Stranica 76 od 155

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Mar 16, 2013 11:55 am
od marko_alfa155
Dizne su mi dobro bar mi je tako rekao majstor nosio sam ih na pranje sredio ih probao bio sam ja tu baca normalno a kapljale su a posle toga sam zamenio svecice (NGK) stavio nove kablove i na kraju opet isto sumljam na protokomer ali menjao sam stavljao sam od bivse alfe 75 2.0 ts ali opet isto. Da li moze da se radi dijagnostika mozda ce tu pokazati sta nije u redu?!

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Mar 16, 2013 11:58 am
od Pittatore
Ler lauf ventil?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 7:54 am
od alfa&omega
Jel skidao neko tablu sa brzinomerom i obrtomerom? Primetih sinoc da mi je lampica ispod pokazivaca nivoa goriva pregorela, pa me interesuje da li je zeznuto skidati tablu i na koji nacin?
Kad vec skidam mislio sam da zamenim sve sijalice ispod, posto su ove verovatno izgorele poprilicno

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 9:04 am
od Pittatore
Dva inbus srafa i 5 dzekova.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 12:27 pm
od SCHUMACHER
Kod dzekova vuces nadolje "osigurac" i izvlacis ih,sve ces odraditi za 10ak min...
Ima li iko semu/sliku kako se skidaju resetkice ventilacije,ne smijem da ih cupam da ne slomim nesto?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 2:47 pm
od alfa&omega
Pittatore - :gr8:

Schumi, zar jos nisi skinuo resetke ventilacije? Nista, samo polako, nadji dva srafcigera sa sirom glavom ili sl. i polako sistemom poluge dok ne krene da izlazi sa prvog zleba, posle ce sama da izleti. Ne bi trebalo nista da slomis, ja sam povadio svoje kad sam radio dezinfekciju ventilacije. Najbolje i najdetaljnije se operu kad ih skroz skines, a sta je bilo iza njih prljavstine ne smem ni da pricam :banghead:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 2:55 pm
od Sule
Ja sam kod mene skidao tablu i menjao sijalice ima ih 10 ili 12 nisam siguran.Hteo sam da stavim bele led ali nisam nasao male koje pasuju po dubini. :wave:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 5:58 pm
od SCHUMACHER
alfa&omega napisao: Schumi, zar jos nisi skinuo resetke ventilacije? Nista, samo polako, nadji dva srafcigera sa sirom glavom ili sl. i polako sistemom poluge dok ne krene da izlazi sa prvog zleba, posle ce sama da izleti.
Nisam,bojim se da ih ne slomim...
A dje zaglavim safcigere:Gore i dolje ili sa strana?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 7:13 pm
od alfa&omega
Izmedju resetke I ivice table, zaglavi srafcigere na duzem delu resetke

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Mar 20, 2013 10:54 pm
od SCHUMACHER
Ce da probamo...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Mar 22, 2013 3:05 pm
od marko_alfa155
nece da primi gas detonira da bas tako dizne su ciscenje menjao sam protokomer isto i to sto se desava je sve kad je motor hladan cim se ugreje odmah prestane sve i onda je normalno

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Apr 07, 2013 9:30 am
od djolers4
Nemam problem vec hocu da pitam sledece za one koji su rasturali enterijer u 155-ici:imam onaj odvratni zeleni tepih i hocu da nadjem crni i da ga zamenim.koliki je problem rasturiti enterijer da se zameni tepih(pretpostavljam da sedista nisu problem)?I ako neko ima ili zna gde nabaviti crni(ili sto tamniji)tepih nek se javi ovde ili na pp.Pozz

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Apr 07, 2013 1:23 pm
od alfa&omega
Mislim da ce ti najveci problem biti skidanje celog dela koji ide oko menjaca I rucne

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Apr 12, 2013 9:34 am
od mali radojica
jel skidao neko volan na 155? da li mora radapciger ili se relativno lako skida?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Apr 12, 2013 10:11 am
od Brana
Odvrnes maticu i udaras dlanovima sa zadnje strane volana neizmenicno i trebao bi da sidje bez problema

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Apr 12, 2013 10:52 am
od TheWickerMan
Samo ne odvijaj maticu do kraja da te ne lupi po nosu kad naglo pusti :D

sent from Kenda digitron using Tapatalk 2

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pet Apr 12, 2013 12:44 pm
od mali radojica
ma kakvi po nosu, nisam ja toliko jak hahaha

hvala drugovi, to me interesovalo jer sam čitao da na 75 to može da bude dosta komplikovano.

:drink

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 8:30 am
od speedhunter
Koliko je tacan tj kako se ponasa sat za nivo goriva?
Dakle sipam 30 lit,pokazuje tacno polovinu i lepo postepeno pada,do 1/4 i onda lampica od rezerve pocne da blinka neprestano,posle 1/4 imam utisak da pada brze ka 0 posto vidim koliko km prelazim

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 9:08 am
od gile
@marko_alfa155: Imaš negde falš vazduh najverovatnije.

@speedhunter: pokazivač je dobar, nije dobar plovak, on umire vremenom. Meni je rezerva počinjala da blinka čim se spusti ispod pola.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 9:20 am
od OMP
i kod mene plovak izgleda u qrcu, ni na 15l ne gasi lampicu tek kad dodje oko prve crte na skali onda se kao ugasi ali brzo pocne da svitka i svetli

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 9:25 am
od speedhunter
Pa da kazemo da je ta prva crta 1/4 i da tada pocinje da blinka reerva,mada sam otvarao plovak i nisam nasao nesto ocigledno da nevalja,mada za q4 cu u q naci drugi,dakle resenje je stalno pun rezwrvoar :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 9:48 am
od OMP
imas stelovanje plovka, srafcic sa donje strane polovka tj onog cilindricnog kucista pa probaj da mu smanjis nivo ali koliko se secam taj srafcic je jako osetljiv na stelovanje ja sam jednom stelovao i uspeo da je dovedem da stalno svetli na 5-7l goriva a da blinka od 10l ali je to kratko trajalo, mesec dana i onda otislo u q

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 10:04 am
od speedhunter
Nije isti plovak na q4 i ts,bas su potpuno drugaciji iznutra,tako da mogu da se slikam :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 1:50 pm
od OMP
si siguran da nema nikakvo stelovanje plovka?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Apr 13, 2013 4:17 pm
od speedhunter
100 % siguran,ima plocu sa stampom po kojo klize plovak,a na ts je drugacija sa nekim kontaktima za rezervu i za nivo...a dakle rezerva prvo blinka,a onda se upali i to je to