Stranica 10 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 7:04 pm
od FantomX
Zatonkasni turbina :D

Mislim da pritisak rail-a, pumpe, ne moze da isprati to nalivanje.

Koji MAF imas, fabricki ili do 3bar apsolutnih?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 7:29 pm
od mladenke
Ako krenemo tom logikom, da pritisak rail-a ne moze da isprati imao bi odstupanje pa bi se javila i greska za pritisak goriva.
Drugo, na snimku se vidi da dimi od samog potapanja papucice, znaci da bi pritisak goriva kasnio od samog pocetka pa ne bi stigo ni do 3k obrtaja a da se ne upali greska, osim ako nije skinut limiter ali to 99% nije slucaj. Onda bi mozda i imao dima da je to slucaj, ali sa onolikim dimom znacilo bi da tolikim tajanjem ubrizgavanja zbog previse niskog pritiska goriva kasni barem jedno 15 stepeni. Sto se opet ne poklapa sa izbacenih 200hp na merenju.
Trece, kasnjenje gt2256v ovoliko da puni tek od 3k obrtaja je ili lose podesen softverski ili nije skracena poluga pastetice.
Cetvrto, pod pretpostavkom da maf linearizacija nije dirana, i da je realnih preko 1500mg/i ocitavanja na mafu, onda se poklapa se sa preko 3 bara turbine. A sa 3 bara, sa gt2256v i 16v motorom i onolikim dimom, ne bi imao dima do 105-110mm3 minimum. Na 8v sa istom turbinom i 95-100mm3 na 2.8 bara nema dima u vecim obrtajima tako da kod 16v jednostavno ne moze da bude slucaj.
Da su dizne, imao bi karakteristican zvuk motora, sto iz snimka ne bi rekao da je slucaj, a sa propisalim diznama takodje tesko da bi izbacio 200hp-a.

U svakom slucaju mozemo samo da nagadjamo dok ne vidimo neki log sa pritiskom turbine, mafom i gorivom, pa da se iz afr-a vidi da li je nalivanje nafte uzrok dima ili nije. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 7:33 pm
od Pittatore
Sutra cu ja malo da zujim po autoputu ,da vidmo sta kaze :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 7:43 pm
od Zex
Vi to o meni?maf je fabricki...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 7:50 pm
od mladenke
Pittatore napisao:Sutra cu ja malo da zujim po autoputu ,da vidmo sta kaze :)
Ako ne zujis ima da trazis drugog tjunera, cuo sam da sadasnji hoce da digne ruke od tebe posto zaboravlja sta je zadnje radio u mapi dok ti uradis log. :twisted:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 8:44 pm
od Pittatore
Ko ga be naucicu ja taj winols ebo sam mu... :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 9:50 pm
od mladenke
Moz samo da diplomiras kako se menjaju pelene, za drugo nemas vremena. :P

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 10:06 pm
od Pittatore
Ima fala bogu "sluzbenih puteva" kao sutra na primer pa mogu se bacim na komp :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 06, 2015 10:13 pm
od mladenke
baci se ti prvo na jedan log, a onda se bacaj i na crnkinju ako zelis. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 12:23 pm
od Zex
Slika
??

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 12:44 pm
od mladenke
pokvario se :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 7:23 pm
od G0XY
Prvo merenje


Slika

drugo merenje


Slika

i trece merenje


Slika



Ako ima neko dodatne preporuke za Zexa sta da izmeri,slobodno neka sugerise,jer planira veceras da skokne do plavog mosta :lol:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 7:35 pm
od Pittatore
Ebo dijagram, dajte to u tabelu da bude preglednije :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 7:39 pm
od mladenke
Goxy ovo su zexovi a? gt2256v moze samo na remont da ide posle 3.5 bara :D

Imam, da promeni tjunera ko god da mu je dopustio preko 100mm3 na 2 bara apslutnog pritiska nije normalan. Sad bar znamo razlog sto dimi :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 7:41 pm
od G0XY
Jeste njegovi :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 7:41 pm
od Pittatore
Cisto ti je kod plavog mosta, nema murije bio pre 2 sata :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 7:53 pm
od Zex
Razlog smo znali i bez dijagrama zasto dimi,pokusavano je da turbina ranije krene,ali evo iz nekog razloga nece...a boost nije dobar i merodavan,skoci pa padne,pusta mi n Egru,culo se i u toku voznje

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 7:56 pm
od G0XY
Au brate,sve vreme si razvlacio neke cevcice i nesto karabudzio hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 8:01 pm
od Zex
To je bio boost csjger,sa digitalnog na mehanicki,ne verujem savremenoj tehnologiji,zato cu i staviti ne varijabilni turbo,a u k hahaha hahaha :arflag

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 8:03 pm
od mladenke
normalno da nece da krene kad nije podesen kako treba. Mada posle ovih 3.5bara tesko da ces ga i podesiti. :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 8:22 pm
od Zex
Varijabila je podesena,drzao je pritisak zadat mapom,jexino mehanicki sklop,u to ne mogu da udjem

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 8:32 pm
od mladenke
cim turbina ne uspeva da dostigne zeljeni pritisak u malim, a u veceim obrtajima prepunjava, znaci da poluga nije podesena valjano, niti je vnt mape prate, po ovome bih reko da PID kontroler nije ni pipnut. U ostalom, pokusavam da ti pomognem da se resis te dimne zavese sto imas i zaprasivanja komaraca ali jednostavno ne do pire do tebe. Teraj auto tamo gde si ga radio, ostavi im kljuc u ruke i pitaj kad da dodjes po njega.

Prvo ti remap ne valja, jer imas 100mm3 na 2 bara pritiska turbine, ima da speres naftom svo ulje sa klipova i onda ce kompresija da ti ode u k*rac. Drugo limiter turbine ko zna gde je stavljen cim ti teras turbinu na 3.5 bara, sto je za tu turbinu odlicno za remont, ako ostane nesto nepokrivljeno u njoj.

Na tvom mestu, auto bi ostavio tamo gde sam radio remap, a znam gde si ga radio jer poznajem ovaj torque limiter :D, i doso bi po njega kad ga srede, uz min. 200hp-a i ni trunke dima.

Kad se resis da prmis savet, tu sam uvek. ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 8:33 pm
od mladenke
Pittatore napisao:Cisto ti je kod plavog mosta, nema murije bio pre 2 sata :D
A i da stoji tesko da ce da te juri. :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 8:34 pm
od Zex
Uvek prihvatam savet,nisam drcan,u svakom slucaju hvala. Sutra cu da pidesim varijabilu,znam da mi je mapa na 2.2 relativnog,isao mi je pritisak gore pa se vrati na zadati,ali vcrs dok smo radili logove nije bio taj slucaj..kad zatvorim lepo egr i varijabilu,uradicu opet logove sa goxyijem...pa ja trenutno vozim 200ks na 2.2 relativnog,a prosle zime 207ks na 1.8 relativnog...a u medjuvremenu napravljena kompresija...nije mi jasno

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 07, 2015 8:40 pm
od mladenke
Ne valja pritisak turbine, ne valja pritisak rail-a, ne valja torque limiter (imas vece ubrizgavanje na 2k obrtaja od bobana sa brerom sto je totalno ludilo, ne valja boost limiter jer ga verovatno nema... Za ostalo samo kroz mapu.

Nadji fabricki podatak kolika je duzina poluge na gt2256v, pa premeri svoju. Ako je tu negde priblizno, skrati je za 2 kruga minimum. Ako je vec skracivana, onda je turbina u k*rcu, sto me ne bi cudilo sa ovolikim pritiskom. Nasvirali ste je ko da je gtb2260vk. :D