Stranica 2 od 3

Poslato: Čet Jun 15, 2006 9:36 am
od Gost
Laki ne dolivaj olio na vatru ili ces ositeti strasni gnev sekte :devil_grr_wink: (kako ovo zvuci kao iz stripa hahaha )

Inace misilim da teska borba oko toga da 1.7 8v moz da dobije 1.8t, cak mislim da ce i TS bez problema da dobija.

E sad jedino ako aludiras na to da je nikolin motor u extra stanju, a frisovo da nevalja.. :roll:

1.7 8v vazi za najbolji boxer u 33ci ne po snazi koliko po dugotrajnosti.

Poslato: Čet Jun 15, 2006 9:51 am
od Gost
Fris75turbo napisao:Isprala mi Sekta mozak... necu vise, obecavam :oops:
A lepo sam zamolio da ne trpate boxere tamo gde im nije mesto ;)
Laki zakljucaj ovu temu molim te... ustvari, zakljucaj sve teme gde se porede dve Alfe... Besmisleno je :cool
Treba da se izljubimo na sledecem skupu a ne da se gledamo popreko na semaforu-pa gas... Nismo mi GTI klub :lool:

Sto se mene tice, ZBOGOM 33 VS 75 TEMO... :cool
Fri&š, nemoj da me shvati&š pogre&šno, ali ti si započeo celu ovu priču svojim zajedljivim komentarima. Sada kad je 33 vs. 75 odvojena (ne ba&š najsrećnije) u posebnu temu, misteriozno se pojavljuje .dstancic. koji nastavlja sa pisanjem u .ALFA ROMEO 75 - The Last Real Legend!., a ti pi&še&š
Fris75turbo napisao:
75ts napisao:E sto mislite sto nema Alexe vec par dana :naughty:
Ubacuje motor iz 33-ojke?
Šta si hteo ovime da kaže&š? čemu tro&šenje energije i vremena na ove gluposti? Ne kapiram &što ti se 33 toliko gadi, ali ne moram ni ja sve da shvatim :) . Sve u svemu - Make lunch, not war!

'Ajmo sada na [size=18:5cb4505b4b][color=darkred:5cb4505b4b]REALNO i NEPRISTRASNO[/color][/size] poređenje...

Poslato: Čet Jun 15, 2006 10:03 am
od Gost
Pa pazi realno nomogu da ih poredim jer nikad nisam vozio (mislim vozio sam jednom 16v 33 i ono ide to ali nije me odusevila, kao sto me neodusevljava ni TS kako ide posle voznje 6taka) ali po onome sto fabrika kaze, izlazi da je 75brza

75-2.TS 0-100 8.2
75-18t 0-100 7.6

33-1.7 8v 0-100 9.6
33-1.7 16v 0-100 8.4

E sad razlika je jako mala izmedju 16v i TS sto znaci da samo vozac i trenutno stanje automobila odlucuju....

Poslato: Čet Jun 15, 2006 10:20 am
od Gost
sira napisao:Ja bi svojoj dragoj kupio 33, jer ja vozim 75, pa se iz toga može izvući zaključak, da je 33ca auto za žene a 75-ca za mu&škarce :devil_grin: :devil_grin: :devil_grin: :green_many:
Ja bih tebe malo u g*lfa (po mogućnosti dvojku) stavio, čisto dok se ne uozbilji&š. 'rugalica'
killaz napisao:Videcemo kakav ce kome pritisak biti posle slalom vozhnje u Novom Sadu... :twisted: :twisted: :twisted:
Ja verovatno dolazim bez serva. Jel' mogu da nastupim u revijalnom delu? :D

Poslato: Čet Jun 15, 2006 10:29 am
od kilson
75ts napisao:E sad jedino ako aludiras na to da je nikolin motor u extra stanju, a frisovo da nevalja.. :roll:
:zvizduk:
E sad razlika je jako mala izmedju 16v i TS sto znaci da samo vozac i trenutno stanje automobila odlucuju....
Jedno je pravac, a drugo su krivine... :devil_laugh: A naravno, vozach pre svega! Pre par vikenda gledao sam shta je radila jedna 146 1.4TS jednoj 75-ici, pa to je bio cirkus - ja bih je izbacio iz sekte! :rotfl:

Nemoj da me pogreshno razumete, ne palim ja vatru, vec sam samo pristalica one stare; .Ne bije boj svetlo oruzhje, no srce u junaka.. Btw, chisto zbog odnosa snaga, a i entuzijazma koji je ulozhen u projektovanju Boxer motora, stajem na stranu 33-ki i koliko vidim, jedini ozbiljan reper ovde je kankkunen. :)

Eh da, da dodam; svi smo u fazonu da je na skupu statichno druzhenje smor, pa shta je sada - nemoj da ispadne da je 75-ica dobra samo za driftovanje? :? :lool:

Poslato: Čet Jun 15, 2006 10:48 am
od Gost
killaz napisao:Pre par vikenda gledao sam shta je radila jedna 146 1.4TS jednoj 75-ici, pa to je bio cirkus - ja bih je izbacio iz sekte! :rotfl:
pitam se ko je vozio guju? fbi

Poslato: Čet Jun 15, 2006 10:55 am
od Gost
Joj poslacu vam Setvu Vepra a onda ce da mi kukate hahaha

Ne a kakunen je pristrasan, njmu je scrce jos u 33ci aiko je kupio 2 75tice da ubije tugu ;)
Vidi trebalo bi malo da se potrkamo cisto da vidimo kako stoje stvari u realnom izvodjenju, sto se tice pravca znam provereno mesto...a za krivine jbga nisam siguran osim ako necemo da merimo vreme uz ili niz avalu.

Poslato: Čet Jun 15, 2006 10:58 am
od Gost
hehe, nisi upoznao barabe? hahaha

sala mala...
stajem na stranu 75...

Poslato: Čet Jun 15, 2006 11:30 am
od Gost
kankkunen napisao:
sira napisao:Ja bi svojoj dragoj kupio 33, jer ja vozim 75, pa se iz toga može izvući zaključak, da je 33ca auto za žene a 75-ca za muškarce :devil_grin: :devil_grin: :devil_grin: :green_many:
Ja bih tebe malo u g*lfa (po mogućnosti dvojku) stavio, čisto dok se ne uozbiljiš. 'rugalica'
Ima to zet, 1.6 diesel, i draga kad je to vozila, u čudu govori, .ja navikla kad dam gas da auto ide. :lool: :lool: :lool:

33 je super auto, ja sam htio kupit 33 4x4 ali naišla 75-ca i od onda mi je 33 nekako malecka, s onim nasmješenim svijetlima kao da govori .kad narastem bit ću 75. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Poslato: Čet Jun 15, 2006 11:34 am
od Gost
75ts napisao:Pa pazi realno nomogu da ih poredim jer nikad nisam vozio (mislim vozio sam jednom 16v 33 i ono ide to ali nije me odusevila, kao sto me neodusevljava ni TS kako ide posle voznje 6taka) ali po onome sto fabrika kaze, izlazi da je 75brza

75-2.TS 0-100 8.2
75-18t 0-100 7.6

33-1.7 8v 0-100 9.6
33-1.7 16v 0-100 8.4

E sad razlika je jako mala izmedju 16v i TS sto znaci da samo vozac i trenutno stanje automobila odlucuju....
Ovo je stil koji hoću da vidim. :palac_gore:
Ubrzanja 75 TS i 33 16v su tu negde. U prilog 75 ide jo&š i znatno veći i ravniji obrtni momenat:

75 2.0TS 186Nm na 4000
33 16v 157Nm na 4600

, raspored mase, zadnja vuča i diskovi pozadi. U prilog 33 ide bolji odziv na gas zbog 4 klapne za gas, 16 ventila, manja masa, nizak centar mase i preciznije biranje brzina.

Subjektivni deo - vi&še mi se sviđa kako 75 leži u krivini, iako juče iz tri puta nisam uspeo da odvezem Ko&šutnjak kako valja zbog sporaća ;) . Ubrzanje kod 33 mi je nekako sportskije, žestoko, ali se na uzbrdici oseća nedostatak momenta. 33 nekako urla, kida i čupa, dok 75 krajnje diskretno informi&še vozača o postignutim rezultatima. I naravno - zvuk boksera je ne&što &što čak i najzagriženiji &švaboljubi moraju da po&štuju. :cool
75ts napisao:Vidi trebalo bi malo da se potrkamo cisto da vidimo kako stoje stvari u realnom izvodjenju, sto se tice pravca znam provereno mesto...a za krivine jbga nisam siguran osim ako necemo da merimo vreme uz ili niz avalu.
75 bi trebalo da je ba&š u k*rcu, pa da izgubi na pravcu, ali sam raspoložen za testiranje. Krivine su već mnogo interesantnije, samo &što se kod brdskih varijanti pre svodi na poznavanje staze. Krug je tu ipak majka.

Poslato: Čet Jun 15, 2006 12:56 pm
od Nigy
sira napisao:i od onda mi je 33 nekako malecka, s onim nasmješenim svijetlima kao da govori .kad narastem bit ću 75. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hahahaha hahahaha hahahaha
Objektivno, redizajnirana 33 je vrlo lep autic. 75, na prvi pogled, ne daje takav utisak. Na njene linije se treba malo navici. :cool
A sto se velicine tice, pa i normalno je da je 33 naspram 75 malecka - ipak su to dve razlicite klase.
33 na ubrzanju stvara utisak da kida, da ce da poleti, sto je posledica prednje vuce i boxer motora. 75 je tu mnogo kultivisanija, a performanse su u njenu korist. :cool
Za ponasanje u krivinama ne bih mogao dati ocenu jer nisam dovoljno vozio 33 da bih mogao da objektivno ocenim njene kvalitete, ali delim misljenje da u velikoj meri zavisi od vozaca. Meni licno privikavanje na prednji pogon tesko pada, i verovatno ga nikada necu voleti. :|

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:06 pm
od Gost
.U prilog 33 ide bolji odziv na gas zbog 4 klapne za gas, 16 ventila, manja masa, nizak centar mase i preciznije biranje brzina..
Cek bre kako mislis 4klapne pa nevozis karburator ?

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:28 pm
od Gost
Tako ga 'talijani napravili... ;)
Slika

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:36 pm
od Gost
Jes majku mu 4... ;)

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:37 pm
od Gost
Nista nije ruzno kao ona plastika koja fura oko 75-ice, pogotovu na zadnjem delu... Izgleda kao nilski konj sa suknjicom. :devil_finger:

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:43 pm
od Gost
Hajde da se ne prozivamo bez veze. Kao &što Nigy kaže, na linije 75-ice se treba malo navići. Sve je to, u krajnjoj liniji, stvar ukusa.

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:57 pm
od Gost
Lepa je bre 75ca... izgleda kao stariji brat 33ke. Zajebaniji iskusniji civilizovaniji...

A ako smo kod Transaxle moj izbor bi bio Montreal V8.... tata.

Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:07 pm
od Gost
mloh napisao:Nista nije ruzno kao ona plastika koja fura oko 75-ice, pogotovu na zadnjem delu... Izgleda kao nilski konj sa suknjicom. :devil_finger:
Meni se to bas svidja ona crna linija koja ide oko celog auta, i vise mi se svidja sa spojlerom pozadi nego bez njega.

Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:25 pm
od Gost
Ma zajebavam se, meni se 75 bas svidja. Nego sam malo hteo da kontriram, cisto zbog ove glupe i nepotrebne rasprave. Ako cemo da se delimo unutar kluba, ja cu da se isclanim... U ovoj zemlji mi samo fali jos podela unutar alfa
romeo kluba !!?? Bezveze... Kome je to uopste palo na pamet.

Mora da su neki agenti VW ubaceni medju nas :cooldude1:

33 je hard core kao i 75 :headbang1:

Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:36 pm
od Gost
zen napisao:Lepa je bre 75ca... izgleda kao stariji brat 33ke. Zajebaniji iskusniji civilizovaniji...

A ako smo kod Transaxle moj izbor bi bio Montreal V8.... tata.
Brzo u školu, Montreal nije transaxle :mad: :lool:

Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:37 pm
od Gost
mloh napisao:Ma zajebavam se, meni se 75 bas svidja. Nego sam malo hteo da kontriram, cisto zbog ove glupe i nepotrebne rasprave. Ako cemo da se delimo unutar kluba, ja cu da se isclanim... U ovoj zemlji mi samo fali jos podela unutar alfa
romeo kluba !!?? Bezveze... Kome je to uopste palo na pamet.

Mora da su neki agenti VW ubaceni medju nas :cooldude1:

33 je hard core kao i 75 :headbang1:
ma to sam ja kriv jer sam iz Dalmacije, mi smo uvijek protiv :D :D :D

Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:41 pm
od Gost
Znao sam da si ubacen spolja :naughty:

Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:51 pm
od Gost
nije... :oops: :oops:

ali jeste tata.

Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:52 pm
od kilson
mloh napisao:Nego sam malo hteo da kontriram, cisto zbog ove glupe i nepotrebne rasprave. Ako cemo da se delimo unutar kluba, ja cu da se isclanim... U ovoj zemlji mi samo fali jos podela unutar alfa
romeo kluba !!??
:lool:
Ma moramo objasniti ovim sektashima jednom za svagda, da sa fwd Alfom nema zayebancije! :twisted: Jaooo, samo da sastavim eibach na 155-ici ima da bude pranja samo tako!

hahaha


Pozdrav,
Pera Lozhach haha :dugokosi: :headbang3:

Poslato: Čet Jun 15, 2006 4:21 pm
od Gost
Prvo:
Ovog momenta moju 1.8 turbo moze da dobije 33-ojka 16V (provereno) na pravcu Miselika-a. :( Kao sto vidite, nemam problem da to priznam :cool Na moju zalost i tudju srecu, jos nisam skontao zasto ne vuce dobro posle 4500rpm :?
Drugo:
Zar neko stvarno misli da bilo koja 33-ojka moze da dobije ISPRAVNU Turbaljku? Hmmm...
Trece:
Svi ste dobrodosli na crtu :lool:
Ja sam veoma siguran u to sta i koliko moj auto momentalno moze da pruzi... svakom brzem samo mogu da cestitam i da mu malo pozavidim ;) :lool:
Vidimo se na skupu :cool