 100-150 eur. Kad si vec kod toga, skines malo tezine sa zamajca +5 eur, ispoliras malko usisnu, doradis leptir, oparis grane izduva sa izduvnim kanalima i cela prica ce biti malo lepsa.

Atmosferac i radovi oko njega ko$$$taju i te kako, a dobici su mali - e sad, kada sve segmente obradis, sastavis i upregnes onda se vidi razlika.
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Čet Nov 05, 2009 1:43 pm

:podrzava
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Tuning

Pet Nov 06, 2009 12:36 am

Da se nadovezem na lakijevu pricu...

ispolirati kanale nije tesko... jeste pipavo i zahteva tonu onih smirgli i kamencica za dremel... ali nije tesko generalno...

samo treba paziti na koliko se skida...

kada se radi "porting" glave, odnosno prosiruju kanali, mora extra da se pazi da se ne probiju zidovi... a to se desava... svima pa cak i profesionalcima... onda se glava vari pa se opet portuje i tako u krug dok svi kanali ne budu najveci moguci... dobar porting glave sam moze da kosta i 1000e... sve zavisi od glave i materijala... i to samo po sebi ne znaci bas nista ako ga ne prate bregaste i ostale modifikacije na motoru da podrze taj novi protok...

posle poliranja svega moze se razmisliti i o podizanju pritiska u railu... dakle da se ubaci i malo vishe goriva... 1 zbog performansi... 2 zbog veceg protoka vazduha koji treba ispratiti sa necim... ne mnogo 0.2-0.5 bara...

fabricki automobili su tunirani da gutaju manje benzina zbog ekonomije, zagadjenja... zvi znamo da sto je explozija veca to je vishe snage... tako da malo vishe benzina posebno na vishim obrtajima ne moze da skodi... malo... ne mnogo...

to su sitne stvari koje mozete da uradite za jedan vikend na kolima i da imate prijatniju voznju...

secate se onog F1 specijala na eurosportu... kada su uporedjivali tehnike voznje raznih vozaca... shumi koristi pedalu gasa sa hodom od 9 cm... dok masa ima 17 cm hoda... i po telemetriji gledano masi se traction kontrol u krivini pali 4x vishe nego shumiju koji ima neverovatnu kontrolu gasa sa 2x manjim hodom...

da zavrsimo sa cuvenim citatom ser Stirling Mos-a koji je rekao "u krivini nikada ne pritiskaj gas dok ne znas da ces ostati na njemu"
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Tuning

Pet Nov 06, 2009 5:41 pm

ispolirati kanale nije tesko... jeste pipavo i zahteva tonu onih smirgli i kamencica za dremel... ali nije tesko generalno...

samo treba paziti na koliko se skida...

kada se radi "porting" glave, odnosno prosiruju kanali, mora extra da se pazi da se ne probiju zidovi... a to se desava... svima pa cak i profesionalcima... onda se glava vari pa se opet portuje i tako u krug dok svi kanali ne budu najveci moguci... dobar porting glave sam moze da kosta i 1000e... sve zavisi od glave i materijala... i to samo po sebi ne znaci bas nista ako ga ne prate bregaste i ostale modifikacije na motoru da podrze taj novi protok...
I zbog svega opisanog nije to nije lako i zbog toga to retko ko dobro radi. Kao i rutinske operacije na srcu - zna se sta i kako i kojim redom se radi, ali ipak cemo to raditi samo kod najboljeg doktora.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
Lord_o21
Garaža: Alfa 156SW, Fiat Punto, Ducati 916, Aprilia Leonardo, Piaggio NRG :D
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 18
Pridružio se: Čet Nov 27, 2008 7:11 am

Re: Tuning

Uto Nov 10, 2009 2:58 pm

Ima jedna sjajna recenica za ovu priliku:

"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."


Slika
Sticks and stones may break my bones, but whips and chains excite me. So tie me up and throw me down and tell me that you like me.
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Čet Nov 19, 2009 3:34 pm

JaMaL napisao:
posle poliranja svega moze se razmisliti i o podizanju pritiska u railu... dakle da se ubaci i malo vishe goriva... 1 zbog performansi... 2 zbog veceg protoka vazduha koji treba ispratiti sa necim... ne mnogo 0.2-0.5 bara...

fabricki automobili su tunirani da gutaju manje benzina zbog ekonomije, zagadjenja... zvi znamo da sto je explozija veca to je vishe snage... tako da malo vishe benzina posebno na vishim obrtajima ne moze da skodi... malo... ne mnogo...

to su sitne stvari koje mozete da uradite za jedan vikend na kolima i da imate prijatniju voznju...
Da li ovo znaci da bih ja morao da "ubudzim" brizgaljke i pumpu za gorivo (ili tako nesto) od neke jace masine?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Tuning

Čet Nov 19, 2009 4:43 pm

Ne, dovoljno ti je da ubacis stelujuci regulator pritiska goriva, podesis ga na nekih 3,0-3,2 bar na leru i tuci chorbu! :D
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: Tuning

Čet Nov 19, 2009 11:35 pm

To izgleda otprilike ovako ;)
Slika
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Pet Nov 20, 2009 10:23 am

Dje ovo mogu da nadjem,koliko bi kostalo i postavlja li se i steluje li se tesko znate li mozda,da me neki majstor ne gadja dizalicom kad mu kazem da mi ga montira i podesi na 3,2 bara?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Pet Nov 20, 2009 10:52 am

Pa nego..."Stelujuci regulator pritiska goriva",to je za njihov zakrzljali mozak (cast izuzetcima koji su rijetki ali su umjetnici u svom poslu) previse rijeci,informacija itd. (Ili JTD :rotfl: )
Kad sam jednog dzibera u moj komsiluk koji prodaje polovne djelove za Alfe pitao nesto za instalaciju od 1.8 sa varijatorom faze,pitao me:Sta ti je instalacija,a sta varijator?
Nista-reko-ciko,zaboravi...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Pet Nov 20, 2009 11:04 am

ja koliko se secam nekih cena tih regulatora koje su ljudi prodavali po forumima je bila oko 70ak eura, sto nije bas malo, e sad mozda mogu i polovni da se stave ali... :rolleyes: u inostranstvu su jeftiniji a cena zavisi od marke
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: Tuning

Pet Nov 20, 2009 11:16 am

Kad ga budes nabavio nastelovacu ti ga ja za dz :grin: , prosto ga je nastelovati sa manometrom koji se prikaci na magistralu (vec imam to sve napravljeno iz vremena kad sam proveravao pritisak u magistrali )
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Pet Nov 20, 2009 11:26 am

Hvala puno,jos samo da ga nabavim...Ali on bi mi-ako sam dobro shvatio-trebao samo ako ispoliram kanale u glavi i slicno...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Uto Dec 08, 2009 11:37 am

Ljudi posto uskoro planiram da malo "spustim glavu" na 2.0 i olaksam ventile reci te mi znate li koliko bi je trebao spustiti da bi se "osjetilo" neko povecanje snage,a da to opet ostane u "normali" za neku svakodnevnu voznju i da li posle toga moram staviti neki jaci dihtung?
Zanimaju me i eventualne negativne posledice kod obradjivanja glave ovog tipa?
Grazie & Forza Alfa Romeo
:wave:
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Tuning

Uto Dec 08, 2009 12:13 pm

ne moze se unapred reci koliko spustati glavu dok se ista ne premeri, mozda je nekad vec radjena pa treba videti koliko jos moze tj sme da ide dole :rolleyes: nema pravila koliko je treba skratiti da bi se osetila "snaga", tesko ces samo kracenjem glave primetiti neku bitnu razliku, kad odneses na masinsku oni ce je premeriti i reci ti sta je i kako najbolje, glupo je pricati na pamet ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Uto Dec 08, 2009 1:48 pm

Imas li neki predlog mozda osim kracenja glave i blagog olaksavanja ventila?
Znam da je tesko/nemoguce napamet,ali reko' mozda neko iam nekog iskustva i slicno...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Tuning

Uto Dec 08, 2009 1:56 pm

Schumi,licno sam se vozio u golf 2 gti 16v prije i posle spustanja glave.Licno nikako mi se nije dopadalo,jer primjetio sam da ne ide bolje,al totalno nemirno radi i skoro pa da je ne upotrebljiv za svakodnevni zivot.Zamisli guzva zesca,a tebi auto na ler pomalo trokira,pa mu varira ler gas....ne znam.Ni bi ja tu nista diro.....malo cip,dobar usis i izduv i raketa. :love: :arflag
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Uto Dec 08, 2009 2:10 pm

Mislio sam kad vec radim gumice i vodjice i to da odradim,ali mozda si u pravu,a motora za bacanje nemam...Samo kad bih ga doveo u fabricko stanje bio bi brzi od vecine kola svoje klase i kubikaze...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4656
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Tuning

Uto Dec 08, 2009 2:33 pm

:good: ........E,to je to.Nije ti pao s neba,nego si isao 500 km od kuce po njega,dovedi ga ti dobro stanje,cipom mu malo poboljsaj konjazu i nm.. :love: .Ja sam ti pricao kako ide 164 s tim 2.0 ts motorom.Znaci leti.Malo je sporija nego moja :quadrifoglio .....,a 155...tvoja je bas lijepa,i samo joj fali malo snage,a dobice je sa 2.0 motorom. :drink ..,na tvoj menjac...VRH. :hello: :arflag :love:
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Re: Tuning

Sre Dec 09, 2009 10:23 am

Hvala na iskrenim zeljama,necu nista raditi,osvjezicu ga i to je to,mislim da tih 10 konja nije vrijedno rizika hoce li sve ispasti kako treba...Zna li ko moze li se na 155 TS "ubudziti" mjenjac od 1.9 TD?
:wave:
Poslednja izmena od SCHUMACHER u Sre Dec 09, 2009 10:26 am, izmenjeno 1 put ukupno.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".

Povratak na “Squadra Corse”