Stranica 2 od 5

Poslato: Sre Mar 26, 2008 2:42 pm
od imandic
Kod Zo

Poslato: Sre Mar 26, 2008 2:45 pm
od Gost
Mislim da Zoca nema ultra zvuk,bar do skoro,jer je slao kod mene

Poslato: Sre Mar 26, 2008 3:02 pm
od imandic
Ima neku kutiju, izgleda rucno pravljena sa nekom te

Poslato: Sre Mar 26, 2008 3:35 pm
od Gost
koliko god ti zamenio protokomer, simptomi mi vuku na to, al jakoooooo

Poslato: Sre Mar 26, 2008 3:49 pm
od imandic
Pa nemam vise protokometara :)
Aj videcu danas kod majstora da nema on neki...

Mada viza na leru pokazuje oko 8kg/m3...kada dajem gas raste do 30 (ili 50, nisam siguran) i tu staje...to je na oko 4-5000 obrtaja...

Poslato: Sre Mar 26, 2008 5:49 pm
od Gost
[quote="imandic"]Ima neku kutiju, izgleda rucno pravljena sa nekom te

Poslato: Sre Mar 26, 2008 6:13 pm
od imandic
Znaci da nemam svedoke sada bi zvao nekog psihijatra da mi da dijagnozu.

Izadjem iz firme, upalim auto, sacekam da se broj obrtaja spusti na 900 (kada upalim auto, bude oko 1300 pa se lagano spusta oko minut).

Pritisnem gas sto mogu brze, auto primi gas.
Pustim, auto se smiri na 900.
Pritisnem opet brzo gas, auto primi gas super.
i tako 10 puta.

Auto je pre paljenja bio potpuno hladan, 8 sati hladjenja.

Stignem kuci, i opet celu proceduru ponovim i sve super.
Sada je auto na radnoj temperaturi.

Znaci neverovatno.

To me sad vodi na drugu teoriju. Zadnjih 5-6 dana koliko se patim za svim ovim zamenama je vreme bilo dosta hladno. Danas je prvi lepsi dan, sto me opet vodi na pomisao o nekom senzoru temperature.

Juce bi pri ovakvom testiranju ljudi zalegali po ulici od detonacija.

Uzas...

Poslato: Sre Mar 26, 2008 6:51 pm
od Gost
Ovako,dizne se ciste u ultrazvucnoj kadi tako sto u isto vreme kroz njih prolazi tecnost za ciscenje pod radnim pritiskom od 2,5b,zatim se radi kontra udar da ibaci prljavstinu iz sita.To ciscenje sa potapanjem bez simuliranja rada i propustanja tecnosti je kao da si ih sam oprao cetkom i izduvao kompresorom.Ako je do dizni mogu da ti ih stvarno ocistm kako treba i ujedno izmerim pritisak pumpe(gratis)da bar to eliminises 100 posto,ujedno i provera na curenje itd.Ne mogu da kuckam pozovi pa da ti kazem 063 39 42 39

Poslato: Sre Mar 26, 2008 7:44 pm
od imandic
Hvala Zokac,
cujemo se sutra...

Poslato: Pon Mar 31, 2008 10:45 am
od imandic
Zokac ocistio brizgalice ultrazvukom, proverio ih, sve su OK (bilo malo nekog sitnog peska posle ciscenja).

Proverio pumpu, koliko se secam, na kontaktu je pritisak 2.5bara, pri radu auta je 2.2bara, manomentar miran skroz (Zokac, ako sam zaboravio brojke, ispravi me)...

I dalje isto...Kada je auto potpuno hladan, ne prima gas sa lera.
Cim prodje 1100-1200 obrtaja, radi potpuno normalno...
Kada se zagreje, problem se osetno smanjuje do tacke da se uopste ne primecuje.

Posto auto na plinu radi potpuno normalno, bez ikakvih problema i simptoma koji se desavaju na benzinu, ja bi iskljucio mehanicke probleme, tako da dolazim do zakljucka da je jedino sto moze da bude problem neki od senzora...

Da li neko ima referentne vrednosti za ponasanje protokomera za moj auto da ga jos jednom istestiram u VISA-i.

Koliko se secam, na leru je protok vazduha oko 8kg/h (ili koja je vec jedinica, m3/h). Kada dam gas do nekih 4000rpm, protok linearno skace do 30 ili 50 (provericu) i tu staje...Kada dajem gas preko toga, protok ostaje zakucan na tom maksimumu.

Hvala svima,

Poslato: Uto Apr 01, 2008 12:45 am
od Gost
plasticni ili metalni poklopac motora?

Poslato: Uto Apr 01, 2008 7:47 am
od imandic
2.10.4
Metalni

Poslato: Uto Apr 01, 2008 7:53 am
od Gost
ivane jesi li proverio sve konektore koji idu na dizne? ne mozes da pozajmis od nekoga protokomer? mislim da je to najbolji test...

Poslato: Uto Apr 01, 2008 8:51 am
od igorkrnic
@imandic, druze ja sam se godinu dana patio sa IDENTICNIM problemom, isto tako kao ti sam isao od majstora do majstrora, menjao ususnu granu i 100 zetancija probano(plasticna, alfa 156 1.8ts + sekvent plin) nekoliko senzora temperature, ali jok, sve isto kao kod tebe, na benzin ujutro mrtvo a kako prebacim na plin ide ko zmaj.

Postujem problem ovde i ljudi mi sugerisu ili lose podesen plin ili los protokomer a protokomer vec proban, kao kod tebe i to u ovlascenom FIAT servisu :)

Odem do AC Rasic i podesi mi ivan plin i auto mi radio perfektno nedelju dana i opet kapa.

Onda sam igrom slucaja primetio da sam ja auto uzeo sa opelovim protokomerom i eto resenja zasto mi ni nov nije radio.

Potrazim po netu i skapiram da alfin protokomer ima zadnje cifre 019 a moj je imao 180.

Odem u BG, u KIT komerc i kupim za 4900 nov protokomer italijanske proizvodnje, ugradim ga, podesim plin kod ivana i vec je malo bolje radilo ali sam cekao da predjem 100-200 km jer tek tada protokomer pocinje da radi kako treba.

Evo vec skoro 3 meseca ja ujutro kad upalim na benzin auto radi savrseno, cak sta vise sad mi skoro duplo bolje ide na benzin, sto znaci da me je ranije piiiip opelov protokomer fuj fuj fuj i da verovatno treba da cistim plinske dizne, tako da proveri oznaku na protokomeru da mozda i ti nemas neki sklj, ali do njega je 100%

I da, menjao sam i svecice, ja sam imao neke bosch i kupio sam 4 nove NGK za tspark za 6000 din, isto to proveri jer ako nisu te svecice, nece raditi kao hladan, ne mozes kupiti jeftinije jbg. E sad moj motor ima 8 svecica, 4 velike i 4 male, ove male su mi ngk i ko nove pa ih nisam menjao, gledaj da se i ti ne zajebes, jer te se retko kad moraju menjati uprkos sto ti majstor sugerise na to.

Eto probaj alfin protokomer i postaraj se da imas ispravne NGK svecice i predji koju 100-ku i radice.

Do dizni nije, nemoj gubiti vreme, ja sam to vec prosao, 3 puta sam cistio dizne ali jok

Poslato: Uto Apr 01, 2008 9:02 am
od imandic
Cao Igore,
hvala puno na informacijama...
Aj mi daj broj telefona KIT komerc da vidim da li imaju protokomer za mene pa da narucim jedan ako salju pouzecem, ne mogu vise da se zajebavam ni sa majstorima ni sa polovnim delovima....

Hvala,
Ivan

Poslato: Uto Apr 01, 2008 9:53 am
od igorkrnic
Ruzveltova 34:
011 30 88 645
011 38 22 678

Trgovacka 7:
011 239 6347
011 239 8346

Poslato: Uto Apr 01, 2008 11:14 am
od Gost
Potrazim po netu i skapiram da alfin protokomer ima zadnje cifre 019 a moj je imao 180.
@igorkrnic
Druze, nisi valjda bacio taj opelov protokomer?

Poslato: Uto Apr 01, 2008 11:43 am
od igorkrnic
Nisam ga bacio tu je negde kod majstora

Poslato: Uto Apr 01, 2008 12:08 pm
od imandic
Narucen protokomer, pa nek ide zivot...
Javicu rezultate...Hvala Igore...

Pozdrav,
Ivan

Poslato: Uto Apr 01, 2008 3:48 pm
od Gost
kod protokomera je bitno koji je broj uloska.jedan ulozak ide u vise tipova protokomera.u moju alfu ide http://www.herkules.si/index.php?productID=40860
meni se skoro ista stvar desava kad je motor hladan.mora da odradi par minuta da bih mogao da vozim.ostalo je jos da zamenim svecice(stavio sam nove ali bosch).narucio sam ih iz austrije,jer su tamo na ebayu 90 eura,a u bgu 14000 dinara.

Poslato: Uto Apr 01, 2008 3:59 pm
od Gost
Nema kod vas alfista nista za mene, moj je onaj stari model sa klizacem.
izem ti sajt koji nema nista za opela :lool:

Poslato: Uto Apr 01, 2008 7:33 pm
od imandic
igorkrnic napisao:Ruzveltova 34:
011 30 88 645
011 38 22 678

Trgovacka 7:
011 239 6347
011 239 8346
Igore, jel tvoj protokomer za 1.5.5 ili 2.10.4?
4 ili 5 konektora?
Ja zaboravih da napomenem liku u prodavnici...Nadam se da nece stici ovaj sa 5...Narucio sam isti kao tvoj, 4900din...

Ivan

Poslato: Uto Apr 01, 2008 9:19 pm
od Gost
evo boshovog online kataloga
http://ecat-online.bosch.de/toc/
ja necu da se mesam, ali stvarno bi trebalo da jurite ono sto vam pise na samom ulosku a ne na kucistu... i u tom smislu moze da se prodje jeftinije...

Poslato: Uto Apr 01, 2008 11:22 pm
od Gost
imandic napisao:Proverio pumpu, koliko se secam, na kontaktu je pritisak 2.5bara, pri radu auta je 2.2bara
U ovom grmu lezi zec. I ja sam imao isti problem, sto puta sam cistio dizne dok se nisam opametio i izmerio pritisak pumpe koji nije bio zadovoljavajuci. Pritisak u radu treba da bude 3.2 Bara !!
Tacnije pozeljno je da pumpa gura i vise a imas regulator u motornom prostoru koji pritisak treba da drzi na pomenutom pritisku od 3.2 bara.
Moguce da su se dizne zaprljale toliko da ih ciscenje ne oporavlja 100% vec samo delimicno i da ti je ustvari pumpa problem.
Parametar za pritisak pumpe koji je naveo Zokac se odnosi na motore sa single point ubrizgavanjem.
Uglavnom ako ti novi protokomer ne pomogne, zna se ;)

Poslato: Uto Apr 01, 2008 11:26 pm
od igorkrnic
Kod mene je sa 5 pinova, broj na kucistu je 0280 218 019