Stranica 2 od 4

Poslato: Čet Nov 30, 2006 4:55 pm
od Gost
starac vujadin napisao:Navodno je aktuelno razmisljanje da se ucestvuje sa 147 sto ce biti promasaj sigurno.
Pa i SEAT je ista prica?!

Poslato: Čet Nov 30, 2006 5:18 pm
od starac vujadin
Na dvoprostronoj karoseriji je losija aerodinamika nego na troprostornoj i potreban je mnogo veci trud da bi se dobili dobri aerodinamcki rezultati. Seat Toledo koji se trkao pre Leona je brzi na pravcima od Leona. Najbolji primer je razlika izmedju Audija A4 i TT u DTM sampionatu (TT je .aerodinamicka katastrofa.). Takodje Accord koji je veci i nezgrapniji auto brzi je od starog Civic Type R u WTCC.

Poslato: Čet Nov 30, 2006 5:47 pm
od Gost
Valjda ce biti nesto od 8C... Mada kad pogledas ko je sve u toj grupi... :roll:

Poslato: Čet Nov 30, 2006 6:18 pm
od starac vujadin
8c ne ispunjava uslove za WTCC. Ona bi mogla da se trka u FIA GT sampionatu, a tamo postoje vec Ferrari I Maserati timovi sa fabrickom podrskom u dve klase. Ako bi uvodili 8c to bi bilo bas zesce trosenje novca.

Poslato: Čet Nov 30, 2006 6:28 pm
od Gost
starac vujadin napisao:8c ne ispunjava uslove za WTCC. Ona bi mogla da se trka u FIA GT sampionatu
Ma naravno :lool: , to znam nego sam i mislio na GT sampionat!

Znaci nista od neceg znacajnijeg sa 8C?! :?

Poslato: Čet Nov 30, 2006 8:24 pm
od starac vujadin
Pazi, bilo je natpisa o tome, ali nije verovatno, da budemo realni... 8c je kolekcionarski auto i tesko da ce aktivno trkati. Suvise je skup da bise oko njega napravio trkacki tim
Sta je po meni moguce (`ajde da kao nesto zamisljamo :lool: )... da se uradi projekat Le Mans, a to znaci da se jedne godine svi resursi usmere da se pobedi u GT klasi sa Alfom, i da te godine ne ucestvuju Ferrari i Maserati. Tako je Audi uradio sa Bentley-em jedne godine i uspeo.
Jedna Le Mans titula bi bio lep ukras za 8c i pospesio vezanost brenda sa sportskim uspesima.

Poslato: Pet Dec 01, 2006 1:29 am
od Gost
Izgleda da je danas potrebno mnogo vise para da bi se napravio neki uspeh, ili su svi ostali poceli da prave dobra kola... ;)

Realno Alfa je uvek u novcanim problemima i ranije su pobede dolazile nekako kao 'same', a od kraja onog cuvenog DTM-a pa na ovamo, nista... :?

Ne znam zaista kakva je buducnost Alfe i trka, jer po svemu sudeci oni su se okrenuli na neku malo drugu stranu! Najizvesnije je da se 159 nece ne znam kako pokazati cak i da fabrika stane iza svega toga, a i da li ce uopste... :?
8C predstavljan kao 'automobil bez mane' bice samo kolekcionarski primerak, hmmm...

Pored 'Chevroleta' :idea: , Seata i ovako krnje Alfe BMW mora biti jedini i suvereni sampion... :|
Ipak se sve vrti oko para... Ali dobro, kad je BMW u pitanju nije mi krivo, oni zaista prave dobre sportske automobile, tu nema sumnje! Najgore bi bilo da je tamo gore neki Vagen ili tako nesto, tek bi onda bila brooka...

Moje zapazanje kao laika...

Poslato: Pet Dec 01, 2006 9:44 am
od kilson
bojanTI napisao:Realno Alfa je uvek u novcanim problemima i ranije su pobede dolazile nekako kao 'same', a od kraja onog cuvenog DTM-a pa na ovamo, nista... :?
:plavi_sumnja: Nishta od DTM-a na ovamo?

ETCC Champs
2000 Italy Fabrizio Giovanardi (Alfa Romeo 156 D2)
2001 Italy Fabrizio Giovanardi (Alfa Romeo 156 D2)
2002 Italy Fabrizio Giovanardi (Alfa Romeo 156 D2)
2003 Italy Gabriele Tarquini (Alfa Romeo 156 Super 2000)

Bojane, mnoooogo si bre pesimistichan... =[

Poslato: Pet Dec 01, 2006 10:10 am
od starac vujadin
Vec si ovo spominjao...156 ima ako ne vise onda barem isto titula nego 155 kada se saberu evropski i nacionalni sampionati. Autmobil konstruisan pre 10 godina je biodugo dominantan ai danas je konkurentan. A i 155 je pobedjivala dosta posle DTM, cak joj je u engleskom sampionatu pola godine bilo zabranjeno ucesce zbog preterane nadmoci (stos je bio u tome sto su se dosetili i napravili fabricku varijantu sa zadnjim spojlerom kao limitiranu verziju, a to po pravilima ne smes naknadno da stavljas...onda je Alfa krenula da ih razbija, pa su joj to zabranili dok nisu i drugi stavili). Ne zaboravi cak i da je 147JTD pobedila na 24h Nurburgringa.
Sto ne prodjes malo internetom da vidis... Ti bre k`o onaj @Skyline, kazes mu da Corvette pobedjuje u Le Mans i na drugim trkama i nabroje mu se sve titule, a on kaze kad su Ameri bilo kad pobedili...

Poslato: Pet Dec 01, 2006 10:33 am
od Gost
nemojte tako, ogradio se covek :plavi_voli:

Poslato: Pet Dec 01, 2006 1:10 pm
od Gost
Ja ne znam da li Vase zene ispunjavaju svoje bracne obaveze kako treba, ili je po sredi nesto drugo ali definitivno nekoliko ljudi ovde ima problema sa komunikacijom i svojim stavom!!!

Ako se iznad svega ovde pocela obracati paznja na reci a ne na recenice, ili su bitnije tih par reci izvucenih iz konteksta naspram smisla celog posta onda zaista vise ne zelim da ucestvujem u necemu ovakvom!!!

Poslato: Pet Dec 01, 2006 1:34 pm
od dekideki
off
bojane cool si lik, ne primaj forum k srcu previse. verujem da i drugi dele moje misljenje da si okacio pregrst lepih i korisnih komentara i da ti se ponekad desi da okacis neki tek da ucestvujes u diskusiji a o tome se ne razumes najbolje.
ko se razume u sve? naravno niko.
zato - polako covece! kad god se iznerviram oko tudjeg komentara, procitam pravila lepog ponasanja (.pustite da prenoci pa onda odgovorite. i slicno). i na kraju kad upoznam na okupljanjima ljutog mi protivnika koji me vise puta uneredio od komentara sve legne na svoje, veruj mi.

opusti se. niko ovde nema lista licno protiv tebe, siguran sam...
off

pozdrav

Poslato: Sub Dec 02, 2006 1:39 pm
od kilson
Ako se iznad svega ovde pocela obracati paznja na reci a ne na recenice, ili su bitnije tih par reci izvucenih iz konteksta naspram smisla celog posta onda zaista vise ne zelim da ucestvujem u necemu ovakvom!!!
Shta ti je choveche? :? Lepo si napisao od DTM-a na ovamo nishta, kakvo crno izvlachenje iz konteksta i brachne obaveze?

Ontopic: Mislim da je 156-ica chak uspeshnija od 155-ice, ali nije ni bitno. Vezano za ostatak priche, 156-ica je i sada VEOMA konkurentna. Chinjenica da se fabrika povukla iz takmichenja, a privatan tim bio u igri za titulu je ZAISTA ogroman uspeh koliko god mi tu izmishljali neke zamerke.

Hajde jedna smeshna paralela, gledao sam koja je ludnica napakovati Yugo-a za N klasu (pochetna najjeftinija) i opet pored sve frke zaista je havarija biti u iole nekakvom plasmanu. Ne mogu ni da zamislim shta jedan privatan tim u wtcc-u sve treba da odradi kako bi bio makar u prvih 10...

Poslato: Ned Dec 10, 2006 5:55 pm
od Gost
Mislim da auto koji je u proizvodnju ušao 1997 godine a pojedinačno zauzeo treće mesto u WTCC 2006 i to sve kao privatni trkački poduhvat sa prednjom vučom (unatoč genijima sa nekih drugih foruma koji su napisali enciklopedije Britanike dokazujući inferiornost iste u odnosu na sve ostale poznate vrste pogona), a protiv poslednje generacije BMW serije 3 i VW finansijskog iživljavanja u vidu ultra mega do sad neviđenog sportskog auta Seat Leona zaslužuje iskreno divljenje i sve čestitke i priznanja italijanskim inžinjerima na odrađenom poslu i definitivno istaknutom mestu u istoriji automobila i automobilizma.

Poslato: Pon Dec 11, 2006 10:35 pm
od speedfreak968
Alfa 156 je bogovski odradila posao... 4 titule, a zamalo i 5 je zaista sjajno... U potpuno neravnopravnoj borbi sa Seat-om i BMW-om bila je u samom vrhu... Mali Farfus je ogroman talenat, a na zalost od sledece sezone vozi za BMW... Do k*rca...

Stvarno nemam predstavu sta se planira za sledecu sezonu... Slazem se da bi 156-ca i sledece sezone bila konkurentna, a sa dobrim vozacima i fabrikom iza sebe sigurno u vrhu... Ali tako nesto se sigurno nece desiti... Alfa 156, sto se zvanicnih sampionata tice, odlazi u legendu... Model je zavrsio svoj zivotni vek u Alfinoj ponudi i oni jednostavno uoposte vise nemaju interesa da sa tim modelom kao fabriski tim nastupaju... 147 ne bi bila ni blizu a 159-ka je jednostavno prevelika i preteska, mislim da u Alfi o tome niko ozbiljnije ni ne razmislja... Stvarno neznam... Voleo bih da me vreme demantuje, ali ja sam trenutno pesimista... :(

Poslato: Čet Feb 01, 2007 10:10 pm
od speedfreak968
OK... vratio se James Thompson... N Technology ce ucestvovati ove sezone sa samo dva automobila a jos se ne zna drugi vozac... Ova sezona bice poslednja... steta... Ali zato ce se od 2008 Alfa Romeo zvanicno takmiciti u GT endurance sampionatu i to sa 8C COMPETIZIONE!!! Lepo!

Poslato: Pet Feb 02, 2007 2:39 am
od Gost
Ma zasto preteska i prevelika?! :?

Evo malog poredjenja:

Alfa Romeo 159 Q4 V6 3.2

Wheelbase: 2700 mm 106.29 in
Track front: 1578 mm 62.12 in
Track rear: 1555 mm 61.22 in
Length: 4660 mm 183.46 in
Width: 1828 mm 71.96 in
Kerb weight: 1740 kg 3836.03 lb
Manufacturer: Alfa-Romeo
Type: V-6
Wet sumped
DOHC
24 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 87.50mm Ă— 88.00mm
Bore / stroke ratio: 0.99
Displacement: 3175 cc 193.75 cu in
Compression: 11.25:1
Fuel system: MED 7.6.2 direct injection
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 259.6 PS (256.0 bhp) (190.9 kW)@6200 rpm
Max. torque: 322.0 Nm (237 lbft) (32.8 kgm)@4500 rpm
Max. rpm: 7200
Coolant: Water
Specific output: 80.6 bhp/litre
Specific torque: 101.42 Nm/litre
0-100km/h: 7 s
Kilometre: 27.50s
Top speed: 240 km/h
Fuel consumption: 15.9/8.5/11.5 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 emissions: 270 g/km
Power to weight: 147.13 bhp/ton


BMW 530 Xi

Wheelbase: 2888 mm 113.70 in
Track front: 1558 mm 61.33 in
Track rear: 1582 mm 62.28 in
Length: 4841 mm 190.59 in
Width: 1846 mm 72.67 in
Kerb weight: 1665 kg 3670.69 lb
Manufacturer: BMW
Type: S-6
Wet sumped
DOHC
24 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 85.00mm Ă— 88.00mm
Bore / stroke ratio: 0.97
Displacement: 2996 cc 182.82 cu in
Compression: 10.70:1
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 257.5 PS (254.0 bhp) (189.4 kW)@6000 rpm
Max. torque: 300.0 Nm (221 lbft) (30.6 kgm)@2500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 84.8 bhp/litre
Specific torque: 100.13 Nm/litre
0-100km/h: 6.8 s
Kilometre: 27.10s
Top speed: 250 km/h (155 mph)
Fuel consumption: 12.6/6.6/8.8 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 emissions: 234 g/km
Power to weight: 152.55 bhp/ton

Ovo su dva modela jako slicna, mozda nisam izabrao bas one koje sam trebao, ali hajde da pogledamo ove dve stock varijante koje su jako slicne, BMW je laksi za 80 kilograma sto nije neresivo, cak je siri i ima vece medjuosovinsko rastojanje!

Neka mi neko obrazlozi sta znaci preteska i prevelika! :?

Poslato: Pet Feb 02, 2007 9:37 am
od Gost
paaa, ja mislim da se takmici bmw3 a ne 5? a to sto je alfa porasla i sto se ugojila to je problem konstruktora, zapravo nema trenutno model koji bi bio konkurentan u ovom segmentu auto takmicenja! :(

Poslato: Pet Feb 02, 2007 11:19 am
od Gost
Oups napravih gresku... :oops:

Povlacim rec... ;)

Uostalom uvek sam i mislio a fali jedan model izmedju 147(9) i 159, tako da... :mrgreen:

Poslato: Pet Feb 02, 2007 6:18 pm
od Gost
Stvarno je prevelika i preteska, sad sam jos malo gledao... :roll:

Ali ne mislim da nemaju jasan cilj po pitanju takmicenja, cak mislim da se sada sa mnogo vise planiranja radi na tome, ne kao nekada srcem pa fljas opadne i prodaja i sve zarad takmicenja! Mislim da sa 156 nisu usli zvanicno jer se spremala 8C i to je ono na sta se sada stavlja akcenat!

Ali hajde ako uporedimo BMW seriju 3, 5 i 7, pa to je nesto kao 147, 159 i 16x, znaci naslednik 166! E sad oni kao hatchback varijantu imaju i compact i seriju 1, dok je Alfa po tom pitanju zastranila, 159 je sada u rangu petice, dok je 156 bila pandan trojci i sve tako...
Znaci opsta zbrka, ali i dalje ne mislim da je to sve tako zapusteno i pusteno slucajno da ide svojim tokom! Mislim da ce 149 dosta promeniti stanje stvari i naravno taj novi model na osnovi Grande Punto, mislim da ce se tu otvoriti mnogo drugih varijanti i relacija na kojima ce se moci graditi nesto u buducnosti!
Inace mozda se i ponovi prica sa 145 i 146, jedna hatchback a druga sa trecom povrsinom, hmmm ko zna...

A samo sam nesto hteo da pitam, zasto je VW izlazio sa SEAT-om a ne sa nekim Golfom i Jettom, pa zar to nije neka logika?! (bar meni)

Poslato: Pet Feb 02, 2007 6:32 pm
od Sasha
Zato sto kobasicari pokusavaju da profuraju seata kao neki sportski brend u okviru koncerna, auto emocion... :freak: hahahaha hahahaha hahahaha

Poslato: Sub Feb 03, 2007 1:01 am
od Gost

Poslato: Sub Feb 03, 2007 11:56 am
od TOXON
Bez pristrasnosti!

Alfa ne moze uopste ni da se poredi sa BMW-om!

BMW je jedna ogromna bogata institucija!,pogledajte samo njihove planove pet godina u napred a pogledajte nase planove tako da zaboravite na komparacije!

Sezdesete,sedamdesete i pocetak osamdesetih su davno prosle,tih godina je alfa udarala standarde a i anarhija koja je vladala devedesetih na trkama,DTM ili Britanski sampionat toga nema,nema mesanja 4x4 sa RWD i spojlera za Down Force koji patosiraju i Boinga!

Vreme je tesko i opstaju samo najaci to jest naj BOGATIJI!

Poslato: Sub Feb 03, 2007 1:36 pm
od starac vujadin
Kraj 20. i pocetak 21. veka ostace zlatnim slovima ispisani u istoriji italijanskih proizvodjaca u auto moto sportu. Ferrari, Alfa i Ducati su bili dosadni koliko su pobedjivali...Totalna dominacija u Formuli 1, FIA GT (u dve klase), u turistickim sampionatima, u superbike-u gde jos uvek dominira Ducati i koji je sve bolji u Moto GP (bili bi sampioni kada bi Rossi vozio za njih). Jedina rupa u uspesima je sto se Lancia ili Fiat nisu takmicili u WRC. Nijedan period u auto moto sportu kdo italijanskih proizvodjaca nije bio tako uspesan sem 60`ih godina koje bi mogle da se izjednace sa tek proslim periodom.
Danas ima manje trka nego u prethodnom periodu, jer su trke sve skuplje za organizatore i takmicare, pa deluje da pobeda ima manje, ali u odnosu na ukupan broj trka koje se organizuju uspeh je ogroman.
Alfa nema sta da trazi u DTM vise, tamo ni nemacki proizvodjaci nece da ucestvuju jer su Mercedes i Audi smorili totalno.
Sta je Alfa ozbiljno uradila u `80 im u trkama? Jedino je GTV6 dobijao trke u turistickim sampionatima koje su tada bile na nizem nivou nego sada.
BMW sem uspeha u turistickim sampionatima prakticno nema nikakav veliki uspeh na trkama u poslednje vreme. U F1 su se izgubili u prosecnosti, na Paris-Dakar su pukli sa X5, KTM ih delje sa motociklima u u istoj trci, propustili su veliku priliku da se M3 E46 trka u FIA GT ili u DTM...BMW-u je motosport u posednje vreme u drugom planu.
Pripremite se na vreme kada .italijani. nece vise tako dominirati jer svemu dodje kraj...prisecacete se `98, `99, `00, `01, `02, `03 sa setom...

Poslato: Sub Feb 03, 2007 2:01 pm
od Gost
GT napisao: Ali hajde ako uporedimo BMW seriju 3, 5 i 7, pa to je nesto kao 147, 159 i 16x, znaci naslednik 166! E sad oni kao hatchback varijantu imaju i compact i seriju 1, dok je Alfa po tom pitanju zastranila, 159 je sada u rangu petice, dok je 156 bila pandan trojci i sve tako...
Gadno si nesto pomesao, po tvojoj tabeli ne mogu ni po cemu da se porede
...jednostavno nisu u istoj klasi (ni priblizno) i nema tu nikakve zbrke. jednostavno 1,3,5,7 je 147,159,16x, a za visoku klasu- sedmicu nemaju pandan.