Stranica 2 od 2

Poslato: Pet Feb 04, 2005 8:51 am
od imandic
E tu lezi zec:

Ona nesto pokvari, ja onda zimi ubacim auto u toplu garazu, pa ga sredim, a leti legnem na meku travu ispod crne Alfe, popravim sta je pokvarila, pa ostanem jos malo da gledam izduvnu granu i uzivam :), a pticice pevaju...

Poslato: Pet Feb 04, 2005 11:08 am
od Gost
:D :D :D :grin: :grin: :D :grin: :D :grin: :D :)) :grin: :grin: :grin: :grin: :D

Poslato: Pet Feb 04, 2005 12:22 pm
od Sasha
imandic napisao:E tu lezi zec:

Ona nesto pokvari, ja onda zimi ubacim auto u toplu garazu, pa ga sredim, a leti legnem na meku travu ispod crne Alfe, popravim sta je pokvarila, pa ostanem jos malo da gledam izduvnu granu i uzivam :), a pticice pevaju...
:applause: :applause: :applause:

Poslato: Čet Jun 09, 2005 9:43 am
od Gost
Ok. Nov sam ovde, i pozdrav svima... :)
Sto se tice kljuceva i daljinskih, mogu samo reci kakva su bila moja iskustva.
Pre dve godine sam uzeo Alfu 146 2.0 TD.
Ok, znam da vam se ne svidja ono TD ali sam morao zbog kilometraze da je uzmem.
Dobio sam JEDAN crveni kljuc, jedan braon (master key) i jedan daljinski.
E taj daljinski je bio potpuno prosecnog izgleda kao bilo koji sa najjeftinijeg alarma osim sto ima Alfin znak...
Nije radio od pocetka.
Postavljao sam alarm odmah posle nabavke i taj lik mi je rekao (kasnije sam pronasao i u dokumentaciji) da je daljinski od centralne brave.
Poenta je da je otisao relej.
E sad, da bi nasao koji, pogledam u workshop manual za 145/146 i nadjem dijagrame i mapu table sa osiguracima. Tu nastane problem posto (koji ni do sada nisam provalio) u manual-u pise da postoje tri tipa tabli A, B i C. A i B su za starije modele do broja sasije ________ i tu bude nepopunjeno :? tako da ne znam do kojeg broja sasije su A i B a od kog C.
Pogledam u ETK TIS EPER software za delove i pogledam tamo, a tamo za moj broj sasije je nacrtana tabla C tipa koja opet po rasporedu releja ne lici na C tip opisan u workshopu.
Elem, da vas ne bih smarao, nadjem lika kod gradske bolnice na Zvezdari koji mi ugradi univerzalni relej i promeni dva od cetiri motora za CB i sve to poveze na vec stavljen alarm.
Naplatio mi je samo delove (relej i dva motora) i nesto sitno za ruke...

To sto drugar pise je izgleda od centralne brave....

Poslato: Čet Jun 09, 2005 9:57 am
od imandic
Kolega kupio 145 sa istim kljucem kao sto je i moj. Nema alarm ali mu centralna radi lepo (kljuc je crven sa predajnikom na njemu, nije IC nego radio)...E, razlika izmedju njegove i moje je u tome sto on iznad retrovizora ima prijemnik koji ja nemam.

Znaci resenje je neki jeftin alarm...

BTW, dobrodosao PYSON...

Poslato: Čet Jun 09, 2005 10:17 am
od Gost
PYSON napisao:Ok. Nov sam ovde, i pozdrav svima... :)
Pre dve godine sam uzeo Alfu 146 2.0 TD.
Ok, znam da vam se ne svidja ono TD ali sam morao zbog kilometraze da je uzmem.
Konacno jos jedan Alfista koji vozi dizela, vise nisam sam !!

Dobrodosao !!!