Stranica 2 od 2
Poslato: Pon Okt 20, 2008 1:39 pm
od Flavio
A zaboravili ste na motor iz Alfe 164 Turbo ?
Tu ne mislim na V6TB nego na R4T od 175KS

.
Milsim da je to u osnovi Fiatov DOHC 2.0 8v koji je fabricki evoluirao u TB i ugradjivan u dosta modela,pocevsi od Delte,preko Theme,do Kappe.Usput,naravno,koristili su ga i Fiati i Alfa.
Sad mozda i lupim

,ne bih se iznenadio da je taj DOHC 2.0 8v,bio osnova i modelima Lancia Trevi i Lancia Beta(i Fiat Argenta),u verziji Volumex,sa mehanickim,Roots,kompresorom ...
Poslato: Pon Okt 20, 2008 7:56 pm
od alfaskorpion
Dobra konstatacija , ali gde naci taj motor

, nema shanse

Poslato: Pon Okt 20, 2008 8:37 pm
od Flavio

...
A ovo
umesto turbiranja 2.0 TS.
Pratim sektasku :cool temu pa mi pada napamet da bi to mozda bila zgodna komb..Mada ... da se redovno pojaca masina,bila bi slicne snage kao def. V6TB

.Neznam koliki bi bio sex upakivanja spram pakovanja V6 u R4 155 ...
Poslato: Pon Okt 20, 2008 11:55 pm
od JaMaL
Taj 1.8t zaboravi... nepotrebno je komlikovan, a pod 2 skoro ga je nemoguce naci... i ne nudi nista sto ts turbo ne bi radio bolje...
Hmmm, pitanje o turbu...
za tako mali pritisak neki standardni mali T3 iz saaba ili volvoa... a realno velicina turba je bitna tu samo zbog turbo rupe... a posto se tera na 0.5 bara... nije mnogo bitno moze i sa dizela neki... posto nece biti pritiska i WG ce biti otvoren manje vishe non stop...
dakle imas da pazi na 3 stvari kod izbora turba kad vec uzimas polovan... motor slicne ili nize kubikaze, projektovanje izduvne grane je najkriticnije i najidealnije je da ti sve 4 cevi budu iste duzine zbog pulseva cilindara i polozaj same turbine i izduvne grane u odnosu na usis vazduha i cevi istog...
dakle razmisljaj da zelis sto kracu izduvnu granu i turbo sto dalje od cevi koje idu u i iz intercoolera...
sto se same turbine tice starije T3 ili mitsubishi turbine imaju samo hladjenje uljem... tj. treba ti samo crevo iz i u karter za ulje dok novije imaju i vodu... tako da pazis da i te instalacije moraju da ti stanu...
jedini veci problem ce ti biti izrada auspuha iz turbine... zbog nestandardnog kacenja... sve ostalo ne bi trebalo biti toliko komplikovano...
najlakse je krenuti od donatora... za turbo i za intercooler... dakle fiat, lancia, saab, volvo... 1800-2200 cm3 i odatle kreni... svi njihovi delovi ce ti odgovarati kao dupe na noshu... cak izduvna grana od fiat turba moze da ide na ts 8v, kao i lancina... pitanje da li imas mesta ispod haube...
Poslato: Uto Okt 21, 2008 5:19 pm
od alfaskorpion
ok , malo sam i ja listao i dosao do istog zakljucka da je T3 potrebna turbina , videcu jos kako cu doci do nje (ako neko ima predlog gde kupiti neka kaze ) . Takodje sam procitao po forumu da netreba stavljati turbine sa dizela ? Nije mi bas jasnije zasto >ako neko moze da pojasni ?
I reci mi samo sa kog tacno fiata-lancie mislis da pasuje izduvna grana?
Poslato: Čet Okt 23, 2008 10:52 pm
od alfaskorpion
Inlet 3.
Outlet 2.
Bearing Wet Floating Bearings
Oil Inlet 1/8 NPT Oil Inlet
Flange Standard T3/T4 Flange,
Swaps 350 WHP
Working Pressure: 5~30 PSI
Compressor .50 A/R Compressor
Turbine .63 A/R Turbine
Compressor Wheel Exducer: 3.
Inducer:2.
Turbine Wheel Exducer: 2.2.
Inducer:2.58.
Hot Side 5 Bolt Standard Hot Side
Works for Perfect for any 4-6 cylinder.
Mitsubishi Eclipse, Honda Civic, Prelude, Integra, Ford 2.3L Turbo Etc.
Ovu mogu da nabavim preko drugarice iz usa, dali vredi ovo nesto ?
Poslato: Uto Okt 28, 2008 1:09 pm
od alfaskorpion
niko nista
Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 3:00 pm
od bokac
Zasto ne v6 turbo?Ako imas celog stranca 164 onda imas sve sto je potrebno.
I mene interesuje tako nesto.Moze i da se legalno ubaci u saobracajnu.Mislim zbog registracije.24v ne nerazuman izbor sto se toga tice.
Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 3:21 pm
od SCHUMACHER
Ne bih da se mijesam,ali 164-ka stranac je najmanji problem.Koliko sam ja shvatio trebaju ti (nam) trapovi od 155 V6,kompjuter,mjenjac,instalacija...Previse komplikovan zahvat V6 u TS,posebno ako je turbo u pitanju.
Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 4:46 pm
od QV lale
boka napisao:Zasto ne v6 turbo?Ako imas celog stranca 164 onda imas sve sto je potrebno.
I mene interesuje tako nesto.Moze i da se legalno ubaci u saobracajnu.Mislim zbog registracije.24v ne nerazuman izbor sto se toga tice.
Receno je vec zbog cega.
brzi_pas napisao:Mislim da treba da se uradi isto i kad se ubacuje bilo koji V6, samo sa josh malo vishe .truda.
evo kako je Milos to fino rekao
Milos napisao:
znajte da ce vam trebati nosaci, poluosovine, glavcine, kocnice, amortizeri, menjac - korpa lamela, sajle za saltanje, karter, remenica radilice, alternator, razvod za vodu, termostat... sve od 2.5, mozda sam jos nesto zaboravio!

Za taj poduhvat mu trebaju neke sitnice sa jos 1 automobila...mnogo sexa..Sve se moze,ali sto komplikovati.. Bolje 2.0 T
@Skorpion - Dedru integrale /FWD 2.0 T 8v ili 164 2.0 T trazi...

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 5:07 pm
od alfaskorpion
Svise veliko cimanje stvarno za v6 2,0tb , ali bi to leglo

Mada opet nista nije ne moguce
Trazimo trazimo

ako saznas nesto javljaj

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 5:16 pm
od SIZE
po meni mislim da ti je sigurno jednostavnija i jeftinija varijanta da kupis celu 164 v6t stranca nego prepravka na ts. mozda ti sada to tako ne izgleda ali ako se upustis u takav projekat da bi sve bilo kako treba otpisi 1000e sigurno a mozda i vise. nakupi se raznih gluposti u takvoj prepravci tako da dodjes na to da turbina i interkuler i nisu najskuplji u celoj prici npr moras pre svega smanjiti kompresioni odnos u motoru a nisam siguran bas da je samo deblji dihtung resenje zatim izduvna grana pa takodje i ubrizgavanje postojeca mapa u ecu nije ni slicna onoj koju bi trebao da ima motor sa turbo punjacem, mozda i dizne i isto tako i regulacija punjenja turbine..... sve u svemu nije nemoguce ali treba videti sta je jeftinije jednostavnije i bolje resenje.v6t ima 200ks i sa obicnim cipom da mu dignes pritisak ne vise od 0.2 bar na postojeci dobijas sigurno 15-20% vise snage.
Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 5:28 pm
od QV lale
Ako vec ide na v6 onda bolje da stavi glavu 24v tj. da projekat ide u slicnom smeru kao sto je isao Kilsonov..Na prethodnoj strani je vec receno zasto je 12v problematican...
Skorpion jeli taj tvoj saab turbo? Ja kada bi uzeo ,,ono" ,onda bi mogao da iskoristis od mene moj ECU i instalaciju od dedre T..

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 7:31 pm
od bokac
Iskreno da ti kazem da me vise privlaci v6 turbo zato sto je snaga na nizim obrtajima.Druga je stvar kad pravis zver kao Kilson pa je vozis povremeno.I tisi je cini mi se.
Jos uvek sam u fazi razmisljanja,i znace mi vasa misljenja.Ne mislim da sam najpametniji.

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Čet Jan 08, 2009 8:57 pm
od QV lale
iskreno i meni zvuci privlacnije,ali ako nemas para onda je nabolje izabrati soluciju koja je najbolja po dzep ,koja je manje komplikovanija jer ipak treba neko to i da uradi..nije to samo izbaci-ubaci i gde je jos ostalo tipa: nabavka,vreme,mesto... mnogo je jos tu faktora..mnogo cimanja..kad imas prave ljude i novac onda je lako..

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Pet Jan 09, 2009 1:53 am
od alfaskorpion
sabcina je turbo , videcemo stace biti do leta tada ce sve racunice doci na svoje mesto , jos uvek se kalkulise. Delovi iz usa su stigli ali ce deo toga biti srecno prodat jer je chajna shit (turbo npr.) , posluzice tvoja instalacija cuvaj mi i turbo, granu , inter itd

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Pet Jan 09, 2009 6:15 pm
od bokac
Ja pitao majstora sto radi alfe da uzmem stranca 164 v6 da mi sve prepakuje i sredi i da zadrzi resto od tog stranca za ruku i njemu se svidela ta ideja.

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Pon Jan 12, 2009 12:28 pm
od bokac
@alfaskorpion
Ti si sigurno kupio onu turbaljku sa halo oglasa

Re: Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Poslato: Pon Jan 12, 2009 12:37 pm
od SCHUMACHER
Ja bih mogao naci 164 ku relativno jeftino ali za u 155 ne odgovara mjenjac itd...