Pa kažu zli jezici da Alfini motori nisu izdržljivi. Čovek osvoji titulu na pouzdanost. Realno, teško izlazi na kraj sa Fokusima,, ali u tehničkom sportu sve je u igri. Taj motor ima nešto manje konja od Fokusa,, ne znam da li ima prostora za poboljšanje.
mozda i ima malo prostora za poboljsanje ali ne u domacoj radinosti kao do sad vec kod ozbijnog tjunera, Darko kad je isao kod wolfa da mu radi motor na fokusu za proslu sezonu taj motor je izdrzavao sve trke i pravio rezultate, sad kad radi u domacoj radinosti svaka trka kvar tako da...Inace alfa kako god da se uradi nije toliko konkurentna kao fokus a o hondi da ne pricamo, nije tu samo motor vec i lezanje u pitanju
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Velika je razlika između prošle i ove sezone kod Darka i meni u početku nije bilo jasno šta je u pitanju. Ti automobili imaju mnogo mogućnosti podešavanja i nije jednostavno namestiti to u domaćoj režiji i učeći na sopstvenim greškama.
Proteklog vikenda u Beogradu, na Košutnjaku, se vozila poslednja brdska trka za šampionat Srbije. Time je završena sezona 2016. Neću o krizi u auto-sportu, o besparici i td. Postaviću par slika da događaj ne ostane bez beleške.
pa bilo je 3 beranovca, 2 usca i NS, sasvim dovoljan broj trka za jednu sezonu e sad sto su se trke svele na dve klase jugica i jednu vašarsku diviziju svega i svacega to je problem koji ce na zalost jos da postoji jer ne vidim resenje kako srediti te klase na krugu a da nesto vrede, ne racunajuci jugice imamo jos 6-7 klasa sa ukupno 20ak auta sto je i vise nego jadno i bedno a i smesno ali jbg dok god je tih nekih automobila bice i klasa jer svako tera na svoju vodenicu i jure se neke nazovi sampionske titule i pravdaju pare od sponzora.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
nema od tog kupa nista, sta bi onda bilo sa skupljacima pehara i sampionima u konkurenciji od 3 auta, zbog njih i postoje neke klase.
realno trebalo bi napraviti dva kupa, jedan slabiji i jeftiniji npr. do 1300ccm pa cak i jugo da ostane, i jedan jaci od 2000ccm npr. i da to budu jedine dve klase koje bi se vozile na krugu i brdu pa ko oce oce, reli je umro odavno njega i ne racunam
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Reli je tuga, na zalost. Nekada je reli bi ako ne nejjaca a ono izuzetno jaka i popularna grana auto-sporta na ovim prostorima... Imali smo zaista sjajne posade... jbga...
Sto se kruga/brda tice slazem se, trebalo bi napraviti kup u dve klase, i imalo bi onda sta da se gleda, i lako bi razdvojilo zito od kukolja a ovako... Ko ima kinte da vozi i ozbiljnije pripremi auto bez problema guzi daleko talentovanije i brze vozace. Cak se jedno vreme (pre izbora) pricalo kako ce se (Vlada) investirati u program za talente i pratiti talentovane klince od kartinga pa nadalje. I od toga osta prazna prica, naravno. Ma sta pricamo kada u celoj zemlji ne postoji prava trkacka staza. Osim mozda one porodicne, a koja se ne koristi u te svrhe.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
sve pohvale za prenos uzivo, bilo je malo smetnji ali pokrivenost kamerama i komentarisanje trke na visokom novou, uz malo sredjivanja sitnica i bolje kordiniranje kameram bice top.
na istom linku mozete pogledati komepltan snimak trke, hibrid odlicna trka, mali N ne pamtim kad sam gledao bolju trku, ostale klase dosadne kao i do sada
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp