Tuning
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Da pitam ovdje imate li inf "pasuju" li npr ventili ili bregaste od 1.7 TS na 2.0 TS 8V i bi li se eventualno moglo nesto iskoristiti sa tog motora na 1.8 ili 2.0...
Za ventile pitam jer je moguce da su laksi,pa bolje "prate" visoke obrtaje,a za bregaste pitam jer su mozda na 1.7 "ostriji" bregovi i sl...
Ne bi lose bilo da neko pojasni "proceduru" poliranja usisnih kanala u glavi.
Vidio sam par postova gore da je Blade okacio link,ali nazalost nije vise aktivan...
Za ventile pitam jer je moguce da su laksi,pa bolje "prate" visoke obrtaje,a za bregaste pitam jer su mozda na 1.7 "ostriji" bregovi i sl...
Ne bi lose bilo da neko pojasni "proceduru" poliranja usisnih kanala u glavi.
Vidio sam par postova gore da je Blade okacio link,ali nazalost nije vise aktivan...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Tuning
Starac je ovde jedini skapirao poentu obrtnog momenta vs. "konjaže". Prava istina je da u trkama "konji" i broj obrtaja - dobijaju - da nije tako, Formula 1 ne bi imala smešan obrtni moment (250Nm po nekim izvorima) i 800KS. Jer, 150 KS je uvek 150 KS, kao što je i 250Nm uvek 250Nm u matematici, ali je u praksi, kad se trkaš, 250Nm na 6000 rpm bolje od 400Nm na 2500 rpm! To je jednostavno tako. Ko to može da skapira, nema potrebe da se smara sa teorijom previše...
Naravno, to nema veze sa vožnjom u gradu - dizel sa velikim obrt.mom. na malom broju obrtaja je uvek ugodniji za vožnju.
Naravno, to nema veze sa vožnjom u gradu - dizel sa velikim obrt.mom. na malom broju obrtaja je uvek ugodniji za vožnju.
Turismo Internacionale
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Tuning
Ferrari je 2004 imao oko 345Nm/15500rpm, e sad ako mislis da je obrtni moment tu chisto "onako", razmisli o chinjenici da je bolid zajedno sa vozachem imao tezhinu ispod minimalno propisanih 605Kg!
Koji ce biti brzhi?
Shta ako ovaj drugi motor na 5000rpm ima 300Nm, a ovaj prvi 150Nm na 2500rpm?250Nm na 6000 rpm bolje od 400Nm na 2500 rpm
Koji ce biti brzhi?

- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Ja ne znam ali hebaste kevu ovom mom pitanju 

"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
-
ki
- Drug Član
Post
Izduvne kanale mozhesh polirati, ali najveci dobici lezhe upravo opet u uklanjanju neravnina, stepenastih prelaza na relaciji izduvni kanal/izduvna grana, usisna grana/usisni kanal itd. Takve obrade se zovu "port matching" shto bi se reklo; slaganje portova na identichne prechnike.
Za 1.7/2.0 ne znam podatke, probacu da iskopam..
Re: Tuning
Sto se tice obrade usisnih kanala nema nikakvog poliranja u delu gde prolazi smesha benzina i vazduha jer bi poliranjem dobio "lepljenje" kapljica benzina po zidovima kanala i kochenje smeshe. Obrada kanala u tom segmentu generalno podrazumeva najpre peglanje neravnina i eventualno proshirivanje. Zavrshna obrada se radi grubljom shmirglom, predpostavljam u nekoj granulaciji 400-500 (ovo treba proveriti). Polirati mozhesh sve shto ide pre dizni.. Najcheshca intervencija u starom dobrom modifikovanju je bila na leptiru usisa gde se redovno tanjila osovina, shrafovi pa i sam leptir..SCHUMACHER napisao:Da pitam ovdje imate li inf "pasuju" li npr ventili ili bregaste od 1.7 TS na 2.0 TS 8V i bi li se eventualno moglo nesto iskoristiti sa tog motora na 1.8 ili 2.0...
Za ventile pitam jer je moguce da su laksi,pa bolje "prate" visoke obrtaje,a za bregaste pitam jer su mozda na 1.7 "ostriji" bregovi i sl...
Ne bi lose bilo da neko pojasni "proceduru" poliranja usisnih kanala u glavi.
Vidio sam par postova gore da je Blade okacio link,ali nazalost nije vise aktivan...
Izduvne kanale mozhesh polirati, ali najveci dobici lezhe upravo opet u uklanjanju neravnina, stepenastih prelaza na relaciji izduvni kanal/izduvna grana, usisna grana/usisni kanal itd. Takve obrade se zovu "port matching" shto bi se reklo; slaganje portova na identichne prechnike.
Za 1.7/2.0 ne znam podatke, probacu da iskopam..
-
ki
- Drug Član
Post
Rekoh i pre; promena menjacha npr na tvom automobilu zajedno sa ugradnjom bi bila 100-150 eur. Kad si vec kod toga, skines malo tezine sa zamajca +5 eur, ispoliras malko usisnu, doradis leptir, oparis grane izduva sa izduvnim kanalima i cela prica ce biti malo lepsa.
Atmosferac i radovi oko njega ko$$$taju i te kako, a dobici su mali - e sad, kada sve segmente obradis, sastavis i upregnes onda se vidi razlika.
Re: Tuning
Sta je malko para?Blade napisao:Ne bi menjac bash mi je dobar vakav 2 ne krci i lepo poteze pu pu da je ne ureknem![]()
Ja reko da ova tema bude informativna i da ljudi mogu pronaci sta se moze uraditi za malko para a dobiti barem malo performansi eto dobra je ideja za menjac .
Ko sto rece SCHUMACHER Mozda ne bi lose bilo da u ovoj temi izlozimo neke "metode" pojacavanja motora.
Ja dao neke predloge ali sam se ogradio da li zaista ima realno pojacanje snage pa sam pitao za mishljenje jer nisam merio i video na papiru da je to to.
Tako da bi bilo dobro izneti na koji nacin se moze dobiti koja stotinka a moze i sekunda od 0 do 100

Atmosferac i radovi oko njega ko$$$taju i te kako, a dobici su mali - e sad, kada sve segmente obradis, sastavis i upregnes onda se vidi razlika.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Tuning
Da se nadovezem na lakijevu pricu...
ispolirati kanale nije tesko... jeste pipavo i zahteva tonu onih smirgli i kamencica za dremel... ali nije tesko generalno...
samo treba paziti na koliko se skida...
kada se radi "porting" glave, odnosno prosiruju kanali, mora extra da se pazi da se ne probiju zidovi... a to se desava... svima pa cak i profesionalcima... onda se glava vari pa se opet portuje i tako u krug dok svi kanali ne budu najveci moguci... dobar porting glave sam moze da kosta i 1000e... sve zavisi od glave i materijala... i to samo po sebi ne znaci bas nista ako ga ne prate bregaste i ostale modifikacije na motoru da podrze taj novi protok...
posle poliranja svega moze se razmisliti i o podizanju pritiska u railu... dakle da se ubaci i malo vishe goriva... 1 zbog performansi... 2 zbog veceg protoka vazduha koji treba ispratiti sa necim... ne mnogo 0.2-0.5 bara...
fabricki automobili su tunirani da gutaju manje benzina zbog ekonomije, zagadjenja... zvi znamo da sto je explozija veca to je vishe snage... tako da malo vishe benzina posebno na vishim obrtajima ne moze da skodi... malo... ne mnogo...
to su sitne stvari koje mozete da uradite za jedan vikend na kolima i da imate prijatniju voznju...
secate se onog F1 specijala na eurosportu... kada su uporedjivali tehnike voznje raznih vozaca... shumi koristi pedalu gasa sa hodom od 9 cm... dok masa ima 17 cm hoda... i po telemetriji gledano masi se traction kontrol u krivini pali 4x vishe nego shumiju koji ima neverovatnu kontrolu gasa sa 2x manjim hodom...
da zavrsimo sa cuvenim citatom ser Stirling Mos-a koji je rekao "u krivini nikada ne pritiskaj gas dok ne znas da ces ostati na njemu"
ispolirati kanale nije tesko... jeste pipavo i zahteva tonu onih smirgli i kamencica za dremel... ali nije tesko generalno...
samo treba paziti na koliko se skida...
kada se radi "porting" glave, odnosno prosiruju kanali, mora extra da se pazi da se ne probiju zidovi... a to se desava... svima pa cak i profesionalcima... onda se glava vari pa se opet portuje i tako u krug dok svi kanali ne budu najveci moguci... dobar porting glave sam moze da kosta i 1000e... sve zavisi od glave i materijala... i to samo po sebi ne znaci bas nista ako ga ne prate bregaste i ostale modifikacije na motoru da podrze taj novi protok...
posle poliranja svega moze se razmisliti i o podizanju pritiska u railu... dakle da se ubaci i malo vishe goriva... 1 zbog performansi... 2 zbog veceg protoka vazduha koji treba ispratiti sa necim... ne mnogo 0.2-0.5 bara...
fabricki automobili su tunirani da gutaju manje benzina zbog ekonomije, zagadjenja... zvi znamo da sto je explozija veca to je vishe snage... tako da malo vishe benzina posebno na vishim obrtajima ne moze da skodi... malo... ne mnogo...
to su sitne stvari koje mozete da uradite za jedan vikend na kolima i da imate prijatniju voznju...
secate se onog F1 specijala na eurosportu... kada su uporedjivali tehnike voznje raznih vozaca... shumi koristi pedalu gasa sa hodom od 9 cm... dok masa ima 17 cm hoda... i po telemetriji gledano masi se traction kontrol u krivini pali 4x vishe nego shumiju koji ima neverovatnu kontrolu gasa sa 2x manjim hodom...
da zavrsimo sa cuvenim citatom ser Stirling Mos-a koji je rekao "u krivini nikada ne pritiskaj gas dok ne znas da ces ostati na njemu"
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Tuning
I zbog svega opisanog nije to nije lako i zbog toga to retko ko dobro radi. Kao i rutinske operacije na srcu - zna se sta i kako i kojim redom se radi, ali ipak cemo to raditi samo kod najboljeg doktora.ispolirati kanale nije tesko... jeste pipavo i zahteva tonu onih smirgli i kamencica za dremel... ali nije tesko generalno...
samo treba paziti na koliko se skida...
kada se radi "porting" glave, odnosno prosiruju kanali, mora extra da se pazi da se ne probiju zidovi... a to se desava... svima pa cak i profesionalcima... onda se glava vari pa se opet portuje i tako u krug dok svi kanali ne budu najveci moguci... dobar porting glave sam moze da kosta i 1000e... sve zavisi od glave i materijala... i to samo po sebi ne znaci bas nista ako ga ne prate bregaste i ostale modifikacije na motoru da podrze taj novi protok...
Acqua-Olio-Benzina
- Lord_o21
- Garaža: Alfa 156SW, Fiat Punto, Ducati 916, Aprilia Leonardo, Piaggio NRG :D
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Tuning
Ima jedna sjajna recenica za ovu priliku:
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."

"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."

Sticks and stones may break my bones, but whips and chains excite me. So tie me up and throw me down and tell me that you like me.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Da li ovo znaci da bih ja morao da "ubudzim" brizgaljke i pumpu za gorivo (ili tako nesto) od neke jace masine?JaMaL napisao:
posle poliranja svega moze se razmisliti i o podizanju pritiska u railu... dakle da se ubaci i malo vishe goriva... 1 zbog performansi... 2 zbog veceg protoka vazduha koji treba ispratiti sa necim... ne mnogo 0.2-0.5 bara...
fabricki automobili su tunirani da gutaju manje benzina zbog ekonomije, zagadjenja... zvi znamo da sto je explozija veca to je vishe snage... tako da malo vishe benzina posebno na vishim obrtajima ne moze da skodi... malo... ne mnogo...
to su sitne stvari koje mozete da uradite za jedan vikend na kolima i da imate prijatniju voznju...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Tuning
Ne, dovoljno ti je da ubacis stelujuci regulator pritiska goriva, podesis ga na nekih 3,0-3,2 bar na leru i tuci chorbu! 

- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Dje ovo mogu da nadjem,koliko bi kostalo i postavlja li se i steluje li se tesko znate li mozda,da me neki majstor ne gadja dizalicom kad mu kazem da mi ga montira i podesi na 3,2 bara?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Pa nego..."Stelujuci regulator pritiska goriva",to je za njihov zakrzljali mozak (cast izuzetcima koji su rijetki ali su umjetnici u svom poslu) previse rijeci,informacija itd. (Ili JTD
)
Kad sam jednog dzibera u moj komsiluk koji prodaje polovne djelove za Alfe pitao nesto za instalaciju od 1.8 sa varijatorom faze,pitao me:Sta ti je instalacija,a sta varijator?
Nista-reko-ciko,zaboravi...

Kad sam jednog dzibera u moj komsiluk koji prodaje polovne djelove za Alfe pitao nesto za instalaciju od 1.8 sa varijatorom faze,pitao me:Sta ti je instalacija,a sta varijator?
Nista-reko-ciko,zaboravi...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Tuning
ja koliko se secam nekih cena tih regulatora koje su ljudi prodavali po forumima je bila oko 70ak eura, sto nije bas malo, e sad mozda mogu i polovni da se stave ali...
u inostranstvu su jeftiniji a cena zavisi od marke

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Tuning
Kad ga budes nabavio nastelovacu ti ga ja za dz
, prosto ga je nastelovati sa manometrom koji se prikaci na magistralu (vec imam to sve napravljeno iz vremena kad sam proveravao pritisak u magistrali )

busso trsi Sline
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Hvala puno,jos samo da ga nabavim...Ali on bi mi-ako sam dobro shvatio-trebao samo ako ispoliram kanale u glavi i slicno...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Ljudi posto uskoro planiram da malo "spustim glavu" na 2.0 i olaksam ventile reci te mi znate li koliko bi je trebao spustiti da bi se "osjetilo" neko povecanje snage,a da to opet ostane u "normali" za neku svakodnevnu voznju i da li posle toga moram staviti neki jaci dihtung?
Zanimaju me i eventualne negativne posledice kod obradjivanja glave ovog tipa?
Grazie & Forza Alfa Romeo

Zanimaju me i eventualne negativne posledice kod obradjivanja glave ovog tipa?
Grazie & Forza Alfa Romeo

"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Tuning
ne moze se unapred reci koliko spustati glavu dok se ista ne premeri, mozda je nekad vec radjena pa treba videti koliko jos moze tj sme da ide dole
nema pravila koliko je treba skratiti da bi se osetila "snaga", tesko ces samo kracenjem glave primetiti neku bitnu razliku, kad odneses na masinsku oni ce je premeriti i reci ti sta je i kako najbolje, glupo je pricati na pamet 


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Imas li neki predlog mozda osim kracenja glave i blagog olaksavanja ventila?
Znam da je tesko/nemoguce napamet,ali reko' mozda neko iam nekog iskustva i slicno...
Znam da je tesko/nemoguce napamet,ali reko' mozda neko iam nekog iskustva i slicno...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Tuning
Schumi,licno sam se vozio u golf 2 gti 16v prije i posle spustanja glave.Licno nikako mi se nije dopadalo,jer primjetio sam da ne ide bolje,al totalno nemirno radi i skoro pa da je ne upotrebljiv za svakodnevni zivot.Zamisli guzva zesca,a tebi auto na ler pomalo trokira,pa mu varira ler gas....ne znam.Ni bi ja tu nista diro.....malo cip,dobar usis i izduv i raketa.



GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Mislio sam kad vec radim gumice i vodjice i to da odradim,ali mozda si u pravu,a motora za bacanje nemam...Samo kad bih ga doveo u fabricko stanje bio bi brzi od vecine kola svoje klase i kubikaze...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
........E,to je to.Nije ti pao s neba,nego si isao 500 km od kuce po njega,dovedi ga ti dobro stanje,cipom mu malo poboljsaj konjazu i nm..
.Ja sam ti pricao kako ide 164 s tim 2.0 ts motorom.Znaci leti.Malo je sporija nego moja
.....,a 155...tvoja je bas lijepa,i samo joj fali malo snage,a dobice je sa 2.0 motorom.
..,na tvoj menjac...VRH.
Re: Tuning







GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning
Hvala na iskrenim zeljama,necu nista raditi,osvjezicu ga i to je to,mislim da tih 10 konja nije vrijedno rizika hoce li sve ispasti kako treba...Zna li ko moze li se na 155 TS "ubudziti" mjenjac od 1.9 TD?


Poslednja izmena od SCHUMACHER u Sre Dec 09, 2009 10:26 am, izmenjeno 1 put ukupno.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".