Stranica 8 od 16

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 9:10 am
od Dora
cirko83 napisao:Primer: 205/60 R15 24.69 inches ili 627mm
215/45 R17 24.62 inches ili 625mm

Samo je auto krući, a i 17" je malo šira i bolje drži krivinu i mislim da je razlika skoro pa neosetna. Nije to razlika u težini 50kg, a motor od 60ks pa da se oseti ;) :wave:

Dajte mi dovoljno veliku polugu pa ću pomeriti zemlju, reče jedan.
Ako govorite o standardnim felnama a ne nekim specijalno pravljenim da budu lake kao pero, onda svaki gram igra ulogu u performansama.
Veći prečnik veća udaljenost od centra, što je veća težina dalje od centra treba veća snaga da se pokrene. Ista ona poluga samo naopačke...
Obodna težina ili masa je u pitanju.

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 9:59 am
od SCHUMACHER
Ja sam imao na 155 1.7 TS sve velicine felni,od 14" do 17" i mogu reci da u praksi nije bila neka razlika 17" i 15" osim u udobnosti jer kad se 17" vrati pod blatobran posle upada u rupu-bas potrese auto.
Potrosnja i ubrzanje su otprilike tu nedje,ali mi se posle 17"-ica sad sa 15"-icama desava da pri kretanju auto ponekad zaslajfuje dok je sa 17-icama to bilo nemoguce-osim namjerno.
E sad (Darko) vidji sam-tebi na QV 17-ice mislim da ne bi predstavljale nikakav problem ni u kom pogledu a cucnule bi na QV-bruka.

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 10:06 am
od Santino
cisto kao info, jedna prosecna 15-ica tezi oko 7kg, dok 17-ica ide oko 9-10kg, sto se guma tice situacija je slicna 15 - 5-6kg, a 17 8-10kg u zavisnosti od profila...

dakle, u odredjenim slucajevima mozete imati i do 100kg u tockovima sto apsolutno nije malo...

p.s. ja nisam osetio razliku u ubrzanjima sa 195/50/15 i 195/45/17

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 12:31 pm
od alfaskorpion
Pa naravno kad vozis GTA 155 :grin: , kao sto dekster rece oseti se na 156 (kokretno 2,0 ) razlika u 15 i 17 felnama u potezanju iz mesta , ali 156 sa 15 felnama izgleda kao da su 13ice i 17 felna je mala za njen rub :D

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 1:05 pm
od darko qv
alfaskorpion napisao:Pa naravno kad vozis GTA 155 :grin: , kao sto dekster rece oseti se na 156 (kokretno 2,0 ) razlika u 15 i 17 felnama u potezanju iz mesta , ali 156 sa 15 felnama izgleda kao da su 13ice i 17 felna je mala za njen rub :D
Znaci najbolje su neku ultralegera 16 onda? :D

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 2:00 pm
od cirko83
@darko, najbolje je onda da nađeš zlatnu sredinu, 16"
@Dora, normalno da svaki gram igra ulogu i da ima razlike, ali ne verujem da će darko na drag sa njima, a opet kažem nije tolika razlika da mu se čini da je izgubio 20ks ;)

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 7:00 pm
od Dora
Rekoh performanse :) Kod kretanja se oseti i dok se ne zaleti no 90% vozača to neće primetiti niti im je bitno. Ono što hoće primetiti je češća popravka trapa :)

Lepota košta i boli :)

Re: Tuning

Poslato: Pet Feb 25, 2011 7:13 pm
od darko qv
Pa,ako je fabricki trap usao u 15 godinu,onda se ne brinem.Reparacija mu je spremna,pa idemo na jos 15. :D :djparty

Re: Tuning

Poslato: Sub Feb 26, 2011 1:14 am
od Santino
aaahaaa

Re: Tuning

Poslato: Sub Feb 26, 2011 3:53 pm
od darko qv
hahaha hahaha hahaha

Re: Tuning

Poslato: Pon Feb 28, 2011 7:41 pm
od OMP
nadjoh na jednom forumu, 145ica 1,3 :D
Pro smo promjenili ulje i svecice koje su bile vec totalno iztrošene. Onda ocistili throttle body. A zatim smo napravili novi intake. Bass reflex cjev i obican filter zaljepljen na nju. Još smo napravili DIY oil catch can za hlapove. Avto sam ide puno bolje nad 5500rpm jer prije je bio mrtav totalno. I zvuk je lud!

Slika
Slika
Slika

Re: Tuning

Poslato: Pon Feb 28, 2011 9:51 pm
od Dora
E ovo je tuning a ne tamo neke turbine, usisne izduvne grane, svapovi itd... :arflag

Re: Tuning

Poslato: Pon Feb 28, 2011 10:58 pm
od Dule
hahaha hahaha hahaha :banghead:

Re: Tuning

Poslato: Pon Feb 28, 2011 11:18 pm
od StefanMih
'TF !

sve sve ali ovo crijevo koje dopuhava vazduh do filtera hahaha

Re: Tuning

Poslato: Uto Mar 01, 2011 5:11 pm
od SCHUMACHER
Enzo i Romeo bi bili ponosni na njega hahaha
Kakav idiot jbt :fight_twak:

Re: Tuning

Poslato: Sub Mar 05, 2011 6:24 pm
od alfaskorpion
hahaha hahaha hahaha

Re: Tuning

Poslato: Uto Mar 15, 2011 7:23 pm
od OMP
sad ga prepravio i izgleda malo ozbiljnje ;)
Slika

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 16, 2011 12:00 pm
od SCHUMACHER
E,ovo je vec nesto :hello:


















:rotfl: hahaha

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 16, 2011 12:24 pm
od StefanMih
Ovo kao trubica ali one for all ;P

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 16, 2011 1:51 pm
od darko qv
Jada crnoga,ne bih ovo stavio ni da vozim u polje Sutomorsko rally,a ne ovako. hahaha


[youtube]FgZykodeYFo[/youtube]

Re: Tuning

Poslato: Sre Mar 16, 2011 4:44 pm
od Dora
Sledeća faza je onaj propelerčić, ima da leti ko djavo...

Re: Tuning

Poslato: Sre Apr 13, 2011 9:25 pm
od delic
I usisnik na haubi i onda kao Lord Humangus iz Mad Maxa

Re: Tuning

Poslato: Sre Apr 13, 2011 9:55 pm
od Ducero
:rotfl: hahaha

Re: Tuning

Poslato: Sub Jun 04, 2011 6:08 pm
od SCHUMACHER
Ljudi,prije nekoliko sam sa nekim momcima razgovarao nesto o tuningu itd,i rekose kako su neki razbusivali blok yuga,i ubacivali klipove od VW Caravelle TD kombija,i na taj nacin povecavali kubikazu,pa mi pade na pamet da pitam cisto informativno:sta mislite,od cega bih mogao ubudziti klipove na ovaj moj 2.0 i povecati mu kubikazu?
Mozda razbusiti blok i ubaciti klipove od 155 2.5 TD,mada taj motor ima predug hod od 94mm u odnosu na sadasnih 90mm.

Re: Tuning

Poslato: Sub Jun 04, 2011 6:24 pm
od Ducero
OMP napisao:sad ga prepravio i izgleda malo ozbiljnje ;)
Slika
I sta je dobio sa ovim novim ''usisom''? Ja koliko vidim nista,osim tog zvuka.Cemu to sve,kad ce opet da vuce topao vazduh od motora :fight_twak: