Stranica 79 od 104
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Nov 26, 2011 4:44 pm
od starac vujadin
Oba dozivljaja imaju svoj kvalitet i lepotu...i kad povuce iz podruma i kad nateras u obrtaje. A najbolje kad moze oba...ali to retko koji motor moze i takva masina kosta djavo i po.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Ned Nov 27, 2011 10:32 am
od bokac
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 9:37 am
od SCHUMACHER
Cekaj,cekaj,Boko-ne kapiram te
Hoces da kazes da ti TS ne vuce dobro pri niskim rpm?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 10:14 am
od bokac
Pa ooonako

Do 3.000 obrtaja se nista znacajno bas ne desava.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 10:37 am
od Diego
To je problem svakog TS-a, nije budan ispod 3k obrtaja.
Poredjenje krive obrtnog momenta i snage u funkciji broja obrtaja za 2.0TS i 2.5 V6 24v:
TS:

V6 24V:
V6 ima ravnomerniju promenu obrtnog momenta.
Zakljucak: zasitio si se TS-a, treba ti V6.
P.S. Dijagrami su za 156 ali zakljucak je isti.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 1:02 pm
od Santino
Najbolja i najjeftinija varijanta:
155 2.5 upgradeovati na 3.0 12... bukvalno bez ijedne prepravke. Ja sam se zezno sto to nisam uradio kod mene, taj motor mnogo lepo radi nisko ali mu obrtaji bas i ne prijaju (do 5800 i nekako, posle je muka). Dok 24v radi kao cvaja.
Sto rece starac tesko da moze i nisko i visoko...

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 1:37 pm
od Diego
Znaci u tom slucaju i prenos i trapovi i kocnice su isti. Zanimljivo resenje.
def cvaja 'leba ti.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 1:50 pm
od bokac
Ja bih rekao da je svastika. To me asocira na nesto lepo

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 2:01 pm
od SCHUMACHER
Meni 2.0 8V vuce iznenadjujuce dobro od 1.000rpm pa sve do 6.500rpm-bukvalno.
Samnom su se vozili Darko QV,Marjan i StefanMih pa mogu da potvrde.
Desavalo mi se da u voznji usaltam u 5-u umjesto u 3-cu i da auto vuce bez problema.
Onda,nekoliko puta sam ga cisto iz zezanja vozio 20km/h u 5-oj,i onda naglo poklapao gas i odlicno je ubrzavao.
Sto se tice visokih obrtaja,prije par dana sam vozio iza nekog auta 1-om na 4k rpm,kad sam mu poklopio gas do kraja,auto je poceo da slajfuje...
Po meni 2.0 TS 8V ima odlican raspored snage po obrtajima,dok je 2.0 16V nesto slabiji na nizim obrtajima,ali posle 4k rpm polijece bukvalno (barem kad je QV u pitanju).
Vozio sam i Marjanovu 1.8 8V,a vozili su se i Tika i Wickerman-mogu da potvrde da je taj motor bruslica.
Predobro dize obrtaje i vuce odlicno u svakom rezimu voznje
Vozio sam i 156 GTA,e ta masina je ono sto Boki treba-ta zivotinja vuce u koju god brzinu da ga poklopis,dakle ne ubrzava nego vuce-bukvalno.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 2:09 pm
od alfa&omega
Ova moja je do 3000 obr. idealna za neko vozikanje, recimo po gradu, a kad predje 3000 ide kao uboden pacov sto bi rekao Jeremy Clarkson

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 2:13 pm
od bokac
Ja znam svoj auto i kad sam ga kupovao znao sam sta mogu od njega da ocekujem, ali smo se uhvatili ove price oko ubacivanja nekog turbaka ili v6-ice, a ja bih bas voleo nesto tako.
Trenutno mi finansije ne dozvoljavaju, ali kad dodje vreme

PS. moj hendikep je sto sam pre ovoga auta vozio auto v6 2.8 174hp i 250nm
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 2:22 pm
od SCHUMACHER
Golf trojka?
Taj motor ima odlicne performanse dok je ispravan-nema price

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 2:27 pm
od bokac
Audi c4. Taj je vukao iz bunara sto rece starac. I nema veze u kojoj si brzini. Srce ti u pete silazi.
Evo ga u tvom kraju

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 2:50 pm
od SCHUMACHER
Ali je registracija za tu masinu preko 600e jbg...
250Nm-ogroman je to obrtni moment...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 4:16 pm
od Santino
SCHUMACHER napisao:250Nm-ogroman je to obrtni moment...
Jeste, prvih mesec dana...

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 5:27 pm
od darko qv
Nemam pojma.TS 16v bi bio idealan da su Alfice maaaalko lakse.Od prilike za 100-ak kg.Doduse,meni je bio rikavela varijator i to je stvarno mucenje,sad kad je odradjen stvarno je drugi auto.

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Nov 28, 2011 8:04 pm
od starac vujadin
Na 2.0 16v varijator, kada je ispravan, se "pali" na 2200 obrtaja. Do tada bude malo mrtav motor, posle je super. Ko ume sa menjacem nece mu faliti snage. 2.0 JTS je jos bolji, on je imao bas super obrtni moment.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Dec 10, 2011 8:20 pm
od mali radojica
ljudi kakva je priča sa 1.7 motorom? mada koliko sam razumeo oba motora i sa oznakom 1.7 i 1.8 imaju 1747ccm... znam da ovaj moj ima lanac u razvodu i alu usisnu granu...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Dec 10, 2011 8:29 pm
od Santino
Tu su italijani napravili zbrku
1747 16v zovu 1.8 dok stariji 1749 8v vode kao 1.7. glupost.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Dec 10, 2011 9:28 pm
od dekideki
a 1747 16V je u skoro svim katalozima za rezervne delove - 1.7

idioti. onda najlakse kazem - to je onaj 103kW...

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Dec 12, 2011 6:30 pm
od mali radojica
još jedno pitanje. da li filter klime ima poklopac ili leži samo onake? kod mene nema ništa što bi ga držalo, upadne u ono kućište i to je to.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Dec 12, 2011 6:42 pm
od gile
To je to

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Dec 12, 2011 6:43 pm
od dekideki
neki imaju, neki nemaju. ako nov landara u lezistu, fali ti kuciste za njega. ako upadne knap u leziste, to je to. prosto je. ispred radnje probaj, najlakse tako, pa zameni ako ne valja.
na primer, kod mene je debeli filter sa isprepletanim gustim vlaknima koji se pere i nema kuciste. na Superki 2.0 16V sam imao papirni sa kucistem.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Dec 12, 2011 9:58 pm
od mali radojica
papirni je, upadne lako i stoji normalno bez nekog velikog lufta. znači to je to. hvala!
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Dec 13, 2011 1:10 am
od OMP