Stranica 78 od 104

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 11:51 am
od alfa&omega
Sve su ovo dobra kolica, nemaju greske, ogromno zadovoljstvo stvaraju u voznji...

Schumi, raspitao sam se, ali mi malo glupo da objavljujem preko foruma, imas PP.
Saznao sam da u cenu od 2000 eura dolazi motor, agregati, ECU, menjac, diferencijal visco-drive kao i sva moguca stelovanja i podesavanja da auto radi kako treba. Mislim na fabricki 20 VT bez ikakvih budzenja.
Lepo dovezes svoj auto, ostavis ga 2-3 nedelje i dobijes kljuc u ruke :drift
Mozda i nije puno ako zaobidjemo trenutnu besparicu u drzavi za onoga ko hoce da ima zver na drumu i unikatan auto. Takodje treba uzeti u obzir da samo motor i menjac kostaju oko 1000 eur na otpadu pod uslovom da se nadju ocuvani

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 1:29 pm
od starac vujadin
Ima tu puno posla, ako budem mogao napravicu copy/paste sta je covek sve morao da menja kod one 155-ice...a ima jos jedan lik koji je utrpao taj motor u 145 i morao je dosta toga da uradi...

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 2:14 pm
od alfa&omega
Da, gledao sam i ja tu 145, mnooogo posla je trebalo

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 3:05 pm
od alfaskorpion
To je odlicna kombinacija , imati tako nesto je neprocenjivo :love:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 4:48 pm
od bokac
Mozda je 16vt bolja kobminacija? :scratch:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 7:18 pm
od starac vujadin
Po meni za neki sirovi tuning gde je povecanje snage primarni cilj - bolja kombinacija. Laksi motor u kg, laksi za odzravanje, prostiji motor za tuning, jeftiniji tuning...A inace je 20v motor kao motor bolji i dosta savremeniji. No, ti ne umanjuje znacaj legendarnog Lampredi dohc motora koji je preziveo mnogo generacija kao i Alfin Nord dohc motor.
Znaci, onaj koji ima 145/155 moze da razmislja izmedju nekoliko kombinacije za zezanje - Fiat 16v turbo, Fiat 20v turbo i Alfin 2.5/3.0/3.2 V6 atmosferac i Alfin V6 turbo.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 7:27 pm
od bokac
Uf, ja bih. Nisam gadljiv ni na jedan od njih, cak sta vise.
Ipak mi je previse slabasan ovaj ts. Cini mi se da onaj 1.3 mjet bolje povuce :banghead:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 8:06 pm
od OMP
pa sta cekas nalazi neki od ovih motora i pakuj, rad sam da pomognem :D

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 8:43 pm
od bokac
:club: ma bi ja samo mi malo fali "municije"

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 9:08 pm
od starac vujadin
Za pocetak nadjes dobar motor i povoljan. Nije to toliko skupa stvar. Pa, onda posle polako...Radis postupno. Vise je problem u strpljenju da se sve sredi do najmanje sitnice, nego pare. Bitno je da sve ostalo prati motor - vesanje, kocnice, upravljanje, itd...a to znaci jos para..ali to sve moze postupno.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 9:43 pm
od Pittatore
2.4 20VT :evil:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 10:08 pm
od Diego
^^^ Gde me nadje s tim motorom... Bas sam juce zagledao jednu Kapu kako rezi... :love:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 10:12 pm
od Pittatore
Pravio jedan cika u Coupeu,kombinacija 2.0 i 2.4 motora ;)

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 10:19 pm
od Diego
'Ajde kad se budemo videli za sledeci vikend da mi pricas detalje... Jednom sam startovao nekog na ulici koji je vozio Kapu sa tim motorom, covek potpuno odusevljen, kaze da je mrcina.

Mada, ako je u pitanju Alfa, u ovom slucaju 155, ja bih uvek isao i na Alfino srce. Po mogucstvu trolitarsko i atmosfersko...

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 10:47 pm
od starac vujadin
3.0 12v je verovatno najprostija i najbolja stvar za ugraditi.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 11:14 pm
od Diego
Zasto najprostija i najbolja? Mogucnost ugradnje, propratni podsistemi koje treba menjati, odrzavanje, itd.. Jel to u pitanju?

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 11:18 pm
od starac vujadin
U principu sve to + fizicki laksi od 24v motora + ima najbolje rasporedjen obrtni moment.

Kakva borba...!
... re=related

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 11:26 pm
od Diego
A krajnje uzivanje je direktno proporcionalno raspolozivom budzetu...

Kazu i da 12v ima bolji zvuk.

Koliko je npr. 12v sad tezak za odrzavanje, pre svega u pogledu nabavke delova?

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Nov 25, 2011 11:54 pm
od starac vujadin
Zvuk je strava, meni je malo bolji kod 24v, ali to je stvar ukusa. Ovde govorimo od fantasticnom zvuku u svakom slucaju.
Koliko vidim i cujem odrzavanje nije nikakav problem. Taj motor moze jos se dotera i da se dobije jos koji konjic ko zeli. Motor je mrcina i tesko se kvari ukoliko se normalno eksploatise.
Milos (Santino) ti moze reci dosta o tom swapu, on je stavljao tu masinu u 155.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Nov 26, 2011 12:04 am
od OMP
ovo vec zasluzilo novu temu ;)
ovamo gde sam ugradio plin stoji kappa strankinja skoro komplet ogoljena ali ostao 3.0 24v motor ;) covek kupio auto za delove a koliko sam skontao motor mu ne igra ulogu jer on ima 2,0 valjda, doduse kupusano je nesto i oko ovog motora tipa remenice i sl. ali u globalu je ceo :rolleyes: kontam da bi mogao da se pazari za male pare, ja ga nisam pitao jer mu je to auto od šuraka, pašenoga ili tako nesto

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Nov 26, 2011 12:17 am
od Diego
@starac
OK, tnx.

@OMP
To uopste ne bi bilo lose. Otvoriti temu u kojoj oni koji su prosli proces neke konverzije razmene iskustvo sa drugima koji o tome nisu upuceni u detalje a imaju zelju za tako necim.
U svakom slucaju smo u temi...

Elem, taj Kapin motor nije Buso kol'ko ja znam. Ali nije ni za bacanje.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Nov 26, 2011 12:25 am
od starac vujadin
Naravno da jeste Busso, koji bi bio...

Sto se tice swapova imas o tome i na internetu, evo recimo ovo...

http://www.grupposportivo.net/AlfaRomeoS3e3.htm

...ima toga jos...

Nisam siguran da ce ljudi koji su to radili ponovo pisati o tome, najbolje da ih licno pitas.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Nov 26, 2011 1:50 am
od alfa&omega
Generalno,mogu ovi svi navedeni motori da se nadju kod nas,samo treba cekati pravu priliku kao ova gde je kappa rasturena, a motor ostao. Ima lik u Osecini,drzi auto-otpad i ima dosta kappa sa egzoticnim motorima. Pitanje je samo ko sta zeli pod haubom...

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Nov 26, 2011 10:04 am
od SCHUMACHER
Vec je bilo rijeci o svemu ovome u ovom topic-u:
viewforum.php?f=29
Ukratko,ako je npr 155 ts,a zelis V6 masinu,osim motora,potrebna je jos jedna 155 2.5 v6 sa koje bi se preuzeo bukvalno kompletan prednji trap + pronaci majstora koji ce da se cima oko toga.
Ako zelis 2.0 16/20VT iz Coupea/Delte,onda ti je potreban kompletan prednji trap,i jos po nesto sa donora motora,dok bi za motor sa Kappe trebao jos i donor trapa,mjenjaca itd,tako da ustvari dolazimo do zakljucka da ti trebaju 3 auta da bi napravio jedno-sve u svemu-skup sport...
Ja sam u mom slucaju imao 1.7 TS,ubacio 2.0 TS bez mnogo sexa i prezadovoljan sam,ni njega nemam dje da razvucem kako dolikuje...

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Nov 26, 2011 12:34 pm
od bokac
Sumi bato - malo je. Pravi dozivljaj je kad ti srce u pete sidje. Kad povuce a ti neznas gde se nalazis. I treba malo vise obrtnog momenta a ne da snaga previse linearno nadolazi i to na nekih 5000 obrtaja. Nije bas prakticno.
Moj je utisak da ako hoces da posteno poteras ts moras divljacki da je vozis, razvlacis, itd. Nema onoga - vozis lagano i pricepis gas on ide bez obzira na koliko si na koliko si obrtaja vozio pre toga
:arflag