Stranica 10 od 37

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pon Jan 18, 2016 10:56 pm
od johny logan
Prvi pritisak bez kvačila daje kontakt.Drugi uz kvačilo pali auto.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pon Jan 18, 2016 11:32 pm
od Ognjen_HN
Jeli ima na 159ki 1.9 jtdm 150ks neki drugi Qtronic mjenjac osim Aisin AW TF-8 ?

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pon Jan 18, 2016 11:52 pm
od nidza
bakabakas napisao:Kad recimo ugasim auto, kljuc ostane ubacen, i hocu odmah ponovo da ga upalim, da li treba izvuci kljuc pa ponovo ubaciti pa start ili moze odmah na taster start? :D
Ne mora nikad da se vadi ključ. Kratak pritisak pali i gasi kontakt. Duži pali i gasi auto.

Tapatalk

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pon Jan 18, 2016 11:59 pm
od sinisa
@Ognjen: išao je samo Aisin AWTF-80SC, dobar menjač.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pon Jan 25, 2016 7:36 pm
od Pele
-Alex- napisao:
Pele napisao:Pozdrav
Da ne otvaram novu temu, pitao bih slijedece. Naime imam problem sa prednjim podizacem stakla. U pitanju je alfa romeo 159. Nekad radi, nekad ne, otvarao sam i sve je ok. Od sajle, motora itd. Interesuje me da li je moguc neki da tako kazem softwerski problem?
Probaj da prekidac naprskas WD-om, pa ga ostavi 15 - 20 min. Meni je to resilo problem...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk


Ovo nazalost nije pomoglo , medjutim dao sam se u majstorisanje pa sam sve poskidao. I kad se desi taj problem nefunkcionisanja prozora na onom modulu se cuje "tik-tik" da se tako izrazim :) Da li se neko mozda susretao s tim problemom?

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Jan 27, 2016 8:14 pm
od Nikola_G
Dobar dan svima. Moraću, kao verovatno i bezbroj ljudi do sada, još malo da vas ugušim pričom vezanom o kupovini automobila. Reč je naravno o alfi 159. Izvinjavam se unapred ako sam pisao u pogrešnoj temi. Prosto obožavam taj automobil. Skoro dve godine imam želju da ga kupim. Letos sam jurio neki dobar primerak, nije mi se posrećilo. Kupio sam Reno Megana, 2009 god, auto koji nema manu, udoban je, mali potrošač, odlična oprema, ustvari, ima jednu manu - nije alfa... :-/ Rešio sam da ne zavaravam sebe, tako da, definitivno tragam za alfom. E sad, smanjio sam kriterijume (vezano za opremu) tako da tražim samo dobar primerak, sa ili bez ekstra opreme. Čitao sam vaše postove. Pričao sam sa par vlasnika i par majstora. Niko od vlasnika mi nije rekao da ne uzimam taj auto. E sad, znate i sami kakvo je stanje na našem tržištu... Ima, na oko lepih primeraka, sa enormno "malom" kilomeražom. Ja sam svestan da ja ne mogu da nađem savršenu alfu, pogotovo ako pazarim 06, 07 godište. Ako sam dobro shvatio, najveći problem kod ovih motora (zanima me isključivio 1,9 jtd(m) - 120, 150 konja) je usisna grana, EGR ventil, letva volana, i zamajac ( cak kod ovih od 120 ks, 8v nema taj problem usisne grane ako se ne varam). Ja znam da je savet svih vas, uzmi što bolji i noviji, ali, realno, sada je 2016 godina, i onaj 2010 više nije siguran ( vozio sam i glanc nove automobile pa sam imao probleme )... Moje pitanje je, ako kupim automobil u osrednjem stanju (ja bih ga naravno detaljno pregledao) sta mogu da očekujem u najgorem slučaju, o kojoj sumi je reč, otprilike naravno... Jer sam spreman, i svestan da će me sačekati nešto, sigurno... Spreman sam preko nekih falinki da pređem, jer automobil prosto savršeno izgleda. Da napomenem da ja godišnje prelazim od 10 do 12 hiljada, da bi auto kod mene bio redovno održavan, mažen i pažen, garažiran. Prosto bih ga koristio za uživanje, jer imam još jedan automobil za posao. Još jedna konstatacija, sitnica, koju ja nisam video da spominjete je znak na karoseriji alfe, zašto se skida boja, na dosta primeraka sam primetio to? :-) Ako neko može da mi skrene pažnju na još neke stvari, o čemu još da vodim računa, možda vezano za elektroniku, neka napiše. Ja bih naravno, ako moj majstor kaže da je auto u redu, odvezo posle alfu i kod nekod od stručnjaka, moža kod Deše, čitam da je dobar. Izvinite na ovom detaljnom pisaniju, nadam se da ću uskoro da vam predstavim svoju mašinu. :-) Pozdrav!

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Jan 28, 2016 8:55 am
od edin
Sto se tiče egr-ova, dpf-ova itd, sve st to gosi i skida, cak i varijabilni usis, a viljuške raprirju, problem je sto i ih i previse krseva na ogalsima.
Elem, ako nisi neki zaludjenik za prevelikom snagom, a ne prelazis previse, a vec kupujes 159 za uzivanje, razmisli o 2.2 jts, umeju da iskoče lepi primerci kupljeni u srbiji i veiše nego valjano održavani, sa ekstra malom kilometrazom, to moze da bude više nego lepa kupovina, a kod AK kole za nužu može da se ubaci i valjan plin...
ako se setim jos necega pisacu :wave:

Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Feb 04, 2016 9:04 pm
od bakabakas
Koliko servo ulja staje u 159 jtdm? :)

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pet Feb 05, 2016 10:06 am
od b0jan
Slika

Sve ima samo koliko ide servo ulja ne. Ja sam mjenjao isto, i sjecam se da stane malo vise od pola litra. Ako oces da ocistis cijeli sistem tj zamjenis crveno sa zelenim uljem, savjetujem da uzmes 2 litra. Poz

Ovdje imas vise informacija> viewtopic.php?f=70&t=59760

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pet Feb 05, 2016 10:13 am
od sinisa
2l staje ako možeš da isprazniš ceo sistem. Ide Tutela GI/R. Ako ćeš samo osvežavati, onda to uradi u više iteracija.

Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Uto Feb 09, 2016 5:08 pm
od bakabakas
Ok hvala, verovatno cu ga samo osveziti posto je unutra zelena tutela.

A koje su dimenzije rezervnog tocka? Vozim se na 17-icama a dobio sam celicnu 16 i set alata u onom stiroporu samo ne znam koju gumu da stavim i kako ce to da pase kad se ubaci i zatvori patos gepeka?

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sub Feb 13, 2016 5:36 pm
od mmladen
Nikola_G napisao:Dobar dan svima. Moraću, kao verovatno i bezbroj ljudi do sada, još malo da vas ugušim pričom vezanom o kupovini automobila. Reč je naravno o alfi 159. Izvinjavam se unapred ako sam pisao u pogrešnoj temi. Prosto obožavam taj automobil. Skoro dve godine imam želju da ga kupim. Letos sam jurio neki dobar primerak, nije mi se posrećilo. Kupio sam Reno Megana, 2009 god, auto koji nema manu, udoban je, mali potrošač, odlična oprema, ustvari, ima jednu manu - nije alfa... :-/ Rešio sam da ne zavaravam sebe, tako da, definitivno tragam za alfom. E sad, smanjio sam kriterijume (vezano za opremu) tako da tražim samo dobar primerak, sa ili bez ekstra opreme. Čitao sam vaše postove. Pričao sam sa par vlasnika i par majstora. Niko od vlasnika mi nije rekao da ne uzimam taj auto. E sad, znate i sami kakvo je stanje na našem tržištu... Ima, na oko lepih primeraka, sa enormno "malom" kilomeražom. Ja sam svestan da ja ne mogu da nađem savršenu alfu, pogotovo ako pazarim 06, 07 godište. Ako sam dobro shvatio, najveći problem kod ovih motora (zanima me isključivio 1,9 jtd(m) - 120, 150 konja) je usisna grana, EGR ventil, letva volana, i zamajac ( cak kod ovih od 120 ks, 8v nema taj problem usisne grane ako se ne varam). Ja znam da je savet svih vas, uzmi što bolji i noviji, ali, realno, sada je 2016 godina, i onaj 2010 više nije siguran ( vozio sam i glanc nove automobile pa sam imao probleme )... Moje pitanje je, ako kupim automobil u osrednjem stanju (ja bih ga naravno detaljno pregledao) sta mogu da očekujem u najgorem slučaju, o kojoj sumi je reč, otprilike naravno... Jer sam spreman, i svestan da će me sačekati nešto, sigurno... Spreman sam preko nekih falinki da pređem, jer automobil prosto savršeno izgleda. Da napomenem da ja godišnje prelazim od 10 do 12 hiljada, da bi auto kod mene bio redovno održavan, mažen i pažen, garažiran. Prosto bih ga koristio za uživanje, jer imam još jedan automobil za posao. Još jedna konstatacija, sitnica, koju ja nisam video da spominjete je znak na karoseriji alfe, zašto se skida boja, na dosta primeraka sam primetio to? :-) Ako neko može da mi skrene pažnju na još neke stvari, o čemu još da vodim računa, možda vezano za elektroniku, neka napiše. Ja bih naravno, ako moj majstor kaže da je auto u redu, odvezo posle alfu i kod nekod od stručnjaka, moža kod Deše, čitam da je dobar. Izvinite na ovom detaljnom pisaniju, nadam se da ću uskoro da vam predstavim svoju mašinu. :-) Pozdrav!
Procitao sam i ja pazljivo tvoj post i sam sam u istoj dilemi kao i ti te shodno tome mene najvise muci ta usisna grana,ona zna da zezne motor a da je odmah nakon kupovine menjam bogami nije mala investicija jos ako se na to doda i set kvacila pa zamajac sto je vrlo moguce e to onda vise nije zadovoljstvo vec nesto sasvim drugo.Opet da uzmem od 120 KS plasim se da nije malo za tu tezinu,kad bi bar priblizno povlacila kao 156 (116 KS) koju sa vec imao onda bi moja odluka bila 159 sa 120 KS

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sub Feb 13, 2016 8:42 pm
od G0XY
Pri velikom servisu,koji ces sigurno raditi kada kupis vozilo,odradis skidanje usisne grane,njeno čišćenje,kao i skidanje klapni usisa (investicija od 50eur+,na cenu velikog servisa).
Nakon ovoga rešio si taj problem za sva vremena,a razlika između usisne bez i usisne sa klapnama je zanemarljiva i nije vredna zamene kompletne usisne grane.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sub Feb 13, 2016 9:38 pm
od Ognjen_HN
Goxy jel si ti bio uklonio klapne pa nisi bio zadovoljan pa si na kraju kupio novu usisnu sa klapnama ?

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sub Feb 13, 2016 10:49 pm
od G0XY
Placebo,stvar je vise bio do mape,jer je turbo kasnije kretao.
Sad bi ih rado ponovo povadio,jer bih imao vise snage u gornjim rezimima.
Razlike ima minimalne,zaista nije vredno nove usisne.

Poslato: Sub Feb 13, 2016 11:56 pm
od nidza
Moj auto je znatno pomerio odziv na gas ranije nakon zamene grane. Mapa je prvi put stavljena pre grane, nju sam čekao 20tak dana da stigne.

Valjalo bi probati uporedo neku 159tku sa varenom granom i remapom, pa da otklonimo dilemu jednom za svagda.

Tapatalk

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Ned Feb 14, 2016 12:03 am
od Ognjen_HN
Taj odgovor se trazi :) pretpostavio sam ali reko' da ti potvrdis :)

Jos kad bi napisao nesto o Q-tronic-u, bio bi ti zahvalan.
Znam dosta toga o njemu ali ipak si ti "prva ruka" informacija :D

I da, da li se moze nesto uraditi povodom klapni da se npr ojacaju i sl i da to radi korektno??

Poslato: Ned Feb 14, 2016 12:13 am
od nidza
Istroše se. Teoretski bi mogao da se radi remont, to nisu skupi delovi. Možda i jesu remontovane zamenske, jer su skoro upola jeftinije od Ricambi, a odlične su. Kod mene je sve metalno, čak i klapne.

Tapatalk

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pon Feb 15, 2016 12:53 pm
od Zillgian
Ono što mene interesuje se odnosi na TI 159, a to je da li je u svim dolazilo BOSE ozvučenje i ako jeste, da li je moguće da takav automobil nema BOSE oznake na mrežicama zvučnika (izuzimajući mogućnost da je sam vlasnik postavio druge mrežice).

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Feb 18, 2016 9:43 am
od b0jan
Bose je dodatna opcija, tako da ne ulazi u sastav TI paketa, u odnosu na standardni sistem ima subvufer iza zadnje klupe, preciznije na polici iza zadnjeg naslona, kao i srednjotonac u sredini kontrolnog panela. Znam da postoji BOSE oznaka na mrezici subvufera, dok ostali zvucnici nemaju BOSE oznaku, sem mozda visokotonci na komandnom panelu.

A sto se tice usisne grane postoji kit koji rijesava problem, http://www.ebay.com/itm/Z19DTH-Z19DTJ-1 ... 0P&vxp=mtr .

:arflag

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Feb 18, 2016 11:35 am
od bakabakas
Da li na restajling modelima ima problema sa posudom za servo ulje? Imam neke blage vibracije pri okretanju volana u leru i nesto sumnjam na posudu :D

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Feb 18, 2016 12:01 pm
od TheWickerMan
Upoređujući više različitih primeraka 159 došao/došli smo do sledećeg zaključka:
- pre restaljinga kad se vergla, drži se dugme START dok se ne upali.
- kod restajlinga kad se vergla, pritisne se dugme START samo jednom , i on sam vergla koliko treba.

kod 3 primerka pre i 3 posle restajlinga je tako, na kojima sam probao/pričao sa vlasnicima.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Feb 18, 2016 12:40 pm
od b0jan
Hm provjeri servo ulje, mozda mu je potrebna zamjena, ukoliko nije zeleno, mjenjaj, ukoliko se osjeca kao da je izgorelo, mjenjaj ^^

Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Feb 18, 2016 6:23 pm
od bakabakas
TheWickerMan napisao:Upoređujući više različitih primeraka 159 došao/došli smo do sledećeg zaključka:
- pre restaljinga kad se vergla, drži se dugme START dok se ne upali.
- kod restajlinga kad se vergla, pritisne se dugme START samo jednom , i on sam vergla koliko treba.

kod 3 primerka pre i 3 posle restajlinga je tako, na kojima sam probao/pričao sa vlasnicima.
Jeste tako je. A neko je na forumu ovde pominjao da se ta opcija jednokratnog pritiska start tastera dobija i na modelima pre restajlinga ako se apdejtuje softver ili sam ja nesto pomesao?

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Feb 18, 2016 11:38 pm
od bums85
Dobar info, mene je nerviralo sto mora da se drzi start dugme