Stranica 2 od 3
Poslato: Sre Maj 11, 2005 2:25 am
od Gost
brera napisao:kao i vlasnici zar ne ?
malo me alfa razocarala ali sta je tu je.
za mene jedino 159- ka nije prava alfa. nema alfino srce.
Nema te
Poslato: Sre Maj 11, 2005 12:08 pm
od Gost
sira napisao:brera napisao:kao i vlasnici zar ne ?
malo me alfa razocarala ali sta je tu je.
za mene jedino 159- ka nije prava alfa. nema alfino srce.
Nema te
Poslato: Sre Maj 11, 2005 3:31 pm
od Gost
za njega nisam siguran, pa ga nisam ni pisao.
Poslato: Sre Maj 11, 2005 8:54 pm
od Gost
nego sta je nego Alfin i to rasni i pravi ,samo jedan motor je isao u 164 koji nije alfin a to je Lancia 2.0 turbo.
Nemojte me shvatiti pogresno ali A L F A nije samo motor , to je osecaj i filing kad udjes u nju. Kao djez ne mogu svi da ga shvate ,svi ga po malo slusaju ali malo ko ga oseca.
Poslato: Sre Maj 11, 2005 11:02 pm
od Gost
gaston napisao:....... Kao JAZZ ne mogu svi da ga shvate ,svi ga po malo slusaju ali malo ko ga oseca.
Znas li Gaston,da se masa numera u Jazz-u jednom odsvira i nikada vise?........priblizno svim ALFAma

Poslato: Sre Maj 11, 2005 11:26 pm
od srdjan_p
Jel to istina da je to i dalje tehnicki veoma savremen motor(V6T) a da je kada se pojavio bio daleko ispred vremena??
Poslato: Čet Maj 12, 2005 12:02 am
od Gost
cuore sportivo napisao:gaston napisao:....... Kao JAZZ ne mogu svi da ga shvate ,svi ga po malo slusaju ali malo ko ga oseca.
Znas li Gaston,da se masa numera u Jazz-u jednom odsvira i nikada vise?........priblizno svim ALFAma

HE,he,Ali standardi ostaju i uvek se sviraju,mozda ima medju njima i neka alfa

Poslato: Čet Maj 12, 2005 8:03 am
od Gost
Na dobru temu ide dobra improvizacija - numera.
Koliko ti vozis nju toliko i ona tebe.
Poslato: Čet Maj 12, 2005 10:13 am
od Gost
Samo da se ne ode u Free vode i izgubi forma i koncepcija
Poslato: Čet Maj 12, 2005 7:22 pm
od Gost
Pa naravno ne moze neko od nas biti pametniji od nekoliko desetina inzenjera mozda i generacijski vezanih za tim , jedino eliminisati finanskijski kompromis naravno svako u svojoj mogucnosti , ali jedno sam siguran za te pare od ALFE ne postoji bolji auto i to ne moze niko da me razuveri ,ono pravilo koliko para toliko muzike je ovde probijeno.
Poslato: Pet Maj 13, 2005 9:57 pm
od Gost
Hvala .

nisam ni primetio.
Kakva bre kia predjes preko bare i golica te po nogama , pa Tanja vozi novu sluzbenu i jedva ceka da sedne u 147.
Pa to ne cujes motor rezanje itd ,ko jaguara ili roicea da vozis . Meni ne smeta mnogo ni sto sam na jednoj grani slomio brezon pa ispao onaj mali celicni dihtung ,Jedino na semaforu sto mi gas smrdi u autu nece klima da isfiltrira miris.
Lako je japancima suplji srafovi stednja na marerijalu pa auto ima 600kila i 80 > konjica , ali nedo ti bog da to prokliza djevrek ti ne gine ni od auta ni tebe. Sve je OK air bag srs trs mrs ali bre mene je u mirovici odvalio dok sam vozio suda tip sa eskortom i nagnjecio mi branik a on ko u zid da je udario digla mu se hauba ,zamisli da je bio u KIA :cool :cool :cool
Poslato: Sub Maj 14, 2005 10:49 pm
od Gost
I bre Mikice kakve ti to gresne misli padaju na pamet kakvi bre zutaci .
Zna se sta je Ferari za siromasne.
Niko ne nastavlja temu a meni je zanimljiva.
Poslato: Sub Maj 14, 2005 10:51 pm
od Gost
Jesi video malopre broj pruka 166

ne bih imao nista protiv da se menjam 164 za 166 .Mora da stanem ovde malo.
Poslato: Sub Maj 14, 2005 10:53 pm
od Gost
gaston napisao:Jesi video malopre broj pruka 166

ne bih imao nista protiv da se menjam 164 za 166 .Mora da stanem ovde malo.
Ja bas o tome aktivno razmisljam poslednjih dana,stim da se ne bih odrekao 164-ke,ni za zivu glavu............

Poslato: Sub Maj 14, 2005 10:56 pm
od Gost
gaston napisao:
Lako je japancima suplji srafovi stednja na marerijalu pa auto ima 600kila i 80 > konjica , ali nedo ti bog da to prokliza djevrek ti ne gine ni od auta ni tebe.
Bilo nekad.
Moj auto ima 1200kg i 99ks.

Poslato: Ned Maj 15, 2005 7:21 pm
od Gost
sri98 napisao:gaston napisao:
Lako je japancima suplji srafovi stednja na marerijalu pa auto ima 600kila i 80 > konjica , ali nedo ti bog da to prokliza djevrek ti ne gine ni od auta ni tebe.
Bilo nekad.
Moj auto ima 1200kg i 99ks.

Tu si u pravu moj ima oko 1160kg a 147 konja, a sad ako nema tonu i po to nije auto.....

Poslato: Ned Maj 15, 2005 8:54 pm
od Gost
MA NE BIH MENJAO NAJ LOSIJU ALFU ZA NAJ LOSIJEG ZUTACA NITI NAJ BOLJU ZA NAJ BOLJEG ...
Ko voli postujem.Neko ne bi dao spaceka ni za sta i nemam nista protiv i ako ga ja licno ne bih vozio ni za sta.
Poslato: Pet Jul 08, 2005 2:52 pm
od speedfreak968
Kao prvo i najvaznije ALFA JE ALFA... Svi mi ovde smo okupljeni oko iste strasti... Iskreno, ni jedan automobil koji sam imao pre alfi, a imao sam ih dosta, nije me toliko namucio ali u isto vreme i doneo toliko zadovoljstva koliko alfa... Alfa je kao i dobra riba - cudljiva, nikad neznas sta ce sledece da ucini, trazi non-stop paznju, puno kosta odrzavanje (LOL), svi bi hteli da ti je uzmu i ako se prave nezainteresovani, neki put pomislis da ti je svega dosta ali brate kad je uzmes u ruke i kad je (skoro) sve kako treba zaboravis na sve ostalo... samo ona postoji
... a o bezlicnim "zutim" automobilima zaista necu da trosim reci... tehnicki skoro savrseno, slazem se... malo kosta odrzavanje, tacno... ali kad sednes za volan ne osecas apsolutno nista... kada vidis neki na ulici, pa bio to EVO, Impreza, z300, skyline, Integra... izvesno postovanje, mozda... i nista vise...
Poslato: Pet Jul 08, 2005 3:05 pm
od speedfreak968
... a sto se tice auto sporta danas, BTC nikako nije merilo... a koliko se moze izvuci i 156-ce, pa pogledaj WTCC (ETCC) i sta je Autodelta izvukla od 2.0 motora i PREDNJE vuce
... a polemike tipa - poslednja "prava" alfa su omiljene na svim alfa boardovima na net-u... I jos nisam video da je igde postignut koncenzus po tom pitanju

... ima i onih koji misle da je '54 Giulietta i prelazak na male komercijalne automobile predstavljao kraj "pravih" alfi

Mene je licno najvise razocarao prestanak proizvodnje alfinih V6 motora i zatvaranje fabrike u kojoj su se proizvodili... General Motors, eee to mi se nikako ne svidja... ali ko mene pita

hvala Bogu ipak su, mada ne sasvim, raskrstili sa njima...
Poslato: Pet Jul 08, 2005 10:43 pm
od Gost
Alfa je alfa i svaki pravi fan ce nesto svoje naci u nekom modelu i vremenu , moja prva djulija super 1750 nije imala kontakta sa sudom kojih sam promenio tri pa dve 33 a da ne govorimo o razlici 164 i mogu vam reci da se ne bih zakleo koja mi je bila naj draza.Svaka na svoj nacin.
Poslato: Sub Jul 09, 2005 12:29 pm
od Gost
75ts napisao:sri98 napisao:gaston napisao:
Lako je japancima suplji srafovi stednja na marerijalu pa auto ima 600kila i 80 > konjica , ali nedo ti bog da to prokliza djevrek ti ne gine ni od auta ni tebe.
Bilo nekad.
Moj auto ima 1200kg i 99ks.

Tu si u pravu moj ima oko 1160kg a 147 konja, a sad ako nema tonu i po to nije auto.....

ispod 1200 kg i 128 ks...
Gaston a to za djevrek je bilo nekada u vreme crx-a !Sad to bas nije tako
Ja kad cujem alfa setim se 33-ke,one mi se svidjaju i njihov zvuk,cak sam jedanput i vozio 33 sport wagon 1.3 2 dvogrla karburatora!
A najlepsa alfa mi je 147 definitivno!
Poslato: Ned Jul 10, 2005 2:32 pm
od Gost
Vozio sam takvu sport vagon , 90 ks ali menjac ni malo sportski u odnosu na druge modele a i zadnji kraj bezi na hupserima u krivini tako da bas i nije prava alfa , mislim na karavan naravno, ali 33 je bio zestaok pandam golfovima serije 1,2,i 3 tj za slicne pare mnogo mnogo vise se dobije.
Bokser ima mnogo lep zvuk i na filtru i na auspuhu, pozadi reze a napred se cuje moc usisa 4 karburatora jer to su u stvari cetiri komada sa zajednickim loncetom i plovkom u istom kucistu ali su svaki za sebe i sipaju direktno smesu na ventile , zato se tako i ponasa
Poslato: Sre Jul 13, 2005 12:39 pm
od Gost
po vama ispade da ja ne vozim Alfu...
