Posto je rucica otisla u Poljsku, moram sam napraviti novu. Mislim da nema lufta na spoju sa polugom
Iako je vec par puta bio ugradjivan, sad je napokon zavrsen i ugradjen 51mm leptir umesto fabrickog 45mm:
Namonitran regulator od 2.5 bara, nije bas najsofisticiranije reseno ali barem lako mogu da ga zamenim sa fabrickim i stelujucim bez menjanja raila.
Mala proba
I malo testiram Air Lift sistem dok ne resim neke tehnicke probleme u izradi pa da testiram i na autu
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Okt 23, 2015 4:41 pm
od YUgisa
Stigle najbolje svecice koje postoje za Zastavu
Air Lift:
... e=youtu.be
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Okt 23, 2015 5:24 pm
od G0XY
Ja ovo ne bih vozio vise po kisi,lepo ti njega zazidaj u sobu
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Okt 23, 2015 5:27 pm
od YUgisa
Greota drzati azdaju zatvorenom Rado bih ga uterao u sobu ali mi je na spratu, jedino da se preselim u garazu
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Nov 26, 2015 6:40 pm
od Brana
Gde si nabavljao unibole i koliko se krecu?
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Nov 27, 2015 9:04 am
od YUgisa
Uzeo sam od poznanika u Madjarskoj, oko 65e je 4kom.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Ned Nov 29, 2015 8:21 pm
od Ducero
Da li mi se ucinilo ili si stavio vazdusne amortizere Pune su mi oci spona,pa mi se svasta prividja
Sve pohvale za trud,jugisa je odlican
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pon Nov 30, 2015 12:41 am
od YUgisa
Cini ti se ;P Amortizeri su gasni i to punjeni azotom, ne vazdusni ;P Inace je air lift, ne air ride Ovako
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Uto Dec 01, 2015 8:39 pm
od Ducero
Na air sam i mislio,samo sam se lose izrazio...
u svakom slucaju od mene
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Dec 04, 2015 8:12 pm
od YUgisa
Dok ne nadjem malo slobodnog vremena za ozbiljnije radove, malo isprobavam neke sitnice.
Cep za ulivanje ulja, nadam se da sam resio problem losih cepova i slinavljenja:
Izmenio ugao sedalnog dela sedista, to mi je oduvek bila jedina zamerka na poziciju sedenja jer se ne oslanja cela natkolenica na sediste:
Cini mi se pogodno resenje i za osobe razlicite visine, nizi ljudi obicno zele visu poziciju a ovako se pomeranjem sedista napred, podize visina sedalnog dela, fabricki je manje vise horizontalno.
Ducero, moram malo da te zafkravam, davno si pisao u temi
Nova guma+nova felna=13kg
Sadasnja guma+felna=14kg+obavezni distanceri 2.5kg=16.5kg
Rezervna guma+felna=11kg
Naspram prethodnog seta, ustedecu 14kg
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Dec 17, 2015 3:09 pm
od FantomX
Mogao si Alfu do sada da kupis
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Dec 17, 2015 3:17 pm
od YUgisa
I imao bih sporiji auto sad Salu na stranu, ja fabricki auto ne bih nikad vozio, mucim se i ovako finansijski, a kamoli da finansiram neku modifikovanu Alfu
Mada mi je smek neka Alfa 147, 1.6TS sa 120ks da se malo nacacka
Poslato: Čet Dec 17, 2015 4:53 pm
od FantomX
Cccc, izgovori izgovori
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Dec 17, 2015 4:58 pm
od YUgisa
Veruj mi da me nista ne koci sem finansija, nista mi nije tesko uraditi
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jan 06, 2016 5:53 pm
od YUgisa
Malo se radilo danas...
Sipan antifriz:
Prepravljena pozicija i suvozacevog sedista:
Razbusene centralne rupe na felnama i kupljeni ventili (i jos neki propratni materijal, ostalo jos da se umesaju boje za farbanje):
I zimske slike kad se svi pale na to
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jan 27, 2016 8:20 pm
od YUgisa
Zamenjena sajla suvozacevog sedista posto nije radio mehanizam za pomeranje napred-nazad:
I polako farbamo felne:
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jan 27, 2016 8:44 pm
od Ducero
Izgledace interesantno.Koje boje koristis?
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jan 27, 2016 9:04 pm
od YUgisa
Zaboravio sam koje su mi rekli u farbari Ali je metalik
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jan 27, 2016 9:51 pm
od Ducero
Ako ih lakiras onda je metalik i to je zakon
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jan 27, 2016 10:15 pm
od YUgisa
Da, lakirace se za vikend, onda susenje jedno 2 nedelje pa idu gume gore a dotle treba srediti dosta stvari na autu da bi te felne legle kako treba.