Stranica 2 od 2

Poslato: Pet Jun 03, 2005 3:19 am
od Gost
za te pare moze i bolje i gore,i ja mislim da moze bolje,ali zanimljiv je eksperiment,pazi auto je radjen iznova nema bas puno veze sa seriskim modelom

a mislis li da nema jacih ali,a cak i opela od te astre...
ne mislim,odakle ti to


Mi Volimo Alfu
i meni je draga priznajem


Ti Volis Opela
vishe ga cenim!nisam tako zaljubljiv

Poslato: Pet Jun 03, 2005 6:40 am
od Gost
Uf...zivinjavam se...nisam znao da postoji astra turbo fabricka!Mislio sam da je na GSI dodata turbina.

Auto stvarno strasno ide.

Poslato: Pet Jun 03, 2005 8:54 am
od Gost
A jel niste malo pobrkali loncice? Pricali smo o klasi od 2000 kubika, a odjedanput ukljucujete najjace verzije tih automobila koje stvarno nemaju blage veze sa ovim... Koliko sam ja ukapirao ta astra ima 2.0 motor sa turbinom? i onda sledi prepucavanje : Astra ima 140 konja vise... Naravno kad ima motor od 4 litre nije ni cudo, pa se onda ubacuje u pricu GTA AM i prici nema kraja...

Svi znamo da svaka fabrika ume da nasvira motor do visokih performansi... e sad opet cinjenica je ta da opel nije bas poznat po takvim modelima i su nase zabarice na prvom mestu... bez uvrede...

Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:36 am
od Gost
inace 206 mi je rekao da nije ta Astra-G koja ima 2.0 turbo i 190ks dobila
quadri-ja,nego neka starija astra 93-94 godiste u koju su ubaceni motor i menjac od calibre 4wd turbo.....
i da uopste nije nepobedjena neki su je cak pobedjivali pobedjivali po vise puta

Poslato: Pet Jun 03, 2005 12:48 pm
od Gost
Pa sta je sad na kraju ispala dA ga je odrala Astra koja ima 150KS i Calibrin motor...ma daj na kracu ce ispasti da ga je Fica odrao :shock:

Poslato: Pet Jun 03, 2005 12:49 pm
od Gost
ma nije covece calibrin motor 2.0 turbo......
taj u osnovi ima 204 ks

Poslato: Pet Jun 03, 2005 12:51 pm
od Sasha
Pa onda je to to,204 ks na manju kilazu.....j'ga bice bolje

Poslato: Pet Jun 03, 2005 2:34 pm
od Gost
momci da se ne gubimo...

decko ima jaci auto od mene, pritom pred trku je menjao kompjuter
(videli smo, kod suvozacevog sedista je ECU promenio), znaci ima opasnu ergelu ispod haube (odrao je M3 pre toga E36 kolko sam ja cuo)
takodje moj auto ima 1500-1550kg + 4wd koji + nisam smeo da
startujem suvise divljacki zbog nosaca kardana (znaju ljudi koji su se
vozili samnom, ono sto trese)...
btw moj motor ima 190ks i ima skinut katalizator, znaci 200ks maximalno...

unapred sam znao da ako lik zna da vozi to svoje, a zna, da nemam shansi, ali nema veze, islo mi se kuci i reko ajd da odvozam jednu bar
pa da palim... ok izgubio sam, bolji je bio i tu je prici kraj, kad budem
doradio masinu kako treba i dolikuje, izazvacu ga opet i to je to...

inace 101% ima znatno preko 200ks ona astra... ide do 100 ispod 7 sekundi...

Poslato: Pet Jun 03, 2005 2:57 pm
od Gost
Da ja sam se vozio sa tobom , i znam o cemu pricas ........................... Daj Boki sredi masinu pa da jedemo "Opelovinu'' :lool: za laki ................. mislim sasvim laki dorucak .................. ono kao kad smo na dijeti :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: ;) Da se nakraju pitamo dali smo uopste nesto i jeli .................... :lool: :lool: :lool: :lool: :lool:

Poslato: Pet Jun 03, 2005 3:02 pm
od Gost
Inace tovju macchinu je testirao bolognski Auto ........................ kazu da do stotke ide za ravnih sedam secundi , a da postize maksimalnih 228 km/h , a iz mesta hiljadu metara prelazi za za 27,6 sec. .........................


Opet po njima , BMW M3 3.0 sa 280 ks , postize maksimalnih 247 km/h i tu te dere , ali od 0 do 100 stize za 6,7 , a 1000 metara prelazi za 27,16 ......................... znaci jako si mu blizu , a imas mnogo konjica manje ......................... ;)

Poslato: Pet Jun 03, 2005 3:08 pm
od Gost
de-cat verzija Q4 ide 6.8sec do 100km/h
blesavi englezi merili (a ko bi drugi)...

Poslato: Pet Jun 03, 2005 3:17 pm
od Gost
zato do kraja leta
kada se ovo
Slika
ubaci zajedno sa squadrachipom...

Poslato: Pet Jun 03, 2005 6:04 pm
od Gost
AlfaPerSempre napisao:Daj Boki sredi masinu pa da jedemo "Opelovinu'' :lool: za laki ................. mislim sasvim laki dorucak .................. ono kao kad smo na dijeti :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: ;) Da se nakraju pitamo dali smo uopste nesto i jeli .................... :lool: :lool: :lool: :lool: :lool:
Ovo mi se svidja 'opelovina'...

Poslato: Pet Jun 03, 2005 10:53 pm
od Gost
lancia delta hf integrale takozvani evo 3 islo sa ovim turbinom fabricki, ako tvoj motor isti, kako nema ovog, nego t3?

Poslato: Pet Jun 03, 2005 10:56 pm
od Gost
saby napisao:lancia delta hf integrale takozvani evo 3 islo sa ovim turbinom fabricki, ako tvoj motor isti, kako nema ovog, nego t3?
ovo na slici je T3/T04E hybrid sa keramickim slojem...
kod mene je na zalost obican T3

Poslato: Pet Jun 03, 2005 10:59 pm
od Gost
Quadrifoglio napisao:ovo na slici je T3/T04E hybrid sa keramickim slojem...
:idea: Cini mi se da sam negde "cuo" da keramika bas nije pozeljna na turbu, moze jako lako da napravi nepopravljivu stetu :? Moze da se otkine parce i sta onda moze da se desi... verovatno svasta :shock:

Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:06 pm
od Gost
postoji t35, isto budzeno, za nekih 150 evra, ali moras ici do budimpesta po njega, ali mozda ti ga mogu doneti ako si zainteresovan??? :lool:

Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:20 pm
od Gost
saby napisao:postoji t35, isto budzeno, za nekih 150 evra, ali moras ici do budimpesta po njega, ali mozda ti ga mogu doneti ako si zainteresovan??? :lool:
ti i ja imamo jedan ozbiljan razgovor 12.06. ;) :mrgreen: :dugokosi: :mrgreen:


Saabo - keramika je spolja samo tako da nema shta da upadne ;)
pritom smanjuje temperaturu turba pritom mu produzava radni vek i takodje manje zagrejan vazduh na izlazu...

Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:30 pm
od Gost
:lool: pa biceeee :racer: