Ne gledajte u moj avatar...
Ne, nisam ovde da kontriram u bilo kom smislu ili da pametujem na temu Alfa vs. BMW (iako ima vrlo .interesantnih. pojedinih postova u temi koje bih vrlo rado prokomentarisao

). Mislim, proshle su me te varijante 'davno, a ionako je ovo Alfa podforum tako da cu dzaba da krechim...
Samo hocu jednu stvar da kazhem. Alfa itekako ima razloga i opravdanja za iste da bude hvaljena za mnoge stvari, za neke malo manje, bash kao i svaki drugi brend, savrshenih nema. Medjutim, greshka je to shto u komentarima JC-a nalazite te razloge, jer niti se radi o strastvenom zaljubljeniku i poznavaocu tog brenda, niti se u krajnjem sluchaju radi o toliko relevantnom novinaru da bi se njegova rech uzimala .zdravo za gotovo.. Bar ne na nivou na kojem se to radi u ovoj temi, da budem precizniji.
Treba samo razumeti da chovek ima svoj posao, i njegovo je da sve mora da zadovolji, tako da bukvalno razlichite emisije .posvecuje. razlichitim brendovima, a u nekim drugim emisijama iste te brendove koje je nahvalio u proshloj sada popljuje i ismejava. To je radio i sa Alfom, to je radio i sa BMW-om, i to treba razumeti kao njegov nachin da se nametne kao nepristrasan i objektivan, i nishta vishe i nishta manje od toga.
Inache, nezavisno od svega, mislim da je od jednog ozbiljnog, kvalitetnog i pouchnog auto serijala napravio blagi cirkus. Kapiram da treba da postoji doza humora i neozbiljnosti, ipak je to .samo. televizijski show, ali ne znam kakve veze imaju tenk shvedske armije, .presovanje. Ford Sierre ili kampovanje u nekoj zabiti sa automobilizmom, a ove i mnogo slichnih glooposti su redovne teme njegovih emisija.

Jedna stvar je automobilski serijal sa blagom dozom britanskog humora, a neshto sasvim drugo humoristichki serijal u kojem nadju vremena i za 10-ak minuta automobilizma i automobilskog sporta, i to je ono shto mu zameram.
Lichno, ne cenim ga narochito jer ochigledno nema izgradjen .kult. pravog automobilskog novinara koji bi trebalo da vodi jedan takav serijal. Jeste dobar shto se pisanja tiche, opet najvishe zbog humoristichkog i zabavnog tona njegovih chlanaka, vishe shaljivih nego struchnih i sadrzhajno kvalitetnih. Ali kakav on mozhe .sudija. da bude Skyline-u, Alfi GTA ili M3-jci kad chovek ne mozhe ni da ih testira za ono za shta su oni napravljeni? Novinar koji treba da vodi jedan takav ozbiljan automobilski serijal po meni mora da bude debelo .potkovan. praksom i iskustvom u automobilskom sportu, a ne samo da zna da prodriftuje na par sekundi ili .nagazi. Veyrona do 170 mph - jer toliko znam i ja

Bolje bi bilo da skinu kacigu onom Stig-u, pa da iz njegovih usta chujemo kako se koji auto ponasha, koliko teshko ih je iskontrolisati i te stvari, jer bi takve informacije bile daleko kvalitetnije da bolje upoznamo karakteristike svih onih makina koje je provozao po stazi. A ne da se umesto te informacije .iz prve ruke. JC .ubacuje. nekim shaljivim komentarima i komentarishe to kako i koliko je neki auto dobar i brz u krivini. Za taj .posao. bi ON trebalo da sedne za volan, pa da izvoza te brze krugove, a ne da .iz fotelje. komentarishe Stigovu vozhnju i njegovu ozbiljnu muziku. Mislim, gde je tu smisao? Tiff Needell, chak i onaj Plato iz .Fifth Gear-a., i uopshte ljudi koji su bivshi profesionalci automobilskog sporta su daleko kompetentniji za te stvari i njihova rech i .sud. za jedan takav auto ima daleko vecu tezhinu nego neki shaljivi komentari JC-a. Barem za mene.
Dakle, potrudite se da me ne shvatite pogreshno iako postoji takva mogucnost

Sve shto hocu da kazhem je da JC-u pridajete mnooogo veci znachaj nego shto realno zasluzhuje, i mislim da na pogreshnim pretpostavkama i u pogreshnim ljudima trazhite nekakva opravdanja. Ponavljam, Alfa itekako ima razloga za hvaljenje, ali Jeremy Clarksson definitivno nije jedan od njih.
Sorry na duzhini posta.