Stranica 2 od 3

Poslato: Pon Jun 06, 2005 2:45 pm
od Gost
Za te pare bolje da stavis neke felne...

Poslato: Pon Jun 06, 2005 3:47 pm
od Gost
za 250EUR tesko da ce neke felne da nadje a + ako nadje vece felne mora da menja i gume itd itd... generalno, chip je OK investicija,
koju treba ispratiti sa dovodom hladnog vazduha da bi bilo full sve ;)

a ima i preporuka kako da se to radi...

Poslato: Pon Jun 06, 2005 6:19 pm
od Gost
75ts napisao:Nisam bas siguran da se to tek tako odlemi, a pogotova reprogramira, jer kod gomile eproma nije moguce reprogramiranje (zaljucani su). Posto radim sa racunarima do sad mi se ni jednom nije desilo da recimo maticna ploca crkane i da joj u nekom servisu poprave znaci promene neki element na ploci, osim recimo biosa koji se jednostavno izvadi i zameni.
Matori, sve se popravlja na ploci sem bga kola (northbridge, southbridge)
bukvalno svako kolo moze da se zameni. kum mi radi u direct linku i popravlja gr. karte, ploce, monitore stampace itd i zato znam, a inace radim s tim.
a pazi nemoras da upucas novi software u staro kolo, to su obicni 27c512 moduli koji kostaju 1e i upucas u novo kolo i cao, stari chip ostavis sastrane za svaki slucaj...

Poslato: Pon Jun 06, 2005 6:24 pm
od Gost
Pistol_ns napisao:Nema drzac........
zalemljen je ne sme se odlemiti kazem vam ili se cela ta plocica kupuje(ecu)
ili obd tuning
Pistol, odlemices chip, zalemiti podnozje na plocu (ili kako kazes drzac), i onda vratiti stari ili novi (kao sto sam naveo u predjasnjem textu) tako da mozes da se igras koliko hoces, da li ces original ili TUNED... nema vise lemljenja...

a to 250e to je mnogo love veruj mi. otimaju jos uvek a nije nikakva mudrost... ako zelite dogovoricemo se na skupu...

Poslato: Pon Jun 06, 2005 7:52 pm
od Gost
Koliko ja znam, najve

Poslato: Pon Jun 06, 2005 8:02 pm
od Gost
kod 156ice se ne menjaju chipovi... da se odlemljuje i posle lemi opet, ne znam... kod 33ke moze da se radi lemljenje ali za 156 kolko sam shvatio postoji neka zastita... e sad... ne znam... ljudi rade ovako, i rade samo alfu i lanciu... ja njihov chip uzimam za moju 155 :twisted:

Poslato: Pon Jun 06, 2005 8:19 pm
od Gost
recimo ovako izgleda kod 145/146/155 16v...
Slika
podnozje za plcc32 27c512 chip
Slika
pogledajte squadru ako vec niste:
http://www.squadra-tuning.com/

ili ovako nesto:
Slika

Poslato: Pon Jun 06, 2005 8:22 pm
od Gost
kod njih nema lezista

Poslato: Pon Jun 06, 2005 8:23 pm
od Gost
kod kojih? kako nema pa jel vidish da vadi kolo srafcigerom?
pricas o 156 da nema leziste, to je ok, a sto ga on ne bi stavio? kakve veze ima?

Poslato: Pon Jun 06, 2005 8:34 pm
od Gost
mislim na Bosch Motronic M1.5.5 kod 156...

Slika

Poslato: Pon Jun 06, 2005 8:51 pm
od Gost
vidi samo koja je oznaka kola, ja cu da vidim da li ima podnozje na programatoru za taj tip kola i onda moze sve... nadjemo software i upucamo ga u takvo isto i cao

Poslato: Uto Jun 07, 2005 1:23 am
od Gost
jao jako sam nervozan zadnjih dana....
uopste ne znam sta mi je,felne sam kupio stuzu sutra prekosutra namesticu ih pre okupljanja
hocu da mu napravim taj chiptuning,
nije mi jasno sta si mi rekao povodom tog hladnog vazduha quadru kako da ga namontiram meni za sada postoji neko resenje ali slabo po meni....
morao bi da kupim cdv za usis vazduga od v6 motora ono se stavlja umesto rezonatorske kutije koju ja imam i kosta oko 20e
ali ne znam gde da kupim jel ima neka alfa 156 negde na otpadu da ste videli....
da joj izvadim i ecu i tu cev....

Poslato: Uto Jun 07, 2005 8:22 am
od Gost
Pistol_ns napisao:jao jako sam nervozan zadnjih dana....
uopste ne znam sta mi je,felne sam kupio stuzu sutra prekosutra namesticu ih pre okupljanja
hocu da mu napravim taj chiptuning,
nije mi jasno sta si mi rekao povodom tog hladnog vazduha quadru kako da ga namontiram meni za sada postoji neko resenje ali slabo po meni....
morao bi da kupim cdv za usis vazduga od v6 motora ono se stavlja umesto rezonatorske kutije koju ja imam i kosta oko 20e
ali ne znam gde da kupim jel ima neka alfa 156 negde na otpadu da ste videli....
da joj izvadim i ecu i tu cev....
treba ti jedno crevo od 145/146 turbo dizela koje (verovao ili ne!) originalno alfino kosta 300din :lool: :dugokosi:
koje ces zabosti u kutiju i zaobici onaj veliki "ducter"... drugi "tuning"
ti je oklopljavanje creva za vazduh sa onim alu crevom za aspiratore...
ili pravljenje heat shielda za onaj deo gde je filter vazduha...
sve su to jeftine zezalice...

shto se tiche chipa, svaka cast ako neko nabavi software i interfejs za
programiranje ECU-a... samo ne znam gde ce da nadje kvalitetne mape :(
nije poenta samo pustiti vise goriva i to je to...

Poslato: Uto Jun 07, 2005 8:40 am
od Gost
Quadrifoglio napisao: shto se tiche chipa, svaka cast ako neko nabavi software i interfejs za
programiranje ECU-a... samo ne znam gde ce da nadje kvalitetne mape :(
nije poenta samo pustiti vise goriva i to je to...
Videcemo, moze to da se nabavi, ja sam vrlo blizu, trebace mi vasa pomoc, znate lakse je kad nas je vise...

Poslato: Uto Jun 07, 2005 1:08 pm
od Gost
ja ima 2 vrlo kvalitetna programa za koje mogu da se nadju mape renomiranih firmi

KWP 2000

i OBD FALSHBOOSTER

imam i semu interface-a treba samo neko da je napravi

Poslato: Uto Jun 07, 2005 1:31 pm
od Gost
hmmm... pokrenucu pitanje dobijanja interfejsa ili mogucnosti koriscenja istog...

Poslato: Uto Jun 07, 2005 1:50 pm
od Gost
Pistol_ns napisao:ja ima 2 vrlo kvalitetna programa za koje mogu da se nadju mape renomiranih firmi

KWP 2000

i OBD FALSHBOOSTER

imam i semu interface-a treba samo neko da je napravi
Mogao bi da bacis shemu na mail? da vidim na sta to lichi, ako moze naravno... alfasportivo@gmail.com jel ima spisak komponenti, mislim jel sve dobavljivo, nije neka egzotika???

Poslato: Uto Jun 07, 2005 5:16 pm
od Gost
Baci &

Poslato: Uto Jun 07, 2005 6:43 pm
od Gost
ne na shemi je neki ft232bm
inace ja imam kod sebe dijagnosticki komunikacioni interface sa
elm232v2

Poslato: Uto Jun 07, 2005 7:01 pm
od Gost
imate li nesto za Marelli sisteme ili ste sve boschisti... ;)

Poslato: Uto Jun 07, 2005 7:09 pm
od Gost
ft je USB na serijski interfejs, a koliko znam svi ECU koriste neku vrstu serijske veze.

Poslato: Uto Jun 07, 2005 10:13 pm
od Gost
ima drugar eprom programator i moze da ti odradi, samo nadji map i vadi chip, pa cemo videti...
Quadrifoglio
sta staviti onda umesto k&n? kako dobiti taj lepi zvuk?
i ja planiram da stavim...

Poslato: Uto Jun 07, 2005 10:21 pm
od Gost
Sto neprobate sa Eprom emulatorom, onako Online ;)

Sa dump files nije sigurno da ce biti za isti hardware, dovoljno je da jedan ima klimu a drugi ne da se zabrlja , mislim , ako vec radite, odradite;)

Poslato: Uto Jun 07, 2005 10:37 pm
od Gost
saby napisao:ima drugar eprom programator i moze da ti odradi, samo nadji map i vadi chip, pa cemo videti...
Quadrifoglio
sta staviti onda umesto k&n? kako dobiti taj lepi zvuk?
i ja planiram da stavim...
za integralku ti ne treba posto ti turbo radi posao ubacivanja vazduha...
a za Alfu.. shta znam, pazi moze jedan jeftin a koristan mod da se odradi dobices malo na zvuku a bice i dalje fabrika manje vishe, to je sa crevom od tdizela ... pokazacu vam na sqpu, imam to crevo cini mi se u garazi...

@BOOST - to i ja kazem, samo proverene parametre u ECU, on ipak kontrolise motor. neko je ipak testirao to i ispitivao...

Poslato: Sre Jun 08, 2005 1:20 am
od Gost
znam za lanciu, imam k&n na njega otkad sam ga kupio, to je bio prvi sto sam stavi na njega :lool:
Aj pokazaces nam :lool: