Stranica 8 od 35

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Sre Feb 13, 2013 11:53 am
od Alex V6
GT86 ima 200KS, 205Nm i 1200-1300kg (ima raznih podataka na netu), 4C ce imati bar 240KS, 350Nm i oko 950kg. To su dva sveta sto se performansi tice.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Sre Feb 13, 2013 12:14 pm
od Dragon
Jasno..4C ce ici ispod 5 do 100, mozda i 4,5 sek. A i sam izgled Alfe je spektakularan, mada se vidi da podilaze Amerima. Voleo bih da je malo manje izlomljena i nesto prefinjenijih linija, ali bi onda previse licila na 8C, koja je savrsenstvo.

Jos da dodam da su felne 4C verovatno najlepse koje sam ikada video.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Sre Feb 13, 2013 3:54 pm
od sErGiO
A gde si ih video :D

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Sre Feb 13, 2013 4:39 pm
od Dragon
Nisam rekao "uzivo"... :)

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Sre Feb 13, 2013 6:19 pm
od vojaalfa
Ma probo bih ja i tu Toyotu, siguran sam da nije loš auto.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pet Feb 22, 2013 12:51 pm
od Dragon
Najnoviji Auto Bild na naslovnoj strani ima 4C.. ne trosite pare. Nema nista, jedna slika i malo prezvakanih informacija.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Ned Feb 24, 2013 5:58 pm
od starac vujadin
Slika
Slika
Slika

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Ned Feb 24, 2013 6:49 pm
od byMaX
Deluje kao work in progress, ali nije loš koncept!

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 7:30 am
od Zillgian
Rado bih dao svoju ocjenu, ali ne mogu dobro da procjenim situaciju sa ovih slicica. Sta cu, moracu da sacekam Zenevu :)

U svakom slučaju, hvala ti na slikama, Starče Vujadine :) :quadrifoglio

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 11:45 am
od dekideki
Slika
Mopar i Alfa zajedno u Zenevi :) sad mi je jasnije ono "mph" na satu
http://www.socialnetwall.alfaromeo.com/

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 1:34 pm
od mali radojica
Ne volim digitalne obrtomere. nista lepse od klasicne kazaljke koja pada vertikalno.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 1:38 pm
od Alex V6

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 6:41 pm
od alfaholic
Ovi migavci na rubovima su bezobrazluk.
Odavno Alfa nije imala neke tako lude detalje.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 6:50 pm
od Dragon
Unutrasnja rucka na vratima....kako dobra fora... :kadr

I bih vise voleo da su klasicni cajgeri, ali ne bunim se...

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 7:59 pm
od darko qv
alfaholic napisao:Ovi migavci na rubovima su bezobrazluk.
Odavno Alfa nije imala neke tako lude detalje.
Mislim da je to zbog Amerckoh zakona i zbog njihovog trzista? :scratch: :drink

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 8:22 pm
od starac vujadin
Da, to je zbog Amerike, I taj detalj ima Mini za američko tržište odavno.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 9:07 pm
od dekideki
da li mi je utisak varljiv ili je zadnji tocak veci? :scratch:

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Pon Feb 25, 2013 9:13 pm
od starac vujadin
Ne vara te.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Uto Feb 26, 2013 10:14 am
od dekideki
carski. :)

cini mi se, napred 17" nazad 19", ili cak 18-20...?

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Uto Feb 26, 2013 11:13 am
od Sasha
Sve je super ali digitalni brzinomer :banghead: :banghead: :banghead:

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Uto Feb 26, 2013 11:54 am
od starac vujadin
Meni je ok digitalni cajger, izgleda ok i racing ali mi uz njega i tct menjač ne ide paljenje na ključ. Trebalo je, po meni, na dugme da bude paljenje. Ima tu finih detalja, ali ima i preterane štednje (najjeftiniji otvori za ventilaciju iz cele Fiat grupe kao u Puntu Classic - imaju oni i bolje, zatim sklop maglenki, mačijih očiju i svetla za rikverc koji ponavljaju do besvesti kod Grande Punta, Mita, Delte...). Jedina ozbiljna stvar koju im stvarno zameram i za koju će ih ljubitelji vožnje napljuvati je potpuno pogrešan položaj ručne kočnice za ljude koji budu hteli da je koriste u vožnji za ukosnice, drift, a kojih baš za ovu kategoriju automobila ima dosta. Da je neka limuzina (inače ručica je ista kao kod Alfe 156) ne bi bio problem.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Uto Feb 26, 2013 12:17 pm
od mali radojica
Digitalni obrtomer kruznog oblika ako nema razlicitih boja (zuto zeleno crveno da prati obrtaje) je veoma nepregledan. verujem da ovo nece biti neka jeftina varijanta ali opet..

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Uto Feb 26, 2013 1:47 pm
od Kaligula
He he......jbg....i mi tražimo dlaku u jajetu!Samo nek Alfa razbije praksu i da bude zverka a teoriju ko hebe!

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Uto Feb 26, 2013 2:25 pm
od sErGiO
Alfa Romeo 4C: nove slike i detalji

Slika

Konačna verzija modela Alfa Romeo 4C će imati svoj debi na 83. Međunarodnom Sajmu Automobila u Ženevi. Ovaj kupe sa središnjim motorom, pogonom na zadnje točkove i sa dva pojedinačna sedišta predstavlja suštinu jednog sportskog automobila u srcu Alfa Romeovog DNA: performanse, italijanski stil i tehnička izvrsnost, nudeći maksimalno zadovoljstvo pri vožnji uz potpunu bezbednost.
Dizajniran od strane inženjera kuće Alfa Romeo i proizveden u fabrici Maserati u Modeni, ovaj novi kompaktni super automobil će se naći u prodaji 2013. godine, čime se obeležava povratak ovog italijanskog brenda u Sjedinjene Američke Države i početak plana rasta Alfa Romeo brenda na svetskom nivou.

Slika

Alfa Romeo 4C potiče direktno od koncepta zbog koga su mnogi sa čuđenjem dizali obrve na Sajmu Automobila u Ženevi 2011.godine, u tolikoj meri da je postao dobitnik tri prestižne nagrade: ‘AutoBild Design Award’ (Nagrada za dizajn) (2011, Nemačka), ‘Design Award for Concept Cars & Prototypes’ (Nagrada za dizajn konceptualnih automobila i prototipova) (2012, Italija) i nagradu za ‘Most Exciting Car of 2013’ What Car? ’ (Najuzbudljiviji Auto 2013-te godine) (2013, Velika Britanija).

Akronim 4C
Akronim ‘4C’ vuče inspiraciju iz slavne prošlosti ovog brenda, prenoseći vrednosti tehnologije i emocija u budućnost. Drugim rečima, odnosi se na veliku sportsku tradiciju Alfa Romea: akronimi 8C i 6C korišćeni su kod automobila koji su se istakli 30-tih i 40-tih godina prošlog veka – kako trkačkih, tako i putničkih – u koje je ugrađeno snažnih ‘osam cilindara’ i inovativnih ‘šest cilindara’, čijom je šemom dizajna i konstrukcijom potvrđen cilj postizanja odnosa snage i težine jednog autentičnog superautomobila, manji od 4kh/KS, a koji se ipak ne fokusira samo na maksimalnu iskoristivu snagu, već i na ograničenje težine kako bi se obezbedila maksimalna okretljivost i vrhunske performanse.

Slika

Do dana današnjeg, Alfa Romeo 4C koristi tehnologije i materijale koji potiču od super sportskih automobila (uključujući i Alfa Romeo 8C Competizione) – ugljenična vlakna, aluminijum, pogon na zadnje točkove – i tehnologije korišćene za najnovije standardne modele Alfa Romea, ali unapređeni kako bi još više istakli sportski izgled ovog novog automobila. To se može videti na novom 1750 Turbo Petrol motoru sa direktnim ubrizgivanjem, izgrađenom u potpunosti od aluminijuma, sofisticiranim ALFA TCT prenosniku sa dvojnim suvim kvačilom i Alfa DNA selektoru sa, do sada neviđenim Race režimom rada.

Spoljašni stil
Dizajniran od strane Stilskog Centra Alfa Romea, model 4C već na prvi pogled evocira sećanjai na neke od tradicionalnih legendarne modele koji su ostavile dubok trag u istoriji ovog brenda.

Slika

Pored svega gore navedenog, u pogledu dimenzionih i šematskih sličnosti, jedan model se posebno izdvaja: 33 Stradale, automobil koji je kombinovao ekstremne mehaničke i funkcionalne zahteve sa stilom koji nudi suštinu, a koji je ‘obukao’ motor i šasiju u skladu sa nepogrešivom Alfa Romeo obradom. 4C je ispratio “odelo” i tako završio putovanje na koje je krenuto sa modelom 8C Competizione, naglašavajući neke karakteristične koncepte ovog brenda, kao što su veličina kompaktnog automobila dinamičnost i okretnost.

Unutrašnji dizajn
Osnovni dizajn i suštinski materijali takođe daju osobenost enterijeru, koji je kreiran i izgrađen u cilju maksimalnog zadovoljstva tokom vožnje.

Slika

Ono što se posebno ističe su ugljenična vlakna u enterijeru, koja su se koristila u izradi centralnog odeljka, a koji je u potpunosti ostavljen netaknut kako bi se pojačao osećaj jedinstvenosti u pogledu tehnologije i male težine.

Dimenzije i aerodinamika
Kompaktne dimenzije čine ovaj automobil sa dva pojedinačna sedišta zaista jedinstvenim među konkurentima: s dužinom manjom od četiri metra, širinom od 200 cm, visinom od 118 cm i sa razmakom osovina manjim od 2.4 metra.

Slika

Ovakve dimenzije služe ne samo da bi se naglasila kompaktna veličina ovog automobila, već i da bi se naglasila njegova okretljivost. Štaviše, zahvaljujući izvrsnom urađenom poslu dizajnera, ovaj automobil postiže maksimalnu aerodinamičnu iskorišćenost, beležeći negativan Cz (koeficijent aerodinamičkog pritiska) koji, kao što je slučaju sa trkačkim automobilima, doprinosi postizanju povećane stabilnosti pri većim brzinama.

Slika

Novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor
Evolucijom motora koji se već koristi kod Quadrifoglio Verde verzije modela Giulietta, novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor primenjuje inovativne sisteme od aluminijumskih blokova i posebne sisteme za dovod i odvod vazduha koji su optimizirani kako bi što više istakli sportski duh ovog automobila. Osim toga, ovaj model se može pohvaliti inovativnim tehničkim rešenjima uključujući direktno ubrizgivanje goriva, dvojne ventile sa kontinualno promenljivim vremenom, turbopunjač i revolucionarni kontrolni sistem provetravanja vazduha koji se rešava turbo zadrške.

Alfa TCT automatski menjač
1750 Turbo Petrol motor se udružio sa inovativnim Alfa TCT prenosnikom sa dvojnim suvim kvačilom, koji je verodostojna osnova u svom segmentu zahvaljujući maloj težini i ekstremnoj brzini aktivacije. Brzine se takođe mogu menjati u sekvencijalnom režimu rada korišćenjem krilca za promenu brzine koja se nalaze iza volana.

Novi Alfa DNA selektor sa Race režimom rada
Na modelu Alfa Romeo 4C svoju premijeru ima novi Alfa DNA selektor, koji osim što ima tri standardna podešavanja; Dynamic, Natural i All Weather – poseduje i četvrti režim rada: Race, konstruisan u cilju još većeg poboljšanja voznog iskustva na trkačkoj stazi.

Slika

Izvrsnost proizvedena u Italiji
Koristila su se samo najbolja tehnička i industrijska znanja Alfa Romeo i Maserati brendova u cilju razvijanja konačne verzije modela 4C. Baš zbog toga, timski rad ova dva brenda imao je za cilj integraciju odeljenja za projektovanje u Alfa Romeu sa proizvodnim pogonom Maseratija. U najmanju ruku rečeno, i to je takođe istaknuta crta Alfa Romea, brenda koji postoji već ceo vek i koji nastavlja da bude jedan od najpoznatijih i najpopularnijih ambasadora italijanskih proizvoda širom sveta.


Preuzeto sa bratskog nam FLCS foruma.

Re: Само Слога Србина Спасава, iliti Alfa 4C :)

Poslato: Uto Mar 05, 2013 9:23 am
od sErGiO
Slika Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika