Stranica 2 od 2
Poslato: Čet Okt 09, 2008 3:04 pm
od Gost
Izvini nemoj da vices na mene , samo sam mislio da ti je promaklo .
Poslato: Čet Okt 09, 2008 3:48 pm
od minesa
Poslato: Čet Okt 09, 2008 4:57 pm
od Flavio
Kao sto rece @gaston,nisam ni ja dovoljno strucan za konkretan odgovor,no i dalje mislim da nije od bitnog uticaja na potrosnju mesto mixera na usisu.Opet,k'o sto Gaston rece,stim da mixer nije u gepeku

.
@minesa,koji je tvoj auto inace?
Btw,meni isto mixer stoji odmah iza filtera vazduha a pre .protokomera..Takodje,proverio sam da je to redovno mesto za postavljanje mixera na tipu motora kakav je kod mene

(1.8 TS 8v).
Poslato: Čet Okt 09, 2008 5:36 pm
od sasa km
da dodam i ja nesto
mesac je ugradjen izmedju filtera za vazduh i protokomera a isparivac se nalazi ispod kucista filtera uzduzno na osi vozila, cevi su oko 1.00-1.20 m od isparivaca do mesaca - otprilike - potrosnja ide otvoreno put 40 L-400 km a gradska voznja 40 L-350 km racunam od tankiranja do tankiranja
alfa 1.7 TS 8V
ako stuca na male obrtaje mozda je hladan start nije se ugrajalo dovoljno ili prljavstina u sistemu
Poslato: Čet Okt 09, 2008 6:20 pm
od Flavio
Da dodam onda i ja

.
Isparivac je iza protokomera,~30 stepeni od uzduzne ose.Duzina creva 40-50cm do mixera(rekoh gde je

).Potrosnja,putna od nepunih 9L/100km pa navise(zavisno od uslova i brzine) a grad oko 13 L/100km

.
Auto iz .garage.

.
Poslato: Čet Okt 09, 2008 10:54 pm
od Tihomirce
Po mom
NESTRUCNOM misljenju , pozicija mesaca odnosno mesto na kom je postavljen
moze samo da utice na rad motora kada se prebacuje sa benzina na plin,
tj. da malo zamrsi dok nestigne plin u cilindar , ispravite me ako gresim.

Poslato: Pet Okt 10, 2008 8:19 am
od Gost
Po tvom NESTRUCNOM misljenju si u pravu , ako nije sekvenc ( pa i on ) malo stucne , ja zato prebacujem sto stisnem na momenat kvacilo i dignem na 2 k , , na sekvencu na 156 ne mogu da uticem jer on sam odluci kada ce da prebaci , ali mislim da kod vakumskog bolje i ravnomernije dodje do pravljenja smese ako je put od mesaca do ulaznih kanala duzi , pogotovo sto je prvi cilindar na pola puta od naj udaljenijih , mislim da ne bi skodilo ni da se naprave 4 kom i stave izmedju usisne grane i uvodne cevi u svaki cil posebno , ali ko bi se sa tim zezao a ne vidim sta bi dobio , slicno kao kod 4 karbona , ili jedan na sredinu ili 4 komada na svaki ulaz posebno .Naj cesce vidjeno kod boxera .
Poslato: Sub Okt 11, 2008 4:53 am
od minesa
minesa,koji je tvoj auto inace?
!!1.7 IE 8V!!!Tek sam ga ugradio i trosi 15 po gradu pa reko da pitam sta se desava....Jel to o.k...
Poslato: Ned Okt 12, 2008 11:10 am
od Flavio
minesa napisao:1.7 IE 8v ... trosi 15 po gradu ... Jel to o.k...
Moze da bude al' i ne mora da znaci

.
Shaljivo ali relativno tacno

.
Gradska potrosnja je vrlo diskutabilna za svaki auto,gorivo i vozaca.Od slucaja do slucaja

.
Kakva ti je putna potrosnja ??
To je merodavnije.