Stranica 10 od 16

Re: Tuning

Poslato: Pon Jun 06, 2011 4:08 pm
od SCHUMACHER
Imam predlog da na pesnicu klipa 2.0 montiram (nazovimo je tako) "ruku" (koja spaja pesnicu sa radilicom) od 1.7 koja je nesto duza,cime bih podigao kompresiju na oko 11:1,zatim da malo skinem materijala sa sjedista usisnog ventila kako bi ranije palio smjesu,i na kraju da podignem dotok benzina na 3.5 bara + montaza dizni od 3.0 V6,jer su od 2.0 i 2.5 dovoljne samo do 165 konja.
Pretpostavljam da je momak ovo "prepisao" od Kartalamakisa...
Ima li logike raditi ovo,s obzirom da i nije neko "cimanje"?

Re: Tuning

Poslato: Pon Jun 06, 2011 11:49 pm
od Santino
SCHUMACHER napisao: Santino,imao sam slicnu kalkulaciju,ali u motor potencijalnog donora mora da se ulozi minimum 500e,i to ako mu ne budu shebane bregaste,dok je jedan od podizaca ventila riknuo 100%.Minimum 200e bi me kostalo prepakivanje u moju + 700e donor,to je 1400e sto nije ni malo naivno.neka ostatak donora ode za 400e,opet pucam soma za 170 konja.
nije ti dobra racunica...
kakvih crnih 500e upucavanja u motor kad on u dobrom stanju ne vredi te pare? (toliko se krecu 3.0 24v)
ceo stranac ne kosta vise od 500e ispravan. ostane ti ostatak auta + tvoj stari ts koji ti takodje ne treba... citaj vredi vise od 500e u delovima!
SCHUMACHER napisao:Imam predlog da na pesnicu klipa 2.0 montiram (nazovimo je tako) "ruku" (koja spaja pesnicu sa radilicom) od 1.7 koja je nesto duza,cime bih podigao kompresiju na oko 11:1
to ne mere tako, udarices klipom u glavu...
treba da skines malo glavu i na taj nacin dodjes do zeljenog kompresionog odnosa.

p.s. ruka = klipnjaca :good:
SCHUMACHER napisao:podignem dotok benzina na 3.5 bara + montaza dizni od 3.0 V6,jer su od 2.0 i 2.5 dovoljne samo do 165 konja.
dizna na 2.0 i 3.0 je isti zuti bosch 702 koja ima protok od 189.2 kubika i dovoljna je da potera max 50ks na 3 bara, a dizna koju spominjes sa 2.5 je model 703 i plave je boje kapaciteta 149 kubika na 3 bara i dovoljna da potera max 35ks

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 8:30 am
od OMP
prici o tjuningu nikad kraja a sve se vrti u prazno :D

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 8:57 am
od SCHUMACHER
OMP:Zasto u prazno?
Ja se raspitujem sta mi je najbolje raditi sa ovim TS-om,jer cu ga stvarno raditi,samo da vidim sta i kako...
Santino:
Klipnjaca-tacno :blush:
Sto se V6 tice,u svakom slucaju,tesko ga mogu ubaciti bez minimum 1.000 eura u startu,koje bi mi bolje dosle za lakiranje-nazalost,ali hvala na predlogu u svakom slucaju :)
Jos samo ovo pitanje,i necu te vise gnjaviti:
Sto se dizni tice,znaci li to da ne moram da mijenjam dizne sa TS-a ako budem povecavao pritisak?

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 9:13 am
od Santino
za to sto ti ocekujes ne moras menjati dizne...

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 11:31 am
od SCHUMACHER
Hvala :wave:

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 1:55 pm
od darko qv
Ovo sa stavljanje klipnjaci od 1.7,pa klip os 2.0 su mi malo babske price.Nije to prosto nimalo.A,takav "mutant",ne znam koliko bi sluzio u normalnoj upotrebi.
Na tvom mjestu,ubacivanje 2.0 sa sredjivanje auspuha,ali da se odradi nesto ozbiljno,neki kvalitetni protocni usus i malo cip.Da,imas opet brz,a opet auto za svaki dan.Jos kad je lakiras,Bog te vidio. :beerchug: :beerchug:
E,onda mozes da uzmes neku drugu 155 i da je sredjujes lagano za svoju dusu.
Licno bih takvim redosledom isao. :drink :drink

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 2:58 pm
od SCHUMACHER
Ne znam ni sa ovom 155 dje cu kad se uzme neka 166.
Mislim-necu je prodavati naravno.
A jos jednu 155 ne bih uzimao definitivno.
Sto se ovog motora tice,u planu je blago olaksavanje zamajca,spustanje glave,slajfovanje ventila,obrada siceva ventila,chip,i to bi trebalo da je to ;)

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 5:05 pm
od starac vujadin
A druge bregaste? To je bitnije nego olaksavanje zamajca koji je ekstremniji zahvat.

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 7:41 pm
od necromancer
Nista bez bregastih.

Kakve god zahvate radio neces imate neke velike dobitke bez bregastih, pa i sa njima je to da kazem slabo.

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 7:46 pm
od darko qv
Ja ne bih rekao slabo.Barem 160-17o ks bi trebao da izvuce na max obrtajima,bez bregastih.Naravno ako je motor zdrav.Ako pricamo o skidanju glave,spustanju,sredjivanju usisa i izduva+chip da to isprati.

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 7:46 pm
od JaMaL
e,

sve to sto zelis da uradis ucinice auto neupotrebljivijim za svaki dan...

da bi na atmo motoru dobio 15-20ks moras zrtvovati sve od vozljivosti koju je do sada imao...

jer realno ce ti auto biti slina i vuci ce se ispod 4000 rpm-a...

tako da vidi da li to mozes da podneses psihicki :) jer smara mnogo voziti auto koji je slabiji od juga do 4-4.5k rpma...

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 8:06 pm
od starac vujadin
Ne preteruj Jamal, nista od toga mu nece otezati zivot sem olaksavanja zamajca koji mu ja ne preporucujem...nije ovde u pitanju nikakav ekstremni tuning. Svi ovi zahvati mogu biti ekstrmeni, a i ne moraju biti. Ovde pricamo o blagom friziranju.

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 8:37 pm
od SCHUMACHER
JaMal,ne bih ja to nesto extremno skidao,samo bih malo glavu obradio kad je budem osvjezavao.
A zamajac bih vise reda radi olaksao,kad se vec cimam oko toga,ali ne pretjerano,da se motor ne bi gasio u leru itd...
Uz chip,de-cat i ostalo sto sam nabrojao nadam se da cu izvuc 170ak konja ako Bog da...
Eh da,sto se bregastih tice-tesko,masu je to para...

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 8:42 pm
od starac vujadin
A ko bi ti radio glavu?

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 9:15 pm
od SCHUMACHER
Glavu bih radio kod Dragana Milica (vozi A4 ST-vjerovatno si cuo za njega) ili kod jednog tipa (ne znam kako se zove) ,koji radi glave na vecini trkackih auta u CG sampionatu,drugu na 155 1.8 8v je ovaj drugi radio glavu,prezadovoljan je...
Jesi imao mozda da predlozis nekoga?

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 9:18 pm
od starac vujadin
Ne, samo je bitno da radi neko ko je radio Alfu, zbog toga sam pitao. Ako si siguran u njihov zanat, ona teraj.

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 9:56 pm
od SCHUMACHER
Hvala na savjetu Starac,ne bih radio kod nekih nesigurnih ljudi svakako.
Mada ne vjerujem ni da su ikad radili bilo koji TS,ali je stara 8v konstrukcija pa mislim da nece biti frke
Milicima sam nosio neku glavu od 1.7 TS koju sam imao da pogledaju sta moze da se uradi,kazu da nije problem jer je 8v u pitanju,i predlozili su mi slajfovanje ventila,obradu siceva ventila i blago spustanje glave i to za neku bas,bas pristupacnu cijenu,40ak eura cini mi se...
Pitao sam ih rade li i bregaste?-ne rade nazalost...

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 10:20 pm
od Pittatore
Vidi raspitaj se za mere(uglovi i lift) usisne i izduvne bregaste,ljudi su stavljali izduvnu na mesto usisne bregaste,ne na Alfi doduse,ali su dobili konje.

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 11:24 pm
od OMP
šumi jel tih 170-180 konja koje planiras da izvuces pricas za tvoj 1,7 motor(koliko sam ja skontao) ili 2,0?
ako je za 1,7 sa ovim prepravkama koje si pomenuo daj boze da dobijes +20 konja, ne znam koliko taj cip daje ali kontam ne vise od 7-8 pa i max 10 opet slabo, 170 konja je nemoguce izvuci od tog motora sa tim prepravkama koje pominjes pa ni sa ful bregama, to je +55 konja na fabricku snagu, znas koje pare i prepravke trebaju za to, ali dobro da ne ispadne da samo ja nesto kenjam i ubijam ti volju nema veze radi kako mislis da treba i sta treba, srecno ;)

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 11:37 pm
od SCHUMACHER
OMP:Izvinjavam se ako nisam naglasio,mislim na 2.0 8V.
Pitatore:
Hvala za predlog,u pravu si.
Izduvna bregasta drzi ventil duze otvoren kako bi se cilindar sto efikasnije oslobodio izduvnih gasova.
Kad bi se jos jedna izduvna stavila na usisni ventil,isti bi ostajao duze otvoren i unosio bogatiju smjesu u cyl.
Samo treba ukomponovati da se na spustenoj glavi pri 7k rpm ne sretnu klip i usisni,mada ne vjerujem da ce jer se ni izduvni ne srijece.
Samo ne znam da li bi sta smetao varijator u zamjeni bregastih?

Re: Tuning

Poslato: Uto Jun 07, 2011 11:48 pm
od OMP
SCHUMACHER napisao:OMP:Izvinjavam se ako nisam naglasio,mislim na 2.0 8V.
to je vec ok al ja sam skontao da pricas o 1,7 ;)

Re: Tuning

Poslato: Sre Jun 08, 2011 8:17 am
od Pittatore
@Schumi
Napravi se naleganje sa cela brege,nije to problem,nego treba videti koliko varijator zakrece fazu i na krajnjem zakretanju zupciti usisni i izduvni breg na kverovanju (na vagi).
Kod 16V VW motora izduvna bregasta ima 12* kasniji ugao i 1mm veci lift u odnosu na usisnu,pravili smo drugar i ja to na njegovom Golfu.
Rezultat- mnogo elasticniji motor vec od 2500 obrtaja,a ne 3500,i u spicu osetno vise snage.

Re: Tuning

Poslato: Sre Jun 08, 2011 9:12 am
od SCHUMACHER
Da,kapiram.
A mehanicar koji mi bude stelovao ventile,vjerovatno ce znati da "ukomponuje" ove dvije bregaste-mislim da mu to nece biti problem s' obzirom da je specializirao Alfe.
E sad:Ne bih stavljao na mjesto usisa izduvnu od 2.0 (niti je imam) jer bi onda i usisni i izduvni bili jednako otvoreni i pitanje je da li bi izduvni mogao izbaciti sav "gar" iz cilindra...
Imam par bregastih od 1.7 TS sa kog bi mozda bolje bilo na mjesto 2.0 usisne upotrijebiti izduvnu 1.7 bregastu koja zbog manje kubikaze krace drzi otvoren ventil,pa bi usisni bio duze otvoren zahvaljujuci bregastoj od 1.7 ali bi opet bio krace otvoren nego izduvni na 2.0,tako da se nadam da bi "vuk bio sit,i ovce na broju".
1.7 na usisu,i 2.0 na izduvu bi trebalo da zavrse posao,da se usisa vise smjese,a da se opet ista izbaci bez problema...

Re: Tuning

Poslato: Sre Jun 08, 2011 9:29 am
od Pittatore
Vidi, sto kasniji ugao otvaranja usisnog ventila imas to veci podpritisak pravis u cilindru prilikom spustanja klipa u DMT, u kombinaciji sa vecim otvaranjem ventila ubacujes vise smese sto znaci...
Samo ti stavi izduvnu od 2.0 i nema zime,za ispiranje izduvnih gasova se ne sekiraj.