Stranica 2 od 2
Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:11 am
od Gost
Uhhhh pa cekajte malo .................... u mom automobilu ona kazaljka koja meri temperaturu ulja u motoru , uopste ne radi ...........

Jel to normalno za moj model , ili ................. ???????
A sto se tice pritiska on je uglavnom na 4 ..................... kad ga malo zesce iscepam , onda padne na 2 ............................ Sta mislite o o tome ??????
Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:13 am
od Gost
Eh da , zaboravih da kazem da je u motoru Selenia Gold , sipana pre nesto malo manje od 5000 ................... uskoro ide napolje ............. za najvise 1000 km , to jest za 2 do tri nedelje
Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:14 am
od Gost
kako mislis ne radi?
Pokvarena ili?
Drugo,nikada ti pritisak ne pada ispod 4 i kada je motor zagrejan na radnoj?
Poslato: Pet Jun 03, 2005 12:18 pm
od Gost
Ne mora da znaci da ne radi, kod 155 temperatura ulja, narocito u gradskoj voznji koja nije predugacka ostaje vrlo niska, ispod 60 stepeni, tek ako ga duze vozis po gradu ili ga vozis zaista brzo na autoputu, ulje se zagreje na otprilike 70-80 stepeni. Naravno ako ga vozis 180-200 ili vise

, ulje ce da se zagreje i preko 80 stepeni sto je i normalno.
Sto se tice pokazivaca pritiska ulja u motoru, cini mi se da se ponasa sasvim normalno, odnosno bas kako treba. U principu, kod 155, ti pokazivaci kod svakog pokazuju nesto drugacije vrednosti (a razgovarao sam sa dosta vlasnika 155), pa ne bih preterano brinuo zbog toga. Sasvim je ok da pritisak bude oko 4 bara dok je motor nezagrejan, a da posle bude nesto nizi. Ne bi bilo lose da umesto Selenia Gold ulja sipas Selenia 20K za Alfa Romeo.
Poslato: Pet Jun 03, 2005 1:02 pm
od Gost
Kad se motor zagreje onda padne ispod cetiri .................... a nekad padne i na 2 ..........................
Sto se tice temperature ulja , ja nisam primetio da je se ikada dosada mrdnula ta kazaljka , ma ni milimetar ......................... stoji zakucana , kao kad je motor ugasen ...................
I na kraju narvno da cu sipati K20

Poslato: Pet Jun 03, 2005 7:01 pm
od Gost
Kod mene je pritisak 4-5 kada je motor hladan,odnosno ispod radne temperature.Kada postigne raddnu temp. padne na 2 do 2,5. Pricam o leru,u voznji je oko 5. Da li je to normalno? Vozim alfu 164. A gde se vidi temperatura ulja,da li to uopste postoji u tom tipu automobila?
Poslato: Pet Jun 03, 2005 7:18 pm
od Gost
Evo prvi report o ulju koje sam stavio (Mobil Special X 5W 40). Po Boostovoj preporuci. Za 4000 km, koliko mi je u autu, potrosio mi je 100 ml ulja. Tek je sad pocelo da dobija crnu boju, ali daleko od toga da je crno ko mazut. Sve u svemu, zadovoljan sam, s obzirom da je 5W, a visoke su temperature, a i auto ima preko 200k predjenih, potrosnja je sasvim prihvatljiva. Doduse, Seleniu mi nije trosio u prvih 6-7000 km, ali je bilo gusce i nije bilo leto. Moja preporuka za Mobile 1. Cena je ovde nekih 8e/litar
Korisceno je skoro u idelanim uslovima, 80-90 posto je bila voznja na auto-putu. Pola vozen na srpski, a pola na nemacki dizel
Poslato: Pet Jun 03, 2005 7:24 pm
od Gost
GRK napisao:Kod mene je pritisak 4-5 kada je motor hladan,odnosno ispod radne temperature.Kada postigne raddnu temp. padne na 2 do 2,5. Pricam o leru,u voznji je oko 5. Da li je to normalno? Vozim alfu 164. A gde se vidi temperatura ulja,da li to uopste postoji u tom tipu automobila?
Mislim da je to normalno jer se i moja Alfa ponasa slicno.
Pokazivac temperature ulja doticni model nema,na zalost.
Mozes ga ugraditi posebno ako imas zelju.
Poslato: Pet Jun 03, 2005 7:33 pm
od Gost
ovaj... meni je na pocetku 5-6 bara (ujutru kad upalim)
onda kako temperatura raste, pritisak se smanjuje...
kad dodje na optimalnu temperaturu 90 stepeni
bude nesto oko 0.8 bar...
ulje po gradu bude 100 stepeni i kad teram 230km/h bude oko 110-115 stepeni... (zato se isplati Selenia Racing/Sport)
Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:14 pm
od Gost
Jos jedno pitanje.Curi mi malo ulje na semeringu izmedju motora i menjaca,nista strasno oko 1 dl na 1000km da li bi pomoglo kada bi sipao neko gusce ulje?Trenutno koristim Seleniju Gold.
Poslato: Pet Jun 03, 2005 11:22 pm
od Gost
ne... promeni semering...
a za ulje, van toga, predji na 20k, bolje je
Poslato: Sub Jun 04, 2005 1:05 pm
od Gost
Ma cekajte ljudi kako vi utvrdjujete tih 0.8 bara , kad izmedju nule i dvojke nema nikakvih ni crtica , niti bilo cega drugog , a razdaljina je tako mala da je tesko precizno utvrditi i
1 , a ne 0.8 ?????

Poslato: Sub Jun 04, 2005 1:06 pm
od Gost
i na kraju meni definitivno ne radi merac temperature ulja ................... sta se radi u tom slucaju ?????? Mislim sta se menja , itd ..................
Koliko to kosta ......................
Ako neko ima iskustva , naravno .................
Poslato: Sub Jun 04, 2005 3:19 pm
od Gost
na komp kad bacis auto onda se vidi

Poslato: Sub Jun 04, 2005 5:33 pm
od Gost
Quadrifoglio napisao:na komp kad bacis auto onda se vidi

ahhhhhhhhh e pa to je vec nesto drugo .............................. ja gledam juce ceo dan u onu kazaljku i pitam se kako bre ovi ljudi odrede tih 0.8 ..................... il su oni poludeli , il sam ja lud ................ nesto tu smrdi , kad ono komp je u pitanju ....................

Poslato: Ned Jun 05, 2005 2:53 pm
od Gost
Da li neko ima blize informacije o IP ulju koje nosi oznaku HPX , polusinteticko je 15-50 i vrlo neobicne trava zelene boje ?
Neka letnja varijanta za manju kilometrazu i naravno umerenu voznju.
Poslato: Ned Jun 05, 2005 5:28 pm
od Gost
HPX je 20-50 viskoziteta. Nisam koristio.
Cinimi se da je za istrosenije motore, sto i sama Selenia kaze.
http://www.flselenia.com/pag_prodotti.a ... ategoria=8
Poslato: Pon Jun 06, 2005 7:40 pm
od Gost
Sta se desava kada se u kompresor od klime naspe motorno ulje a ne za kompresore. Da li to moze da radi?
Poslato: Pon Jun 06, 2005 8:37 pm
od Gost
Nemoze, razbices kompresor, ventile itd.
Kompresosko ulje je specijalno jer putuje zajedno sa gasom cak i kroz kapilarne cevi , dakle motorno je pregusto i izazvace havariju.
Poslato: Pon Jun 06, 2005 9:03 pm
od Gost
AlfaPerSempre napisao:i na kraju meni definitivno ne radi merac temperature ulja ................... sta se radi u tom slucaju ?????? Mislim sta se menja , itd ..................
Koliko to kosta ......................
Ako neko ima iskustva , naravno .................
Verovatno ti je otisao sensor koji pokazuje temperaturu ulja u motoru, relativno lako se menja i nije narocito skup (polovni su jeftini ako ih nadjes, a cenu novih stvarno ne znam). Kod mene se nalazi sa prednje strane motora, trebalo bi da je i kod tebe na slicnom mestu.
Poslato: Pon Jun 06, 2005 11:27 pm
od Gost
GRK napisao:Sta se desava kada se u kompresor od klime naspe motorno ulje a ne za kompresore. Da li to moze da radi?
Ma ne moze bre i nemoj da me nerviras
Jesam li ti lepo rekao danas

Poslato: Čet Jun 09, 2005 11:44 am
od Gost
A gde si bio kad smo sipali?
Sad lepo zasuci rukave pa ponovo skini kompresor! Ne treba ti vise od 3 sata!

Poslato: Čet Jun 09, 2005 12:19 pm
od Gost
Sto niste zvali pa pitali.
Ko nema u glavi....ima u rukama

Poslato: Čet Jun 09, 2005 7:20 pm
od Gost
Nije jos kasno! Zvacu te kad ga budem ponovo skidao!
Bez takvog strucnjaka vise nista ne diram na kolima!
Poslato: Sub Jun 11, 2005 9:52 pm
od Gost
Imam drugara u bataji koji ce ti lepo napuniti sistem i srediti ako ga zamolim, posto to ne radi inace .Mozda platis samo gas.