Stranica 8 od 32

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 3:51 pm
od motorhead
Da ti sapnem dok bude Alfista bice i ove teme! :yahoo:

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 4:28 pm
od OMP
i opet niko nece znati koje ulje da sipa :D

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 4:59 pm
od interceptor
A nemo6e tako da se završi evo ja sam sipao isti dži-enerdži i već prešao 200 km. i mogu reći da sam zadovoljan sa tim uljem :D

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 5:25 pm
od edin
Celih 200km hahaha

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 6:27 pm
od milosabs
ulja ima raznih...vital,dijamat,sunce...ima i maslinovo.
Alfa kaze Selenia,narani svinje i ne diraj dalje.ako bas imas lovu za bacanje onda Motul,ako ti se eksperimentise onda FAM,MOL,LUK Oil i slicno

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 6:34 pm
od OMP
i krecemo sve iz pocetka.... :)

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 6:43 pm
od edin
Sta smo rekli, V ledeno doba hahaha

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 7:27 pm
od Kaligula
Mister Steva svira q.......mizerne su razlike izmedju ulja vrhunskih proizvodjača i to je prosto kao šamar ;)
Idemo dalje.....nego koje ulje u V6 hahaha

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 8:06 pm
od Falcon037
Evo Nele za V6 zetin :D

Slika

25€ kilo x 7 = ihaaaaa :D

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 8:08 pm
od Kaligula
Nikad ne bih menjao Racing za taj shit sa slike.

Одг: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 8:15 pm
od bane
Ja sam ovo poceo da stavljam u auto, i potrosnja potpuno ista kao i selenije
http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index ... t_id=45228 a jeftinije.
Sent from my Ladder using Tapatalk

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 8:19 pm
od Bojan90
Sto se tice potrosnje ulja, stojim na raspolaganju za proveru. Kao sto sam vec rekao radi se o CF1 motoru, sa metalnim poklopcem bobina, retkost u 156, i ti motori vaze za male potrosace ulja.

@milosabs

Ako pogledas uputstvo, cini mi se da je data preporuka i za tecnost za staklo, pa hoces li iskljucivo tu tecnost da sipas?! Necu 20k da sipam, jer ima i jeftinijih full sintetickih ulja, koja su garantovano bolja. Tako i Francuzi za svoje automobile preporucuju Total/Elf, Nemci opet svoja ulja .... Radi se o ekonomskom interesu, a ne nekoj posebnoj pogodnosti tih ulja za upotrebu u tim motorima.

@Kaligula

Koliko sam ja zakljucio iz njegovog bloga, razlike su mizerne. Neka imaju vise deterdzenata, neka su nesto redja, neka gusca .... sve se to svede na isto.

Inace, ubedili ste me, doduse bez ikakvih argumenata, probacu 10-60 ili 5-50 videh Mobil Peak Life, bas da vidim ima li razlike, a tvrdim da nema, bar kada se radi o normalnoj voznji, bez crvene zone obrtomera.

Poslato: Sre Dec 10, 2014 8:45 pm
od genca
Rs 2000.Neko grcko ulje.Zna neko nesto o ovom ulju?Cuo sam sve reci hvale.

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 8:51 pm
od OMP
ako je maslinovo kupuj odmah bez razmisljanja, odlicna su :)

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 9:49 pm
od motorhead
Nellkicu ja sam onomad u v6 tj Sinisa sa Dedinja sipao motul 10w60 ili 10w50 í sta kada ga zaveglam trebalo je vremena da ugasi lampu za ulje tj 1sec posle paljenja auta se gasila,uzeo sam Havoline 5w40 full sintezu i gle lampu je gasio na verglanju...posle par hiljada ulje na maximumu radi kao sat,dakle ako je motor zdrav nije nista problem!

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 9:55 pm
od sibin
Kaligula napisao:Mister Steva svira q.......mizerne su razlike izmedju ulja vrhunskih proizvodjača i to je prosto kao šamar ;)
Idemo dalje.....nego koje ulje u V6 hahaha
preporucujem cistu gushciju mast hahaha ako nema to onda samo racing :wave:

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 10:27 pm
od Kaligula
motorhead napisao:Nellkicu ja sam onomad u v6 tj Sinisa sa Dedinja sipao motul 10w60 ili 10w50 í sta kada ga zaveglam trebalo je vremena da ugasi lampu za ulje tj 1sec posle paljenja auta se gasila,uzeo sam Havoline 5w40 full sintezu i gle lampu je gasio na verglanju...posle par hiljada ulje na maximumu radi kao sat,dakle ako je motor zdrav nije nista problem!

Mozda gresim,neka me neko ispravi ali jel isti vremenski interval gasenja lampice za ulje kod hladnog starta i kad je motor zagrejan?Rekao bih da ima razlike thinkof:

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 10:41 pm
od motorhead
ideal je da bude u isto vreme ali sa 10w60 habanje na ladnom startu je vece nego sa 5w40 poenta je kada se ulje zagreje sta biva i koje se brze razbije,tj da na radnoj temp.bude na visini zadatka ko i na hladnom startu.

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 10:55 pm
od Kaligula
Onda ja nigde nisam pogresio kad teram V6 u iber stalno,jbg moram,zbog ulja :lol:

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 11:06 pm
od motorhead
tako je druze nelle!

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Sre Dec 10, 2014 11:24 pm
od Kaligula
Ispostuj gradaciju pre nego marku,menjaj na vreme,da bude na maxu.........i ćao zdravo!

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Čet Dec 11, 2014 11:38 am
od alfaskorpion
Seleniu koristim za podmazivanje sarki na kapiji pocev od gold pa do 20k u letnjim periodima hahaha

Gore se neko hvali sa CF1 1.6 motorom a on jadan na svim poljima , njegova radilica je najveci krs koji poznajem . Rasturao to jos pre 8 godina , kada sam ja hvala bogu vozio 2.0 8V TS :hbg .
Batalite te priče ... ;)

OMP druze nisi upravu , razvezao bi sa tobom temu sa cinjenicama ali me iskreno mrzi da ponavljam ima tu dugogodisnjeg iskustva , sa testovima i laboratoriskim ispitivanjem pogotovu na benzincima. Posao kojim se bavim me je doveo hljadu puta u situaciju da pricam i testiram sva ta ulja sa vrhunskim strucnjacima.
Svako ima pravo da koristi sta hoce , makar to bio i zejtin ali sa druge strane ne treba da soli pamet kako je dobro a nije.
Ulje je krv u vasem motoru ...

:coolguy:

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Čet Dec 11, 2014 1:00 pm
od OMP
ne znam sa cime se konkretno ne slazes sa mnom?
ja i hocu da cujem argumentovano koje je ulje dobro a koje lose, to nisam do sad nigde ovde procitao a toliko se pise i prica o tom ulju tako da bih bas voleo da mi neko to objasni ali da nije u fazonu "rekao mi majstor" ili " tako se prica" i sl.

nisam ja rekao da treba bilo koje ulje da se sipa u motor :blink: niti kome solim pamet, ja sam prvi protiv no name ulja tipa ovog pomenutog grckog za kog verovatno samo grci znaju ili nekih slicnih (skoro je neko pominjao isto neko prvi put cuh za njega).
ja sam rekao svako kvalitetno firmirano ulje koje je 100% originalno je dobro, e sad naravno da je neko bolje a neko losije ali cisto sumnjam da su to neke drasticne razlike i nesto sto moze da se odrazi u nekom kracem vremenskom periodu tj km.

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Čet Dec 11, 2014 1:24 pm
od Bojan90
Nisam nista spominjao oko mehanike konkretnog motora, vec sam rekao da CF1 motori ne trose ulje, za razliku od CF2 i CF3. Kad CF1 trosi onoliko koliko je normalna potrosnja kod CF2 i CF3 to je znak da nesto debelo nije kako treba s tim motorom.

Sa OMP-om se slazem, voleo bih da cujem obrazlozenje zasto je neko ulje bolje, posebno kada se radi o razlicitom viskozitetu. Npr. Zasto je 60 bolje od 40? Znam da ostavlja deblji film, i da je pogodnije za forsiranje, ali koja su to blagotvorna dejstva prilikom normalnog koriscenja vozila?

Re: Milioniti put.. koje ulje :S

Poslato: Čet Dec 11, 2014 2:47 pm
od alfaskorpion
Bojan90 gde si ti to pročitao , video da CF1 motor sa 200kkm ne trosi ulje kao CF2-CF3 ??? Čime se konstrukciski motor CF1 razlikuje od CF2-CF3 ???
Jednostavno svidelo se tebi ili ne ne verujem u tvoju potrošnju od 50ml na 1000km i nikad me neces ubediti u istu pricu .
Vec sam ti napomenuo da naucis sta prestavljaju te gradacije 5w/40- 10w/60 da bi mogli dalje da pričamo , neznam o kakvim filmovima pričaš(znam da su ovo majstorske i dilerske priče) .
Forsiranje?? - Sobzirom da voziš TS trebao bi da budes upoznat sa radnom temperaturom ulja tog motora, da znaš da na filteru ulja imaš izmenjivač toplote , kroz koji prolazi rashladnja tečnost auta i ulje naravno .... Kad budeš par tih činjenica uzeo u obzir mnoge stvari ce ti biti jasnije.

OMP- totalno si preformulisao tvoje izlaganje , napominjem da otpočetka nisam spominjao brend ulja (moje mišljenje o brendu ulja je vec spominjano na forumu ) nego gradaciju.
Nisi zatvorio priču time što si rekao , neka mi neko objasni .... hoćeš sve sažvakano e teško druže kao i sve u životu.
Znam da se razumeš tako da ukratko ,
Ako si otvarao motore znaćeš šta govorim,
Unutrašnjost motora posle dugogodišnjeg korišcenja jeftinih ulja lošeg kvaliteta (ubrajam Seleniu , svidelo se to nekom ili ne , izdvajam samo 10w/60 koje je solidno ali za taj novac ali Shell je npr daleko bolji...).
Količina uljnih para posle dobrog zagrevanja ulja .
U zimskim uslovima , posle kratkih relacija , količina bele skrame na poklopcu za ulje.
Boja ispuštenog ulja posle x km.
Potrošnja ulja (kod ispravnog motora) kao poslednji parametar za običnog korisnika.
I tako dalje ...
Tako da druže počni da vodiš evidenciju o svemu tome , ako te zanima da znaš .
Posle svega toga ako želiš više odneseš uzorke na analizu i sve ce ti biti jasnije .