mada sam vidio i hard-core verzije - busenje rupa u duplim i pregradnim limovima

Pfff, ja nikada ne bih ulazio u takvu prichu;VOR70 napisao:A sto ne presecete jedan metalni na pola i iskoristite ga kao kalup i napravite jedan od stakloplastike?
Hm... a sto si ti to radio?206 napisao:Vadjenje enterijera bi trebalo da ima dooobar efekat na smanjenje tezine, meni recimo na E30 (pssst, nije Alfa, nego onaj nemacki auto...) tapaciri iz kabine su teski preko 15kg...Instalacija razvucena kroz auto je teska vise od 10kg, rezervoar za gorivo najmanje 30kg (umesto njega plasticni), rezervni tocak...ima nacina za skidanje tezine koliko hoces, samo je pitanje dokle si spreman ici u kompromise?
na osnovu digitrona dizanje snage za +260KS u odnosu na standardni motorkillaz napisao: Ako se ne varam 100Kg olakshanja ekvivalentno je dobitku od +13KS...