
Primljeno k znanju ovo za powerflex. Ima nekih povoljnijih varijanti iz Poljske, ako nekonima iskustva nek napise.
tristatri napisao:Interesuju me informacije od nekog ko je skidao prednji most na 156. Da li on nosi motor tj. da li je potrebna dizalica za motor kada se skida most dole? I da li je kod skidanja mosta potreban neki specijalan alat? Pod ovo 'specijalan' mislim na poseban namenski i sl.
Nesto sam se opet zavlacio pod auto. Opet imam dilemu. Na sredini mosta imaju usrafljena dva kraja nosaca ili sta su vec. Jedan 'ide' ka menjacu; drugi ka motoru, 'gore negde'. Vidi slike dole. Zar oni nece praviti smetnju skidanju mosta? Zar ne bi motor morao da se 'obezbedi od hoda na dole' pre skidanja mosta? I ovi nosaci bi morali da se skinu pre nego most ide dole.MiloshBg napisao:Ne nosi motor, nosi "samo" trap i nikakav poseban alat nije potreban.
markulja napisao:Uspesno zamenjene gumice!
Ukratko: most malo popusten, balans stangla izvucena na stranu i busilicom raspunktovana caura.
Imam i par slika, okacicu to sutra i napisati malo uputstvo kako sam radio, sta je sve bilo potrebno raskaciti...
... ... Ja cu svakako spustati most iz nekih dodatnih razloga.Shanirani napisao:Ima tu jos jedna fora. Nosaci gume na bs mogu isto da prave problem. Kao kod mene npr.
Neko nestrucan je skidao gumice preko tocka bez spustanja mosta i vadjenja cele balans stangle. Rezultat toga su pogresno raspunktovani nosaci. Tako da nisu mogli nikad da se vrate kako treba i na svakih 6 meseci od prilike sam morao da menjam iste.