Stranica 9 od 37
Poslato: Pon Nov 09, 2015 10:06 pm
od nidza
16v u 159 ima swirl flaps i kad je sve oko usisa ispravno vuče pošteno i ispod 2000 obrtaja. Nema toga da stisneš i čekaš da te zalepi, momentalno reaguje ma gas.
Kad se remapira odziv na gas postaje još bolji, a preko 3000 postaje totalna ludnica.
Tapatalk
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pon Nov 09, 2015 10:29 pm
od nikola016
Ova moja je bas bila umrtvljena na niskim obrtajima, vozio sam i 1.9 16v sa izvadjenim flapsovima verovatno, ona je isla jos gore...bukvalno do 2000 obrtaja se nista ne desava

.
@goxy, Toma je rekao da mu se cini da je lepljena, moj cale sumnja da je Toma cak i polomio prilikom demontaze, ne znam kome da verujem, uglavnom trebalo bi da je danas narucio novu granu...
Inace, jel 2.0 jtdm ima swirl flapsove?
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Uto Nov 10, 2015 2:20 pm
od G0XY
Ima flapsove,sa novom usisnom granom dobićeš sve full i biće super.
U kompletu sa granom ide i nova klapna usisa,nemoj da te neko zezne i to ti makne,a uvali staru sa tvoje grane.
Ja nisam do sada čuo da je nekome pukla usisna grana,sem eventualno od mehaničkog oštećenja...
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Uto Nov 10, 2015 6:51 pm
od Velja
Ako ti se pri paljenu pokazuje nizi nivo ulja u motoru to moze da bude do nagiba, tj ako je auto ostavljen na nizbrdici haubom ka dole. Meni su objasnili da se radi o polozaju mjeraca nivoa ulja u karteru. Inace taj mjerac zna s vremenom i da pocne da baguje.
Taj drugi problem sa nedovoljnim pritiskom ulja, vec rekose kolege, radi se o gumici na uljnoj pumpi, a pisano je vec.
Inace 2.0 jeste po malo lijen do 2000 obrtaja, ali nakon toga je prava zvijer koja divlja sve do crvenog.
Vezano za regeneracije, vjerovatno je dpf gotov. Meni uredno pokrece regeneracije i po gradu, a najcesce kad se vracam sa treninga i onda opalim autoputem od Autokomande, taman kad usporavam da se iskljucim kod Studenjaka, cujem ga kako zabruji na nekih 1800-200 obrtaja, krug nazad na autoput i do Dobanovaca

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Uto Nov 10, 2015 8:12 pm
od nikola016
Nivo ulja je do maksimuma uvek, gledao sam bas i na sipci, na kakvoj god da je nizbrdici/uzbrdici, do kraja je.
Pokrece i meni regeneracije, cuje se da auspuh pocne da zuji, i vozim ja tako 2000-3000 obrtaja, ali nikad nisam dosao do dela da iza mene bude dim, znaci tipa od Vozdovca do Vidikovca sam vozio, na Vidikovcu se ugasila regeneracija, a ja dima nigde nisam video, stalno sam gledao gornji i levi retrovizor....Radi ona regeneracije, cak mi se cini da je pocela i precesto....uglavnom letece napolje...
Rekao sam Tomi da sredi i gumicu na uljnoj pumpi, mora sve da bude kako treba..
Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pet Nov 13, 2015 6:51 pm
od Miha68
Ja nikad nisam video dim pri regeneraciji. Ako bude dima to je po meni kraj dpf filtera. U gradu radi regen. na 160-180 km. a na otvorenom oko 280-300 km.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Sub Nov 14, 2015 9:35 pm
od nikola016
Toma mi je spomenuo dim pri regeneraciji, mislio sam da je to normalno...Uglavnom da, u gradu mi se pali na oko 150-250km
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Sub Nov 14, 2015 9:50 pm
od G0XY
Regeneracija na potpuno funkcionalnom i nezapusenom DPF-u,ECU radi na oko 900km.Na toliko je meni radio ciscenje pre skidanja DPF.
Kako se sacasti filter DPF-a sve vise zapusava,smanjuje se i period izmedju 2 regeneracije.Vrlo lako se ocitava u MES-u na koliko se radi regeneracija DPF.Dimljenje pri regeneraciji je normalna pojava.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Uto Nov 24, 2015 5:33 pm
od Mac
Sve zavisi i od relacija i nacina voznje. Na duzim deonicama ide i preko 900km, ako ga vozis na sitno i dok je uglavnom hladan, moze da bude daleko ispod toga, barem je tako bilo kod mene na svakom autu do sada.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Sub Jan 16, 2016 8:19 pm
od Darko 164
Pozdrav svima , nov sam i obozavam alfe .
Do sada promenio sam 4 Alfe 164 a 159-ka mi se posebno svidja. Elem istrzivao sam malo 159-ku i raspitivao se kod ljudi koji je voze .
Ovako sto se tice motora 159-ka pocinje sa 1,8 TS motorom koji je ugradjivan u 156-cu , po mom misljenju preslab motor za tako tezak auto i poveci potrosac , Alfa je pokusala da unapredi TS motore dodavanjem 16 ventila medjutim dobili su malo vecu snagu uz povecanu potrosnju plus jako osetljiv zupcasti remen .
Drugi motor je 2,0 JTS sa 165KS veliko poboljsanje nova koncepcija motora i umesto zupcastog remena ponovo lanac kao kod starih TS 8 ventilskih motora. Medjutim javlja se problem sa dovodom ulja do ventila, nedovljno veliki otvor koji se brzo zapusavao. To se otklanjalo otvaranjem motora i razbusivanjem otvora.
Sledeca masina na tom modelu je 1,9 JTS motor 160 KS gde su otklonjeni problemi sa podmazivanjem , medjutim javlje se novi problem lanac , istegne se i poremeti se rad ventila sto usrokuje slbiju snagu i losiji rad motora. U razgovoru sa kolegom koji je promenio 3 lanca na svojoj 159-ki saznao sam da je jedini razlog rastezanja lanca nezagrejanost motora , cepao je covek na hladno. Kad je to skontao i poceo lagano da je vozi dok ne dostigne radnu temepraturu vise nije imao problema sa motorom.
Sto se tice kupovine auta u inostranstvu izbegavajte Holandiju velika je verovatnoca da kupite auto sa vracenom kilometrazom. Belgija je OK takodje i Nemacka. Naime u Belgiji je kaznjivo ako vratite kilometrazu, garaza koja prodaje auto a nije proverila da li je kilometraza ok moze da nadrlja opasno dok to nije slucaj u Holandiji.
Eto nadam se da sam pomogao makar malo.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 9:58 am
od Ognjen_HN
Zna li neko da mi kaze nesto o Automatskom mjenjacu u 159 1.9jtdm 150ks nasuprot 2.4jtdm 200ks ili 210ks? Cuo ssm da je dosta los ovaj u paru sa 1.9 motorima?
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 10:06 am
od edin
Ako pratis Goxy-jevu temu, videcs da taj mdnjac gura i 200ks i preko 400 nm

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 10:19 am
od bums85
Darko 164 napisao:
Ovako sto se tice motora 159-ka pocinje sa 1,8 TS motorom koji je ugradjivan u 156-cu , po mom misljenju preslab motor za tako tezak auto i poveci potrosa
TS se nije ugradjivao u 159. Postoji 1.8MPI opelov motor
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 10:29 am
od Ognjen_HN
edin napisao:Ako pratis Goxy-jevu temu, videcs da taj mdnjac gura i 200ks i preko 400 nm

Ne pratim ali idem sad na page 1
Mene vise interesuje svakodnevna upotreba, maltretiranje stani-kreni. Kod nas ima dosta povoljno sad 159ki u komb. sw i automatik, od 4000 do 5000€ dobra 159ka se moze kupiti.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 1:35 pm
od Pele
Pozdrav
Da ne otvaram novu temu, pitao bih slijedece. Naime imam problem sa prednjim podizacem stakla. U pitanju je alfa romeo 159. Nekad radi, nekad ne, otvarao sam i sve je ok. Od sajle, motora itd. Interesuje me da li je moguc neki da tako kazem softwerski problem?
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 2:01 pm
od sinisa
@Darko

1.8TS i 2.0JTS u 159? Nešto si pomešao, u 159 od benzinaca su išli 1.8MPi (GM Z18XER), 1.9JTS, 2.2JTS, 3.2JTS i 1.75TBi. Prelistaj npr.
http://www.carinf.com/en/be1031721.html
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 2:43 pm
od -Alex-
Pele napisao:Pozdrav
Da ne otvaram novu temu, pitao bih slijedece. Naime imam problem sa prednjim podizacem stakla. U pitanju je alfa romeo 159. Nekad radi, nekad ne, otvarao sam i sve je ok. Od sajle, motora itd. Interesuje me da li je moguc neki da tako kazem softwerski problem?
Probaj da prekidac naprskas WD-om, pa ga ostavi 15 - 20 min. Meni je to resilo problem...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Ned Jan 17, 2016 6:58 pm
od Pele
OK hvala puno, probat cu

Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pon Jan 18, 2016 8:45 am
od bakabakas
Kad recimo ugasim auto, kljuc ostane ubacen, i hocu odmah ponovo da ga upalim, da li treba izvuci kljuc pa ponovo ubaciti pa start ili moze odmah na taster start?

Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pon Jan 18, 2016 8:59 am
od Sava
Zar ti nije bilo lakse da probas
Sent from my LG G2
Poslato: Pon Jan 18, 2016 9:18 am
od TheWickerMan
Mora da se izvuče ključ.
Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pon Jan 18, 2016 11:15 am
od bakabakas
sawa napisao:Zar ti nije bilo lakse da probas
Sent from my LG G2
Jeste ali tek je stigla, jos smo u fazi upoznavanja, bolje da pitam nego da za*ebem nesto

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pon Jan 18, 2016 12:23 pm
od crni labud
Probaj,koliko se secam ne mora da se vadi kljuc
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pon Jan 18, 2016 1:27 pm
od sinisa
Prvi pritisak na dume start/stop uključi kontrolnu tablu ("da kontakt"), drugi pritisak pali motor. Dakle, bez vađenja ključa.
Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poslato: Pon Jan 18, 2016 9:21 pm
od bakabakas
Isprobacu sutra. Pre neki dan uspem da je upalim slucajno tako sto sam prvo stisnuo taster start pa ubacio kljuc, totalno neocekivano
