Stranica 2 od 2

Poslato: Ned Okt 12, 2008 2:59 am
od Gost
Pa dobro... svaki iole krsteniji auto ima el.podesive farove :roll:

Ma i da nema el.podesavanje... nije mnogo tesko namestiti far da lepo osvetljava :roll:

Poslato: Ned Okt 12, 2008 4:17 am
od dusanGT
Nije teško namestiti - može i na zidu (da zrak pada dole 10-12cm na svakih 10m), pa da onda osvetljava 50-60m napred... Može i na tehničkom ili kod bilo koga ko ima odgovarajuću opremu za to. Postavlja se pitanje: zašto onda ima toliko vozila sa farovima koji svetle pravo u oči drugima?
Pozdrav. Dušan.

Poslato: Ned Okt 12, 2008 8:52 am
od ljube-kugla
pazi ove sijaju dosta jako i spustio sam ih do granice da mi ne ablenduju a vidljivost je dovoljna,i ne moze da se meri ni sa jednom firmiranom jer one firmiranje imaju granicu u kelvinima koliko sijaju i ne prelaze je a ove buvljak verzija malo prelazi tu granicu i zato sijaju jace

pre par godina sam kupio neke kineske koje su posle par dana rada jednostavno se nije videlo vise,kad sam izvadio a sijalica je izgledala kao dekin u opustenom stanju,savila se na kole,istopile se

Poslato: Ned Okt 12, 2008 1:26 pm
od igorkrnic
I ja sam moja 2 para 100e xenona koje sam imao tako spustao da mi ne ablenduju i sta sam onda dobio ? Nisam video skoro nista 7m ispred auta

Poslato: Ned Okt 12, 2008 4:50 pm
od ljube-kugla
skiuo sam caletu one xenone od 100e,sumnjo je na njih jer mu je prekidalo na osiguracima,i sacu da uzmem sijalice H3 i ubacim ih u maglenke,ili uzmem farove od renoa 9,i ubacim H4 sijalice pa da rade kao maglenke

Poslato: Ned Okt 12, 2008 6:06 pm
od dusanGT
Da li neko ima predlog:
a) Kako da trajno eliminišem vlagu iz fara (obično se pojavi posle pranja mlazom pod pritiskom ili jače kiše)? To xenonima verovatno ne prija. Napominjem da sam far otvarao, dodatno zaptivao WĂĽrth silikonom, zatvorio i nasilikonisao i spoj prednje plastike i tela fara. Povremeno uključim duga i kratka svetla, sklonim poklopac na zadnjoj strani fara da ispari vlaga. Ovo naravno nije trajno rešenje...
b) Kao da sredim da radi el. motor kojim se menja nagib svetla u farovima Sve ovo (vlaga i problem sa el. motorom) se dešava samo na jednom faru koji je kupljen kao zamena za originalni koji je razbijen u udesu... El. motor je skinut sa mog razbijenog fara.
Savet da kupim novi originalni ili polovni originalni far sam već dobio.
Pozdrav. Dušan.

Poslato: Ned Okt 12, 2008 6:59 pm
od ljube-kugla
svaki far mora da ima jednu pa cak i dve oduske,jedna je bude u gornjem delu kao neko crevce okrenuto na dole,da kad isparava moze da izadjea druga bude na donjem delu da u slucaju punjenja vode ili same kondenzacije da se cedi

to sa kondenzacijom imam i ja na levom faru ali za njega znam da ima supljinu gde udje,to sam imao i na desnom pa sdam ga otvorio i ponovo zadihtovao i sad je ok a uz to i lepo ocistio ogledalo i staklo sa unutrasnje strane,levo sam uradio pa posto nije valjalo ponovo skidao i pukne mi staklo pa sam vratio stari koji se magli

a inace sam vidjao i na puntu II da imaju iste probleme

Poslato: Ned Okt 12, 2008 9:58 pm
od dusanGT
Da, za Punto sam čuo da ima to tradicionalno... A po stranim forumima se i Alfa, VW i Citroen spominju kao vozila sa tom pojavom... Kao što kažeš, pogledaću far i odozdo, da vidim u kakvom je stanju donji ispust-odušak...
Zanimljivo je da u starom fabričkom faru (strana vozača) nema kondenza, iako ima rupu 0.5cmx1.0cm na donjoj strani kućišta...
Pozdrav. Dušan.