Stranica 8 od 14

Poslato: Uto Dec 05, 2006 9:33 pm
od Gost
koliko ja znam ubrzanje do 100 je negde oko 8,6 s, ali ne mogu da se setim da li je to podatak za 8v ili 16v.
btw ponosni sam vlasnik 33-jke i trenutno je u toku vracanje iste u ispravno stanje, ali o tome drugi put, posto mi je pristup racunaru ogranicen na ponekad(jednom u dve do tri nedelje)

Poslato: Pon Feb 05, 2007 1:51 pm
od Gost
Za 33 1.7I 16v je 8,1s.Cudno vuce boxer do 3000 lagano ali od 3500 pocinje da divlja,zvuk kao da polece avion bukvalno.Mislim da bi bez tog zvuka i vibracija boxera osecaj brzine bio mnogo mnogo slabiji...

Poslato: Sre Maj 23, 2007 5:57 pm
od Blade
Evo i ja imam 33 ovaj imam dve.
Jedna 1 serija `84 33 1.3 lepo sam se s`njom navozo isad stoji kod bakute u dvorishtu jadna :(
Druga od skoro 2 serija `89 1.7 ie sredjuje se josh uvek al bice eXtra nadam se btw dali ko zna de moze da se nadje zender bodi kit ili dal ko od nashih plasticara pravi to ko na slici dole :P
(pod plasticare mislim fazon matrix , fandjo ili tako neka radionica ili moram sam da pravim :))

Poslato: Pon Maj 28, 2007 3:02 pm
od Blade
Jedno pitanje moja 33 je 1.7 ie al ima detelinicu u alfinom uputstvu ima neke razlike od one bez detelinice dali ko zna u cemu je razlika ?

Poslato: Čet Avg 30, 2007 4:04 pm
od Gost
evo jedna od moje dvije

nakon zamjene zupchastog itd...
malo dostimavanje plina

http://www.youtube.com/watch?v=YGxuVhT4928

http://www.youtube.com/watch?v=QHD5uVyRIaU

Poslato: Pet Avg 31, 2007 7:40 pm
od Gost
Pozdrav!

U cemu je vizuelna razlika izmedju druge i trece serije? Sta je izmenjeno? Da li druga serija lici vise na Alfu 75 ili na 164? Najbolje je da mi stavite slike, pa da sam zakljucim! :)

Hvala!

Poslato: Pet Avg 31, 2007 10:20 pm
od Gost
evo druge serije

Slika

a evo treche

Slika

Poslato: Sub Sep 01, 2007 5:16 pm
od Gost
Hvala za slike! Mislio sam da ima vise razlike izmedju 1 i 2 serije...

Moj ukus je pomalo specifican, pa mi se vise svidja prednji deo 33 kod starijih modela. Treca serija definitivno izgleda modernije i agresivnije, ali izbocenje po sredini haube i oblik farova mi malo ne leze. Vise bi mi se svidjalo da su prednji farovi vise slicni onima kod 75. Ali, ko ce svima ugoditi :lool: Zadnji deo je za cistu 10.

Sta mislite o kupovini 33, druga serija? Ok, limarija moze da se sredi... Koji motori su ugradjivani u zadnje komade druge serije? Znam za 1.7 i 1.5 4x4. Ako bih uzimao nesto iz druge serije, gledo bih da bude `89, pa me zato zanima koji motori su u pitanju. U opste, kog meseca je prestala proizvodnja druge serije? Negde tokom `89 ili ima primeraka sa pocetka `90 (sad vec puno pitam, a?) :)

Zainteresovan sam za kupovinu, pa mi pisite sta se sve moze naci kod nas... U kakvom su stanju? Ima li sta solidno da se nadje? Voleo bih da mogu da nadjem primerak sa dobrim motorom, a ostalo bih sredjivao polako.

Poslato: Ned Sep 02, 2007 12:40 am
od Gost
33ie napisao:Nemam sta da dodam i da oduzmem. To je to :dugokosi:
Ja cu najvise pricati o seriji II jer sam evo vec 3 takve 33 ojke promenio. Presao sam sveukupno sa njima oko 450 000, mozda i vise noramlno do 300 000 motor radi kao satic ako se menjaju ulje i filteri redovno, al mislim da mu je kriticna tacka nekih 150 000 jer ako je do tada zapusten i drndan moze da dodje do toga da izgori cilindar ili pukne radilica sto mi se desilo ali uzroci toga su ljudski faktor i nemar prethodnih vlasnika...

Ono sto bih izvojio kao velike mane serije II su uzrok jeftine proizvodnje :

Limarija je jako losa - Lim korodira brzo iznad levog krila gde je cep za gorivo, ispod stakla na zadnjim vratima, i zadnji kraj oko branika su kriticne tacke kao i ispod prednjih vrata i sajtne naravno.

Bravica 5-ih vrata je katastofalno lose uradjena puca sajla, stalno ili ne radi mehanizam, al se to da srediti uz malo muke

Grejac zadnjeg stkla otkazuje, a uzrok tome je los kontakt koji je nagoreo a nalazi se ipod volana gde se otvara hauba ispod tepiha. To se zalemi i sve radi... Ili osigurac...

U vratima zna da se odlepi zvucna izolacija onaj bitumen crna ploca i da lupa kako se pomera. Kvacilo i vrata znaju da proskripe vremenom, to jako nervira al se da podmazarti...

5 kocioni cilindar zna da se pokvari, kao i pumpa za gorivo na IE modelima jako cesto...

Eto to su neke mane koje nerviraju, al ono sto je jako lepo :

Neverovarno dobar polozaj vozaca i fabricki dobro odredjena sedista. Uzane pedale gas kvacilo kocnica, daju jedinstven sportski osecaj. Kada se tome pridoda rezak zvuk bokesra koji na leru nervozno brunda dobije se dodatna kombinacija. Verzija sa motorem 1.7 8v stvarno bolesno dobro ide a mali boxer je elastican i prima gas podjednako dobro u celom opesgu broja obtaja iako je ipak najagilniji od 1000 pa do nekih 4000 po mom misljenju ! Auto je prava mala zmija koja svakako opravdava znak koji nosi napred ;)

Poslato: Ned Sep 02, 2007 1:50 am
od Gost
Nije samo razlika u estetici ima i tehnickih resnja koja su drugacija a i gresaka koje su ispravljene sa prethodnog modela.U drugu seriju su ugradjivani karburatori 1.3 , 1.5 , 1.7 mada moze da se nadje i 1.7ie sto je vrlo retko. Drugu seriju u dobrom stanju ces tesko naci jer se tesko nalazi i 3 serija da je ok.Kod 3 serije nema toliko problema sa limarijom mada ni ona nije sjajna na pocetnim modelima.Najbolji modeli su naravno izasli pred kraj proizvodnje.Ja vozim 3 seriju tako da mogu da ti pricam o njoj.
Moja preporuka ti je 3 serija i motor 1.7ie 8v.
Evo par slicica na kojima se vidi razlika.3 serija po dizajnu prati 164

Slika

Slika


Slika

Slika

Poslato: Ned Sep 02, 2007 9:14 pm
od Gost
zozon napisao: Ako bih uzimao nesto iz druge serije, gledo bih da bude `89, pa me zato zanima koji motori su u pitanju. U opste, kog meseca je prestala proizvodnja druge serije? Negde tokom `89 ili ima primeraka sa pocetka `90 (sad vec puno pitam, a?) :)
prijelaz sa druge na trecu seriju je bio u augustu `90

Poslato: Ned Sep 02, 2007 10:30 pm
od Gost
Heh, pa vi ljudi sve znate! Svaka cast i hvala puno svima na odgovorima.

Sto se tice tog motora 1.7 o njemu sam ovde procitao samo pohvale, dok sam na drugim mestima slusao komentare .ako vec mora Alfa, onda bezi od motora 1.7!. To sam cak procitao i na sajtu automobili.co.yu u rubrici .pitanja i odgovori. ili tako nekako... Covek hoce da pazari 33 i poslao im pitanje, a strucnjak koji mu je odgovarao nagrdio taj motor zestoko. Mislim da je pisao nesto u fazonu da nije normalno koliko mnogo trosi. Kada odem na njihov sajt ne mogu ponovo da dodjem do pitanja, valjda im ne radi ta sekcija sajta ili sam to nasao na nekom drugom sajtu.

Meni u ovom momentu kubikaza nije presudna. Bio bih presrecan i sa 1.5 kada bi nasao neki solidan. Sve sem dizela dolazi u obzir. Ipak, koja je prava istina o tom motoru 1.7ie?

I jos ovo - koliko novca treba izdvojiti za kompletno limarijsko sredjivanje? Da se okrpi, ofarba? O kojoj cifri se radi, onako, od prilke...

Puno pozdrava!

Poslato: Ned Sep 02, 2007 11:22 pm
od Gost
Da li je u pitanju bio 1.7 ie 8v ili 1.7 ie 16v?
8v jednostavniji i dugotrajniji sa malo slabijim performansama(preporuka svakog majstora!) a koliko znam trosi manje nego moj 1.4ie
16 v po dve bregaste u glavi tj bregaste su mu najslabija tacka skuplje odrzavanje, neverovatne performanse :twisted: :twisted: :twisted: ali zbog toga i krace traju...
Sto se limarije tice bolje obrati vise paznju na kompletno stanje limarije i kako je radjena jer je veliki broj 33-ojki udaran.Kada bih kupovao sada 33 veoma bih obratio paznju na limariju.Jer motor mozes da sredis a auto ako je truo(vidjao sam sve i svasta,trule koseve,rupe u podu punjene silikonom,sajtne gitom i novinama)Hteo sam da kazem da ti je osnova auta najbitnija. ;)

Poslato: Ned Sep 02, 2007 11:43 pm
od Gost
Stvarno se ne secam (uh, zasto nisam snimio taj tekst?!), ali mislim da je bila rec o 16v.

Poslato: Pon Sep 03, 2007 1:43 pm
od Gost
Drugari, potreban mi je vas savet, naime juce sam na pijaci nalleteo na 33-ojku 1.7 8v, 4*4, 1991. godiste. Auto je presao 101000km i ima par problema. Prvi je taj sto je udarena od pozadi u levu stranu, i najverovatnije bi trebalo da se isece taj deo i umetne drugi, posto je na dva mesta lim izuvijan kao harmonika, ali je auto ostao u osi, i prema recima vlasnika za popravku mu je jedan limar trazio izmedju 350 i 400 evra. Drugi problem je taj sto je ulje procurelo negde na letvi volana, pa me interesuje kolika bi eventualno bila zamena, i sredjivanje iste. Inace auto ima plin, i uz nju dobijam kompletnu instalaciju za klima uredjaj koji je skinut sa stranca 33-ke. Cena auta u ovom stanju je 1400 evra, i lik nece ni da cuje za manje. Isto me interesuje i kakvo je odrzavanje ovog 4*4 pogona?

Poslato: Pon Sep 03, 2007 2:38 pm
od Gost
to je isuvise velika cena, barem po tome sto si ti opisao... 4x4 jeste zakon, jednu takvu lepoticu gledam svaki dan, ali mislim da je odrzavanje daleko skuplje, dobro razmisli, povucice ona jos neke troskove... mislim da bi soma evra bila realna cena...

Poslato: Pon Sep 03, 2007 3:09 pm
od Gost
:podrzava

Poslato: Pon Sep 03, 2007 3:28 pm
od Gost
To je jaka cena za auto u tom stanju,1000e je mozda realno.Pre 15 dana je prodata jedna crna 33 1.7ie 8v 90g sa plinom mehanicki ispravna i limarijski zdrava za 1700e...

Poslato: Pon Sep 03, 2007 3:34 pm
od Gost
Pratim cene po oglasima i ljudi bas umeju da odvale cifru. Skoro sam nasao neku 33 za vise od 3000?! :shock: Ne secam se tacne cifre, ali je cena debelo presla te tri hiljade. Nije imala nikakvu spec. opremu, motor, znaci obicna 33 (3s), pretpostavljam jako dobro ocuvana...

Nego, da vas podsetim na moje pitanje o limariji; koliko treba parica da se komplet sredi limarija na jednoj 33 (2s)? I kolika ta ostecenja limarije znaju biti? Rec je o rupetinama po autu i totalnom propadanju lima ili samo korozija po povrsini?

Ovu sliku ste, predpostavljam, vec videli, ali da se malo podsetimo kako 33 2s moze lepo da izgleda:

Slika

Poslato: Pon Sep 03, 2007 3:42 pm
od Sasha
Za dobrog limara i dobrog farbara, ako je auto u nekom solidnom stanju, ti treba minimum 1000e.

Poslato: Pon Sep 03, 2007 4:02 pm
od Gost
Sasha napisao:Za dobrog limara i dobrog farbara, ako je auto u nekom solidnom stanju, ti treba minimum 1000e.
Ajme! :shock: Zar toliko?!

I to jos .minimum., velis? Mislio sam (na osnovu cena ovdasnjih farbara) da bi ta uzivancija mogla biti dosta jeftinija. Hm... Ili je cena farbanja u okvirima koje ocekujem, a limar je skup? Od tih 1000?, koliko ide na limara?

PS Bolje da preskocim ovu (a i sve naredne) pauze, zasucem rukave. i prionem na posao. Kako stvari stoje, trebace mi brdo ??? :lool:

Poslato: Pon Sep 03, 2007 4:09 pm
od Sasha
Vidi, mozes da prodjes i sa 500e ali onda svake druge godine ponovo. Ja sam debelo platio skolu, dobar limar i dobar farbar kostaju.

Poslato: Čet Sep 06, 2007 1:42 am
od Gost
>>>33 1.7 i.e.<<<

sve sto je coveku potrebno da przi po gradu!
a trosi, manje nego jugo sa 1.3 motorom!

Poslato: Uto Sep 11, 2007 2:09 pm
od Gost
Malopre sam citao na Alfa Piazza kako je covek sa foruma prodao svoju 75 nekom tipu, taj tip je prodavao za manje od 1200? i valjda je uzeo neki treci koji je sada prodaje za 2000?. Uz to je neko od odve dvojice u medjuvremenu uspeo da izrazbija auto, pa ga okrpio. Ma sta vam prepricavam, svi ste procitali...

Sad mene zanima koja je razlika izmedju cena koje se vidjaju po oglasima i cena za koje se doticni automobili na kraju prodaju. Je l` razlika nesto sitno, ili se radi o krupnijim ciframa? Na primer, neko da oglas da prodaje Alfu 33 za 2200?. Za koliko je na kraju proda za 2000 ili za 1400? Sad malo lupetam, ali verujem da razumete sta zelim da pitam...

I na kraju, koja je realna cena solidne 33, 1990 na primer?

Poslato: Uto Sep 11, 2007 2:17 pm
od Sasha
Realno je 10-15% da se cena spusti. U principu dosta zavisi od stanja, da li je prodaja hitna i sl. A taj lik sa 75-com posle ovog saznanja, nema sanse da je proda za vise od 1300e, bez obzira sto je farbao.