Stranica 9 od 15

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Ned Feb 23, 2014 1:08 am
od Andrej
Nabavljeni prohrom srafovi M10 za kacenje na zadnje koseve.

Slika


Nove stope za zadnje koseve.

Slika Slika Slika Slika


Jos dve cevi, relativno bitne za strukturnu cvrstocu na relaciji C / B stub.

Slika


Jos malo perforacije da podrzi X spoj.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika


Nesto estetike, jer nisam imao bolju ideju da saniram izguzvan lim iznad grede ("hvala" majstoru koji je menjao 2007).

Slika Slika


Amortizeri gotovi, Bilsteini prednji i zadnji za novom mehanikom i debljim stablom. Hvala jos jednom Bobou, Saletu i Urosu!

Slika Slika


...nastavice se.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Ned Feb 23, 2014 11:04 am
od AckeB
Andrej, svaka čast. :drink

Fantastičan projekat. Želim ti puno uspeha u daljem radu. :arflag

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Ned Feb 23, 2014 11:02 pm
od YUgisa
E nista ti to ne valja, uloziti 250e u dva amortizera za Yuga, mora da si se nasmrkao benzinskih isparenja :lol: Imas 4 gewinde za 200e, lezi ko peNgla, tako kazu ovi za Golfom hahaha Mislio sam da ces i zadnje da uradis u B6? Svidjaju mi se ova ojacanja i pristup radu, svaka cast :gr8:

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Pon Feb 24, 2014 1:37 am
od Andrej
...ulosci toliko, a tela jos pola od toga. Za zadnje nikako ne mogu b6 istih sila kao napred, to nema smisla. Nazad je varijanta sa relija vozena na hibridu, deblje stablo i adekvatni hodovi. Nista bolje i ne treba. Pristup i rad unapredim svaki sledeci put barem za neku nijansu. ;)

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Pon Feb 24, 2014 8:34 am
od YUgisa
Pa sto da ne, fabricki su jednaki napred i nazad :D Mogli smo potraziti tvrdje ventile za napred :D Jel zadnji uljni ili je isto gasni? ;)

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Pon Feb 24, 2014 9:55 am
od Andrej
Fabrika je davno zaboravljena i prevazodjena u svakom smislu. :) Zadnji su uljni sa potpuno drugacijom mehanikom.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Pon Feb 24, 2014 10:09 am
od YUgisa
No no, fabricki je najbolji :nakkal: Ja trenutno eksperimentisem sa prepravkom uljnih u gasne amortizere visokog pritiska pa ako bude uspesno i ako budes zainteresovan, mozemo nesto iskemijati :gr8:

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sre Mar 19, 2014 1:34 am
od Andrej
Skinute gumice sa viljuski, stavljaju se polijamidi.

Slika Slika Slika Slika


Viljuske pojacane i povrsno ociscene za sada...

Slika Slika Slika Slika Slika


Prepravljen podrub, podignut ~2cm, kao i spoljasnji rub radi vizuelnog dojma. Rezultat je da sa 10mm distanca ne postoji mogucnost kacenja kada je tocak u skroz gornjem polozaju i lezi na stos gumi. Nema vise zakacinjanja pozadi.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika


I jos par igrarija sa perforacijama lima, ms polimer diht masa, nove lampice za tablu, guljenje i struganje...

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Čet Mar 20, 2014 12:50 pm
od AckeB
:gr8:

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Pet Apr 11, 2014 11:05 pm
od Andrej
Update!

Nabavio PVC 3D traku koju cu koristiti za oznake na tabli, prilicno retro fazon, ja srecan.

Slika


Ofarbao viljuske, napakovao polijamide, to je sve spremno za plug & play.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika


Rub sa vozaceve strane napravljen po sistemu onog sa suvozaceve, podignut podrub ~2cm, pa obradjen rub i lim okolo. To je sve vec ispeglano i sa nesto neizbeznog gita, nego sam se uvalio u obradu donjeg dela zadnjeg veznog lima, pa to ne slikah dok ne bude sve obradjeno i u shpricu.

Slika Slika Slika


Prednji kraj rasturen, cekam da sidje nazad na tockove, pa se vadi motor i instalacija da se prednji kraj "pomeri" nekuda...

Slika Slika


Kupio sam i dizalicu usput, trebace...

Slika


Zadnji deo roll cage-a ubacen i fiksiran za skoljku perforiranim limovima i sa malo vara. Da napomenem da su svi limovi i sva mesta koja ne mogu biti ofarbana naknadno ofarbana cink spot/MIG welding sprejem za tu namenu.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika


Ima jos stvari koje sam uradio, nisam slikao, jer nisu gotove. Tu mislim na kompletno guljenje zadnjeg dela patosa do nivoa B stuba, ciscenje i dopunjavanje grede varovima, kao i kompletno opsivanje grede sa svih strana duplim limovima, jer je slaba tacka u ovom slucaju. To uslikam kada bude uniformno u epoxy prajmeru, nadam se za vikend. Inace sam sve to radio, ukljucujuci i varenje iz neke nemoguce lezece poze, ozbiljno sam se iznervirao sto nemam stubnu dizalicu i auto na njoj... :/

Nastavice se, je l'...

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sub Apr 12, 2014 9:29 am
od OMP
te trake i aparat za ispisivanje istih je imao da se kupi u stylosu i nije bilo skupo, dobra je fora za detalje u enterijru tj obelezavanje prekidaca i sl. ;)

fino ispalo ovo ojacanje na B stubovima jel to isto radis i napred na A?

cemu ove rupe u donjem delu zadnjeg veznog, estetika ili...?

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sub Apr 12, 2014 10:36 am
od Andrej
U Stylosu sam i kupio trake, oni jedini imaju.

Ide perforacija svuda uz stubove, plus do vrata gde ide jos po koja cev da bude kako spada.

Vezni lim isperforirao zbog toga sto je bilo neke zavucene povrsinske korozije za ocistiti, pa sam kontao kada se vec budem smarao sa tim, barem da imam sto manje povrsine da cistim. A i zanimljiv detalj vizuelno, nece biti upadljivo previse svakako.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sub Apr 12, 2014 10:54 am
od OMP
kako radis perforaciju lima, ti ili ti neko radi?

zajebancija je posle ofarbati ovaj roll i zavuci se svuda ali jbg

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sub Apr 12, 2014 11:00 am
od Andrej
Ja radim, napravio sam alat po uzoru na one koji imaju da se kupe preko.
A za farbanje cu se snaci vec, bazu cu probati da zavucem svuda a lak cemo videti kako ce ici... lako za to, treba jos puno toga pre napraviti.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sub Apr 12, 2014 11:09 am
od OMP
odlicno izgleda perforacija ;)

Zlaja kad je radio Duxu roll znam da je nosio kod nekog da mu perforira pa sam se bas cudio da nije mogao da napravi alat kad vec sve to inace radi, da kazem u serijskij prozivdonji, a ne da ceka i zavisi od drugih, ne deluje kao neka matematika.

pa lak je zeznut, baza moze manjim pistoljem skoro svuda da pridje ali dobro

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Uto Apr 15, 2014 11:03 pm
od Andrej
Kompletan deo poda do B stuba zavrsen, oguljen 90% do lima, tretiran 2K epoksi prajmerom, Bizonovim MS polimerom po svim spojevima, pa Car System zastitom i kao finis ovaj put 2K poliuretanski lak. Primio sam se na ovu hemiju za camce... Naravno, bitan deo je pojacanje grede kompletnim opsivanjem limom sa bocnih i donje strane, kao varovima na "taktickim" mestima. Time je zavrseno pojacavanje zadnjeg dela auta i sada lagano dolazi prednji deo na red za doradu.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika


Usput sam estetski doterao zadnje amortizere istim poliuretanskim lakom i plan je definitivno ovaj put sve elemente trapa prefarbati njime. Dugo je vreme susenja i sazrevanja, ali verujem da vredi.

Slika Slika Slika

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Čet Apr 24, 2014 10:18 pm
od Andrej
Poluretan, ciscenje i nesto novih delova umesto skoro novih... m' kay.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

...trebaju mi novi dobosi, paknovi i jedan lezaj, srafovi i matice ako bude na zalihama i mogu da se upare segmenti amortizer - glavcina - dobos.

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Pet Apr 25, 2014 10:43 am
od alfa&omega
:gr8:

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Ned Maj 04, 2014 10:04 pm
od Andrej
Bila plata...

Prednji deo roll-cage seda na mesto lagano, treba jos par cevi u zoni vrata i perforiane limove uz A stubove. Zadnji trap se lagano kompletira, moracu da zamenim gornju platnu na gibnju, jer je postojeca ima pukotinu od 3cm na jednom delu...

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sub Maj 10, 2014 12:36 am
od Andrej
Poprecne gredice i greda napunjene voskom, muski. Gumice ociscene i vracene na mesto, barem ove koje sada mogu da vratim. Od sutra na zadnjim tockovima, cim pokupim distancere i malo ih pripasujem na ove imbuse sto drze dobose. Sledi vadjenje motora, pa radovi na prednjem delu roll-cage-a i motornom prostoru i redom ostatak... malo brzim tempom, nadam se. :)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sre Jun 04, 2014 11:23 pm
od Andrej
Bice na blogu malo teksta, ovde za sada slike...

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika


Ima jos par mesta za pojacati i doraditi, sto se tice grubih radova, potom nesto fabrikovanja i pripreme za nove postavke stvari. Potom priprema za farbanje svega sto se farbati treba, remont kocnica, pakovanje trapa prednjeg i jos po nesto mehanickih prepravki...

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sre Jun 04, 2014 11:56 pm
od Zvrle
:gr8:

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sre Jul 02, 2014 8:56 am
od edin
Alal ti cufte :gr8:

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sre Jul 02, 2014 11:57 am
od darko qv
Ludilo!

Re: Jugo 1581cc 4x40mm

Poslato: Sre Jul 02, 2014 11:06 pm
od Andrej
Update:

Riza u poseti.

Slika


Zavrsna pojacanja A stubova i testfit table sa potrebnim intervencijama da bi upala na mesto...

Slika Slika Slika Slika


Na prednjim kosevima stari limovi za pojacanja zamenjeni novima od 1.5mm, zavareni kako dolikuje a izmedju naprskan cink prajmer da to potraje koju godinu...

Slika Slika Slika


Pozarni zid izvaren, treba malo obrusiti varova i preci na pracku i nasede ramena.

Slika Slika Slika Slika


Zajmio Srkiju felne za neki stajling, pa ih preleteo kredom.

Slika Slika


Napravljena dupla koska sa prorezima za lakse skidanje poklopaca dizni i dovodima goriva (hvala Posketu za donaciju njegove stare).

Slika Slika Slika Slika Slika

Lightweight postolje za acc. od sada montazno/demontazno.

Slika Slika


...ima jos malo varenja i fabrikacije, auto se na kraju farba ceo iz prakticnih razloga a i unapredjenja tog vizuelnog segmenta, itd, itd. BIce slika blagovremeno.