Stranica 8 od 22

Poslato: Uto Okt 24, 2006 1:23 pm
od Gost
Cudno ali moguce :) pitanje je samo kako je vozena za tih 90000...

Poslato: Sre Okt 25, 2006 1:12 am
od Gost
Moja je '97. i sa svim servisnim knjizicama, papirima, naravno dobrim i detaljnim posmatranjem vlasnika ima 80 000 km, ustvari kad sam je uzeo imala je 76 000 km! Mislim da se to i vidi na autu, a i cuje! Pored toga sto je i Desha kad je video isto tako odreagovao, znaci...

Moguce je! ;)

Poslato: Pet Nov 03, 2006 12:24 am
od Gost
Nesto se cudno desava sa ler gasom, i kad je motor zagrejan on stoji na 1400 rpm!

Moze li to .na sraf. ili dijagnostika sve to resava?!

Inace ne prijavljuje nikakvu gresku, jednostavno je podigao juce...

Poslato: Pet Nov 03, 2006 12:51 am
od Gost
mozda ti je zaribala papucica gasa?! :shock:

Poslato: Pet Nov 03, 2006 12:55 am
od Gost
Hmm, moguce... Ali ne znam, mislim da je ona OK, jer uvek ga vrati na isti broj obrtaja a probao sam i da je povucem nazad, ali probacu sutra opet malo detaljnije da je pogledam!

U svakom slucaju ler se radi na dijagnostici, je li?!

Poslato: Pet Nov 03, 2006 12:59 am
od Gost
ma salim se ja, zakaci auto na dijagnostiku pa vidi sta ce da kaze...

Poslato: Pet Nov 03, 2006 1:04 am
od Gost
Hmm i to ce biti problem, do sada gde god sam probao uredjaj ga jednostavno ne prepoznaje... :roll:

Moram da zovem Deshu...

Poslato: Pet Nov 03, 2006 1:06 am
od Gost
kako ne prepoznaje? koliko desha uzima za dijagnozu?

Poslato: Pet Nov 03, 2006 1:11 am
od Gost
Pa ne znam, uglavnom sam radio jos nesto, ali mislim da je oko 2000 dinara!

Samo je on uspeo da je prikaci, inace niko drugi! Kako sa hand made, tako i sa brand name dijagnostikom!

Poslato: Pet Nov 03, 2006 4:11 pm
od Gost
Nego za sta sluzi step motor, nalazi se na leptiru usisa?! Skinuo, malo ocistio i sad je sve u redu! Mada nije imalo ni sta da se custi... :?

Poslato: Pet Nov 03, 2006 10:09 pm
od imandic
Jel mogu ja, jel mogu ja!!! :)
Evo me posle sto godina :)

Step motor pusta vise ili manje vazduha u usisnu granu i time regulise ler gas i omogucava motoru da dise kada skines nogu sa gasa u toku voznje (jer kod starijih modela, leptir gasa je skroz zatvoren i to je jedini put vazduhu do cilindara. Kod novijih modela (sa plasticnim poklopcem) je leptir zakrivljen za 2-3 stepena, pa ventil ler gasa (step motor) ne utice toliko .

Jako, jako bitan element i dovoljno je da bude malo naslaga unutra pa da ne radi kako treba.

Pozdrav,
Ivan

BTW, ako neko naleti na pokvaren/polomljen neka mi se javi, treba mi opruga koja drzi rotor na mestu (izgleda kao valovita podloska, otprilike 4cm u precniku)

Poslato: Sub Nov 04, 2006 2:30 pm
od Gost
Kad smo vec kod ler gasa... Kad izbacim iz brzine dok je auto u pokretu (na benzinu) on sam izregulise ler da se vrati na 900 rpm i da ne mrda, ali na plinu on padne skroz na 500 rpm, ponekad se i ugasi!

E sad mozda je do toga sto vazduh ulazi vecim intenzitetom u usis (sto skodi plinu) a motor prakticno radi na leru kao da auto stoji!

Ili je to nesto drugo?! :?

Znam da su diskusije o plinu na drugom mestu, ali opet ima dosta veze sa onim sto sam gore pomenuo, pa...

Poslato: Sub Nov 04, 2006 2:36 pm
od Gost
izbaci plinski uredjaj!

Poslato: Sub Nov 04, 2006 3:20 pm
od Gost
Na plin se kuva, na naftu greje, a na benzin vozi! :mrgreen: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Crevo koje sluzi za dotok hladnog vazduha, a nalazi se ispod prednjeg levog fara, mora da se okrene tako da ne bude usmereno u pravcu kretanja vozila, a ako je tako uradjeno, uredjaj za gas treba prestelovati. Crevo moze i da ostane, samo bi morao non-stop da vozis u rikverc. ;)

Poslato: Ned Nov 05, 2006 6:00 am
od Gost
IvanT napisao:Crevo moze i da ostane, samo bi morao non-stop da vozis u rikverc. ;)
Pa to sam hteo da znam! hahahaha

Poslato: Ned Nov 05, 2006 11:43 am
od Gost
bojanTI napisao:Kad smo vec kod ler gasa... Kad izbacim iz brzine dok je auto u pokretu (na benzinu) on sam izregulise ler da se vrati na 900 rpm i da ne mrda, ali na plinu on padne skroz na 500 rpm, ponekad se i ugasi!

E sad mozda je do toga sto vazduh ulazi vecim intenzitetom u usis (sto skodi plinu) a motor prakticno radi na leru kao da auto stoji!

Ili je to nesto drugo?! :?

Znam da su diskusije o plinu na drugom mestu, ali opet ima dosta veze sa onim sto sam gore pomenuo, pa...
kada se ovo desava dok je hladan ili stalno?

Poslato: Ned Nov 05, 2006 1:58 pm
od Gost
Pa ne vozim ga kad je hladan, znaci na regularnoj temperaturi!

Poslato: Ned Nov 05, 2006 9:03 pm
od Gost
izbaci plinski uredjaj!
al mu pomognu :lool: :rotfl:


Matori, imam stručnjaka za to, moj ortak - važi za jednog od najvećih znalaca kod nas... Verovatno te zeza raspršivač ako je običan plin ili reduktor ako je direktno ubrizgavanje.... to treba samo doštelovati... ništa strašno... javni se na PM da te uputim kod tih ljudi... to je kod mene u Zemunu pa možemo i da se vidimo konačno... kod njih sam istavio direktno ubrizgavanje pre 30 tak dana...
PS... imamo i dijagnostiku ;)

Poslato: Pon Nov 06, 2006 2:29 am
od Gost
OK, PM!

Inace...

Slika

Poslato: Pon Nov 06, 2006 10:45 pm
od Gost
hahahaha :rotfl: sredićemo je ne brini ;)

Poslato: Čet Nov 16, 2006 2:04 pm
od Gost
Kako skinuti centralnu konzolu na 145/6?!

Znaci odvrnuo sam dva inbus srafa na vrhu, skinuo levo i desno one tapacirunge tu se nalaze jos po jedan sraf, onda skinuo pepeljaru i tamo su jos dva i to je to!

Ali... Negde na sredini se jos vezuje, ne znam kako i gde ali ne ide napolje!

A sve to ustvari zato sto mi ne sijaju one tri puljke za temperaturu, ventilator i gde da duva! A sve drugo sija, hmmm...

Poslato: Čet Nov 16, 2006 2:16 pm
od Gost
oko piksle ima 4 srafa, dva gore, dva dole, zavuci glavu sa nekom baterijskom lampom pa ces ih videti. i ne zaboravi da iscupas one preklopnike od ventilacije, i pazljivo sa tim... uzmi kljesta i stavi neku krpu preko da ne ostetis plastiku...

Poslato: Čet Nov 16, 2006 2:36 pm
od Gost
Skinuo sam ta 4 srafa i skinuo jos dva iza!

Znaci moraju i knobovi da se vade?! Probacu tako...

Poslato: Čet Nov 16, 2006 4:09 pm
od Gost
ispred suvozaca postoji plastika u boji tapacirunga ima sraf sa strane kad otvoris vrata nju skines i videces jos jedan sraf koji drzi sredinu.

Poslato: Čet Nov 16, 2006 4:10 pm
od Gost
bojanTI napisao:Skinuo sam ta 4 srafa i skinuo jos dva iza!

Znaci moraju i knobovi da se vade?! Probacu tako...
jedva nadjoh pogledaj ovde http://www.alfisti.hr/uputstva/boxer_izmzar.pdf

ne moraju ide sve zajedno.