Stranica 2 od 2

Poslato: Sre Jul 02, 2008 11:34 pm
od dusanGT
@PYSON - Hvala na odgovorima i samo još jedno pitanje: Kako da kućište pneumatskog ventila ili samo njegovu polugu vratim u fabrički (default) položaj?
Ima li neko baždarenje?
Pozdrav. Dušan.

Poslato: Čet Jul 03, 2008 10:23 am
od Gost
1. cajger bi trebalo da UVEK pokazuje VECU brzinu a NIKAKO manju, a koliko vecu, e to vec zavisi od proizvodjaca, od 1% do 10%

2. moze i obrtomer da bude u maleru, nije nemoguce

3. moze da utice ali ne toliko brate mili

4. to je bilo zezanje, nemo' se ljutis :lool:

5. da te zeza diferencijal to bi tek osetio na drugim stvarima, tako da nije on 100%

znaci 1. ili 2.
preko GPSa moze makar da se ustanovi da li laze brzinomer...

Poslato: Čet Jul 03, 2008 10:34 am
od Gost
800 +/- 30 o/min

Poslato: Čet Jul 03, 2008 10:47 am
od Gost
nemoj se zivcirati oko toga, ne vredi
samo ti je bitno da znas koliko tacno ti brzinomer pokazuje manju brzinu.
i to samo zbog toga sto prekrsajni/krivicni sudija nece imati razumevanja za neispravan brzinomer hahaha pu pu daleko bilo :lool:

ako ti motor prede kao mache i ne trosi mnogo vise od deklarisanog, onda je vrlo moguce samo cajger i ne nerviraj se mnogo zbog toga

u krajnjem slucaju, nadjemo se, stavimo kod tebe moj cajger (cela muka od dva i po srafa i dva konektora, tako da je to zanemarljivo) i proverimo...

Poslato: Čet Jul 03, 2008 12:14 pm
od Nigy
srbaja napisao: Malo sam testirao i zapisivao pa računao sa prenosima koje si naveo i došao sam do sledećeg: i u trećoj i u četvrtoj i u petoj razlika je 9% u odnosu na proračun. tj. brzina bi trebalo da je tačno 9% (+- 0.5%) veća u sva tri prenosa. Šta bi moglo da bude uzrok:

1. cajger pokazuje manju brzinu?
2. obrtomer pokazuje veće obrtaje?
Malo mi zvuci verovatno da pokazuje tacno kod prve dve brzine, a laze kod ostalih.
srbaja napisao:3. gume? možda da ih dopumpam, na koliko treba da bude pritisak?
Jedino ako vozis na felnama! :D
A i opet ne bi bio tacan kod prve dve...
srbaja napisao:4. menjač zamenjen? koji je onda to menjač mogao da bude stavljen koji u sva tri stepena prenosa ima tačno 9% različit odnos?
Po onome sto si opisao, jedino ovo moze biti razlog - nisu ti isti prenosi u 3. 4. i 5. brzini. :roll:
Mozda je menjac 1.9 JTD, treba proveriti prenosne odnose.
srbaja napisao:5. diferencijal?
Da je on sa drugacijim zavrsnim prenosom, opet bi kod svih brzina bilo razlike.

U svakom slucaju, GPS u kola i proveri sta se tacno desava.

Poslato: Čet Jul 03, 2008 3:46 pm
od Gost
prvih par minuta po paljenju, drzi obrtaje malo podignute. otprilike za debljinu kazaljke ispod 1000 a posle obori na otprilike kazaljku debljine iznad crvenog polja na minimumu.

tako da mislim da ti je obrtomer u redu.

Jel' ovo još uvek aktuelno?

Poslato: Pet Sep 19, 2008 6:01 am
od dusanGT
Ne znam da li je problem rešen i koliko je stvar aktuelna, ali sam imao i rešio svoj (sličan) problem... Dakle, moguće je da poluga vakuum (pneumatskog) ventila ne zatvara krilca pri malom broju obrtaja (turbo je optimizovan za različit broj obrtaja - VGT), jer nema dovoljni hod (kod 1.9JTD je inicijalni hod oko 10.5mm). Ako ne zatvara dovoljno pri malom broju obrtaja, ne vuče dovoljno i nema dovoljno .zaleta., pa je vreme (i put) za postizanje konačne brzine (200km/h) veoma dugo... Nešto slično bi se desilo ako bi počeo da ubrzavaš, na primer, u četvrtoj sa veoma malih 1200/o/min. Pitanje je kada bi dostigao 200km/h... Možda i grešim, ali sam moj problem rešio...

http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=32356

Pozdrav. Dušan.