Stranica 9 od 104
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Feb 26, 2009 11:42 pm
od Flavio
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Feb 27, 2009 12:08 am
od DushanSD
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Mar 02, 2009 10:23 pm
od siki
Žao mi što nisam znao raditi sa ovim dopisivanjem kad sam imao i ja 155,1.8 TS 8v
bordo metalik

,ali bila je super sport po e-peru,94 god.Nisam sačuvao slike.
Kupljena u Pančevu sa carine,bila ko pepeljuga,zapuštena unutrašnjost(prljava)
Nakon pranja i to detaljnog(žena 3 puta oprala siceve,a ja odmastio stakla iznutra od duvanskog dima ili čega li)počela se pojavljivati prava lepotica.
Instrument tabla u dve nijanse,sicevi sa pomeranjem u svim pravcima i položajima,piksla izbačena,mali kontrolni panel sa lampicama,a sve rade-lepota,klima funkcioniše,e i ono najvažnije na instrument tabli-pritisak ulja(instrument)varira-skinem(iz iskustva sa 164),davač pritiska-kupim od lade(sve isto i marka i radni opseg osin navoja koji preradim kod dobrog strugara-vratim na mesto i šta dobijem uravnotežen pritisak ulja od 4 bara,a kad se ugreje i stanem na semaforu malo pada,pa opet u vožnji stane lepo na 4 bara.
Inače motor sa lancem za razvod ventila-kablove jako jeftino platio kod Ninića i sve lepo radi,ali Kruševac nebi bio to što jeste(izizetno primitivan grad),manijaci je izgrebali od prednjeg fara do štopaljke celom dužinom,pa im to nije bilo dovoljno da je jš više unkaze-izgrebi i haubu do lima.
Kad je nešto lepo kreteni moraju uništiti-
Inače 155 opako auto u pozitivnom smislu i po mom mišljenju jeftin za održavanje

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 11:59 am
od OMP
pozdrav komsija

, jel ti zivis kod rubinove kule, tu su ti stajale alfe a sad i lancia, poslah ti pm ali sad vidim da si ipak iz KS

ja sam u komsiluku, kula kod nove pijace, ne secam se nesto bas skroz te 155ice ali 33ke i 164ke da
ima nas alfista po Krusevcu, doduse ne mnogo ali mala i odabrana ekipa

, ja sam nekad vozio(od 98-2002) onu tamno sivu 33ku QV ( 2 serija) mozda se secas, patosirana sa 2 delnim felnama (srce felne u boji auta) bila je kao iz fabrike, radjena u Strauliju u CH

a sad nastavih sa 155icom

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 12:33 pm
od brzi_pas
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 2:27 pm
od vasavaz
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 3:27 pm
od DushanSD
Lele, ili neko mu sj..o 2 gume ili ispustile. Ala dobro izgleda, vidim da je malo ocesana kod zadnjih desnih vrata... Ovo SUPER-ka 2.0 16v ili mi se cini?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 4:06 pm
od OMP
tesko da su mu obe ispustile, neko ih je ipak recnuo

lepa alfica, jedino mi bodu oci ovi gumeni odbojnici na coskovima prednjeg branika

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 4:10 pm
od Tihomirce
Jel su

dodati ili je orginal

a čini mi se na prednjoj da ima bočni rez

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 6:14 pm
od dekideki
gde ono original, jesi lud?! Beograd parking bampers
isekose mu gume, nisu ispustene...

nije da branim sekace, ali bas je nasao gde ce da se zabode...

preko celog prelaza...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 6:57 pm
od Tihomirce
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 11:18 pm
od vasavaz
isecena i prednja i zadnja
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Mar 03, 2009 11:46 pm
od Flavio
Jeste se parkirao kao uz
q al ipak mislim da nije zbog toga zasluzio da mu iseku 2 gume

!!!
PoBogu,pa nije stao na sred ulaza u Urgentni centar

...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 6:56 pm
od 982026
siki napisao:Žao mi što nisam znao raditi sa ovim dopisivanjem kad sam imao i ja 155,1.8 TS 8v
bordo metalik

,ali bila je super sport po e-peru,94 god.Nisam sačuvao slike.
Kupljena u Pančevu sa carine,bila ko pepeljuga,zapuštena unutrašnjost(prljava)
Nakon pranja i to detaljnog(žena 3 puta oprala siceve,a ja odmastio stakla iznutra od duvanskog dima ili čega li)počela se pojavljivati prava lepotica.
Instrument tabla u dve nijanse,sicevi sa pomeranjem u svim pravcima i položajima,piksla izbačena,mali kontrolni panel sa lampicama,a sve rade-lepota,klima funkcioniše,e i ono najvažnije na instrument tabli-pritisak ulja(instrument)varira-skinem(iz iskustva sa 164),davač pritiska-kupim od lade(sve isto i marka i radni opseg osin navoja koji preradim kod dobrog strugara-vratim na mesto i šta dobijem uravnotežen pritisak ulja od 4 bara,a kad se ugreje i stanem na semaforu malo pada,pa opet u vožnji stane lepo na 4 bara.
Inače motor sa lancem za razvod ventila-kablove jako jeftino platio kod Ninića i sve lepo radi,ali Kruševac nebi bio to što jeste(izizetno primitivan grad),manijaci je izgrebali od prednjeg fara do štopaljke celom dužinom,pa im to nije bilo dovoljno da je jš više unkaze-izgrebi i haubu do lima.
Kad je nešto lepo kreteni moraju uništiti-
Inače 155 opako auto u pozitivnom smislu i po mom mišljenju jeftin za održavanje

Majstore da li si sam zamenio taj davac pritiska ulja i da li je veliki posao za laika, jesi li menjao onaj dole kod filtera za ulje ili onaj gore pored izduva?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 8:51 pm
od alfaskorpion
Ni jedan od tih , davac za pritisak se nalazi ispod usisne grane . Mozes opusteno da ga zamenis sam .
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 9:09 pm
od 982026
alfaskorpion napisao:Ni jedan od tih , davac za pritisak se nalazi ispod usisne grane . Mozes opusteno da ga zamenis sam .
Pa naravno nisam ni ocekivao da ce bilo ko drugi da mi odgovori

. Smederevo RULES

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 9:27 pm
od Tihomirce
Evo malo ilustracije , to je taj

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 9:40 pm
od 982026
Tihomirce napisao:Evo malo ilustracije , to je taj

'Fala ti prijatelju

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 9:57 pm
od Tihomirce
Ona dva davača sto si spomenuo kod filtera za ulje ,
jedan je pritisak ulja (lampica na instrument tabli) sa jednim izvodom ,
a drugi je indikator dal ima ulja u motoru sa dva izvoda

ovo se odnosi na motore sa 8 ventila

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 10:10 pm
od 982026
Tihomirce napisao:Ona dva davača sto si spomenuo kod filtera za ulje ,
jedan je pritisak ulja (lampica na instrument tabli) sa jednim izvodom ,
a drugi je indikator dal ima ulja u motoru sa dva izvoda

ovo se odnosi na motore sa 8 ventila

Pa na 155 imam motor sa 8 ventila. AR67105 je broj motora. A mene je to zanimalo jer skala na insrtument tabli stalno stoji na nuli, pa reko' da nije zbog toga
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 10:20 pm
od Tihomirce
Pa jednostavno je za probu , staviš na kontakt ,
skineš buksnu sa davača i naslonič na masu ,
ako skala krene znači neispravan davač ako ne mrda problem je u kablu do nje
ili je neispravna sama skala
Ne znam kako je kod 16 ventilskih motora ,
zato sam napomenuo da je ovako kod 8 ventilski , bez obzira na kubikažu

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Mar 04, 2009 10:22 pm
od 982026
Tihomirce napisao:Pa jednostavno je za probu , staviš na kontakt ,
skineš buksnu sa davača i naslonič na masu ,
ako skala krene znači neispravan davač ako ne mrda problem je u kablu do nje
ili je neispravna sama skala
Ne znam kako je kod 16 ventilskih motora ,
zato sam napomenuo da je ovako kod 8 ventilski , bez obzira na kubikažu

Cim proverim javljam.
Mi srbijanci smo cudo, bre. Pozdrav za celu Srbiju

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Mar 05, 2009 12:31 am
od alfaskorpion
crko ti je davac 100% , samo da znas da je on za alfu oko 2500din, ali gore je neko spomenuo da pasuje od lade sa preradom navoja sto je odlicna ideja

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Mar 05, 2009 10:54 am
od Flavio
Jest' dobra ideja pod uslovom da je taj Ladin jeftin

.Znam da je ranije bio relativno skup,sobzirom da je deo za Lajku.Ni od Y-Floride nije (bio) bas dz pa kad se uracuna i rad strugara,pitanje koliko je onda origigi deo stvarno skup

.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Mar 05, 2009 11:05 am
od bokac
A kako se ponasa auto kad davac pritiska goriva nije dobar?
Pitao sam majstora i on kaze da mi ne seca zbog toga.Ja se razmisljam da su kablovi on bi secao stalno a on seca ponekad i nema pravila kad.