Stranica 2 od 3

Poslato: Sre Apr 25, 2007 12:03 pm
od Gost
kad pocupas sve sto mozes onda ti ostaje izrada maski i vrata od fiberglasa ili carbona (zavisi koliko imas para...) i promjena stakala na lexan.
mada sam vidio i hard-core verzije - busenje rupa u duplim i pregradnim limovima :lool:

Poslato: Sre Apr 25, 2007 12:13 pm
od Gruja
Hauba... drasticno teska.... neka 'plastikica' bi tu znatno pomogla, ali kosta...

Poslato: Sre Apr 25, 2007 12:31 pm
od superfly tnt
vidim da ideje padaju.

vjerujte mi da su izolacije vraski teske , sigurno imaju blizu 50kg, rezervna guma je isto jedan od tezih dijelova, klima koju ustvari ne racunam, i sicevi, suvozacki ima sigurno 10kg, a i zadnje klupe takodjer. presvlake u vratima i zadnja polica , te tepih nisu toliko teski ali ako cu ic stavljat plasticnu haubu i prozore sigurno cu i to maknut. akumulator imam onaj od 66Ah , dosta je velik, i nejga bi mogao zamijenit za laksi i u gepek ubacit, ali si razmisljam prije toga ugradit od americe rezervoar, na boljem je mjestu i plasticni je. instrument tabla je jako teska ali to je uglavnom zbog hrpe zica koje nebih isao dirat.

cilj mi je dobit 1 tonu zasada.

Poslato: Sre Apr 25, 2007 12:35 pm
od Gost
hm mislim da tank od v6 nije plastican..sta vise siguran sam da nije..i tezi je od TS-ovog..e sad sto se pozicije tice...to je druga stvar...u tom slucaju ostavlja ti gomilu prostora za zadnji lonac :evil:

Poslato: Sre Apr 25, 2007 12:44 pm
od superfly tnt
nije plasticni? hm to bi mogli znat momci koji imaju V6, malo mi je cupavo imat zeljezni tank u gepeku. u svakom slucaju iznad opruga je odlicna pozicija, ali samo ako je plastican.

Poslato: Sre Apr 25, 2007 1:03 pm
od Gost
ma nije 100 posto ja sam pre 6-7 meseci hteo da stavim jedan kod sebe, kada nisam mogao da nadjem za Ts-a onaj sto ide ispod poda...secam se da sam vukao metalno bure po dvrositu i da su mi se svi smejali gde cu to da ugradjujem u auto :)

Poslato: Sre Apr 25, 2007 2:38 pm
od Gost
a da probas da nadjes neki plasticni od nekog manjeg auta? pa eventualno njega prepravis...? realno dovoljno ti je 25-30l kapaciteta... ne znam kakav je kod pande ili tako nesto malo... ;)

Poslato: Sre Apr 25, 2007 3:12 pm
od Gost
Imam ja jednu ideju

A sto ne presecete jedan metalni na pola i iskoristite ga kao kalup i napravite jedan od stakloplastike?
:idea: :idea: :idea: :idea:

Mislim da ovo moze da upali

Pozdrav

Poslato: Sre Apr 25, 2007 11:21 pm
od TOXON
Amerika metalni!

Poslato: Sre Apr 25, 2007 11:54 pm
od Gost
rezervoar metalni(v6) a uz to i veci od ts.

Poslato: Čet Apr 26, 2007 9:28 am
od kilson
VOR70 napisao:A sto ne presecete jedan metalni na pola i iskoristite ga kao kalup i napravite jedan od stakloplastike?
Pfff, ja nikada ne bih ulazio u takvu prichu;
Svaki rezervoar pri takvom postupku (sechenje - varenje) je potencijalna bomba (bukvalno recheno)!

Stakloplastika je losh materijal, a retko ko ce dobro odraditi to i na kraju, cena ce biti prevelika. Najbolja varijanta je, kao shto reche Milosh mali plastichni od vec postojece konfiguracije - samo prebaciti.

Poslato: Čet Apr 26, 2007 10:03 am
od Gost
Pozdrav svima,

Da je potencijalna bomba, jeste, ako se sece elektricnim alatom, ali ako se sece bonsekom, odnosno rucno, nije. (Sekao sam ga)
Kako se rezervoari uglavnom prave na presama odnosno iz dva dela pa se na kraju spajaju, najbolje je da se bas po tom spoju isece, tako ce se dobiti kalup koji se imati ispostovane tehnoloske nagibe.
Staklo-plastika je postojan materijal i otporan na razna hemijska dejstva. A ako valja za pravljenje mega yachti ne vidim zasto ne bi valjao i za jedan obican rezervoar. A da ima ko da to uradi ima. U BG-u ima gomila plasticara koji mogu to da urade, a da sam ja tu ja bih vam ga uradio za dz.
Sto se tice cene mislim da ni ona nije nesto velika. Ja sam jednom prilikom racunao da kvadrarni metar u zavisnosti od debljine platna iznosi oko 1-2e. E sada za rezervoar ne treba vise od 3-4 sloja. Ako na to dodamo i ruke to ne moze da bude neka velika cena.
U osnosu na manji rezervoar je sigurno veca, ali dobija se original rezervoar koji pase na meru. Name budzenja i ostalih gluposti.

To ti je moje vidjenje sitacije, mozda gresim.

Pozdrav

P.S. Ako vam treba tel. nekog plasticara ja ih znam nekoliko.

Poslato: Čet Apr 26, 2007 10:17 am
od kilson
Eee, pa to su novi momenti! :)

Generalno sam naruchio neki nastavak od stakloplastike pa pricham to iz tog ugla, cena nije bila mala + izgled cele te, da kazhem odradjene mase mi nije izgledao pouzdano.

Ovo za sechenje rezervoara sam namerno napomenuo, morash imati na umu da ovo mozhe chitati neko ko nema iskustva a ima alat i volju. Baci telefone obavezno, mogli bi raditi kod njih i neke ozbiljnije stvari, haube, krila... :D

Poslato: Čet Apr 26, 2007 10:35 am
od Gost
Pa ti si on-line,

Pazi najskuplje kod pravljenja delova od staklo plastike je pravljenje modela, a zatim skidnje zenskog kalupa sa tog modela. Tako da, ako nije neka velika serija, definitivno se ne islati. Ali kada vec imate kalup (rezervor). Sto da ne. Sto se tice krila, branika.... Imate model odnosno deo koji hocete da klonirate. To moze da bude skuplje posto se pravi kalup. Ali ako se skupi nekoliko sektasa pa podele troskove moze te pola auta da zamenite. I sto ja najlepse od svega skidate tezinu sa prednjeg kraja(krila, hauba). Nema korozije. Sto se tice grebanja, u kalup se prvo nanese bezbojan gelcoat, a onda se prespica farbom, tako da i ako vas neko ogrebe samo ga ispolirate i ko novo.

Sto se tice telefona javi cu vam kada ubacim srbijansku karticu posto su mi njoj(ona je kuci a sam na poslu).

Pozdrav

Poslato: Čet Apr 26, 2007 11:09 am
od superfly tnt
slazem se da je mozda bolje uzet rezervoar od nekog auta ili nesto manje pa stavit u gepek, vidjao sam od aluminija , onako obicna kocka zavarena, stane mozda 20 litara i sluzi svrsi. govorim to jer izgled nije uopce bitan. bilo bi bolje investirat u izradu haube,stakala i kada bi se naslo nas vise pa da se napravi odjednom vise komada, bilo bi dobro. mislim da bih imao par zainteresiranih ovdje, neznam kako je kod vas.

Poslato: Čet Apr 26, 2007 11:29 am
od Gost
moze i kao majstor Zivota, kantu na krov - manja kanta - manja masa :lool:

Poslato: Čet Apr 26, 2007 4:14 pm
od ljube-kugla
pa ima malih burica sa slavinom staje oko 25L plasticni a i cena je smesna,samo se u gepeku naprave aluminijumske trake da utegnu i eto resenja

Rezervoar

Poslato: Čet Apr 26, 2007 7:05 pm
od Gost
A sto ne uzmes rezervoar od Giuliette. On je plastican, staje u gepek i manji je od Amerike. Imala je verzija sa metalim ali za plasticni pouzdano znam-imam.
Pozdrav

Poslato: Čet Apr 26, 2007 8:10 pm
od superfly tnt
joooj svaka ti dala, pa da ja sam imao jednu sa plasticnim rezervoarom, toga bar ima okolo, super ideja, imas pivu

Giulietta

Poslato: Pet Apr 27, 2007 9:33 pm
od Gost
Pivo uvek moze. Nego nadji ti meni neku dobru Giulittu za sitne pare.
Imam jednu, motor OK ali limarija losa. :|

Poslato: Pet Apr 27, 2007 9:45 pm
od ljube-kugla
ima jedna siva metalik dace je za oko 400e,limariski i nije losa malo zapustena vozili je cigojneri,navodno ne radi kvacilo,radila je vozili je i solidno isla,kompletna,auto je u batajnici

Poslato: Sub Apr 28, 2007 12:04 am
od superfly tnt
giuliette su odlicne jer sve ovo silno olaksavanje sam mogao dobit sa serijskom giuliettom. ali kod nas ih nema a da nisu trule. neznam zasto je 75ica toliko limarijski bolja

Poslato: Sub Apr 28, 2007 7:34 am
od ljube-kugla
cink je uradio svoje pa im je sacuvao limariju

Giulietta

Poslato: Sub Apr 28, 2007 10:16 am
od Gost
Ljube , posalji neki kontakt za ovu Giuliettu, je li stranac, gde se nalazi u Batajnici.
Da ne odem u off. ;)

Poslato: Sub Apr 28, 2007 10:22 am
od Gost
206 napisao:Vadjenje enterijera bi trebalo da ima dooobar efekat na smanjenje tezine, meni recimo na E30 (pssst, nije Alfa, nego onaj nemacki auto...) tapaciri iz kabine su teski preko 15kg...Instalacija razvucena kroz auto je teska vise od 10kg, rezervoar za gorivo najmanje 30kg (umesto njega plasticni), rezervni tocak...ima nacina za skidanje tezine koliko hoces, samo je pitanje dokle si spreman ici u kompromise?
Hm... a sto si ti to radio?

Po ovome:
killaz napisao: Ako se ne varam 100Kg olakshanja ekvivalentno je dobitku od +13KS...
na osnovu digitrona dizanje snage za +260KS u odnosu na standardni motor
je ekvivalenat olaksanja od 20X100Kg = 2000KG.

Daklem, posto si .smrsho. auto za najmanje 2000KG nije mi jasno na chemu ces sedeti i sta ces voziti :joker: :shrug: