Stranica 9 od 20

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Pet Apr 25, 2014 4:44 pm
od Dejan69
pa ljudi voleo bi da znam ko ovo smislja,pa ovo nema nigde ,cista otimacina,pljacka

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Pon Apr 28, 2014 10:35 pm
od Dragon
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/461389 ... orija-AMSS

U ovom našem AMSS lud zbunjenog...oni protestvuju i biju se za vlast. U jednom se verovatno slažu - kako što više opelješiti vozače.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Maj 10, 2014 10:35 am
od Dragon
Na opremu za kontrolu rada saobraćajaca je izgleda potrošeno 1,5 miliona evra uzalud. U najnovijem Auto Bildu navode da je odluka po kojoj bi policajci trebalo da se snimaju kamerama ugrađenim u vozilo, proglašena neustavnom (li tako nešto :oops: ). Tako da taj proces nikada neće zaživeti ili bar neće dok ne dođe neka nova vlast. Šta više, sav do sada snimljeni materijal mora da se izbriše.

Po kojoj osnovi je onda ustavno ili zakonito snimanje nas?

Oni jadni Puntići trunu u Makišu već ko zna koliko...mi smo stvarno banana država.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Maj 10, 2014 12:36 pm
od sErGiO
To sam i ja komentarisao pre neki dan, baceno 1.5 milion € i nikom nista. Verovatno niko nece ni odgovarati za to.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Maj 10, 2014 2:34 pm
od bums85
Nije ni prvi, a ni poslednji put

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sre Maj 14, 2014 8:56 am
od sErGiO
Evo još lepih vesti za kupce polovnih automobila u svrbiji:

http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=844370

Kupac koji uzima auto na placu nema baš nikakvu sigurnost za auto koji je uzeo i ako auto ne prođe proveru onda kupac treba da se nateže po sudovima sa auto placem :roll:

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sre Maj 14, 2014 9:02 am
od Dragon
Odmah po stupanju Pravilnika o uvozu polovnih automobila na snagu, došlo je do zastoja i gužve na carini

Ovo njih najviše muči. Priliv novca od ove nebuloze ide sporo i treba ga ubrzati.

Neverovatno u kakvoj državi živimo.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sre Maj 14, 2014 9:14 am
od sErGiO
Ko izađe poslednji neka ugasi svetlo.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Pet Maj 23, 2014 10:03 pm
od erdeljan
:banghead: Petoro ljudi u toplani “nasledilo” radna mesta
http://www.blic.rs/Vesti/Srbija/468036/ ... adna-mesta

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Čet Maj 29, 2014 11:48 am
od sErGiO
Vesele devedesete:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=854289

Od ponedeljka će izgleda biti haos u gradskom prevozu :banghead: :banghead:

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Čet Maj 29, 2014 8:50 pm
od elas
I treba da prestanu jer nece da rade pod tim uslovima,dugovi su se nakupili a harac od 20 % su morali da placaju.
Jedan bus u privatnoj reziji dnevno je bio placen 300 evra,goriva potrosi dnevno oko 120 litara,dnevnica vozaca oko 30 evra,rate za lizing na vreme su morale biti placene jer u suprotnom sledi oduzimanje.
Na tih 300 evra je Djilasu odlazilo 20 % tako da je on vedrio i oblacio a za rashode prevoznika nije mario,moralo je doci do ovoga...
Bitno je to da je on najbolji politicar i preduzetnik u Srbiji i da je mogao 4.000.000 evra da digne kesa iz banke bez najave o podizanju,jbga covek se razvodio i trebalo mu za razne troskove.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Čet Maj 29, 2014 8:58 pm
od erdeljan
Opet politika, smor...

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Pet Maj 30, 2014 6:54 am
od mali radojica
Druže Erdeljan vidi se da nisi "odavle". :D

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Pet Maj 30, 2014 7:04 am
od bane
A on jest odavle samo nije nastanjen ovde!!!
Ali je u pravu!!!!!!!!

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Pet Maj 30, 2014 7:50 am
od mali radojica
Znam. :)

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Jun 14, 2014 1:50 am
od erdeljan

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Jun 14, 2014 9:50 am
od sErGiO
Nažalost tako je, nebi da sad ja ispadnem neki hejter ali činjenica je da mnogi koji dođu u Beograd iz bivših SFRJ republika odbijaju da plate parking, bahato ostavljaju automobile gde stignu i uopšte ponašaju se kao da su u svom selu. Nebih da imenujem iz koje dve konkretno države dolaze oni koji se najviše ističu po ovakvom ponašanju da nebi raspirivao svađu. Ne kažem da su svi takvi ali ova pojava je postala već jako iritantna u Bg-u.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Jun 14, 2014 1:17 pm
od erdeljan
Slažem se, ja sam prvi bio za uvođenje blokade točkova...

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Jun 14, 2014 6:38 pm
od dusanGT
Samo ako vozila zaista ometaju saobraćaj...

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sub Jun 14, 2014 7:52 pm
od erdeljan
Ne, strane tablice su u pitanju... Ne podnosim bahate ljude a u ovom slučaju dosta njih sa "stranim" tablicama se čak hvale kako ne plaćaju parking. Nema to veze sa ometanjem saobraćaja već sa opštom kulturnom ;)

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Ned Jun 15, 2014 8:24 am
od elas
Pre neki dan sam video kombi transporter sa kandzom na tocku,zanimljivo je to sto je imao ambasada tablice.

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Ned Jun 15, 2014 10:09 am
od erdeljan
Možda su diplomate same stavile to da im neko ne odveze kombi :D

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sre Jul 02, 2014 10:52 am
od sErGiO
Argument - nema dovoljno saobraćajnih nesreća

Beograd - Građani koji ovih dana registruju automobile susreću se sa izrazito neprijatnim iznenađenjem - obavezno osiguranje od autoodgovornosti sada košta 45 procenata više nego prošle godine.

Iako je inflacija u Srbiji gotovo beznačajna, kurs stabilan, a broj saobraćajnih nesreća nije eksplodirao, Narodna banka Srbije je osiguravajućim društvima odobrila ovoliko povećanje premije.

Kao razloge u Udruženju osiguravača Srbije navode „značajan uticaj primene bonus-malus sistema“, uvođenje naknade od pet odsto koju osiguravači uplaćuju u Republički fond za zdravstveno osiguranje, podizanje limita za isplatu šteta od oktobra i velika potraživanja prema propalim osiguravajućim kućama, koja se isplaćuju iz sredstava aktivnih osiguravajućih društava.

Ova objašnjenja su za Narodnu banku očito bila dovoljno ubedljiva, ali veliko je pitanje da li će biti i za srpsku javnost.

Prva sporna tačka je takozvani „bonus-malus“ sistem. Po tom sistemu, koji se u Srbiji primenjuje još od 2012. godine, prilikom registracije automobila, oni vozači koji su u toku prošle godine svojom krivicom prouzrokovali nesreću platiće veću premiju osiguranja. Istovremeno, vozači koji nisu skrivili nikakvu nesreću platiće manju premiju. U osiguravajućim kućama nezvanično kažu da zbog ovog sistema sada imaju manje para, jer skoro svi vozači poštuju zakon i ne prave sudare, zbog čega su tražili od Narodne banke da osiguranje poskupi.

Kako za Danas kažu osiguravači, u Srbiji samo jedan do 1,5 odsto vozača zapravo napravi štetu, dok su svi ostali savesni, što je oborilo ukupnu premiju. Ko tokom prve godine vožnje automobila ne skrivi štetu, u drugoj dobija popust od pet odsto premije, u sledećoj godini popust raste na 10, a onda na 15 odsto. S druge strane, ko skrivi štetu, njemu premija odmah raste za 50 procenata.

„Zašto bismo mi trpeli manje prihode zbog toga što oni ne prave prekršaje“, rezonuju osiguravači.

Na konstataciju da to što skoro 99 odsto vozača poštuje zakon znači da osiguranja imaju i manje obaveze za naknadu štete, u osiguranjima kažu da to ne mora da bude tačno, „jer su se 2004. godine u Srbiji u velikom broju vozili jugići, što znači da su i odštete bile male, a sada se voze bolji automobili pa su i odštete veće, čak i ako se ne povećava broj nesreća“. Ipak, pitanje je koliko je poređenje sa periodom od pre 10 godine smisleno, jer osiguravači nisu deceniju držali status kvo, pa sad odjednom odlučili da se usklade sa rashodima. Jasno je i da vozači skupljih automobila plaćaju skuplje osiguranje nego vozači jeftinijih, tako da i prihodi osiguravajućih društava zbog toga rastu. Argument bi mogao imati smisla ukoliko je iznos isplaćenih odšteta u Srbiji drastično skočio, ali naši sagovornici nisu to mogli da potvrde.

Druga sporna stavka je povećanje limita. Kako kažu osiguravači, gornja granica za isplatu nematerijalne štete (za povrede prilikom sudara) od oktobra će biti povećana sa sadašnjih 100.000 dolara, što je oko 80.000 evra na milion evra, „čime se približavamo Evropskoj uniji u kojoj ima zemalja gde je limit čak pet miliona evra“. To bi zaista moglo da podigne troškove osiguravajućih kuća, ali je veliko pitanje da li u tolikoj meri da opravda poskupljenje premije od 45 odsto za sve vozače. Uz to, na pitanje da li to znači da će sada odštete porasti za 12,5 puta, koliko je otprilike povećanje limita, osiguravači odgovaraju da ne znači, već samo da će odštete „značajno“ porasti.

I treći argument vezan za isplatu odštete koju duguju propale osiguravajuće kuće ostaje sporan. Naime, sva osiguravajuća društva u Srbiji svake godine uplaćuju određeni iznos naknade u takozvani Garantni fond, koji služi kako bi se u slučaju da neko osiguravajuće društvo propadne, njegovi osiguranici obeštetili. Budući da su u proteklim godinama mnoga osiguranja propala, trenutno postoje „milijarde dinara potraživanja“ prema njima, koja treba isplatiti iz Garantnog fonda. Ali, dok je sve to tačno, to samo po sebi ne znači da i premija osiguranja treba da poskupi, pod uslovom da osiguravajućim kućama nije povećan iznos naknade koju moraju da uplate u Garantni fond.

Do zaključenja ovog broja komentar Narodne banke na sva ova pitanja nije stigao, ali se odgovori očekuju danas.

Izvor: Danas >>

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sre Jul 02, 2014 11:09 am
od Dragon
Pa ništa, preostaje nam da svako od nas napravi po neku nesreću svojom krivicom. Možda onda ne bi bilo razloga za poskupljenje.

„jer su se 2004. godine u Srbiji u velikom broju vozili jugići, što znači da su i odštete bile male, a sada se voze bolji automobili pa su i odštete veće, čak i ako se ne povećava broj nesreća“.

hahaha Jbt, pa recite mi da sanjam...

Re: Da li ima kraja...

Poslato: Sre Jul 02, 2014 11:35 am
od Mikele
Upravo sam išao da registrujem kevinu Hondu i ovo je sramota koliko nas deru.Za auto koji je 97mo god,74kw,1498 kubika sada treba izdvojiti 18.700 dinara,dok je prošle bilo oko 14.000.Kako je krenulo,naplaćivaće nam na kraju i koliko puta dnevno prdnemo :banghead: