Stranica 82 od 104
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 5:30 pm
od OMP
djolers4 napisao:
P.S Kratim opruge jer za 155 ne postoje setovi nizi od 40mm
nemoj to da radis sa prednjim oprugama jer nisu pogodne za kracenje zbog koncepcije, one su pravljene kao progresivne, dole je siroka i nabijena a gore uska sa vecim razmakom izmedju namotaja, nebitno da ne davim sada u svakom slucaju nije dobro da se krati jer ce izgubiti "performansu", mozes da je sabijes ako bas hoces da spustas auto, zadnje opruge moezs da kratis one su klasicne ravne
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 5:33 pm
od djolers4
Prednje su koliko mi se cini i po slici linearne a zadnje su progresivne.A savetovano mi je da idem samo na kracenje,nikako sabijanje.
P.S Na zadnjim su prva tri kruga zbijena pa su zbog toga u radu progresivne,na pravcu ih odlikuje udobnost,ali cim dodje do voznje po krivinama one se ukrute i povecavaju stabilnost i smanjuju naginjanje.
P.S Evo i u Eibach-ovim dokumentima pise da su prednje linear a zadnje progresiv,sto se vidi i iz oblika opruga
http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/120 ... 13-240.PDF
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 7:44 pm
od OMP
vidi, ni karacenje ni sabijanje nije pametno jer ni jedno ni drugo nije dobro za oprugu jer time gubi svoju funkciju ali moze da se odradi u manjoj meri, npr. nije problem skratiti 1-1,5 krug ali sve preko toga je rizik (imam mnogo iskustva u tome sa gomilom jugica i sl. automobila kod kojih sam to radio pa znam sta pricam), ako hoces da mnogo spustis auto, npr. 30-40mm onda pod obavezno menjaj opruge tj trazi fabricke krace, ali za nekih 10-20mm spustanja je sasvim ok skinuti 1-1,5 krug tamo gde je to moguce, ja sam kod mene tako hteo da odradim i zadnje sam skratio 1 krug i auto je za 10mm nizi pozadi, zadnje opruge su skoro pa ravne sem donjeg dela koji je malo uzi i kod mene nisu bile sabijene u gornjem delu pa sam zato i kratio taj deo, prednje nisu linearne sigurno donji deo je takodje nabijen 3 navoja pa se gore suzavaju i tako ulaze u solju, znaci gore ne moze da se krati jer posle ne moze da upadne i lagne u solju a ako je kratis dole onda kvaris onaj sabijeni(slepljeni) deo i da bi je spustio malo moras fakticki ceo taj deo da izbacis a onda nisi nista dobio jer opruga gubi funkciju i ne moze lepo tj ravno da legne na amort, ja sam to hteo da radim pa kad sam je rasturio video sam o cemu se radi i odustao, samo sam kratio zanje da bih poravanao auto koliko mi je bilo potrebno i to je to.
nadji opruge od alfe 145/46 za njih imas ajbahe i sl. i one ti pasuju na 155icu koliko znam
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 7:50 pm
od OMP
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 7:53 pm
od djolers4
Pazi,meni su sada fabricke krace opruge -40mm(napred Eibach,pozadi H&R),pisao sam u temi ali napred mi treba jos 20mm nize i to je to,taman da dobije malo poboden izgled.Na prednjim je samo prvi krug ravan zbog naleganja na platformu amort-a a ostatak opruge je razvucen.Postavio sam i Eibach-ov sertifikat gde pise da su prednje linearne.U svakom slucaju,najvise ce biti skracena 1 krug(mada mi se cini da ce pola kruga da da trazeni rezultat) i taj kraj ce biti zagrejan i ispravljen kao sto je fabricki da bi legao kako treba.Amorti ce biti skraceni za 5cm i tvrdje punjeni.Videces rezultate kad bude bio skup ARCS ako Bog da.Ne radim nista napamet,posao ce biti prepusten profi ljudima
P.S Takve su i moje zadnje,kao ove crvene,ali prednje nisu.Svo vreme pricamo o prednjim,jel tako?da ne bude zabune...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 7:57 pm
od OMP
cekaj, ja tek sad vidim da ti vec imas nize tj "sportske" opruge, onda je sve to ok jer one drugacije izgledaju od fabrickih i kod njih je mougce kracenje samo moras posle ondj donji deo da zagrejes i poravnas da bi ravno legle, ja sve vreme pricam o serijskim oprugama pa otud zabuna

serijske prednje je gotovon nemoguce seci bez posledica a zadnje mogu malo

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 8:02 pm
od djolers4
To je to,razumeli smo se na kraju..Uostalom ako budemo dolazili na skup ARCS obojica,videces i sam kako bude odradjeno.

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 8:41 pm
od mali radojica
evo jedan link o štelovanju ogibljenja, u pitanju su motocikli pa je stvar još više usložena ali je princip isti. drugi, a posebno treći post su osnova, posle se tema širi.
http://forum.bjbikers.com/index.php?/to ... ntry318421" onclick="window.open(this.href);return false;
neka mi niko ne zameri ali sečenje opruga, grejanje pa krivljenje, sipanje gušćeg ulja i sl je po meni amaterizam pa ko god radio. neka se niko ne uvredi.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jan 23, 2012 8:49 pm
od djolers4
Naravno,svako ima pravo na drugacije misljenje.Ja se vodim licnim iskustvom i rezultatima ljudi kojima cu poveriti rad na ogibljenju.Iza svakog majstora-profesionalca stoje rezultati i zadovoljni korisnici a meni je to najbitnije

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Feb 03, 2012 11:32 pm
od dekideki
*dopuna informacije o udesu koji je imao Pandolfi kad je overio bankinu prednjim delom, Lindsay se cula s njim danas, kaze da je popravka samo karoserije kostala 80.000evra.

nece biti u trkackoj formi za ovu godinu, ali planira da sve sredi za 2013...
jbg rasni trkacki auto, nema tu jeftinih resenja ni popravki... svaka mu cast

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Feb 03, 2012 11:39 pm
od SCHUMACHER
Aoooooooooo
E vala muski...A cijela kosta oko 250.000.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Feb 03, 2012 11:54 pm
od dekideki
V6TI u besprekornom stanju, spremna za trke, verujem da je mnogo vise, da ne preterujem sa recima tipa "neprocenjivo"...
Fabricio Pandolfi se konstantno trka sa njom. odrzavati V6TI u trkackoj kondiciji je godisnji trosak jezivih razmera...

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 12:56 am
od OMP
ne znam sta to moze da kosta 80 soma na karoseriji al nesto ne mogu i ne zelim da poverujem u to

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 9:13 am
od SCHUMACHER
Pa,mozda je ostetio prednji branik sa svim onim krilcima koja pojedinacno kostaju-ko zna koliko,mozda je ostetio one hladnjake koji su od ko zna kog materijala,i pravljeni su namjenski samo za taj auto,ostetio je elemente vjesanja+jos ako je to radio u Alfa Corse,izaslo ga je taman toliko jbg...
Ipak je to samo malo jeftinije za odrzavanje od F1 bolida...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 11:07 am
od OMP
deki je napisao da je popravka
karoserije kostala toliko, a ja tu ne ubrajam mehanicke delove, vesanje i sl., karoserija je skoljka, limovi i eventualno plastke tj kozmetika, bar ja tako gledam

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 3:22 pm
od darko qv
OMP napisao:deki je napisao da je popravka
karoserije kostala toliko, a ja tu ne ubrajam mehanicke delove, vesanje i sl., karoserija je skoljka, limovi i eventualno plastke tj kozmetika, bar ja tako gledam

Istina ziva.Znas ti sta je 80.000e?

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 4:29 pm
od DushanSD
I meni to deluje malo nelogicno i prenaduvano. Da ne kazem nenormalno. 80000e za obican pleh... Mada, svasta ima danas. Nista nije iskljuceno...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 4:44 pm
od dekideki
samo prenosim sta je covek rekao Linds. koliko god da je tacno ili ne, sigurno da bi u Srbiji prosao mnogo jeftinije
*ako je slagao Lindzi, ona je mene a ja vas...
da vas podsetim, juniorka spajder iza koje sam stajao na ulasku na godisnjicu u Milanu je kupljena za 20.000 i bila je u fabrickom stanju. posle toga je u nju ulozeno u najpoznatijem sevisu u Nemackoj jos oko 50.000e, vecinom u kozmetiku... da li je malo ili mnogo?

@Dusan: to nije pleh

a svakako nije ni obican

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 5:02 pm
od DushanSD
Slazem se da nije obican

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 6:09 pm
od SCHUMACHER
Gledao sam jednu emisiju na DSF-u (Njemacka televizija) dje je lik u mrtvog Renault Twinga ulozio 50.000 eura,i zamalo se prevrnu s' njim na sniumanju emisije kad ga je bacio pod rucnom.
Previdio sam da je samo opravka karoserije kostala 80.000,ali nebitno,onamo je stradao prednji branik,krila,hauba koji su uglavnom od karbona i titanijuma.
2.5 V6TI je imala nekoliko evolucija,gdje su se aerodinamicki dodatci znatno razlikovali,tako da je morao da potrazi bas za njegovu,a ne za neku godinu stariju ili mladju,jer ti aerodinamicki dodatci nemaju isti efekat,a on se sa tim autom trka,pa ne bi da ista prepusta slucaju.
S' obzirom da tim autima prvo strada prednji kraj,sumnjam da je nasao/kupovao polovno.
Vjerovatno je sve narucio novo iz fabrike,koja sve to masno naplacuje i kraj-nista cudno ljudi.
U Ferrariju postoji posebno odjeljenje koje se bavi iskljucivo servisiranjem F1 bolida koje je fabrika prodala svjetskim bogatasima.
Znam da je njihov PR tada (2002-e godine) pricao o jednom bogatasu koji je 2 trke mjesecno vozio sa Schumacherovim bolidom iz 2000-e,i posle svake druge trke salje bolid iz UK u IT na servis motora koji kosta kao Ferrari Modena.Da ne pricamo o amortima,gumama,i cemu sve ne...
Uglavnom,ja vjerujem da ga je sve oko karoserije izaslo 80.000.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 6:54 pm
od dekideki
evo pa procitajte sami:
Lindsay Flokstra
пре 20 ч.
oefff
that movie about the v6TI on the trailer (when he had damage)
we saw yesterday
i spoke with a engineer of it today
the car has 80.000 euro damage !! [:O]
Dejan Radjenovic
пре 19 ч.
[:(] oh no...
Lindsay Flokstra
пре 19 ч.
the 80.000 euro is only(!!) bodywork [:O]
this year the v6ti wil not race.. year after it will
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Feb 04, 2012 11:14 pm
od OMP
ne sumnjamo mi u prenosenje tvoje informacije nego je izgleda lik preterao sa cenom, mozda pogresio u kucanju za jednu nulu ili ga je neko debelo odrao

pa ceo auto da pravi od karbona nebi ga toliko kostalo a kamo li par spojlera i detalja, pa nisu ti branici ni spojleri NASA tehnologija ili nesto iz drugog univerzuma da nigde nema kalupa, materijala ili ne znam cega a ni sam lim nije od zlata, ali dobro razumem sve i ovo sto ste pomenuli za tvinga i juniroku, sve moze da kosta mnogo samo je pitanje koliko si spreman da se isprsis a obicno takvi sto se prse budu i ovce za sisanje, dokazano vise puta kod ljudi iz mog okruzenja
ne znaci da ako platis toliko da je to jedino i najbolje na svetu uradjeno, znam ljude koji za farbanje auta daju odgromnu sumu(jer su u mogucnosti i ne pitaju za cenu) a na kraju se to ni malo ne razlikuje od onog sto je ofarbano za 4 puta manje para, cist primer je moj fiat za kog mi je jedan majstor trazio xxx eura samo da ga ofarba, znaci ruka i materijal (misleci da sam ja ta ovca za sisanje kojoj pare ispadaju iz dzepova cim vozim tj sredjujem takav auto) dok je drugom liku za isti posao oko novijeg(prosecnog) auta trazio duplo manje, znaci isti materijal i ista kolicina posla
tako da verujem da je to slucaj i sa ovom alfom ali nebitno da se ne zamaramo oko tih gluposti koje nam ionako nista ne znace

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Ned Feb 05, 2012 1:09 pm
od SCHUMACHER
Daleko od toga da Pandolfi tu nije ispao ovca.
Italijani imaju mentalitet slican nasem,znaju ko je Pandolfi,klasicni italijanski sminker koji ide u solarijum,pedikir,manikir,i vozi TI na brdskim trkama i fenserise se-i to ce da ga kosta.
Inace izrada toga kosta minimum 10x manje,ali jbg...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Ned Feb 05, 2012 2:35 pm
od darko qv
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Ned Feb 05, 2012 3:28 pm
od SCHUMACHER
Pa sav je iskvarcan sa pocupanim obrvama

Zar mu nije sladak prslucic
