Stranica 73 od 155
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 11, 2013 4:53 pm
od zipa13
Sipao sam Wurth Triathlon Ultra 10-40W.Javlja se konstantno na svim brzinama cim krene tocak da se krece.Kao da delje metal od metal,ili tako nesto slicno.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 11, 2013 6:40 pm
od djolers4
Vec je bilo price za ulje,uglavnom neka sintetika 15-50w(koristim u svojoj 155-ici) ili 10-60W(Selenia,Castrol.....).TS se zagreje dosta i cim je malo nekvalitetnije ulje,razbije se brzo sto automatski znaci da ce naprosto ispariti jer temperatuura ulja kod 8v motora kad se prze dostize lagano 100`C,retka su ulja koja zadrze odredjena svojstva u tim situacijama.Ja sam koristio prvo 20k koji sam ubrzo izbacio i sipao Racing,pa Motul i sada probam Petronas Sinthium
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 11, 2013 8:20 pm
od mali radojica
javi utiske za sinthium.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 11, 2013 8:37 pm
od OMP
gde bre nadje to wirtovo ulje

iskreno ja nisam za te neke marke vec se drzim onog starog sto je i oduvek postojalo, iskreno nemam pojma kad je wirt poceo sa uljima ali svakako su novi u tome.
kod mene je selenija gold i ne planiram da je menjam, verovatno sam jedan od retkih koji je koristi obzirom da je svi pljuju, ali meni auto ne prelazi 400ml ulja na 1000km sto je skroz ok (novije alfe toliko po defaultu trose

), nekad i manje sve zavisi od nacina voznje, najmanje sto sam dolio je bilo 200ml na 1000km.
u 145ici mi je mobil1 ful sintetika 5w50 i ne trosi je uopste sto me je prijatno iznenadilo pa sam se razmisljao i u 155icu da ga sunem, inace to ulje nije uopste jeftino ali ga ja dobijam po ceni malo vecoj od selenije gold

ali nekako sam navikao na gold i zadovoljan sam potrosnjom pa samo iz tog razloga je ne bih menjao
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 11, 2013 9:44 pm
od DushanSD
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 12, 2013 9:35 am
od zipa13
To wirtovo ulje sto sam sipao,doneo majstor iz Svedske u buretu,ima ga i kod nas,cena mu je oko 850din za litar pa na gore.Kaze da je ulje prvoklasno,i doduse ja sam ga dobio maltene dzabe.Potrosnja je ta koju sam naveo,pa sam zato i pitao koja je neka optimalna potrosnja ulja.Rekao mi je da mogu slobodno na 15k km da ga promenim.
Zeznuo sam se,ovo je 690din litar,sto sam ja sipao,a ima neko mislim da ima oznaku Performance i Special PD,sa tom oznakom su 850din +
Takodje,ne znam da li je neko cuo za ovog proizvodjaca evo linka.
http://www.sct-germany.de/
http://www.sct-germany.de/mobe_eng.htm
Setio sam se,jer mi je spomenuo i to ulje,jer koristi i Wirtovo i ovo Mannol Molibden.Covek kaze da su ulja fenomenalna,i takodje da nisu fals niti bilo sta,jer ih ni on ne bi sipao sigurno u E220cdi i u A6,sto sam i licno video svojim ocima,dakle nije neka fora,neki dil sa prozivodjacem,pa da uvaljuje ulja,jer on to uopste ne prodaje,vec uzima za svoje potrebe i za stalne musterije.Ja sam presao 5500km od zamene ulja,pre neki dan sam ga proveravao,i cini mi se,kao da sam ga sad i sipao,nije boju promenilo,nema cadji i ostalih gluposti,sasvim ok izgleda.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 12, 2013 10:43 am
od OMP
ok je sve to ali sto bi eksperimentisali sa tim "no name" uljima bez obzira na cenu kad postoji toliki izbor na trzistu sa toliko poznatih proizvodjaca ali naravno treba ih kupovati od proverenih prodavaca i dobavljaca jer ima dosta kopija
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 12, 2013 1:04 pm
od zipa13
Okej Sergio,izvinjavam se,nije namerno :-) OMP,u pravu si za to,probacu pa cu videti.Jer i drugar u PT cruiser koristi to MANNOL ulje,iz Svajcarske ga je uvezo,i u servisnoj knjizici stoji da je od drugog menjanja,korisceno to ulje.Zato i pretpostavjam da nije lose,jbm li ga,probacu.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Feb 16, 2013 5:34 pm
od Sule
Moram da skinem staklo fara,da li moram da vadim ceo far ili ne i ako moram kako i kojim redosledom i sta da skidam.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Feb 16, 2013 5:53 pm
od mali radojica
Maska, branik, zabice na faru. unutrasnjos brisi suvom krpom lagano, reflektujuci sloj se skida jako lako, nikakva hemija ne dolazi u obzir.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Feb 16, 2013 6:21 pm
od Sule
Ok hvala,sutra akcija.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Feb 16, 2013 9:47 pm
od OMP
nemoj da skidas branik nema potrebe, dovoljno je samo maska i ona lajsna izmedju fara i branika, imas 8 zabica ako su sve na broju, nategnes ih srafcigerom ali pazi da ti ne odlete negde pa da ih pogubis

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Feb 17, 2013 12:04 am
od Sule
Hvala na preciznom objasnjenju. Javicu kako je proslo.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 19, 2013 5:13 pm
od mali radojica
ovo zaboravih, ako skidaš zato što su ti pocrkale pozicije i utopile se u plastiku onda odmah stavi neke led jer će i sledeće isto tako da prođu, meni nove sijalice nisu trajale par meseci. jednu sam iščušao, a za drugu opet moram da skidam staklo.
ps ja sam ujedno i podizao branik pa sam skidao sve u paketu, dobro se javio OMP da kaže da može i bz skidanja branika.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 19, 2013 10:44 pm
od Sule
Popravljao sam Angel's Eues pa sam morao da skinem staklo.Uspeo sam, naravno uz vasu pomoc, i sad je sve lako kad se jednom odradi.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 19, 2013 11:22 pm
od vojaalfa
Nadam se da me nisi spominjo kad si to popravljao

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sre Feb 20, 2013 11:09 am
od Tihomirce

Misliš ono -
konstruktor i ostalo AAAAA -
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sre Feb 20, 2013 5:58 pm
od Sule
Vojo malo u pocetku dok nisam usao u stos

, a posle je sve islo laganica.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Feb 23, 2013 5:23 pm
od dekideki
da li zna neko iz prve ruke da mi kaze, koliko bi trebao da bude napon na klemama akumulatora kada motor radi na leru, koliko kad se ukljuce svetla i ventilacija (recimo) a koliko kad je tako opterecen i povise se obrtaji?
meni je 13.7 i ma koliko podizao obrtaje, stoji na toliko. malo se podigne na 13.9 kad pogasim sve potrosace...

nema sanse da dohvati ni blizu 14.4-14.7V, napon o kojem pricaju kad se pominju "noviji automobili". elektricar s kojim sam do sad imao odlicno iskustvo mi kaze da nije neuobicajeno da bude takav napon. cast njemu samo zelim da cujem i druge sa slicnom instalacijom sta kazu...
*Alfa Romeo 155, 1747ccm 16V, 103kW, 1997. akumulator nov
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Feb 23, 2013 6:41 pm
od Ducero
Ja imam na kondezatoru displej koji ocitava punjenje.Meni prikazuje 14.2 V stalno,e sad ne znam koliko je merodavano to njegovo ocitavanje.Kad ''odvrnem'' muziku padne na 11.9V i tu miruje. Na klemama sa ugasenim motorom mi pokazuje 12,2V isto toliko i na kondezatoru.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Feb 23, 2013 10:39 pm
od gile
Na 155 je bilo uvek 14.4 V na leru, bez potrošača.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Feb 24, 2013 1:43 am
od vojaalfa
Gile: Isto važi i za sve ostale automobile

mislim to je napon koji je dobar.
Dušane: Tvoj aku. neće još mnogo ako si tačno merio.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Feb 24, 2013 9:56 am
od Ducero
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 25, 2013 10:41 pm
od mali radojica
drugovi, problem sa kvačilom. pisao sam u virusu ali ovo je ipak tema za ove stvari.
auto je stajao mesec ipo. i kvačilo je odjednom propalo, odvaja u podu, ne podiže se na pumpanje i taj prvi deo pokreta dok ne dođe do odvajanja nema nikakvog otpora na pedali. i cenim da polako pada još niže. hidraulična tečnost menjana jesenas kad su rađene kočnice.
ima li neko neki ideju? (ja imam al cenim da će da boli finansijski)
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 25, 2013 11:09 pm
od OMP
pa cilindar ti riknuo samo pitanje koji, kod mene na 155ici kad je otisao onaj dole na menjacu gubio mi je tecnost jer je on propisao a na 145ici sam skoro menjao onaj na pedali, tu nije gubio tecnost ali je zezalo kvacilo, nekad nece da se vrati pedala, dosta nisko je hvatala bio slab otpor, itd. onaj na menjacu se relativno lako menja ali onaj u kabini je najebavanje