Stranica 2 od 3
Poslato: Sub Avg 20, 2005 12:42 pm
od Gost
Poslato: Sub Avg 20, 2005 12:56 pm
od Gost
Ivane, nema potrebe da rasklapas pola auta, i ne vadi pumpu iz rezervoara, auto ti dobro vuce i ima dovoljno goriva. Stvar je u regulaciji vazduha, a posto nije na protokomeru, onda je na nekom drugom mestu, da li kod leptira, negde na usisu, negde to mora da se steluje.
Poslato: Sub Avg 20, 2005 1:50 pm
od imandic
Sad nesto kontam, mozda sam ja zeznuo auto kad sam ugradjivao plin, jer pre samog leptira sam postavio mesac (uvod plina) ali taj mesac smanjuje promer kroz koji prolazi vazduh za 15-20% sigurno...Jes da je mesac iz kataloga narucen bas za 146 i donet iz Italije, ali ko ce ga znati...
Moz da bude da ga to zeza, ali me cudi sto cim predje tu barijeru od 2000 obrtaja auto ide ko zmaj (na plin ide 180 ladno)...
A postoji velika sansa da i ja tripujem malo, mozda auto ide skroz ok

Trebalo bi da ga proba neki Alfa Baja (gaston?) na sledecem skupu...
Poslato: Sub Avg 20, 2005 2:13 pm
od Gost
I na mom autu je mesac manjeg precnika nego usisni vod, i moguce je da mu treba malo dostelovavanja. Ali po redosledu, prvo se nasteluje da lepo radi na benzinu a zatim na plinu. I to mozes da probas, skini mikser i probaj ga na benzinu pa ako je bolje onda je to zez, da ne trazis dalje posto si u fazonu rasturanja celog auta

.
Poslato: Sub Avg 20, 2005 2:17 pm
od speedfreak968
uhh... ti si bas bio vredan... kao sto rekoh i ja imam slican problem (mozda je to standardno na ovim prostorima) a nisam nista cackao, sve je fabricki... doduse jesu nesto cackali na sofware-u u AMAG-u, ali problem je postojao i pre toga... sada samo bolje vuce, naravno posle 2.000 o/m... ima nekih 4-5 ks vise...
Poslato: Sub Avg 20, 2005 9:20 pm
od Gost
da li neko zna neki posten servis gde bi se moglo odraditi to stelovanje protokomera?
Poslato: Ned Avg 21, 2005 8:11 pm
od Gost
Meni tek sad nista ne jasno.
Kad otkacis protokomer koliko ja znam mora da se ugasi na benzinu a ako je na LPG treba da digne ler preko 2 K , jer istripuje regulator sam sebe i onda premosti kao da si mu toliko dao gas.
Ja bih da je moj kod Ninica na dijagnostiku . Da ti je mehanicki pa ajd postoji mogucnost da je preskocio zub za spanovanje opruge pa ga brzo tj lako otvori i da prevelik napon i ugusi , ovako sve jedno sa drugim ne ide.
Poslato: Pon Avg 22, 2005 10:50 am
od imandic
gaston napisao:Meni tek sad nista ne jasno.
Kad otkacis protokomer koliko ja znam mora da se ugasi na benzinu a ako je na LPG treba da digne ler preko 2 K , jer istripuje regulator sam sebe i onda premosti kao da si mu toliko dao gas.
Pa zar ECU ne skonta da nema protokomera i ubaci sebe u neki servisni rezim rada (da se ne bi desilo da na putu crkne protokomer i auto stane, vec da mozes da odvezes do prvog servisa)...
BTW, sad sam probao da vozim bez protokomera od kuce do posla, ide auto bez ikakvih problema, samo malo sporije spusta broj obrtaja od recimo 2500 do lera i to ne svaki put, ali se oseti...Znaci nikakvu drugu razliku nisam primetio...
Isto tako sam juce probao da vozim bez senzora temperature vazduha (meni je izmedju protokomera i filtera za vazduh) i isto, ide auto skroz OK..
Misterija...Uradili italijani auto da moz' da ide bez pola delova...
Sutra cu da probam da izbacim blok motora, mozda ce i onda da ide

Poslato: Pon Avg 22, 2005 2:25 pm
od imandic
A jesam li vam rekao da auto na leru radi kao digitalni sat. Ne cuje se uopste, ne vibrira ni malo, moram da pogledam obrtomer da bi proverio da li radi motor na semaforu...
Poslato: Pon Avg 22, 2005 7:18 pm
od Gost
Znaci dobro motorce, i jos plus ide sta god da mu skines

, jesi pronasao gde mu se steluje vazduh, pa ima ovde valjda ljudi koji voze 155-cu, zar niko ne zna gde

?
Poslato: Pon Avg 22, 2005 11:38 pm
od imandic
Pa nije 155 nego 146
Ma nema, znam na sta mislis, to sam imao na Fiat Tipo 2.0ie...Onaj sraf iznad leptira, ali ovde sve ide preko ventila za ler gas valjda...On dodaje i oduzima vazduh koliko mu treba...
Videcu sutra/prekosutra da skinem protokomer sa koleginog auta (taman da probam i njegov protokomer kako radi kod mene, jer majstor tvrdi da mu je crko, a koliko sam ja skontao, samo mu konektor los, pa gubi signal)...
O sto izmislise ove kompjutere, kako je lepo bilo popravljati Yuga sa karburatorom...
Poslato: Uto Avg 23, 2005 10:04 am
od Gost
A jel se pali lampica, kad poiskljucujes sva ta cuda? Mislim koji ce **** lampica, ako ne svetli?
Poslato: Uto Avg 23, 2005 10:11 am
od imandic
Koja lampica? Check Engine? Nemam ja to, meni stari model ECU-a (2.10.4), a to su ugradjivali na novijim (kraj 98, moja je sredina 98

)...
Eventualno se upali sijalicica sa brizgalicom ako ECU primeti da nesto ne valja sa paljenjem ili ako neka od brizgalica zajebava...
Poslato: Uto Avg 23, 2005 2:22 pm
od Gost
A kako da se prepozna koji ECU je u autu. Moj je Kupljen pocetkom 98g, a verovatno je proizveden 97. Verovatno stari ECU. Imam samo onu sijalicu sa brizgaljkom.
Poslato: Uto Avg 23, 2005 2:44 pm
od imandic
Stari modeli ECU-a se nalaze ispod suvozackih nogu (2.10.4), a novi (1.5.5) su na leptiru na usisnoj grani (imaju 2 debela kabla unakrsno vezana)...
Poslato: Sre Avg 24, 2005 12:15 am
od Dora
Sunce mu kalaisano, pa jes ti programer ili meani
Poslato: Sre Avg 24, 2005 1:41 am
od Gost
I ja mislim da ti je prebogata sme
Poslato: Sre Avg 24, 2005 10:34 am
od imandic
OK, to je sledece sto cu da probam. Prvo BOOSTOV lek za sondu (paljenje brenerom, to vec imam kuci, pa mogu lako da izvedem), a ako to ne upali, cu da se snadjem da probam sa drugom, a mogao bi i da izmerim signale, trebalo bi da variraju 0.1V - 0.8V valjda?...
Pozdrav Dora i tebi...
Poslato: Čet Avg 25, 2005 12:18 pm
od speedfreak968
meni je lamda sonda navodno OK... rekli mi u servisu... pored toga sto sporo reaguje na gas ima i neke prekide (malo cimne, pa pusti)... sve prestaje posle 2000 rpm... Ali ono sto mi najvise ide na nerve je - cas radi kako treba, cas ni za k*rac... Imam nove svecice, nov protokomer, step motor...

Poslato: Čet Avg 25, 2005 4:44 pm
od Gost
speedfreak968 napisao:meni je lamda sonda navodno OK... rekli mi u servisu... pored toga sto sporo reaguje na gas ima i neke prekide (malo cimne, pa pusti)... sve prestaje posle 2000 rpm... Ali ono sto mi najvise ide na nerve je - cas radi kako treba, cas ni za k*rac... Imam nove svecice, nov protokomer, step motor...

Znaci ista prica, ne ide mi u lbanju kako to....
i meni je sve ispravno jedino da je do goriva...........
u stvari desavalo mi se da mi auto ide do OO odem na pumpu natocim i raspada
isto sam sve promenio.....(sonda protokomer svecice kablove)
step motor nisam a i necu koliko vidimnije u njemu problem
Cistio sam brizgaljke zadnji put pre 10k tako da moda je u tome fazon ne nam ni sam ali me nervira.....
EDIT:
1.Kako reaguje motor kad je hladan a dobije prebogatu smesu?
2.kako reaguje kad je hgladan a dobije preslabu smeshu?
3.kako reaguje kad je vruc a dobije preslabu smesu?
4.kako reaguje kad je vruc a dobije prebogatu smesu?
Poslato: Čet Avg 25, 2005 5:33 pm
od Gost
Kad sam se vracao sa odmora, pa sipao gorivo u Baru, auto se jedva dovukao do Prijepolja. Tu sam sipao nas bezolovni, i sve je bilo po starom. Primecujem strasne razlike u kvalitetu goriva. Auto dobro ide, sipam benzin, katastrofa... Izgleda da nas hebu sa gorivom samo tako, a da su Alfini motori osetljivi na to vise od drugih.
Poslato: Čet Avg 25, 2005 5:47 pm
od imandic
Pa da, to i BOOST kaze...
Poslato: Čet Avg 25, 2005 5:52 pm
od imandic
BOOST:
Momci, ovako stoje stvari sa Alfa i sa svim potenzza motorima iz Itala shkole.
Motori se prave da imaju spor proces sagorevanja da bi sto duze trajao ciklus i sto duze potiskivao klip kroz fazu.
Takva konstrukcija daje sa relativno standardnim kvalitetom materijala koji je sa dimenzijama na granici koliko treba da izdrzi, opet zadovoljavajuci zivotni vek.
Sto manje tezine jer pravilo broj jedan koje se kasnije prati kroz konstrukciju.
Takva konstrukcija je dozla Boga osetljiva na vreme sagorevanja , dakle na 2 parametra.
Kad poceti sagorevanje i kad ga zavrsiti. Zato se Alfa da bi izvukla max i preorijantisala na TS ali sve propada u vodu kad se koristi gorivo za koje sistem nije optimisan.
Dakle manje oktana pali ranije, gori sporije. Sistem tada presteluje tacku paljenja u kasniju te da bi se izbegao knock na ventilima (ovo je jedan po mom misljenju od presudnih faktora gde varijator trpi nenormalne posledice) no to produzava fazu sagorevanja te imate jednostavno otvaranje izduvnih ventila pre da ja saorevanje zavrseno u vecim obrtajima motora.
Odatle vam za posledicu povecana potrosnja kroz nizi stepen iskoriscenja.
Kao sto rekoh kroz salu, imate rupu na auspuhu gde benzin curi vani Mig
No, nisu samo OKTANI ti koji su presudni u smesi benzina za korektne tacke kontrole hemiskog procesa sagorevanja. Nazalost , i pored oktana , svi Vi koji ste bili sa vasim Alfama van zemlje i vozili na nekom benzinu koji ispunjava standarde bar par stotina kilometara, setite se kako se motor i ceo sistem probudio posle prvog sata voznje sa korektnim gorivom Jako radostan
Dakle, bez depresije , nije vasa greska, i nase rafinerije ce morati da se prihvate standarda koji vaze za ceo svet, ma koliko im taj segment neodgovara. (Sumpor je zlo! Mig )
_________________
Pozdrav / Boost
Poslato: Čet Avg 25, 2005 8:29 pm
od Gost
A koliki je zivotni vek jednog TS motora? Koliko moze da se vozi ovaj maleni 1.4TS, a koliko 2.0TS. Podrazumevam menjanje ulja na max 7k km i ga
Poslato: Ned Avg 28, 2005 10:45 pm
od imandic
Meni drug vozi 164. u taksiju, i do sad je presao 350.000 sa neznatnim kvarovima...TS 2.0 je motor...
BTW, oko mog problema:
Vozio sam dva rezervoara iskljucivo na benzin i auto se sve bolje i bolje ponasa, tako da vrlo lako moze da se desi da voznja na plin poremeti paljenje ili tako nesto... (imam emulator za brizgaljke)...
Znaci kao i uvek: Ako se ne javi BOOST, tu je DORA sa najkonstruktivnijim resenjima...Tri puta URA za DORU!!!