Re: 75 & delovi od drugih automobila
Poslato: Uto Okt 19, 2010 12:04 pm
sto se ladinih delova tice, jednostavno je u pitanju to da uvoznici nabavljaju najjeftiniju varijantu kao default i onda dobijes krstove koji traju 5k.
dimenzije krstova i hardijevog zgloba su iste. jesi li nekad stavio na ladu krst od 20e? gmg japanski, ili motorcraft od forda? traju bez luftova po 50k najnormalnije i to sa redovnim paljenjem guma. meni su cesce crkavali diferencijali nego krstovi. hardijev zglob isto. i ne cudi me uopste da zabari koriste isti deo za auto od 70ks i od 170ks. godinama sam vozio fiate 132 i trapovi su isti na benzincu i na dizelu iako je dizel motor okruglo 100kg tezi od benzinca. samo su stavili jace opruge. naravno, kugle i amortizeri na dizeliu zato traju duplo krace nego na benzincu. zabarske gluposti. jeste da ih volim ali bas umeju da budu magarci...
dimenzije krstova i hardijevog zgloba su iste. jesi li nekad stavio na ladu krst od 20e? gmg japanski, ili motorcraft od forda? traju bez luftova po 50k najnormalnije i to sa redovnim paljenjem guma. meni su cesce crkavali diferencijali nego krstovi. hardijev zglob isto. i ne cudi me uopste da zabari koriste isti deo za auto od 70ks i od 170ks. godinama sam vozio fiate 132 i trapovi su isti na benzincu i na dizelu iako je dizel motor okruglo 100kg tezi od benzinca. samo su stavili jace opruge. naravno, kugle i amortizeri na dizeliu zato traju duplo krace nego na benzincu. zabarske gluposti. jeste da ih volim ali bas umeju da budu magarci...