Stranica 2 od 2
Poslato: Sre Jul 02, 2008 11:34 pm
od dusanGT
@PYSON - Hvala na odgovorima i samo još jedno pitanje: Kako da kućište pneumatskog ventila ili samo njegovu polugu vratim u fabrički (default) položaj?
Ima li neko baždarenje?
Pozdrav. Dušan.
Poslato: Čet Jul 03, 2008 10:23 am
od Gost
1.
cajger bi trebalo da UVEK pokazuje VECU brzinu a NIKAKO manju, a koliko vecu, e to vec zavisi od proizvodjaca, od 1% do 10%
2. moze i obrtomer da bude u maleru, nije nemoguce
3. moze da utice ali ne toliko brate mili
4. to je bilo zezanje, nemo' se ljutis
5. da te zeza diferencijal to bi tek osetio na drugim stvarima, tako da nije on 100%
znaci 1. ili 2.
preko GPSa moze makar da se ustanovi da li laze brzinomer...
Poslato: Čet Jul 03, 2008 10:34 am
od Gost
800 +/- 30 o/min
Poslato: Čet Jul 03, 2008 10:47 am
od Gost
nemoj se zivcirati oko toga, ne vredi
samo ti je bitno da znas koliko tacno ti brzinomer pokazuje manju brzinu.
i to samo zbog toga sto prekrsajni/krivicni sudija nece imati razumevanja za neispravan brzinomer

pu pu daleko bilo
ako ti motor prede kao mache i ne trosi mnogo vise od deklarisanog, onda je vrlo moguce samo cajger i ne nerviraj se mnogo zbog toga
u krajnjem slucaju, nadjemo se, stavimo kod tebe moj cajger (cela muka od dva i po srafa i dva konektora, tako da je to zanemarljivo) i proverimo...
Poslato: Čet Jul 03, 2008 12:14 pm
od Nigy
srbaja napisao:
Malo sam testirao i zapisivao pa računao sa prenosima koje si naveo i došao sam do sledećeg: i u trećoj i u četvrtoj i u petoj razlika je 9% u odnosu na proračun. tj. brzina bi trebalo da je tačno 9% (+- 0.5%) veća u sva tri prenosa. Šta bi moglo da bude uzrok:
1. cajger pokazuje manju brzinu?
2. obrtomer pokazuje veće obrtaje?
Malo mi zvuci verovatno da pokazuje tacno kod prve dve brzine, a laze kod ostalih.
srbaja napisao:3. gume? možda da ih dopumpam, na koliko treba da bude pritisak?
Jedino ako vozis na felnama!

A i opet ne bi bio tacan kod prve dve...
srbaja napisao:4. menjač zamenjen? koji je onda to menjač mogao da bude stavljen koji u sva tri stepena prenosa ima tačno 9% različit odnos?
Po onome sto si opisao, jedino ovo moze biti razlog - nisu ti isti prenosi u 3. 4. i 5. brzini.
Mozda je menjac 1.9 JTD, treba proveriti prenosne odnose.
srbaja napisao:5. diferencijal?
Da je on sa drugacijim zavrsnim prenosom, opet bi kod svih brzina bilo razlike.
U svakom slucaju, GPS u kola i proveri sta se tacno desava.
Poslato: Čet Jul 03, 2008 3:46 pm
od Gost
prvih par minuta po paljenju, drzi obrtaje malo podignute. otprilike za debljinu kazaljke ispod 1000 a posle obori na otprilike kazaljku debljine iznad crvenog polja na minimumu.
tako da mislim da ti je obrtomer u redu.
Jel' ovo još uvek aktuelno?
Poslato: Pet Sep 19, 2008 6:01 am
od dusanGT
Ne znam da li je problem rešen i koliko je stvar aktuelna, ali sam imao i rešio svoj (sličan) problem... Dakle, moguće je da poluga vakuum (pneumatskog) ventila ne zatvara krilca pri malom broju obrtaja (turbo je optimizovan za različit broj obrtaja - VGT), jer nema dovoljni hod (kod 1.9JTD je inicijalni hod oko 10.5mm). Ako ne zatvara dovoljno pri malom broju obrtaja, ne vuče dovoljno i nema dovoljno .zaleta., pa je vreme (i put) za postizanje konačne brzine (200km/h) veoma dugo... Nešto slično bi se desilo ako bi počeo da ubrzavaš, na primer, u četvrtoj sa veoma malih 1200/o/min. Pitanje je kada bi dostigao 200km/h... Možda i grešim, ali sam moj problem rešio...
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=32356
Pozdrav. Dušan.