Stranica 9 od 22
Poslato: Pet Nov 17, 2006 1:24 am
od Gost
Samo sto je kod mene nova, restyle tabla! Ali svakako si mi pomogao, hvala!
Usvakom slucaju cu morati da skidam knobove, probao rukom i nema sanse, moracu sa klestima i nekom tkaninom, ili odvijacem...
Poslato: Pet Nov 17, 2006 1:56 pm
od Gost
sad sam se setio da sam ih i ja morao skinuti kljesta i krpa.
pozdrav
Poslato: Pet Nov 17, 2006 6:18 pm
od Gost
Uradjeno!
Levi i desni sam skinuo sam malim srafcigerom i islo je lepo, ali onaj u sredini je imao neki prsten i tesko je izasao pa sam uzeo papagajke i gumu! Zamenio sve sijalice i sad je sve super!

Poslato: Pet Nov 17, 2006 7:32 pm
od Gost
Poslato: Uto Nov 21, 2006 3:06 pm
od Gost
to je ono kako kaze italijan...prava alfa...neznam kod vas, ali u Mk nema nijednu....pozdrav
Poslato: Uto Nov 21, 2006 4:38 pm
od Gost
vrh vrhova!
Poslato: Sre Nov 22, 2006 11:11 am
od Gost
Samo se pozeleti moze...Extra

Poslato: Sre Nov 29, 2006 2:30 am
od Gost
Hej ljudi nesto razmisljam, evo ovi sa 33 stalno raspredaju o tome kakav je boxer, pa ne znam kako je trip voziti je i ostalo...
Naravno sekta 75 opet o zadnjoj vuci, tripu 75-ice i ostalo...
Nesto bas i ne vidim da se o 145/6 govori u nekom od ovih oblika, jednostavno ova dva modela nemaju neku proslost u sportu, ustvari nikakvu, a nesto se o njima i ne prica kao o drugim modelima...
Zamisljam sta ce se desiti za par godina jos, nece valjda da padne u zaborav eto jednostavno kao neko prevozno sredstvo?!
Neka me neko razuveri...
Poslato: Sre Nov 29, 2006 9:15 am
od Gost
Cemu ta briga? Pa reci neki model koji je pao u zaborav??? Alfa je alfa i uzivaj sto je imas i ne kvari drugima taj dozivljaj

Poslato: Sre Nov 29, 2006 9:36 am
od Gost
normalno je da ce da se najpre zaborave 'nasi' modeli (145/6) iz tog vremena, apsolutno nista nisu novo doneli niti napravili neki pomak, kako s konstruktorske strane tako i sa polja krajnjih korisnika koji ih ne cene mnogo... da se ne lazemo alfe iz vremena 90'-tih su najlosije alfe koje su napravljene do tada, sve je postalo komercijala...
155 ipak ima onu svetliju stranu price, jaci motori, robusniji izgled, rezultati sa takmicenja, bez obzira sto se radi o maltene istoj koncepciji i podvozju ovih modela...
kod 164 cini mi se prica je slicna, nju mozda poznavaoci najvise cene...
bojanTI napisao:evo ovi sa 33 stalno raspredaju o tome kakav je boxer, pa ne znam kako je trip voziti je i ostalo...
Naravno sekta 75 opet o zadnjoj vuci, tripu 75-ice i ostalo...
svaki cigo svoga konja hvali, ali naucili smo da se ne mesamo drugima u fetish, barem ovde na forumu...

Poslato: Sre Nov 29, 2006 9:50 am
od starac vujadin
145 i 146 verovatno nece u celokupnoj istoriji Alfe biti nesto zapamcene, ali su mnogo bolje Alfe od nekih koje ce biti zapamcene. Bitno je da su one u vasim srcima.
Najgori period u istoriji Alfe je sredina `80-ih, pred kraj drzavnog vlasnistva nad Alfom. Slab kvalitet, nedostak para da se razviju stvarno novi modeli, diskutabilan dizajn. Alfa tada jedno vreme nije imala nijedan sportski model, sem Spidera. Pod Fiatom Alfa je ipak .prodisala. i pocel ada vraca deo slave koje zasluzuje.
Poslato: Pet Dec 01, 2006 2:27 pm
od Gost
starac vujadin napisao:145 i 146 verovatno nece u celokupnoj istoriji Alfe biti nesto zapamcene, ali su mnogo bolje Alfe od nekih koje ce biti zapamcene. Bitno je da su one u vasim srcima.
Najgori period u istoriji Alfe je sredina `80-ih, pred kraj drzavnog vlasnistva nad Alfom. Slab kvalitet, nedostak para da se razviju stvarno novi modeli, diskutabilan dizajn. Alfa tada jedno vreme nije imala nijedan sportski model, sem Spidera. Pod Fiatom Alfa je ipak .prodisala. i pocel ada vraca deo slave koje zasluzuje.
To care
:cool
Poslato: Sub Dec 02, 2006 1:31 am
od Gost
Vidim da je neko pominjao prskalicu zadnju na ovom topic-u ,e mene zanima prednja,ona pumpa mala sto tera vodu kad izvucem crevo s jedne strane (ono sto gura zadnju prskalicu) voda ide,ali kad izvucem drugi krak koji bi trebao da bude povezan sa prednjim staklom nista ne ide voda i ne radi mi.pitanje:da li oba kraka kad je skinuto crevo treba da bacaju vodu, i da li je to meni crkla pumpa i ako jeste jel se ona moze popraviti ili da je menjam.Znam da sam member tek 4 dana i da sam vas odmah izbombardovao pitanjima,ali zamislite da ste bili u mojoj kozi sami sa alfom u vrbasu gde niko nista o tim kolima nezna(ja jedini vozim 145 u Vrbasu,ima neki deda 146) vi ste mi kao oaza u pustinji,sad kad sam ovaj forum nasao vise se ne skidam sa njega

Poslato: Ned Dec 03, 2006 9:53 am
od Gost
Mislim da bi trebalo da izlazi voda samo na jednu stranu. Kolko se secam ta pumpa radi tako sto joj se na polove dovede struja jednog smera kad zelis da prska napred a drugog smjera kad zelis da prska nazad. Ako radi kad pritsnes za pranje nazad, trebala bi u drugom smjeru da radi.
Da li si provjerio ima li napona na konektoru koji vodi struju do pumpe?
Nabavi negdje multimetar ili onu tinjalicu i probaj da vidis dobijas li neki rezultat dok neko sjedi u kolima i pritiska rucku za pranje.
Prije toga probaj da naspes malo WD 40 spreja ili neceg slicnog na kontakte od pumpe, pa ih nekoliko puta skini i vrati na pumpu, bas da vidis hoce li se sta desiti.
Pozdrav i srecno, javi jesi sta napravio.
Problem sa kvacilom
Poslato: Sre Dec 06, 2006 8:24 am
od milosh024
Pozdrav!
Imam jedno pitanje za vas ljudi, a radi se o kvacilu, najverovatnije je cilindar. Bar mi je tako rekao majstor preko telefona, papucica kvacila mi je u gornjoj polovini .mrtva. tj. oseti se prayan hod. A lamela ne odvaja redovno, pa ne mogu ni da upalim auto. Naravno nisam ni forsirao, posto kontam da mogu da zeznem menjac. Moje pitanje je ako je cilindar koliko moze da me kosta to zadovoljstvo, da se psihicki pripremim za danasnju posetu majstoru

, a ako mislite da je nesto drugo dajte dijagnozu....hvala i cujemo se!
Poslato: Sre Dec 06, 2006 8:39 am
od Gost
Sto ne mozes da upalis auto?
Moguce je da ima vazduha u sistemu.
Poslato: Sre Dec 06, 2006 8:53 am
od milosh024
Pogresno sam objasnio, mogu da ga upalim ali ne mogu da krenem tj. da ga vozim....znaci kada ga palim izbacenog iz brzine pali ko mina....ali kada je u brzini, normalno, trza pa nisam hteo da forziram....da, za vazduh mi je i majstor spominjao, da li to znaci novi cilindri ili postoji neko drugo resenje?
Poslato: Sre Dec 06, 2006 9:00 am
od Gost
Moguce je da ne mora novi cilindar.
Pogledaj nivo ulja tamo gde sipas ulje za kocnice/kvacilo. Ustvari da ti fali ulja vec bi ti sijala lampica na kontrolnoj tabli.
Ukoliko je procurio gornji ili donji cilindar, onda treba novi, ili reparacija tog sto nevalja. Ali opet ako je procureo onda bi ti falilo ulja.
Mislim da bi ozrazivanje sistem (ispustanje vazduha) trebalo da resi problem.
Jednostavna operacija sa 15-ak minuta rada.
Poslato: Sre Dec 06, 2006 9:03 am
od milosh024
To bi bilo stvarno carski da je tako, je sam se pogubio bez auta

.... jos malo pa cu da ga odslepam, pa cemo videti....
Poslato: Sre Dec 06, 2006 9:05 am
od milosh024
Eh da, ulje nije curelo jer bi skontao u garazi, a nije bilo fleka niti je lampica signalizirala!
Poslato: Sre Dec 06, 2006 9:05 am
od Gost
Mogao si i sam ispustiti vazduh, tu na parkingu, al dobro ajd sad kad si krenuo....
To ulje kad curi obicno ga i neces videti ispod auta

posto ga ima relativno malo u sistemu.
Poslato: Sre Dec 06, 2006 9:09 am
od milosh024
Pa da znas i to mi je palo na pamet...za ovo ispustanje vazduha ne znam gde se to radi, ali ako te ne mrzi objasnices mi pa da i ja znam

Poslato: Sre Dec 06, 2006 9:11 am
od Gost
Pa obicno se operacija svodi na odvrtanje jednog srafa, kao uostalom i kod svakog ozracivanja. E sad ne znam kako tacno izgleda sistem kog GTV-a, valjda ce se javiti neko sa TS-om ko ce ti objasniti detalje

Poslato: Sre Dec 06, 2006 9:14 am
od milosh024
Nije GTV, nego 145 1.8 TS...GTV je sledeci san na kojem radim, i to bas ovakav slican kao slicici :cool
Poslato: Sre Dec 06, 2006 10:01 am
od milosh024
Nikola tnx na savetima, skinuo sam avatar da ne stvara zabunu
