Stranica 2 od 2

Poslato: Čet Sep 13, 2007 7:03 pm
od Gost
Nije nije gledao sam... ko zna sto je, posebno lampice za grijache, ventilator itd...

Poslato: Sub Okt 27, 2007 3:06 pm
od Gost

Poslato: Pon Okt 29, 2007 2:50 pm
od Player
:twisted: :twisted: :twisted: Jedna ovakva i smiricu se najke mi :dugokosi:

Poslato: Pon Okt 29, 2007 3:00 pm
od Sasha
adidasa mi.... hahahaha hahahaha hahahaha

Poslato: Pon Okt 29, 2007 3:08 pm
od Player
Neeee, jesi lud?! Pa gde u adidas da se kunem :roll: :lool: :lool: Najke ne nosim tako da.... :lool:

Poslato: Sre Dec 19, 2007 1:45 pm
od Gost

Poslato: Sre Dec 19, 2007 2:30 pm
od Gost
Prodaje se u PL druga 156 2.5 V6 kompressor (oko 250KS) za nekih 6.500E ;) Pa ako neko hoce mogu da trazim detalje :mrgreen:

Ne znam da li ispunjava Euro 3 (1999-2000. tako nekako...)

Poslato: Sre Dec 19, 2007 6:21 pm
od Gost
Pitaj da ne moze u djelove da je rascerupamo, svako neka uzme sta mu treba ;)

Poslato: Sre Dec 19, 2007 11:20 pm
od Nigy
Da bi svako uzeo sta mu treba, makina treba da ima min. deset motora, dvadeset kompresora, par stotina felni i tako... hahaha

Poslato: Ned Avg 10, 2008 8:40 pm
od Gost
Na prodaju je vec neko vrijeme - ako nekoga zanima >>KLIK<< :twisted:

Trenutna cijena je ispod 3000E ali nije postignuta minimalna - ranije je bila na prodaju za 12000E. Sam bih je kupio ali nemam .parking mjesto. za nju :mrgreen:

Poslato: Ned Avg 10, 2008 8:57 pm
od ilija156
Moze, al ja prvi da biram[list:240dcb953a][/list:u]

Poslato: Uto Avg 12, 2008 11:41 am
od Gost
....ne moze se uveZATI...nije euro 3 :| A kolko je inace 14.100 zlotvora u € ?

Poslato: Uto Avg 12, 2008 12:34 pm
od Gost
Jos nije postignuta minimalna cijena ;)

Inace 1€ = 3,2zl, sto dodje da je trenutna 4400€ (ranije je bila na prodaju za 40.000zl ali nije bilo kandidata).

BTW Lik je sada odradio drugu igracku - 156GTA compressore :mrgreen:

Poslato: Uto Avg 12, 2008 12:37 pm
od Gost
Moze li se nesto vise pozeleti od ovoga?
moze defininitivno. 3.0 + turbo kompresor :lool:
na ovu alfu je stavljen cs (centrifugal supercharger) cija je mana sto max boost daje tek na najvisim obrtajima,pred saltanje, za razliku od turbochargera i klasicnog superchargera.
prednost mu je samo jednostavnost instalacije i nista drugo

Poslato: Uto Avg 12, 2008 12:52 pm
od starac vujadin
Ajde, ajde, ne trujte tu bezveze...nije Alfin V6 astmaticni bokser sa vazdusnim hladjenjem da mu treba turbo da prodise.. Ovaj kompresor tu dodje onako cisto kao ukras, slag na tortu... :lool:

Poslato: Uto Avg 12, 2008 1:35 pm
od Gost
nije Alfin V6 astmaticni bokser sa vazdusnim hladjenjem da mu treba turbo da prodise.
sta je starche, nisi se jutros pomolio devici alfi i svetom romeu, pa sad kreces inkvizicuju da se iskupis ? :mrgreen: