Stranica 2 od 2
Poslato: Čet Okt 02, 2008 12:32 am
od OMP
dobar je ovaj sait, ja ga cesljam polako vec neko vreme

Poslato: Čet Okt 02, 2008 11:14 am
od dekideki
@alfaskorpion: svaka cast!
Player napisao:Shta, znachi aktivirace se chak i kada nisi vezan? .Zanimljivo..... =[
dodatak teoriji:
ako erbeg ima kontakt na volanu, onda je preko njega vezan za ECU koji ima informaciju da li si vezan ili ne. taj senzor u bravi pojasa imam (i signalnu lampicu). sad, ako ECU na osnovu inercionog davaca okida kapislu, a istovremeno ima informaciju da li je pojas u bravi ili ne i to bi trebalo da je uslov, onda se nece aktivirati ako nisam vezan.
***btw,
ja se vezujem cak i kad samo preparkiravam kola.

tako da... ne brinem se oko toga previse

Poslato: Čet Okt 02, 2008 11:23 am
od Nigy
Radi sigurnosti u ispravnost, moze se patrona za punjenje airbaga zameniti novom, a postojecom proveriti sistem. =]
Poslato: Čet Okt 02, 2008 11:36 am
od dekideki
(ovo me podestilo, moram da vam prenesem anegdotu iz vojske)
(SFRJ, Zagreb, kasarna Marshal Tito, april 1990.)
kaze dezurni oficir glavnom pozarnom da sve PP aparate od 6kg odnese na proveru ispravnosti. ovaj se vraca beo posle 15 minuta.
.druze kapetane, svi rade.
- a kako si ih proverio?

uvek se setim njegovog izraza lica
**nemojte da me pitate sta se desilo ako se pojavim razbijenog nosa

Poslato: Čet Okt 02, 2008 12:09 pm
od Nigy
Mislio sam da samo kontakte povezes zicama do punjenja koje ce stajati van kola, a inercioni davac skines i rukom simuliras naglo zaustavljanje. Naravno, pojas na svom mestu (mada, moze prvo bez njega, pa sa njim).

Poslato: Čet Okt 02, 2008 1:20 pm
od dekideki
to mora da se snima! ako budemo radili tako, pravimo show, definitivno...
