Stranica 2 od 5
Poslato: Uto Jan 10, 2006 12:18 am
od kilson
...I da doda par KS pri vishim obrtajima. Pochetak kvara se manifestuje proizvodjenjem zvuka poput diesel motora (prichamo o benzincu naravno). Generalno ne utiche na performanse toliko jer je i dalje (koliko toliko) aktivan i sluzhi svrsi, dok u stvari nervira sam zvuk koji proizvodi - u pochetku 10ak sekundi po paljenju zatim lagano duzhe i duzhe...
@Zli Mario: Legendo nemoj da si na kraj srca, pa reci i drugima kako si kupio 164-ku pa ce stvari biti mnogo jasnije...

Poslato: Sre Jan 11, 2006 7:15 am
od Gost
Hej ljudi pa sta je sad?!
Pa nije valjda da su ti sve mane na "ne kupuj tu kantu"?!
Hmmm, bas ste me ohrabrili, ja sam ocekivao bar desetak strana rasprave o ovome!

Poslato: Sre Jan 11, 2006 11:33 am
od Gost
znaci ocekivao si 10-tak strana o manama alfi? hehe, pa da nije malo mnogo... :cool
- ono sto me izludjuje je zadnja polica i uopste zadnja strana unutrasnjeg prostora auta... one plastike sto su sa unutrasnje strane vrata gepeka, zatim zadnja polica, plasticni nosaci police... to tako uzasno skripucka i nemam resenje kako da se malo udihtuje i smiri... bas smo na skupu ja i imandic pricali o tome, on je pokusavao sa raznim gumicama, trakama za dihtovanje i kojekakvim resenjima i nista, i dalje se cuje... bolest alfe...
- zadnja sedista su dibidus neudobna za duzi put, skroz su tvrda...
- prekidaci koji su vec pomenuti, (tu je i taster koji se nalazi ispod rucice rucne kocnice koji shlusuje i non stop blinka lampica na tabli da je podignuta rucna).
- premala kaseta ispred suvozaca, tako je plitka samo za papire... hehe
ove navedene stvari se odnose na moju 146, verovatno da i ostale vlasnike modela prate slicni problemi...
Poslato: Sre Jan 11, 2006 11:36 am
od Sasha
A sta si ocekivao

esej.....? Pogledaj Alfa zone, tamo se uglavnom prica o tome!
Poslato: Uto Jan 17, 2006 2:33 pm
od Gost
Ma narode problem je sto 80 posto nas ovde vozi auto od treceg ili petog vlasnika , sta ocekivati , namerno se nisam ranije ukljucio jer ima potpuno oprecnih utisaka , , recimo moja 164 koci bolesno dobro cak i sa zimskim gumama sada po mokrom asvaltu ,ali malo drugacije mozda stiskam papucicu nego na 33 ili sudu i u opste sa prethodnim alfama svaka je specificna ali za kocnice i upravljivos ne prihvatam kritike osim ako naravno nije ljud faktor , primera radi davno stavim na suda plocice od golfa posto odgovaraju , ili ti zadnji od mecke 123 , odem do mora i konstatujem da imam manje od pola milimetra mesa , srecom nisam bacio stare i vratim ih , vratim se kuci sa istim nacinom voznje i vozim dok ne stignu orig iz italije , i prodam auto posle godinu dana a ni blizu zica za signalizaciju nisu bile istrosene. Sve u svemu , izolir traka , parce zice i dobar lepak ako su gume i ulje u redu na kraj sveta bez glavobolje.
Dodao bih samo da kako sam menjao maodele i vozio druge alfe cinjenica je sto noviji model to osetljiviji na nase puteve 21. veka.
Poslato: Uto Jan 17, 2006 10:56 pm
od Gost
E da i da dodam , neko ce mozda da se smeje ali kada ste poslednji put menjali ulje u kocnicama?
verovali ili ne ja to radim svakog proleca , a da ne govorim o mixovima sint mineralno za kocallke , sto sam video , ili kociono ulje u posudu za servo , . . . . opusteno. Cuo sam ali nisam video da je jedno zensko , doduse u golfa u cance za ulje za svaki slucaj dodala malo sredstva za soferku , pa ti kupi takvo nesto , .
Poslato: Sre Jan 18, 2006 1:20 pm
od Gost
Cekaj zar nije samo ubrizgavanje BOSCH-ovo, znaci elektronika oko motora, protokomer, dizne i sl. kolko ja znam vlasnici Alfi se nezale na tu elektroniku oko motora, nego na onu unutra kabine kao npr, razne lampice, podizaci, brisaci i razni indikatori, koji makar kad je kod mene u pitanju nemaju veze sa BOSCH-om. Samim tim po meni ona bitna elektronika ono oko motora je OK, i tu nemam zamerke
Poslato: Sre Jan 18, 2006 4:20 pm
od Gost
pa evo bas je pisalo skoro u nekoj od tema vezano za elektroniku koja kontrolise ler kada se ukljucen AC... padne na 500 okretaja kada recimo stisnes kvacilo, sto znaci da u startu nije dobro odradjeno... bas je boost o tome pricao...
Poslato: Čet Jan 19, 2006 12:11 pm
od Gost
Sorry nemam klimu tako da nisam imao prilike da to osetim, kod mene hoce ler sam od sebe da se povecava i smanjuje za po 100 - 200 obrtaja, ali to posle izvesnog vremena nestne.
Sto se tice mana za 75ticu je pisano u vise navrata, kao sto su sinhro 2 i 3 brzine, gume kardana koje relativno brzo odlaze, oko trapa manje vise sve zavisi koliko rupa pogodis ..

ali to nije mana to je tako ma koji auto da vozis, takodje 75tica sa kocnicama nije bas neki sampion u zaustavljanju iako ima diskove i napred i pozadi, e ali pazi sad to su sve automobili koji imaju po 15-20 godina samim tim ovo su im i realini kvarovi sobzirom na kilomtrazu, nacin voznje, kvalitet delova i stucnost majstora da sve to ugradi iu zameni.
Poslato: Sub Jan 21, 2006 1:34 am
od Gost
hehehe kod mene je stari dobri Marelli

inace ono sto me izludjuje... elektrika... lampice, prekidaci, osiguraci...
sitnice koje me izlude...
inace ne bih se slozio da je 156(prva verzija) bolje odradjen auto od 146 (iako nisu ni ista klasa)...
Poslato: Sub Jan 21, 2006 3:07 am
od brera
mislim da sve 33-ke kada se saltaju iz 3 u 2 malo zakrce.
lose grejanje.
Poslato: Sub Jan 21, 2006 10:00 pm
od Gost
Da i ja dodam moja iskustva sa 147
U skorije vreme lampica za airbag mi je bila upaljenja ali u servisu su to brzo resili,pre toga prijavljivao je da ne rade svetla za maglu iako rade i stop svetlo (koje zaista i nije radilo). Usput to mi bilo cudno da comp prijavljuje gresku na zadnjim svetlima a na prednjim nista to valjda ostaje na tebi da primetis.
Takodje tu su sitna skripuckanja unutar kabine ali dok god muzika je ukljucena to se i ne primecuje.
Osetljivost vesanja takodje, svaku rupu osetim. Ponekad mi se cini da idem
seoskim putevima a ne gradom ali to je i do guma.Prvi vlasnik je stavio 17" sa gumama 215/45 pa sad se i ja patim sa tim.Mislio sa preci na 16" kad budem imao kinte za taj zahvat nadajuci se da ce to malo ublaziti stvari.Ali kad se izadje na autoput onda je kao da lebdis na putu.
Poslato: Pon Jan 23, 2006 12:20 am
od Gost
Ako je mislis da ce manje da skripi onda nece posto ako se auto "rastresao" od 17tica tesko ce se vratiti u normalu, ali da ces manje da osecas rupe to je sigurno, pod uslovom da stavis neki veci (deblji) profil, najbolje je naci neki kompromis izmedju udobnosti-upravljivosti-izgleda...mada znam da bi svi zeleli sve ali nemoze....

Poslato: Pon Jan 23, 2006 3:04 am
od Gost
Rastresao od 17'?!
Pa zar ima veze to sa velicinom tockova?!

Poslato: Pon Jan 23, 2006 3:20 am
od kilson

Zabodi rupu, bilo kojim automobilom sa tochkovima recimo 215/45 x 17 pa cesh videti shta se deshava...

Poslato: Pon Jan 23, 2006 3:34 pm
od Gost
Da, ali zasto?!
Jer je onda profil gume mali i sve se dalje prenosi na vesanje i dalje na ceo auto?!

Poslato: Pon Jan 23, 2006 4:25 pm
od kilson
Da, dodaj josh da shira guma podrazumeva i bolju frikciju (do izvesne granice) pa samim tim prenosi vishe sile na samo veshanje, te je dotichno pod jachim stresom nego inache...
Poslato: Pon Jan 23, 2006 4:29 pm
od Gost
Bez ljutnje, ali mislim da je 215 stvarno suvise!

Poslato: Pet Feb 10, 2006 2:59 pm
od Gost
Evo i ja da upisem svoje popravke na Alfi koje sam radio do sada.
U pitanju je AR33 1.4ie 1991.god. Kada sam je uzeo presla je 170.000km i onda sam:
-menjao anlaser
-kablove i razvodnu kapu
-tablu sa osiguracima
-ventilator hladnjaka
-takoreci ceo prednji trap.
-zamajac se pojeo pa je morao da se menja za novi
-zadnji kocioni cilindar i kompletne cevi
-auspuh kompletan
-kocioni diskovi prednji
-odlomilo se parce klipa pa je jedan cilidar radio ko zvechka. menjani su klipovi, bregaste, podizaci ventila hilzne i ostale sitnice. sve to na 200.000km
- rezervoar je poceo da rdja unutra ko lud pa je crkla pumpa za gorivo. znaci novi rezervoar i nova pumpa.
sitne stvari da ne pominjem.
E sad hteo bih da naglasim da sam auto sve vreme vozio do maksimuma, nisam ga stedeo niti nameravam. Sve vreme Selenia 20k (na svakih 10.000km) NGK svecice i K&N filter za vazduh.
Najvise sam se napatio oko rezervoara koji nisam mogao nigde da nadjem, na kraju sam iz Italije porucio polovan za 50e i tako resio problem koji je trajao 3 meseca. Amortizeri prednji su jako skupi i tesko sam ih nasao. Sve ostalo je manje vise bilo lako.
Ne znam da li su ovo mane, ali ja ih ne shvatam bas tako. Sadasnjih 230.000km je mnogo pogotovo sto je svih 230 vozena do krajnjih granica. Sta god da zamenis na Alfi to se bas i oseti, za svako cimanje te ceka nagrada. Nije mi se do sada desilo da isti deo menjam vise puta. Motor se mnogo lako zavrti do visokih obrtaja i ostane tamo koliko god hoces, bez povecavanja temperature.
Toliko od mene. Jedina mana je sto se mnogo dobro vozi i tera te da ga potrosis mnogo brze nego druga kola. A kada ga potrosis onda menjas delove! To je valjda logichno, zar ne?
Poslato: Sub Feb 11, 2006 9:53 pm
od Gost
Ja evo mogu reci mane moje bivse Dive, rjec je o 147-mici. Automobil je isao kao svicarski sat do sredine 12og mj. 05, kad je na nju naletio bahati vozac jedne njemacke marke i totalno je razbio... Automobil je na motoru imao puuno izmjena i nije mi stvarao nikakve probleme. Jedina "mana" je mala slampavost u izradi, npr. na suvazackom sicu kod ruba su ljudi valjda zbog feragosta zaboravili 3cm koze, pojedine plastike su same od sebe popucale tj. otpale, radio koji iovako ionako skoro nikad nisam palio se sam od sebe gasio. Auspuh je zahrdjo nakon 3mj. u servisu mi je receno da je stvar u gresci na materijalu. Znaci sve u svemu 0 problema. Motor, ovjes.... Nikad nikakvih problema
Poslato: Pon Feb 13, 2006 1:44 pm
od Gost
generalno, na svakoj 147-mici je auspuh zardjao...
Poslato: Pon Feb 13, 2006 9:00 pm
od Gost
Sto se alfe tice ona se ne kvari tako mi je reko majstot u garazi koji se bavi i trkama sa alfom .. imam dve alfe 156 jtd i 146 ts 14 16v
imo sam u ove 3 godine samo jedan kvar a to je BDP senzor .. a 156 ima 245000 km vozi ko da je prosla 10 hk 146 je prosla 13000 i mi nokada nismo imali problema sa alfama .. odrzavane 156 je tri puta godisnje a 146 2 puta ..
http://www.autochristiano.nl/index_2.html
Poslato: Uto Mar 28, 2006 7:40 pm
od Gost
KAINE MANA....SVE JE DOBRA STRANA...
NA SVAKI ZVEKET,NA SVAKI TRAS....TI POJACAJ BASSS
Re: Sve mane Alfe!
Poslato: Sub Jan 09, 2010 9:09 pm
od Chivanga
osim Gremlina nista ozbiljno.
Re: Sve mane Alfe!
Poslato: Ned Jan 10, 2010 12:39 am
od iwan
na mojoj 156 ci su 17'' 215 sa 45
e sad zar to stvarno nagrdjuje trapove?
jer izgleda fenomenalno i nesto mi je zao da ih mijenjam....
