
problem na alfi 155
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
To je taj chep,morao sam dva puta zbog njih da sipcim u prodavnicu 

A Man's Got to Know His Limitations...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ja se ne secam jel sam stavio taj cep, verovatno ne jer ga nisam sigurno kupio jedino ako sam imao u garazi neki jugicev
bas cu da pogledam, inace kod alu felni ti ovi cepovi nemaju puno smisla, oni su za celicne felne gde je nemoguca drugacija zastita tog otvora tj srafa, svaka alu felna ima poklopac ili cep u sredini pa je mogucnost ulaska vode svedena na minimum ja imam poklopce koji bas lepo dihtuju tako da mislim da voda nikako ne dopire do tamo 


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Hm pa vidi ovako,ti cepovi obezbedjuju hermeticnost i sprecavaju ulazak prljavstine i vode.Iako moja Alfa ima fabricke alufelne sa poklopcima,ispod njih su se na starim glavcinama (koje su bile fabricke i 1. ugradnja) nalazili slicni metalni poklopci
.Znaci fabrika ih ne bi stavljala da nema potrebe da budu tu...

A Man's Got to Know His Limitations...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ma ok ne kazem da nema potrebe da budu tu ali fabrika ih serijski stavljala zbog onih modela koji su imali celicne felne no dobro nije na odmet imati ih u svakom slucaju al moje misljenje je da nisu neophodni 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Sad mi to kažeš, kada sam se već iscimao oko njih
Nego jel menjao neko prednje,pa da zna dimenziju
.

Nego jel menjao neko prednje,pa da zna dimenziju

A Man's Got to Know His Limitations...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ja sam menjao prednji ali se ne secam dimnzije a naravno nisam zapisao 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Donovan
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 155
- Lokacija: Srpska
Post
Re: problem na alfi 155
Promijenio sam termostat a temperatura i dalje visoka ,do 120 .Pa piiiip šta je sad istina ventilator mi slabije pali ali nisu to neke situacije stani kreni već otvorena vožnja .Voda cirkuliše termostat otvara ako neko ima ideju šta dalje
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
mozda nesto zeza termodavac pa redje tj kasnije pali vent. ili samo pali jednu brzinu
ili je jednostavno takav da mu je visoka temperaturna vrednost pri kojoj pali ventilator a jos moze biti i vodena pumpa da zeza, slabo okrece usled ribanja lezaja ili jenostavno ima kamenac u sebi pa je slab protok tecnosti
a taj termostat koji si menjao jel si stavio istu , da kazem, toplotnu vrednost kao i ranije tj da na istoj temp. kao pre otvara i zatvara?


a taj termostat koji si menjao jel si stavio istu , da kazem, toplotnu vrednost kao i ranije tj da na istoj temp. kao pre otvara i zatvara?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
definisi "slabije pali"
meni pali malo preko 90 a gasi se kad padne ispod 90
ako su ekstremni uslovi, druga brzina se pali na 95...
*kad radi klima, ona preuzima ventilator i pali ga spram toga kako je njoj potrebno, cak i kad je temp. rashladne tecnosti 40C
zapuseno ti je mozda i sace na hladnjacima, ima ih dva i lako se zaprljaju. najblizi iole ozbiljniji klima servis, naprska se tecnoscu koja razlaze te naslage, pa vodom iz creva, nikako onom pod pritiskom, kao na omv ili jace...
meni pali malo preko 90 a gasi se kad padne ispod 90
ako su ekstremni uslovi, druga brzina se pali na 95...
*kad radi klima, ona preuzima ventilator i pali ga spram toga kako je njoj potrebno, cak i kad je temp. rashladne tecnosti 40C
zapuseno ti je mozda i sace na hladnjacima, ima ih dva i lako se zaprljaju. najblizi iole ozbiljniji klima servis, naprska se tecnoscu koja razlaze te naslage, pa vodom iz creva, nikako onom pod pritiskom, kao na omv ili jace...
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
.
Re: problem na alfi 155
Gotovo isto i kod menedekideki napisao:meni pali malo preko 90 a gasi se kad padne ispod 90
ako su ekstremni uslovi, druga brzina se pali na 95...

- Donovan
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 155
- Lokacija: Srpska
Post
Termodavač ne mogu da napipam neko je ovde napisao da je kod hladnjaka s lijeve strane a ona kod mene spuštena brate ,termostat je original njen otvara vidio sam tečnost da cirkuliše u onu posudu
Ma upali ga na 120 prva i odmah zalaufa na drugu radi možda minut i gasi se ,za saće ću da pogledam danas .
Hvala svima na odgovorima
Re: problem na alfi 155
OMP napisao:mozda nesto zeza termodavac pa redje tj kasnije pali vent. ili samo pali jednu brzinuili je jednostavno takav da mu je visoka temperaturna vrednost pri kojoj pali ventilator a jos moze biti i vodena pumpa da zeza, slabo okrece usled ribanja lezaja ili jenostavno ima kamenac u sebi pa je slab protok tecnosti
![]()
a taj termostat koji si menjao jel si stavio istu , da kazem, toplotnu vrednost kao i ranije tj da na istoj temp. kao pre otvara i zatvara?
Termodavač ne mogu da napipam neko je ovde napisao da je kod hladnjaka s lijeve strane a ona kod mene spuštena brate ,termostat je original njen otvara vidio sam tečnost da cirkuliše u onu posudu
dekideki napisao:definisi "slabije pali"
meni pali malo preko 90 a gasi se kad padne ispod 90
ako su ekstremni uslovi, druga brzina se pali na 95...
*kad radi klima, ona preuzima ventilator i pali ga spram toga kako je njoj potrebno, cak i kad je temp. rashladne tecnosti 40C
zapuseno ti je mozda i sace na hladnjacima, ima ih dva i lako se zaprljaju. najblizi iole ozbiljniji klima servis, naprska se tecnoscu koja razlaze te naslage, pa vodom iz creva, nikako onom pod pritiskom, kao na omv ili jace...
Ma upali ga na 120 prva i odmah zalaufa na drugu radi možda minut i gasi se ,za saće ću da pogledam danas .
Hvala svima na odgovorima

- Donovan
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 155
- Lokacija: Srpska
Post
Re: problem na alfi 155
Riješio sam problem zamijenio sam onaj senzor temperature na kućištu termostata ,izgleda da je on lagao .Sad je malo ispod 90 konstantno
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Nešto me zeza u poslednje vreme.Ponekad kada mi auto stoji delom u travi,a veća je vlažnost,ne mogu odmah da upalim auto jer mi sija "crvena brizgaljka".Isto mi se jednom desilo nakon pranja hladnjaka vodom pod pritiskom.Upalim na jedvite jade,radi 30sek na 500 obrtaja i onda nakon toga proradi normalno i ugasi se lampica.
Pretresao sam releje,kontakte,ne znam ni ja šta više da pogledam.Znači retko se događa,samo u takvim uslovima,nego se plašim da me ne izda negde na putu.
Na dijagnostici ne pokazuje ništa,kablovi,svećice,bobine,sve je u extra stanju,dizne očišćene,kada radi sve radi perfektno.
Verovatno vlaga utiče,ali ne znam na šta?
Pretresao sam releje,kontakte,ne znam ni ja šta više da pogledam.Znači retko se događa,samo u takvim uslovima,nego se plašim da me ne izda negde na putu.
Na dijagnostici ne pokazuje ništa,kablovi,svećice,bobine,sve je u extra stanju,dizne očišćene,kada radi sve radi perfektno.
Verovatno vlaga utiče,ali ne znam na šta?
A Man's Got to Know His Limitations...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
nema veze sa vlaznoscu
senzor temperature na usisu (onaj pre protokomera) poludi, nas model 155 lako dobije suncanicu.
naime:
nabije vreo vazduh u usis i ECU odlepi i baca potpuno idiotski gorivo u cilindre, upali check engine lampicu, gasi se, ne drzi ler, ma haos zivi.
resenje:
otvoris haubu, iscupas taj senzor, upalis bez ikakvih problema (ECU se baci u safe mod), posle pola minuta vratis senzor kad se naguta hladnog vazduha, i sve OK.

senzor temperature na usisu (onaj pre protokomera) poludi, nas model 155 lako dobije suncanicu.
naime:
nabije vreo vazduh u usis i ECU odlepi i baca potpuno idiotski gorivo u cilindre, upali check engine lampicu, gasi se, ne drzi ler, ma haos zivi.
resenje:
otvoris haubu, iscupas taj senzor, upalis bez ikakvih problema (ECU se baci u safe mod), posle pola minuta vratis senzor kad se naguta hladnog vazduha, i sve OK.

- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
evo ga jutros opet...
mislim, navikao sam se na taj bag kod svoje Alfe, ali ako bilo ko drugi sedne da je pali istripovace se najstrasnije i na kraju ce dici ruke. ukljucim kontakt, check engine se upali, ugasi na tren, pa se opet upali. tad znam da je pod haubom pakao i da motor necu upaliti. nisam ni pokusao. iskljucio sam ga, upalio motor na pola kljuca, check engine se ugasio posle par sekundi, vratio sam senzor na svoje mesto i to je to. preparkirao sam se u hlad.
posle nekoliko minuta sam unimerom izmerio 1350 oma otpor tog NTC otpornika, a potom isto merenje odradio kad motor radi (1570 oma).
evo gledah pola sata tehnicka uputstva i ne nadjoh u kojem opsegu bi taj senzor trebalo ga ima otpornost.
GOXY ajde izmeri ti svoj da mi bude lakse
mada, posto su bile na istoj traci moguce da je i kod tebe slicno...
ako neko nadje koja bi trebala da bude fabricka otpornost tog senzora nek okaci
mislim, navikao sam se na taj bag kod svoje Alfe, ali ako bilo ko drugi sedne da je pali istripovace se najstrasnije i na kraju ce dici ruke. ukljucim kontakt, check engine se upali, ugasi na tren, pa se opet upali. tad znam da je pod haubom pakao i da motor necu upaliti. nisam ni pokusao. iskljucio sam ga, upalio motor na pola kljuca, check engine se ugasio posle par sekundi, vratio sam senzor na svoje mesto i to je to. preparkirao sam se u hlad.
posle nekoliko minuta sam unimerom izmerio 1350 oma otpor tog NTC otpornika, a potom isto merenje odradio kad motor radi (1570 oma).
evo gledah pola sata tehnicka uputstva i ne nadjoh u kojem opsegu bi taj senzor trebalo ga ima otpornost.
GOXY ajde izmeri ti svoj da mi bude lakse

ako neko nadje koja bi trebala da bude fabricka otpornost tog senzora nek okaci

- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
hvala tiho...
...ali ti taj program, bar sto se ovog senzora tice, nista ne valja.
ovo je NTC, u prevodu - otpor mu raste sa padom temperature. taj na tvojoj slici je PTC...
***na oko on radi kako valja, ali u originalnom servisnom uputstvu (gde i pise da je NTC - nema tog dijagrama)
krivo mi je sto sam svojevremeno nasao vrednosti otpora za sve senzore, ali da li je to bilo u tom uputstvu nemam pojma. danas sam izgubio oci trazeci dva sata ali uzalud...
hvala u svakom slucaju

...ali ti taj program, bar sto se ovog senzora tice, nista ne valja.
ovo je NTC, u prevodu - otpor mu raste sa padom temperature. taj na tvojoj slici je PTC...
***na oko on radi kako valja, ali u originalnom servisnom uputstvu (gde i pise da je NTC - nema tog dijagrama)
krivo mi je sto sam svojevremeno nasao vrednosti otpora za sve senzore, ali da li je to bilo u tom uputstvu nemam pojma. danas sam izgubio oci trazeci dva sata ali uzalud...
hvala u svakom slucaju

- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: problem na alfi 155
Sad sam pogledao , u programu daje istu šemu za senzor rashladne tečnosti
nešto tu ne štima izgleda da je nešto pobrkao

nešto tu ne štima izgleda da je nešto pobrkao


- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
da stvar bude gora, slika je odgovarajuca 
ostali parametri su za senzor temp. na termostatu

ostali parametri su za senzor temp. na termostatu

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
*trebalo bi da je ovo:
-10C / 7000-12000 begin_of_the_skype_highlighting 7000-12000 end_of_the_skype_highlighting Ω
20C / 2000-3000 Ω
50C / 700-1000 Ω
80C / 200-400 Ω
+85C / ispod 200 Ω
Senzor temperature vazduha
Funkcija: Meri unos vazduha (gustoću vazduha).
Lokacija & Operacija: NTC termorezistor (otpornik osetljiv na temperaturu) šalje signal ECU ubrizgavanja. koristi se za izračunavanje mase vazduha i kontrole trajanja ubrizgavanja goriva. Hladniji vazduh je gušći, i zahteva bogatiju smesu od toplog.
Posledica neispravnosti: Velika potrosnja.
Test: Koristite ommetar za merenje otpora preko dve igle i senzor temperature.
-10C / 7000-12000 begin_of_the_skype_highlighting 7000-12000 end_of_the_skype_highlighting Ω
20C / 2000-3000 Ω
50C / 700-1000 Ω
80C / 200-400 Ω
+85C / ispod 200 Ω
Senzor temperature vazduha
Funkcija: Meri unos vazduha (gustoću vazduha).
Lokacija & Operacija: NTC termorezistor (otpornik osetljiv na temperaturu) šalje signal ECU ubrizgavanja. koristi se za izračunavanje mase vazduha i kontrole trajanja ubrizgavanja goriva. Hladniji vazduh je gušći, i zahteva bogatiju smesu od toplog.
Posledica neispravnosti: Velika potrosnja.
Test: Koristite ommetar za merenje otpora preko dve igle i senzor temperature.
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
E bas to se i meni desilo.Nece da gasi lampicu,odnosno na trenutak lampica zmigne i ne gasi se.Nesto tu nije u redu
.Uzecu sa posla termometar sa sondom,da precizno izmerim temperaturu oko sezora i onda izmeriti i vrednosti otpora senzora.Bas da vidimo o cemu se tu radi.Inace stajao mi je proteklih dana na suncu i nisam imao taj problem,ali sam siguran da ce se opet pojaviti kada se najmanje budem nadao
.


A Man's Got to Know His Limitations...