Stranica 8 od 10
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Čet Jul 10, 2014 7:53 am
od erdeljan
Ima ona fora da nakapaš tečnu plastiku, preko onog pištolja i povučeš...
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Čet Jul 10, 2014 9:28 am
od G0XY
Nema skidanja branika.
Odvrnu se 3 srafa sto drže branik za podkrilo i dva šrafa sa donje strane ispod branika.Malo se povuče branik i ima mesta da se provuče ruka i namesti.Sve gotovo za 20min

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pon Avg 18, 2014 8:20 pm
od DelPiero159
Da ne otvaram novu temu, mislim da ovdje moze...
Danas radjen mali servis i resetovanje servisnog intervala. Prilikom paljenja se upalila i ''odblinkala'' 5x lampica ulja. U manualu kaze da je to Exhausted/Degradirano ulje u motoru. Kada sam ponovo pokusao isto, greske nije bilo. Nakon toga u toku dana jos 2x startovao motor, nista nije prijavljivalo.
Moze li to imati veze sa resetovanjem servisnog intervala?
Druga stvar, kasnije pogledam u flasu ulja koju su mi spakovali u gepek, ostalo malo manje od 0.1l (pakovanje 1l). Po uputstvu, stoji da ide 4.6l, znaci da je sipano negdje oko 4.9l. Sipka pokazuje sami maksimum. Ima li potrebe otici im sutra da ispuste 2-3 dl?
Servis radjen u wannabe ovlastenom, sipana Selenia P.E. 5W30.
P.S. predstavljanje cim jos par stvari odradim

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pon Avg 18, 2014 9:05 pm
od erdeljan
Sta mislis koliko staje u filter ulja?

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pon Avg 18, 2014 10:33 pm
od Stromboli
Mislim da nemas razloga za brigu

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pon Avg 18, 2014 10:50 pm
od bums85
Za taj motor ti je bolje 5w-40
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sre Sep 24, 2014 3:58 pm
od G0XY
Da li se dešavalo nekome da mu povremeno zaglavljuje kazaljka na meraču goriva?
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sre Sep 24, 2014 5:12 pm
od Stromboli
Ne jos

, a i nisam cuo jos za taj problem

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sre Sep 24, 2014 5:27 pm
od Kaligula
Pa kad vozite dizele

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sre Sep 24, 2014 6:58 pm
od G0XY
Evo meni se desilo par puta

.
Ostavim ga preko noci i ujutro kazaljka zaglavi na nuli,sija mi rezerva,a imam preko 20l goriva

U toku voznje pocne da se vraca na normalu,jbt pa nije ovo Jugo da ovako nesto sme da se desava.
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sre Sep 24, 2014 10:55 pm
od Alex V6
Meni se cini da je problem plovak u rezervoaru. Da te samo zeza kazaljka, ne bi sijala rezerva u isto vreme. To znaci da sat dobija signal da nema goriva, dakle plovak je "zalepio".
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Čet Sep 25, 2014 9:22 am
od G0XY
Evo slike kako izgleda prokletinja,u pravu si sija i rezerva što znači da je plovak zalepio.
Pokušaću da ga šokiram sa 30l na pumpi...

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Čet Sep 25, 2014 1:04 pm
od alfa&omega
GOXY, aj sad lepo priznaj da si ga drzao na rezervi dugo vremena

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Čet Sep 25, 2014 3:26 pm
od Stromboli
I auto se navikao

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Čet Sep 25, 2014 6:08 pm
od Mac
I svetli od srece
Bolje ga napuni do kraja.
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pet Sep 26, 2014 9:33 am
od G0XY
Evo posle sipanja je sve normalno,ali definitivno se plovak zbog nečega glavi.
Ne vozim nikada na rezervi,čim se upali sipam do vrha

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pet Sep 26, 2014 11:15 am
od Stromboli
Ma sve jasno, ali mora uvek nesto da ne stima, makar neka sitnica

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Ned Okt 12, 2014 9:29 am
od Roolieman
Cudna stvar, verovatno neki kontakt. Desi se povremeno mozda svaki 10-ti put kada ubacim kljuc ne svetli brojcanik od turbo cajgera.

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Ned Okt 12, 2014 2:36 pm
od Stromboli
Mozda neki kontakt zeza.
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sub Okt 18, 2014 6:18 pm
od Roolieman
Volim cesto da zagledam pod haubu i primetim nesto sto mozda i nije problem ali bolje da pitam.
Debelo plasticno crevo koje ulazi u turbo ima sa gornje strane 10-ak cm pre turbine jedno manje crevo koje dolazi sa gornje strane. Na spoju koje drzi metalni stezac se pojavilo malo ulja. Nije iscurelo nista posto ispod toga nema masti, ali me vise brine da li u toj cevi uopste treba da ima ulja. Takodje se na vidljivom delu turbine pojavilo malo crne prljavstine kao da je neka masna gar. Ima li razloga za brigu?

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sub Okt 18, 2014 6:41 pm
od Mac
Sto se tice creva nemas razloga za brigu, tako je i kod mene na obe Alfe, doduse to se pojavilo nakon velikog servisa.....Verovatno ima malo masti i na drugom kraju creva koje ide prema poklopcu motora. Desava se da oko turbine bude malo masnoce, majstori kazu da je to cesta pojava kod jtdm, pogotovu kod 1.6jtdm kazu da balave ko lude, to sam cuo sa vise strana a i bogami video kod Tome u servisu.
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Sub Okt 18, 2014 6:49 pm
od Kaligula
Tragova uljnih isparenja uvek ima,nije razlog za brigu

Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pet Okt 31, 2014 1:01 pm
od Roolieman
Zamenjena desna gornja viljuska (stavljena nova TRW), prednje textar plocice i promenjeno kociono ulje:
Posto ide i mali servis resio sam da zamenim i ulje u menjacu, pa ako moze neki savet koje da stavim i da li vredi cimati se za neko "bolje" od preporucenog. Ako sam dobro skontao u F40 ide 2.8l Tutela Matryx 75W-85?
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Pet Okt 31, 2014 1:38 pm
od Mac
Ide Tutela Car Matrix 2,8l, nisam siguran za gradaciju.
Re: par pitanja u vezi 159
Poslato: Ned Dec 28, 2014 5:18 pm
od Grudobolja
Pozdrav svima,
Da ne otvaram novu temu, interesuje me razlika izmedju verzija 2.0 jtdm motora od 100 i 125 kw u Alfi 159.
Dakle kako sam pročitao na forumu motori bi trebalo da su isti, odnosno isti glava i blok, dve bregaste, iste dizne, ista turbina itd. Ono što ih razlikuje je softver tj. mapa.
Da li osim toga ima neke razlike i da li su i ostali sklopovi isti - npr. menjač, prenosni odnosi...
Hvala unapred.