Stranica 9 od 16
Re: nosac motora JTD
Poslato: Pon Nov 03, 2014 5:20 pm
od OMP
pa i nemas neki izbor na trzistu, kupi najbolji koji mozes da nadjes a za te originale u ovlascenim servisima cene su bolesne pa to i ne treba gledati sem ako ne znas sta ces sa parama

Re: nosac motora JTD
Poslato: Pon Nov 03, 2014 9:04 pm
od CoyoteKG
hehehe, i da ne znam sta cu sa parama ne bih ih kupio

Znaci Akron
Recimo ovo
donji levi,
ili ovaj donji levi, ne vidim razliku osim duplo u ceni,
koska,
i desni
Re: nosac motora JTD
Poslato: Pon Nov 03, 2014 9:34 pm
od Falcon037
Moje iskustvo sa Akronovim nosačem zadnjim je vrlo loše. Guma je previše tvrda i ne absorbuje vibracije valjano.
Pri svakom kretanju ili naglom ubrzavanju mi se tresla tabla i sve živo po kolima. Kupio sam dobar polovan originalan na otpadu i rešio problem.
Re: nosac motora JTD
Poslato: Pon Nov 03, 2014 9:43 pm
od OMP
ja sam kosku stavio pireli i ok ovih godinu dana od kad je stavljena a sto se akrona tice losa su iskustva ali uglavnom kad su u pitanju dizel a posebno jtd masine, kod benzinaca su se pokazali bolje, razlog (meni) nepoznat
Одг: nosac motora JTD
Poslato: Pon Nov 03, 2014 10:31 pm
od gencam
Ja sam stavio nosac motora-kosku akronovu i posle prve voznje vratio sam staru orginalnu.Sa akronovom cela komandna tabla mi se tresla kao i volan.
Послато са GT-S5830i користећи Тапаток 2
Re: nosac motora JTD
Poslato: Uto Nov 04, 2014 12:09 am
od CoyoteKG
E upravo to, trese mi se ceo auto
Bas opisah ovde problem
viewtopic.php?p=1516465#p1516465
Bio sam kod majstora i kaze mi da to treskanje ima bilo kakve veze sa kvacilom, podrhtavanje bi se osetilo i na papucici.
Posle smo se uverili da mi je otisla koska i nosac ispod akumulatora.
A akronov sam nedavno stavio dole desno, kod menjaca.
U svakom slucaju moram da nadjem neko resenje, a to svakako ne bih da bude akron.
Gde ima da se kupi taj pireli? I sta jos postoji na nasem trzistu osim akrona?
Vredi li porucivati to preko ebay-a?
Re: nosac motora JTD
Poslato: Uto Nov 04, 2014 10:27 am
od OMP
ako uspes da nadjes febi tu nema greske ali je i znatno skuplji od ostatka ponude, pireli sam ja kupio u jednoj lokalnoj radnji
Re: nosac motora JTD
Poslato: Uto Nov 04, 2014 11:09 am
od Falcon037
Febi sam ja nešto jurio ali uglavnom nemaju na lageru za Alfu i cene su negde oko 50€
Evo ti cene sa Ricambi sajta pa uporedi. Ono što kod nas ima da se nađe je uglavnom Acron i Birth ili neki kinezi i to je to.
http://ricambi.alfisti.net/index.php?ca ... sions.html
Ako imaš vremena da prošajatiš po nekim otpadima pa možda naletiš na neki dobar originalni sa restylinga.
Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Nov 13, 2014 6:12 pm
od marko28
AKRON ne stavljajte u kola ako vozite JTD ako su vam zivci i novac mili. Ja stavio sve nosace i sada kao da vozim traktor. Vratio staru kosku auto osetno manje trese, a to je samo koska, zamisli da sve nosace stavim koji nisu akron. Trebalo bi staviti neku sticky temu da ljudi znaju da ne trose pare i vreme na Akron. Izbegvajte ga u sirokom luku.
Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Nov 13, 2014 11:23 pm
od MiloshBg
A sta onda kupiti ako ne akron kad je on najzastupljeniji...?
Re: nosac motora JTD
Poslato: Pet Nov 14, 2014 12:11 am
od marko28
Sta god nadjes.

Iskreno, i ortak je stavio isto akron nov kao i ja, i odmah mi je to bilo sumnjivo, delovao je kao malo tvrdji nego i moji stari nosaci. Sada posle 1000-2000 km-a kao da vozim traktor. Cim smo stavili vidim tvrdji su, ali sada imam osecaj kao da ce da se raspadne instrument tabla, plastike krckaju samo tako dok se motor ne zagreje.
Pricam o bacanju para, jer ako stavis AKRON pukao si pare i za deo i za ruke dzabe. Imaces situaciju da sada platis lepo Febi ili tako nesto i ponovo ruke. A Akron ce lepo na otpad, jer ovo nikome dobronamerno za JTD motor ne mogu da preporucim. Moji stari nosaci su se bolje ponasali nego Akron. Citao sam da ljudi pricaju da ima razlike da li je kao original ili ne, ali iskreno nemam zivaca sa time da se igram.
Jesu najzastupljeniji ali bolje se malo iscimaj i nadji nesto bolje, da ne bude cirkus posle.

Re: nosac motora JTD
Poslato: Pet Nov 14, 2014 10:26 pm
od OMP
akron, pireli, febi, cini mi se optimal i jos neki no name ne mogu da se setim su nesto sto sam ja vidjao na trzistu kod nas ne znam jel postoji nesto drugo sem ovih
Re: nosac motora JTD
Poslato: Pon Mar 16, 2015 7:20 pm
od alfabg

Ja kupih kosku birth,pa cu da vidim kad sutra ugradim.Ova original sto je na kolima nije davala nikakve simptome u kabini nego sam slucajno primetio da spada sa nosaca na motoru Kad je povucem rukom.
Re: nosac motora JTD
Poslato: Pon Mar 16, 2015 8:51 pm
od Djo83
na leru neces osjetiti kad ti ode koska, cak ce auto biti mirniji unutra sto se tice vibracija... propala koska se oseti na dodavanju/pustanju gasa na nizim obrtajima do 2000 recimo, jer ako ne valja auto previse cima... na leru ces osjetiti ako je koska previse tvrda da sve unutra trese...
ja sam moju reparirao, napunio punom gumom na oba silen bloka i onda busilicom napravio rupe u gumi da bih dosao do tvrdoce priblizne fabrickoj (puna guma je naravno pretvrda mora da bude elasticnije) tako sto sam sirio rupe sve dok vibracije nisu prestale na strani prema sasiji...
DusanGT je negdje napisao da se nosac na leru provjerava tako sto na strani motora treba da trese, a na strani sasije ne...
Re: nosac motora JTD
Poslato: Uto Mar 17, 2015 9:14 pm
od alfabg
Malopre pre zamene sam bas probao da li prenosi vibracije do i oko 2000 obrtaja-nista ne trese,cimanje u voznji-nista u leru-nista,palenje gasenje-nista.Nakon zamene isto kao i pre

nista.Sad ostaje da vidim kako ce se pokazati ovaj birth i koliko ce trajati.Samo mi nije jasno kako nije imao vibracije kad na kacenju na motor je otkinuto srce na tom delu

i rukom sam skidao i stavljao na motor tu stranu koske.
Re: nosac motora JTD
Poslato: Sre Mar 18, 2015 8:19 am
od Djo83
ne prenosi vibracije u leru zato sto tu i dalje imas gumu u tom silenu koja je sada samo iz dva dela

... trebalo bi sa novim nosacem da malo manje cima na dodavaju/pustanju gasa na malim obrtajima, ne potapanju gasa vec onako pomalo u redovnoj voznji, mada tebi je propala strana ka motoru a cesce propadne druga strana ka sasiji koja je u stvari i najveci krivac za prenosenje vibracija i to cimanje a ona kod tebe amortizuje i dalje...
Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Mar 19, 2015 3:27 pm
od alfabg
Ne mogu da verujem

nakon zamene koske mnogo izrazenije vibracije na leru...
Poslato: Čet Mar 19, 2015 4:40 pm
od genca
Jeste....i ja sam vratio staru kosku nazad bas zbog toga.
Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Mar 19, 2015 6:09 pm
od dusanGT
Ja sam najviše problema (vibracije u leru) imao sa donjim nosačem motora... Zamenski se tu nije dobro pokazao, pa sam vratio stari.

Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Mar 19, 2015 7:56 pm
od Gremlin
Posle svega navedenog jedino mi pada na pamet reparacija...
Sta misle ostali?
Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Mar 19, 2015 8:13 pm
od alfabg
Pa ako moze sto da ne samo gde to uraditi?

Prvi put da sam nakon zamene dela stari deo uredno stavio u kutiju pa u gepek

.Inace stavarno je bezveze,desavalo mi se i na svim predhodnim kolima sto sam imao da kad nesto zamenim od delova da sa tim delovima u vecini slucajeva imam naknadno problem.I nikad nebude kao pre

Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Mar 19, 2015 8:58 pm
od alfa&omega
Postoji lik u Priboju (Mirko) radi reparaciju - remont svih nosaca motora i silen blokova, samo mu treba uzorak starog. Znam da radi i komplikovane vrste nosaca motora za kamione kao sto su novi Actrosi i ima različite tvrdoce guma koje samostalno izliva
Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Mar 19, 2015 9:53 pm
od dusanGT
Bolja ideja je ovo što je Mlađa predložio - bušenje gume silena.
Re: nosac motora JTD
Poslato: Čet Mar 19, 2015 10:04 pm
od Gremlin
Dobra ideja. Svraticu do Kragujevca da pitam sta moze da se uradi po pitanju reparacije, pa javljam...
Malo eksperimentisanja nije na odmet

Re: nosac motora JTD
Poslato: Pet Mar 20, 2015 12:59 pm
od Djo83
busenje gume silena mi djeluje kao trajnije rjesenje, jer guma na koski puca u sredini gdje je najtanja... ako se silen komplet izlije gumom i onda busilicom simetricno ukrug izbusi jedno 6-7 rupa moze se njihovim postepenim sirenjem doci do potrebne "mekoce" nosaca, a pritisak od treskanja motora je mnogo ravnomjernije rasporedjen u takvom silenu i manje su sanse da tu guma pukne...
meni je taj zamjenski iz prodavnice ponovo pukao posle 2god, ovo sa reparacijom mislim da ce izdrzati mnogo duze...